Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa linii oświetlenia drogowego na działce nr 49 położonej w m. Liszkowo, gmina Łobżenica, Budowa linii oświetlenia drogowego na działce nr 108 położonej w m. Dźwierszno Wielkie, gmina Łobżenica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zadania własne jednostki samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa linii oświetlenia drogowego na działce nr 49 położonej w m. Liszkowo, gmina Łobżenica, Budowa linii oświetlenia drogowego na działce nr 108 położonej w m. Dźwierszno Wielkie, gmina Łobżenica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ec51755-4a2b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016478/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa linii oświetlenia drogowego na działce nr 49 położonej w m. Liszkowo, gmina Łobżenica
1.1.12 Budowa linii oświetlenia drogowego na działce nr 108 położonej w m. Dźwierszno Wielkie, gmina Łobżenica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG-PZI.271.25.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zakres robót Część 1:
budowę linii kablowej oświetleniowej o łącznej dł. 1000 m
posadowienie 5 słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych
o wysokości 6,5 m z oprawą LED typu „ulicznego” oraz montażu szafki oświetleniowej ROSw-1F.
wyposażenie rozdzielni elektrycznej w układy zabezpieczenia i sterowania.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje si e w załączonej dokumentacji SWZ.
Ręczne kopanie rowów dla kabli,
Ręczne zasypywanie rowów dla kabli,
Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m
Układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w rowach kablowych ręcznie – oświetlenia,
Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych ( w fundamentach i słupach),
Montaż opraw oświetlenia LED 100 W zewnętrznego na słupie,
Montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
Montaż uziomów ,
Montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki w latarniach o wys. 4-7 m
Montaż i wyposażenia skrzynki oświetleniowej,
Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania ( badania kontrolne wymagane),
Badanie linii kablowej,
Badania i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar),
Obsługa geodezyjna - wytyczenie oraz inwentaryzacja,
Wytyczenie geodezyjne robót przed rozpoczęciem robót,
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza),
Opracowanie planu BIOZ (jeżeli dotyczy),
Uzyskanie wszelkich opinii, pozwoleń i/lub zgód, w tym wydawanych przez organy administracyjne niezbędnych dla należytego wykonywania robót, a także dla należytego użytkowania sieci przez Zamawiającego,
w tym pozwoleń związanych z funkcjonowaniem i obsługą placu budowy, terenu sąsiadującego i innych terenów, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na należyte wykonanie robót. Powyższe dotyczy również wszelkich niezbędnych uzgodnień z organami administracji,
w szczególności uzgodnień dotyczących zajęcia pasów drogowych oraz dotyczących sposobu organizacji ruchu. Obowiązkiem Wykonawcy jest też uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy należy również poniesienie wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem pozwoleń/zgód i dokonaniem uzgodnień.
Odtworzenie terenu istniejącego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rekojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zakres robót Część 2:.
budowę linii kablowej oświetleniowej o łącznej dł. 182 m,
posadowienie 4 słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych
o wysokości 4m z oprawą LED typu „Parkowego” oraz montażu szafki oświetleniowej ROSw-1F,
wyposażenie rozdzielni elektrycznej w układy zabezpieczenia
i sterowania,
Szczegółowy opis zamówienia znajduje si e w załączonej dokumentacji SWZ
Ręczne kopanie rowów dla kabli,
Ręczne zasypywanie rowów dla kabli,
Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego,
Układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w rowach kablowych ręcznie – oświetlenia ,
Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych ( w fundamentach i słupach),
Montaż opraw oświetlenia LED 60W zewnętrznego na słupie,
Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100 kg (ręcznie)
Montaż uziomów,
Montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki w latarniach o wys. 4-7 m,
Montaż i wyposażenia skrzynki Oświetleniowej wolnostojącej SO-1F,
Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (badania kontrolne wymagane),
Badanie linii kablowej,
Badania i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar)
Obsługa geodezyjna - wytyczenie oraz inwentaryzacja,
Wytyczenie geodezyjne robót przed rozpoczęciem robót,
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza),
Opracowanie planu BIOZ (jeżeli dotyczy),
Uzyskanie wszelkich opinii, pozwoleń i/lub zgód, w tym wydawanych przez organy administracyjne niezbędnych dla należytego wykonywania robót, a także dla należytego użytkowania sieci przez Zamawiającego,
w tym pozwoleń związanych z funkcjonowaniem i obsługą placu budowy, terenu sąsiadującego i innych terenów, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na należyte wykonanie robót. Powyższe dotyczy również wszelkich niezbędnych uzgodnień z organami administracji,
w szczególności uzgodnień dotyczących zajęcia pasów drogowych oraz dotyczących sposobu organizacji ruchu. Obowiązkiem Wykonawcy jest też uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy należy również poniesienie wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem pozwoleń/zgód i dokonaniem uzgodnień,
Odtworzenie terenu istniejącego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:
a) Wykonawcy którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym, okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokument, co najmniej:
Dotyczy Części 1:
– dwóch robót w zakresie budowy/rozbudowy linii oświetlenia o minimalnej długości 1000 m każda.
Dotyczy Części 2:
– dwóch robót w zakresie budowy/rozbudowy linii oświetlenia o minimalnej długości 180 m każda.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje:
- kierownik budowy branży elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych wpisanym do właściwej izby inżynierów budownictwa zgodnie, z obowiązującymi przepisami – legitymujący się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie sieci elektrycznych lub inspektor nadzoru robót w zakresie sieci elektrycznych,
Dotyczy Części 1 oraz Części 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli wadium w wysokości:
Część 1:
– 1600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych, 00/100)
Część 2:
– 600,00 zł (słownie: sześćset złotych, 00/100)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wadium można wnieść w jednej z następujących form:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy nr konta: 65 8938 0006 0000 1397 2000 0017 z dopiskiem „Wadium–RG-PZI.271.25.2022” z podaniem numeru części.
Jeżeli wadium będzie wnoszone z innego konta niż konto Wykonawcy należy
w tytule wpisać „Wadium–RG-PZI.271.25.2022 oraz nazwę Wykonawcy”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania z ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Łobżenica, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy- projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-27 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 13:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni