Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Zadanie nr 1: Budowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Zadanie nr 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Chyby * Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 1 * Zadanie nr 3: Budowa stacji wodociągowej w Mniowie ul. Zielona * *- niepotrzebne skreślić
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Mniowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-18
  • Numer ogłoszenia540864-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540864-N-2020 z dnia 2020-05-18 r.

Urząd Gminy w Mniowie: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Zadanie nr 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Chyby * Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 1 * Zadanie nr 3: Budowa stacji wodociągowej w Mniowie ul. Zielona * *- niepotrzebne skreślić
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Zadanie nr 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Chyby * Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 1 * Zadanie nr 3: Budowa stacji wodociągowej w Mniowie ul. Zielona * *- niepotrzebne skreślić
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie, krajowy numer identyfikacyjny 54988400000000, ul. ul. Centralna  9 , 26-080  Mniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48 41 3737002, e-mail ug@mniow.pl, faks +48 41 3737004.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.mniow.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak, w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Gminy Mniów, ul. Centralma 9, 26-080 Mniów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Zadanie nr 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Chyby * Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 1 * Zadanie nr 3: Budowa stacji wodociągowej w Mniowie ul. Zielona * *- niepotrzebne skreślić
Numer referencyjny: GKPiB.VII. 271 . 1 . 2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. ChybyZakres rzeczowy obejmuje:a) wytyczenie trasy sieci kanalizacji sanitarnej;b) budowę kanału sanitarnego grawitacyjnego : - Ø 280 PVC – 16,00 mb. - Ø 250 PVC – 586,75 mb. - Ø 200 PVC – 134,55 mb. - Ø 160 PVC – 72,20 mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 1000 - szt. 37 - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 9 c) budowę kanalizacji grawitacyjnej bocznej: - Ø 160 PVC – 1066,20 mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 41 d) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej: - Ø 200 PE - 1121,00 mb. - przykanalik tłoczny Ø 50 PE – 127,25 mb – 9 szt. e) budowę 1 pompowni ścieków wraz ze sterowaniem f) roboty odtworzeniowe – asfalt, kostka, drogi gruntowe, drogi utwardzone, uporządkowanie posesji, na których będą realizowane roboty budowlane.- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.Zadanie 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 1Zakres rzeczowy obejmuje: a) wytyczenie trasy sieci kanalizacji sanitarnej;b) budowę kanału sanitarnego grawitacyjnego : - Ø 200 PVC – 1307,80 mb. - Ø 160 PVC – 89,95mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 1000 - szt. 72 - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 4 c) budowę kanalizacji grawitacyjnej bocznej: - Ø 160 PVC – 1364,95 mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 67 d) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej: - Ø 110 PVC – 1262,55 mb. - Ø 90 PVC – 141,15 mb. - przykanalik tłoczny Ø 50 PE – 386,45mb – 7 szt. e) budowę 1 pompowni ścieków wraz ze sterowaniem f) roboty odtworzeniowe – asfalt, kostka, drogi gruntowe, drogi utwardzone, uporządkowanie posesji, na których będą realizowane roboty budowlane.- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie. Zadanie 3 - Budowa stacji wodociągowej w Mniowie ul. Zielonaw oparciu o: Projekt budowlany zatwierdzony ostateczną decyzją nr 366/2018 z dnia 08 marca 2018 r., znak: B-II.6740.45.1.2018, projektem wykonawczym , Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) wytyczenie obiektów na gruncie; b) budowa budynku technologicznego stacji uzdatniania wody o wym. 8,30 x 6,50c) obudowa studni głębinowejd) sieci wodociągowe, kanalizacyjne, elektroenergetyczne międzyobiektowee) przyłącze kanalizacji sanitarnejf) przyłącze wody : stacja – sieć wodociągowag) instalacje elektroenergetyczne wewnętrzne i oświetlenie terenuh) zbiornik bezodpływowy na ścieki z chlorownii) oczyszczalnia ścieków technologicznych (wód popłucznych)j) zbiorniki stalowe na wodę 2 x 75 m³k) ogrodzenie terenu i ogrodzenie wewnętrzne z bramami wjazdowymil) utwardzenia terenu stacji z asfaltu i kostki brukowejm) utwardzenie terenu za ogrodzeniem stacji w krawężnikach utwardzonych tłuczniemn) utwardzenie drogi dojazdowej z tłucznia - Nowo budowana stacja wodociągowa zostanie wpięta do systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233250-6
45232400-6
45232423-3
45315300-1
45316100-6
71630000-3
45210000-2
45231300-8
45310000-3
45233120-6
45233200-1
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 5.1 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz jego wartość całkowita została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. 5.2 Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 będą robotami podobnymi, które zostały przewidziane w niniejszym zamówieniu i opisane w przedmiarach lub zbiorczych zestawieniach przedmiarów .5.3 Wartość zamówień dla poszczególnych zadań udzielonych na postawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 5.4 W razie stwierdzenia konieczności udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający zaprosi Wykonawcę do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że :dla zadania 1 i 2Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2.000 mb. (kanałów grawitacyjnych i tłocznych liczonych razem) wraz z przepompownią ścieków. dla zadania 3:Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie Stacji Wodociągowej za kwotę minimum 750 tys zł. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może wykazać się tą samą robotą budowlaną do więcej niż jednego zadania, jeżeli ona spełnia wymagania zamawiającego. OSÓB:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami: co najmniej jedną osobą :I. Zadanie 1 i 2 - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE*, - Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), - Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi , II. Zadanie 3 - Kierownik robót instalacyjnych – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE**, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy, - Kierownik robót budowlanych (w rozumieniu ustawy prawo budowlane), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), - Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (bez ograniczeń), Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może wykazać się tą samą osobą do więcej niż jednego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca musi wykazać, że :dla zadania 1 i 2Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2.000 mb. (kanałów grawitacyjnych i tłocznych liczonych razem) wraz z przepompownią ścieków. dla zadania 3:Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie Stacji Wodociągowej za kwotę minimum 750 tys zł. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może wykazać się tą samą robotą budowlaną do więcej niż jednego zadania, jeżeli ona spełnia wymagania zamawiającego.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami: co najmniej jedną osobą :I. Zadanie 1 i 2 - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE*, - Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), - Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi , II. Zadanie 3 - Kierownik robót instalacyjnych – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE**, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy, - Kierownik robót budowlanych (w rozumieniu ustawy prawo budowlane), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), - Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (bez ograniczeń)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym;Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych;Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza- dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w pkt 18 SIWZ,- jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotach, powinien złożyć również pisemne zobowiązanie tych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.​ Treść ww. zobowiązania musi określać:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:.- dla zadania 1: - 35.000,00 zł.; - dla zadania 2: - 50.000,00 zł.;- dla zadania 3: - 25.000,00 zł,2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na większą ilość zadań niż jedno, kwoty wadiów z zadań muszą się zgadzać w sumarycznej kwocie w zależności od ilości zadań, na które Wykonawca składa ofertę 3. Wadium może być wniesione:a) w pieniądzu,b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) w gwarancjach bankowych,d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami).4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mniowie: nr 11 8493 0003 0030 0506 0134 0007 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn:.„Budowa kanalizacji sanitarnej w w miejscowościach Zaborowice, Chyby, Baran, Podchyby, Serbinów, Rogowice, ”Zadanie 1- „Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. ChybyZadanie 2 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 1Zadanie 3 - „Budowa stacji wodociągowej w Mniowie ul. Zielona Należy wskazać numer zadania/zadań których dotyczy wadium5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.Uwaga!Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”.7. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja udzielona przez wykonawcę 30,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące zmiany umowy:1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,2) jeżeli wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,3) jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,4) jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,5) jeżeli wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,7) W przypadku wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.8) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp,2. W zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: 1) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego,2) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,3) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,4) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,5) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.3. W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku rozliczenia robót zamiennych, których rozliczenie nastąpi na podstawie średnich cen z ostatniego opublikowanego cennika Sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami.4. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku:- rezygnacji z części zakresu robót do wykonania w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych. Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o roboty zaniechane.- braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w dokumentacji projektowej;- jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-09, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Chyby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje:a) wytyczenie trasy sieci kanalizacji sanitarnej;b) budowę kanału sanitarnego grawitacyjnego : - Ø 280 PVC – 16,00 mb. - Ø 250 PVC – 586,75 mb. - Ø 200 PVC – 134,55 mb. - Ø 160 PVC – 72,20 mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 1000 - szt. 37 - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 9 c) budowę kanalizacji grawitacyjnej bocznej: - Ø 160 PVC – 1066,20 mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 41 d) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej: - Ø 200 PE - 1121,00 mb. - przykanalik tłoczny Ø 50 PE – 127,25 mb – 9 szt. e) budowę 1 pompowni ścieków wraz ze sterowaniem f) roboty odtworzeniowe – asfalt, kostka, drogi gruntowe, drogi utwardzone, uporządkowanie posesji, na których będą realizowane roboty budowlane.- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233250-6, 45232400-6, 45232423-3, 45315300-1, 45316100-6, 71630000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Doświadczenie Kierownika 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje: a) wytyczenie trasy sieci kanalizacji sanitarnej;b) budowę kanału sanitarnego grawitacyjnego : - Ø 200 PVC – 1307,80 mb. - Ø 160 PVC – 89,95mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 1000 - szt. 72 - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 4 c) budowę kanalizacji grawitacyjnej bocznej: - Ø 160 PVC – 1364,95 mb. - Studzienki kanalizacyjne Ø 630 - szt. 67 d) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej: - Ø 110 PVC – 1262,55 mb. - Ø 90 PVC – 141,15 mb. - przykanalik tłoczny Ø 50 PE – 386,45mb – 7 szt. e) budowę 1 pompowni ścieków wraz ze sterowaniem f) roboty odtworzeniowe – asfalt, kostka, drogi gruntowe, drogi utwardzone, uporządkowanie posesji, na których będą realizowane roboty budowlane.- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233250-6, 45232400-6, 45232423-3, 45315300-1, 45316100-6, 71630000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Doświadczenie Kierownika 10,00
Doświadczenie Kierownika 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa stacji wodociągowej w Mniowie ul. Zielona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) wytyczenie obiektów na gruncie; b) budowa budynku technologicznego stacji uzdatniania wody o wym. 8,30 x 6,50c) obudowa studni głębinowejd) sieci wodociągowe, kanalizacyjne, elektroenergetyczne międzyobiektowee) przyłącze kanalizacji sanitarnejf) przyłącze wody : stacja – sieć wodociągowag) instalacje elektroenergetyczne wewnętrzne i oświetlenie terenuh) zbiornik bezodpływowy na ścieki z chlorownii) oczyszczalnia ścieków technologicznych (wód popłucznych)j) zbiorniki stalowe na wodę 2 x 75 m³k) ogrodzenie terenu i ogrodzenie wewnętrzne z bramami wjazdowymil) utwardzenia terenu stacji z asfaltu i kostki brukowejm) utwardzenie terenu za ogrodzeniem stacji w krawężnikach utwardzonych tłuczniemn) utwardzenie drogi dojazdowej z tłucznia - Nowo budowana stacja wodociągowa zostanie wpięta do systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45210000-2, 45231300-8, 45310000-3, 45233120-6, 45233200-1, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Doświadczenie Kierownika 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI