Przedmiotem zamówienia ZM 20/230/2020 jest kompleksowa termomodernizacja budynków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia ZM 20/230/2020 jest kompleksowa termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach (ETAP 1).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuławy
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-01
  • Numer ogłoszenia545942-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545942-N-2020 z dnia 2020-06-01 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Przedmiotem zamówienia ZM 20/230/2020 jest kompleksowa termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach (ETAP 1).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 43120573100000, ul. Bema  1 , 24-100  Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 45 02 223, , e-mail zp@szpitalpulawy.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpulawy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpitalpulawy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Drogą pocztową lub osobiście: SP ZOZ Puławy,24-100 Puławy,ul. Bema 1
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia ZM 20/230/2020 jest kompleksowa termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach (ETAP 1).
Numer referencyjny: ZM 20/230/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Pawilonie A- Etap 1 polegających na: modernizacja instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u., wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wymianę oświetlenia wewnętrznego, modernizację instalacji wod-kan., prace budowlano – wykończeniowe w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy. Zakres przedsięwzięcia związany jest z projektem termomodernizacji obiektów SP ZOZ w Puławach.Zakres robót, o których mowa powyżej obejmuje:a) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej.b) Wymianę oświetlenia wewnętrznego ( w tym awaryjnego i ewakuacyjnego).c) Wymiana drzwi zewnętrznych i stolarki okiennej.d) Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej.e) Roboty ogólnobudowlane.Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają:a) dokumentacja projektowa, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.1.2 Sposób wykonania:Wykonanie robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie, a prace muszą być prowadzone w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Zamawiającego, przy czym prace, mogą być realizowane w godzinach 7.00 – 21.00. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe również bez przeprowadzenia wizji. Termin wizji lokalnej można uzgodnić z Kierownikiem Działu Technicznego– Bogdan Cybula tel.814502238 lub 601779794.1.3 Stosowanie zamienników:Stosowanie zamienników. Rozwiązania równoważne:a) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, świadectwo jakości, dokumentację techniczno-ruchową).c) Dopuszcza się zamienne rozwiązania pod warunkiem:- spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych,- przedstawienia i akceptacji ze strony Zamawiającego zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).d) Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przywołane są normy, lub nazwy własne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.1.4 Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia:Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie:a) z opracowaną dokumentacja techniczną,b) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,c) złożoną ofertą,d) Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r, ( tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.),e) z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595),f) wiedzą techniczną i zgodnie ze sztuką budowlaną.1.5 Dane ogólne - opis stanu istniejącego:Budynek stanowi część kompleksu obiektów Szpitala Specjalistycznego w Puławach. Z pozostałą częścią kompleksu jest połączony przewiązką. Wejście do budynku z poziomu parteru. Komunikacja pozioma korytarzami, komunikacja pionowa klatkami schodowymi, dodatkowa komunikację zapewniają windy.Budynek jest obiektem siedmiokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Kondygnacja podziemna budynku została przeznaczona na pomieszczenia techniczne.Jest to budynek o regularnej bryle postawionej na planie zbliżonym do prostokąta. Istniejący układ funkcjonalny budynku nie ulega zmianie. Poszczególne kondygnacje budynku zostały ze sobą połączone komunikacyjnie poprzez wewnętrzny układ korytarzy (korytarze usytuowany wzdłuż dłuższej osi budynku). Budynek został wyposażony w trzy klatki schodowe.Konstrukcja obiektu:Budynek zrealizowano w konstrukcji żelbetowej szkieletowej w technologii częściowo uprzemysłowionej, obiekt wybudowanym w latach sześćdziesiątych w technologii wielkopłytowej prefabrykowanej żelbetonowej. Konstrukcję nośną stanowi układ słupowo belkowy:a) stropy między kondygnacyjne typu Żerań, tynkowany, malowany;b) stopy fundamentowe pod słupy wylewane na mokro żelbetowe;c) ławy fundamentowe – żelbetowe;d) słupy wewnętrzne – żelbetowe;e) schody płytowe żelbetowe;f) warstwy podposadzkowe przyziemia: piasek 15 cm, chudy beton 15 cm, 2 x papa na lepiku, płyta pilśniowa 5 cm, wylewka betonowa, posadzka z płytek ceramicznych lub PCV;g) szyb windy żelbetowy wylewany na mokro;h) ściany fundamentowe żelbetowe wylewane na mokro nie ocieplone;i) ściany zewnętrzne prefabrykowane z płyt żelbetowych oraz bloczków gazobetonowych;k) obudowa wewnętrzna klatki schodowej z cegły pełnej;l) ścianki działowe z cegły;ł) bloki wentylacyjne prefabrykowane typowe ponad dachem obudowane cegłą pełną;m) stropodach wentylowany z płyt żelbetowych typowych prefabrykowanych opartych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki;n) ściany maszynowni z gazobetonu, stropodach z płyt otworowych pokrytych żużlobetonem w spadku. Ściany attykowe z cegły pełnej. Strop maszynowni żelbetowy wylewany.Elementy zewnętrzne budynku:Elewacja budynku:a) pasy podparapetowe na dłuższych elewacjach pokryte z zewnątrz płytkami „Przeworsk”;b) cokoły przyziemia oblicowane płytkami klinkierowymi;c) pozostałe ściany tynkowane, tynki zewnętrzne na elewacji pierwotne cementowo-wapiennych;d) na elewacjach poprowadzono kanały instalacyjne wentylacji mechanicznej; Dach budynku:Stan techniczny konstrukcji jest zadawalający, płyty prefabrykowane, kryty papą.Wejścia do budynku: Do budynku prowadzi 5szt. wejść zlokalizowanych od strony północnej oraz 1szt. na elewacji wschodniej. Część wejść zaopatrzona w zadaszenie.- dostęp dla osób niepełnosprawnych: z poziomu przyległego chodnika.Stolarka okienna i drzwiowa:Okna pierwotne drewniane podwójnie szklone w części wymienione na PVC.Stolarka wewnętrzna płytowa , drzwi jedno i dwuskrzydłowe.Drzwi zewnętrzne drewniane lub wymienione aluminiowe.Obiekt w ścianach szczytowych posiada logie.Instalacje wewnętrzne:Instalacja elektryczna:a) instalacje elektryczne ogólnego stosowania;b) instalacja siły dla celów technologicznych dźwigów i wentylacji;c) wydzielona sieć zasilania urządzeń komputerowych i teletechnicznych;d) instalacje słaboprądowe łączności telefonicznej i specjalnej;e) sieć komputerowa;f) instalacja odgromowa ze zwodami poziomymi niskimi wykonana z przewodu nie izolowanego o przekroju d = 6 mm.Instalacje wodno kanalizacyjne:W zakresie sieci wodno kanalizacyjnych budynek posiada instalacje: wody zimnej zasilaną z sieci miejskiej kanalizacji odprowadzanej do sieci miejskiej hydrantów ppoż.Instalacja c.o.:Węzły cieplny jest zlokalizowany w piwnicy budynku.Wentylacja grawitacyjna : stan techniczny dobryUwaga: Docelowo -dopływ świeżego powietrza z zewnątrz należy zapewnić poprzez montaż nawiewników higrosterowanych.Wentylacja mechaniczna -miejscowa w zakresie części pomieszczeńStan techniczny obiektu: Ocenę stanu technicznego obiektu oszacowano na podstawie wizji lokalnej dokonanej przez projektanta. Zużycie techniczne budynku oszacowano w wysokości 30%.Wykonawca jest ponadto zobowiązany do zapewnienia w ramach wynagrodzenia inspektora nadzoru. Szczegółowe opisy techniczne sposobu wykonania robót zawarte są w Załączniku nr 10 do SIWZ.UWAGA! Załączona dokumentacja techniczna obejmuje ETAP 1 i ETAP 2 ROBÓT. Przedmiot zamówienia dotyczy Etapu 1.

II.5) Główny kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45310000-3
45311000-0
45232460-4
45331100-7
45421130-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) warunek spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na modernizacji budynku o wartości nie niższej niż 2 000 000,00 zł., (słownie: dwa miliony złotych) brutto wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania,b) warunek spełni Wykonawca, który wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie /rozbudowie /nadbudowie budynku, klasyfikowanego w Sekcji 1 Dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w tym jednej z Klasy 1264, z wyłączeniem „Budynków przemysłowych i magazynowych” (Grupa 125), „pozostałych budynków niemieszkalnych” (grupa 127), wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji c.o. , c.w.u i instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz;c) wykaz zawierający, co najmniej po jednej osobie uprawnionej do pełnienia funkcji zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) kierownika:1/ budowy o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej,2/ robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej, 3/ robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnej, posiadające minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót lub budowy dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do siwz;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;2) wykazu zawierającego co najmniej dwie roboty budowlane polegające na modernizacji budynku o wartości nie niższej niż 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych) brutto wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (dokumentów) określających, czy wskazane w wykazie ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone(tzw. poświadczenie, protokoły odbioru końcowego robót, referencje, listy referencyjne, itp.). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz;3) wykazu zawierającego informację, że Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie /rozbudowie /nadbudowie budynku, klasyfikowanego w Sekcji 1 Dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w tym jednej z Klasy 1264, z wyłączeniem „Budynków przemysłowych i magazynowych” (Grupa 125), „pozostałych budynków niemieszkalnych” (grupa 127), wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji c.o. , c.w.u i instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz;4) wykaz zawierający, co najmniej po jednej osobie uprawnionej do pełnienia funkcji zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) kierownika:a) budowy o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej,b) robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej, c) robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnej, posiadające minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót lub budowy dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do siwz;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wymagane wadium określone w stosunku do wartości zamówienia w całości wynosi 260 000,00 zł. (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w tym: 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Bank Millennium S.A. 52 1160 2202 0000 0000 9840 8599. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do daty złożenia oferty. - na przelewie należy umieścić informację "wadium – ZM 20/230/2020”.b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299)3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp.5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-16, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z oferta oświadczenie według załącznika nr 8 do siwz
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji wod-kan - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji wod-kan. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI