Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica : Część 1 „Budowa (przebudowa)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica : Część 1 „Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4m. oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo” Część 2 (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁobżenica
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyGmina Łobżenica
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00335389
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica :
Część 1 „Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4m. oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo” Część 2 (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672868100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica :
Część 1 „Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4m. oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo” Część 2 (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98c8d80c-2dd0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016478/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb : Witrogoszcz

1.1.10 Budowa ( przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4 m oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG-PZI.271.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa (przebudowa) dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Łobżenica. Dla części 1 dotyczy remontu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kunowo na odcinku w kilometracji 0+000,00 do 0+330,00, Droga objęta opracowaniem posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz obustronne pobocza gruntowe. Zakres remontu dróg obejmuje:
a. profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni
b. wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm
c. uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym
Przebieg remontowanego odcinka drogi gminnej będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Szerokości jezdni 4,0 m. Ukształtowanie trasy w profilu podłużnym należy dostosować do ukształtowania wysokościowego istniejącej nawierzchni drogi z uwzględnieniem projektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Początek i koniec odcinka należy dowiązać wysokościowo do stanu istniejącego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i ustawienia w pasie drogi tablicy informacyjnej tablicy z herbem Województwa Wielkopolskiego oraz z treścią „Zadanie zrealizowano przy udziale dofinansowania z budżetu Województwa Wielkopolskiego „ z wyszczególnieniem całkowitego kosztu zrealizowanego zadania oraz kwoty uzyskanej dotacji budżetu Województwa Wielkopolskiego zgodnie z ustaleniami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty:
stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 100%
2. Okres gwarancji i rękojmi 40%
RAZEM 100%

2. Kryterium „Cena”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:

C = [Cmin / Co] x 60 pkt

gdzie:

C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).

3. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji i rękojmi, podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi to 36 miesięcy. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi to 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Wykonawca który zaoferuje najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Wykonawca który zaoferuje najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi (60 miesięcy) otrzyma 40 pkt
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy, którzy zaoferują okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy a krótszy niż 60 miesięcy otrzymają punkty wyliczone wg wzoru:

(Go-Gmin)
G = ----------------------- x 40 pkt
(Gmax-Gmin)

gdzie:

Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” [40 pkt];
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”;
Go – okres gwarancji i rękojmi określony w ofercie ocenianej (ilość miesięcy);
Gmax – najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi do zaoferowania przez Wykonawców (60 miesięcy);
Gmin – najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi do zaoferowania przez Wykonawców (36 miesięcy).
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:


P = C + G



gdzie:

P - łączna liczba punktów oferty ocenianej;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”;
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy spełnieniu pozostałych postanowień SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa (przebudowa) dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Łobżenica. Dla części 2 dotyczy budowy (przebudowy) gruntowej drogi gminnej nr 129008P w miejscowości Witrogoszcz na działce nr 148, w kilometracji 0+000,00 do 0+330,00. Drogi objęte opracowaniem posiadają nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz obustronne pobocza gruntowe. Zakres prac obejmuje:
a. profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni
b. wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm
c. uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym
Przebieg remontowanego odcinka drogi gminnej będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Szerokości jezdni 4,0 m. Ukształtowanie trasy w profilu podłużnym należy dostosować do ukształtowania wysokościowego istniejącej nawierzchni drogi z uwzględnieniem projektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Początek i koniec odcinka należy dowiązać wysokościowo do stanu istniejącego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i ustawienia w pasie drogi tablicy informacyjnej tablicy z herbem Województwa Wielkopolskiego oraz z treścią „Zadanie zrealizowano przy udziale dofinansowania z budżetu Województwa Wielkopolskiego „ z wyszczególnieniem całkowitego kosztu zrealizowanego zadania oraz kwoty uzyskanej dotacji budżetu Województwa Wielkopolskiego zgodnie z ustaleniami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty:
stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 100%
2. Okres gwarancji i rękojmi 40%
RAZEM 100%

2. Kryterium „Cena”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:

C = [Cmin / Co] x 60 pkt

gdzie:

C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).

3. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji i rękojmi, podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi to 36 miesięcy. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi to 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Wykonawca który zaoferuje najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Wykonawca który zaoferuje najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi (60 miesięcy) otrzyma 40 pkt
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy, którzy zaoferują okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy a krótszy niż 60 miesięcy otrzymają punkty wyliczone wg wzoru:

(Go-Gmin)
G = ----------------------- x 40 pkt
(Gmax-Gmin)

gdzie:

Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” [40 pkt];
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”;
Go – okres gwarancji i rękojmi określony w ofercie ocenianej (ilość miesięcy);
Gmax – najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi do zaoferowania przez Wykonawców (60 miesięcy);
Gmin – najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi do zaoferowania przez Wykonawców (36 miesięcy).
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:


P = C + G



gdzie:

P - łączna liczba punktów oferty ocenianej;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”;
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy spełnieniu pozostałych postanowień SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII IDW, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki :
a) Wykonawcy którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym, okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokument, co najmniej
– dwóch robót w zakresie przebudowy drogi z kruszywa łamanego uzyskanego w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego o ciągłym uziarnieniu (np. gnejs, granit), o powierzchni nie mniejszej niż 1.300m2 każda ,

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem budowlanym niezbędnym do wykonania zadania tj. rozściełaczem do kruszywa – 1 sztuka;

c) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje:
- kierownik budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, wpisanym do właściwej izby inżynierów budownictwa zgodnie, z obowiązującymi przepisami - posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,
Zgodnie z zapisami SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli wadium w wysokości (odpowiednio dla części):
1) Dla części 1 – 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100)
2) Dla części 2 – 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy nr konta: 65 8938 0006 0000 1397 2000 0017 z dopiskiem „Wadium–RG-PZI.271.20.2022 część I/ II”.
Jeżeli wadium będzie wnoszone z innego konta niż konto Wykonawcy należy
w tytule wpisać „Wadium–RG-PZI.271.20.2022 oraz nazwę Wykonawcy”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania z ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Łobżenica, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica :
Część 1 „Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4m. oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo”
Część 2 „Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4 m oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Witrogoszcz”
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę warsztatu 16 x 15 - Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę warsztatu 16 x 15. Wysokość 4 m, 4 bramy, 8 okien. Fundamenty, ściany, dach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI