PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW MIASTA GORLICE I POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyMiasto Gorlice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-11
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW MIASTA GORLICE I POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW MIASTA GORLICE I POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a414c5-fa78-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000932/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Dostosowanie dostępności segmentu "B" dla osób niepełnosprawnych w ramach "Budowy przejścia pomiędzy segmentami budynku Ratusza"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony internetowej
prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370,
adres poczty elektronicznej: e-mail zampub@um.gorlice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej tj.: a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.,
zwanej platformą zakupową, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370 . Korzystanie z platformy zakupowej przez
Wykonawcę jest bezpłatne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl . 2) Dokumenty
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyjaśnienia treści
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370 . 4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i
szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i
organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na
stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .
2.Złożenie oferty: 1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370
.2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu złożenia zamawiającemu
oferty wybiera polecenie „Złóż ofertę” dostępne na platformie zakupowej przedmiotowego
postępowania. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla wykonawców dostępnej na stronie
platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .
3. Sposób komunikowania się
zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów,
oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370 i formularza „Wyślij
wiadomość”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione
zamawiający dopuszcza również komunikowanie się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporządzania i przekazywania
dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania
techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru
dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub
oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzibą: Urząd
Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna
Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 521690,54 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy budynku Ratusza
w ramach zadania „Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla potrzeb mieszkańców
Miasta Gorlice i Powiatu Gorlickiego wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego”, których
zakres obejmuje:
1) budowę pochylni dla niepełnosprawnych od wejścia z Placu Kościelnego,
2) budowę windy w segmencie B Urzędu Miasta wraz z jej obudową płytą g-k ogniową, płytą
OSB, styropianem grafitowym o grubości 14 cm (EPS 70 λ=0,035 W/m*K) z wykończeniem
zbrojonym tynkiem silikatowo - silikonowym (dostosowaną do elewacji budynku B) z
wykonaniem dwóch imitacji okien, wraz z dostawą i montażem dźwigu według parametrów
wynikających z dokumentacji opisanej w ust. 1.3.,
3) remont korytarza na pierwszym piętrze budynku B – dojście do łazienek: szpachlowanie ścian
i sufitu z ich malowaniem, przerobieniem w niezbędnym zakresie instalacji elektrycznej,
wymiana dwóch sztuk drzwi wraz z ościeżnicami oraz ułożenie posadzki z płytek gresowych –
rzut pomieszczenia wg załącznika nr 9 do SWZ - Rzut pierwszego piętra budynku B,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080457/01 z dnia 2021-06-11
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4) remont / zapewnienie prawidłowej wielkości pomieszczeń sanitarnych dla niepełnosprawnych
na poziomie I i II piętra w budynku B wraz z ich wyposażeniem w biały montaż, elektryczne
podumywalkowe ogrzewacze wody oraz wszelkie niezbędne akcesoria łazienkowe (np. suszarki
do rąk, lustra, uchwyty, dozowniki do mydła, itp.),
5) montaż / wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej (10 szt. - łazienki, 1 szt. EI 60 w przejściu
między budynkami, 2 szt. drzwi w powstałym korytarzu przejściowym dla niepełnosprawnych w
budynku B, 1 szt. drzwi do pom. magazynowego w piwnicy oraz 2 szt. w korytarzu prowadzącym
do łazienek na pierwszym piętrze budynku B – j.w.),
6) przełożenie drzwi wewnętrznych przy wejściu do windy na parterze,
7) wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych,
8) demontaż pomieszczenia socjalnego w pomieszczeniu, w którym będzie wydzielone przejście
między segmentami A i B w budynku B (rys. P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ),
9) wydzielenie korytarza przejściowego w budynku B dla osób niepełnosprawnych przez budowę
ścianki działowej z naświetlami (wg. rys. P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ),
10) wykonanie pomieszczenia socjalnego w pomieszczeniu o którym mowa w pkt. 8) i 9),
11) budowę przejścia pomiędzy budynkami A i B Urzędu Miasta wraz z wykonaniem ścianki
działowej oraz budową pochylni – wg projektu stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Wykończenie przewiązki Wykonawca winien wykonać z uwzględnieniem rzutów aranżacji
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,
12) wykonanie niezbędnych instalacji wchodzących w zakres zamówienia.
1.2. Oprócz robót wymienionych w ust. 1.1. i określonych w dokumentacji o której mowa w ust.
1.3. wykonawca wykona przedmiot umowy z uwzględnieniem następujących uwarunkowań:
1) instalacje elektryczne w wydzielonym korytarzu, pokoju biurowym i socjalnym oraz przejściu
między budynkami należy wykonać z wykorzystaniem istniejącej instalacji.
2) wszystkie wymiary konstrukcji dźwigu wykonawca winien dostosować do typu zastosowanego
dźwigu windowego.
3) Wykonawca winien przy wykonaniu zadania uwzględnić zmiany wynikające z obowiązujących
przepisów i norm.
4) na obiekcie będą prowadzone równolegle przez innego wykonawcę roboty budowlano –
instalacyjne związane termomodernizacją budynków A i B Urzędu Miasta Gorlice, w związku z
tym przy wykonaniu robót instalacyjno – budowlanych należy uwzględnić wytyczne zakresu prac
teromodernizacyjnych planowanych równolegle do realizacji niniejszego zadania oraz zapewnić
uczestnictwo kierownika budowy w radach budowy dla robót prowadzonych równolegle na
obiekcie celem koordynacji działań. 1.3. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia:
1) Projekt budowlany „Dostosowanie dostępności segmentu B dla osób niepełnosprawnych w ramach „Budowy przejścia pomiędzy segmentami budynku Ratusza” – zał. nr 1 do SWZ,
2) Decyzja pozwolenia na budowę nr 45/2018 z dnia 22.01.2018 roku znak: AB.6740.794.2017 – zał. nr 2 do SWZ,
3) Rysunek 19 ze zmianami – zał. nr 3 do SWZ,
4) Rysunek K5 ze zmianami – zał. nr 4 do SWZ,
5) Rysunek P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ,
6) Rysunek K1 ze zmianami – zał. nr 6 do SWZ,
7) Rysunek wykonawczy pochylni między budynkami A i B UM Gorlice – zał. nr 7 do SWZ,
8) Rzuty z aranżacji wnętrz w zakresie przewiązki – zał. nr 8 do SWZ,
9) Rzut pierwszego piętra budynku B – zał. nr 9 do SWZ,
10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10 do SWZ,
11) Tabela kryteriów nazw własnych użytych w opisie zamówienia – zał. nr 11 do SWZ.
12) Charakterystyka techniczna dźwigu osobowego – zał. nr 21 do SWZ
1.4. Przedmiary robót:
1) Przedmiar robót budowano sanitarnych – zał. nr 12 do SWZ,
2) Przedmiar robót branży elektrycznej – zał. nr 13 do SWZ,
stanowią element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy
charakter wynagrodzenia nie będą stanowiły podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich wagami: 1) cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (według wzoru), 2) okres
gwarancji - 40% - sposób oceny: maksymalizacja (według wzoru).
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma
maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Kryterium – okres gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na cały wykonany przedmiot
zamówienia w miesiącach, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych
miesiącach.
Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie – 36 miesięcy,
Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie – 60 miesięcy.
(Gof.b. / Gn x 100) x 40% = ilość punktów, gdzie:
Gof.b. - okres gwarancji oferty badanej,
Gn - najwyższy okres gwarancji spośród ofert,
100 - wskaźnik stały,
40% - procentowe znaczenie kryterium okresu gwarancji.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma
maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Określenie warunków udziału w postępowaniu - 1. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia osobami:
a) kierownikiem budowy: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
b) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych.
Zamawiający jako spełnienie warunku dopuszcza wykazanie tej samej osoby na stanowiska
wymienione pod lit a) – c) pod warunkiem posiadania przez daną osobę uprawnień do pełnienia
funkcji w wymaganym zakresie i w wymaganych specjalnościach.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w
innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.
U. z 2018 r. poz. 2272). 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej, wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dołączają do
oferty oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie
niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
- potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem
wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 20 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się dokumenty wymienione poniżej:
1) Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza
stanowiącego zał. nr 16 do SWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru
formularza stanowiącego zał. nr 17 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych
dokumentów.
4) Jeżeli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca
może wykorzystać wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący zał. nr 18
do SWZ.5) Jeżeli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art.
określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np.
konsorcjum, spółka cywilna) dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy
Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawca
może wykorzystać wzór formularza stanowiący zał. nr 19 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące
00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz.
299).
Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się
datę uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np.
konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125
ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W
przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ),
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)
dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy oraz określenie rodzaju i zakresu zmian opisane zostały w projektowanych
postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 15 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej BFT- Michałowice-Osiedle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej firmy BFT. Miejsce realizacji Więcławice Dworskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa sieci wodociągowej w m. Drezdenko obręb Radowo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci wodociągowej w m. Drezdenko obręb Radowo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa windy w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI