PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ 270277K W KM 0+020,00 DO KM 0+859,10 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ 270277K W KM 0+020,00 DO KM 0+859,10 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE (BLICH)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-30
  • ZamawiającyMiasto Gorlice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-09
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ 270277K W KM 0+020,00 DO KM 0+859,10 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE (BLICH)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490761713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 54a

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 353 56 34

1.5.8.) Numer faksu: (18) 353 67 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mpgkgorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkgorlice.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamówienie jest przeprowadzane wspólnie na podstawie porozumienia przez: 1. Miasto Gorlice i Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (zwane dalej MPGK). MPGK upoważnia Miasto Gorlice do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nie wyłączając reprezentowania Stron w postępowaniach odwoławczych i skargowych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami oraz do zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą, a także sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ 270277K W KM 0+020,00 DO KM 0+859,10 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE (BLICH)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ab43a4-f687-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000932/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa drogi gminnej 270277K w km 0+020,00 – km 0+895,10 w miejscowości Gorlice, miasto Gorlice (Blich) – branża drogowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581 , adres poczty elektronicznej: e-mail zampub@um.gorlice.pl ,e-mail w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platformą zakupową, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581 .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione. 2) Dokumenty przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581 .4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Złożenie oferty: 1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581 . 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca w celu złożenia zamawiającemu oferty wybiera polecenie „Złóż ofertę” dostępne na platformie zakupowej przedmiotowego postępowania.
Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla wykonawców dostępnej na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581 i formularza „Wyślij wiadomość”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione zamawiający dopuszcza również komunikowanie się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzibą: Urząd Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 6603045,53 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej 270277K w km 0+020,00 do km 0+859,10 w miejscowości Gorlice, Miasto Gorlice (Blich) wraz z rozdziałem kanalizacji ogólnospławnej w ulicy Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich oraz przebudową wodociągu w ulicy Nadbrzeżnej i Blich.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
1) Rozdział kanalizacji ogólnospławnej dla osiedla Magdalena w Gorlicach - wykonanie rozdziału kanalizacji ogólnospławnej na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 540/2008 z dnia 04.09.2008r. znak AB.7351-484/2008 stanowiącej zał. nr 20 do SWZ w następującym zakresie:
a) Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na odcinkach od Bi – B48, łącznie z przyłączami do nowych budynków (nie ujętych w projekcie a zinwentaryzowanych na mapie zagospodarowania terenu rys. nr 2 materiału do zgłoszenia dla przebudowy ulic Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w Gorlicach w km 0+020,00 – km 0+859,10 wraz z odwodnieniem oraz przebudową i zabezpieczeniem sieci uzbrojenia terenu str 29, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ). Zakończenie sieci kanalizacji sanitarnej na istniejącej studzience zlokalizowanej na końcu granicy działki ewid. 1145/10);
- kolektor fi 315 ok. 99 mb,
- kolektor fi 200 ok. 852 mb,
- kolektor fi 160 ok. 366 mb,
- studzienki fi 1200 – 71 szt.
- elementy nie ujęte w projekcie a konieczne do wykonania w zakresie przyłączy do nowych budynków.
Zakres przyłączy kanalizacji sanitarnej w uzgodnieniu z Miejskim Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Gorlicach obejmuje połączenie bezpośrednio od wyjścia z budynku (linii fundamentów) do studzienki kanalizacyjnej.
b) Budowa kanalizacji deszczowej - kanał deszczowy powstały po rozdziale kanału ogólnospławnego.
Istniejąca kanalizacja ogólnospławna w obrębie zakresu projektu przebudowy ulic Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w Gorlicach zawiera:
- kolektor fi 600 ok. 785 mb,
- studzienki fi 1500 – 43 szt.
- kratki uliczne krawężnikowo-jezdniowe – 30 szt.
Budowa kanału deszczowego wg. projektu rozdziału kanalizacji ogólnospławnej.
Remont istniejącego kanału deszczowego będącego wcześniej kanałem ogólnospławnym obejmuje:
- czyszczenie kolektora, inspekcję całości kanału (785 mb) kamerą inspekcyjną, opracowanie programu remontu (poprzez ocenę stanu technicznego na podstawie zarejestrowanego obrazu TV oraz wykresów spadków – Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wyniki oceny stanu technicznego Zamawiającemu),
- wymianę lub renowację kolektora fi 600 wraz ze studzienkami w miejscach zakwalifikowanych w programie remontu ( do 40%),
- wymianę włazów na włazy pływające,
- wymianę 30 szt. wpustów ulicznych na krawężnikowo-uliczne, wymianę studzienek fi 500 z osadnikiem, wymianę rur PVC fi 200x5,9, SN 8,
- wymianę przyłączy sieci deszczowej do budynków.
Zakres przyłączy kanalizacji deszczowej w uzgodnieniu z Zamawiającym obejmuje połączenie bezpośrednio od budynków do studzienki kanalizacyjnej deszczowej.
2) Przebudowę wodociągu w ulicach Nadbrzeżnej i Blich w Gorlicach - wykonanie przebudowy wodociągu w ulicy Nadbrzeżnej i ulicy Blich na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 445/2020 z dnia 16.07.2020r. znak AB.6740.402.2020 stanowiącej zał. nr 22 do SWZ oraz decyzji pozwolenia na budowę nr 1011/2020 z dnia 31.12.2020r. znak AB.6740.400.2020 r. stanowiącej zał. nr 21 do SWZ.
Roboty polegać będą na wykonaniu przebudowy wodociągu wraz z armaturą towarzyszącą:
- rura PE 100RC d-500/45,5, PN16 ok. 51 mb,
- studzienki rewizyjne fi 2000 – 2 szt,
- rura PE 100RC d-315x28,6, PN16 ok. 134 mb,
- zasuwa D-500 – PN 16 miękouszczelniająca klinowa równoprzelotowa z kołnierzami zgodnymi z EN 1092 (pokrywa i korpus z żeliwa EN-GJS-400-18, wrzeciono ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem, klin z wewnątrz i zewnątrz pokryte powłoką elastomerową, prowadnice klina wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na ścieranie, minimalne momenty zamykania nawet przy dużej różnicy ciśnień, uszczelki typu O-ring osadzone w materiale odpornym na korozję, pokrywa umożliwiająca późniejsze (w stanie bezciśnieniowym) po wymianie kołnierza centrującego) doposażenie we wskaźnik położenia lub nadstawkę do napędu silnikowego – 2 szt,
- łączniki i kształtki (PN 16 Klasy EN 1092, wykonanie ze stali węglowej nierdzewnej, śruby nierdzewne Klasy EN 1092) – 16 kpl.
3) Przebudowę ulic Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w Gorlicach w km 0+020,00 – km 0+859,10 wraz z odwodnieniem oraz przebudową i zabezpieczeniem sieci uzbrojenia terenu (w tym remont/ przebudowa muru oporowego – wg. pkt. 3.11 Inne obiekty Projekt Wykonawczy branży drogowej) – wykonanie przebudowy ulicy Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w Gorlicach w km 0+020,00 – km 0+859,10 wraz z odwodnieniem oraz przebudową i zabezpieczeniem sieci uzbrojenia terenu na podstawie zgłoszenia robót, wykonanie remontu parkingów w ciągu ulic Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich na podstawie zgłoszenia robót, wykonanie organizacji ruchu na czas robót.
Roboty polegać będą na wykonaniu:
- przebudowy drogi gminnej – ulic Nadbrzeżnej, Garbarskiej, i Blich w Gorlicach w km 0+020,00 – km 0+859,10 z wykonaniem robót przygotowawczych i rozbiórkowych elementów ulic,
- przebudowy istniejących parkingów w zakresie pasa drogowego,
- przebudowy odwodnienia ulic polegających na dostosowaniu studni i studzienek ściekowych na istniejącym kolektorze kanalizacji do rozwiązań wysokościowych ulic,
- przebudowy i zabezpieczenia istniejącej sieci energetycznej,
- przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego,
- przebudowy i zabezpieczenia istniejącej sieci teletechnicznej napowietrznej i kablowej z wykonaniem kanału technologicznego,
- przebudowy istniejących skrzyżowań, zjazdów i zejść pieszych,
- rozebrania i przebudowy ogrodzeń posesji,
- zabezpieczenia w niezbędnym zakresie urządzeń obcych kolidujących z przebudową ulic,
- regulacji wysokościowej istniejących zasuw i pokryw uzbrojenia terenu,
- likwidacji barier architektonicznych w obrębie przebudowy ulic,
- remontu/ przebudowy muru oporowego – wg pkt. 3.11 Inne obiekty, Projekt Wykonawczy branży drogowej,
- parkingu poza pasem drogowym w ciągu ulic Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich – technologia wykonania analogicznie do przekroju konstrukcyjnego zawartego w projekcie wykonawczym branży drogowej, rys. nr 4.
4) Budowę kabla zasilającego 230 V dla zasilania monitoringu miejskiego ul. Nadbrzeżna w Gorlicach.
Przy budowie linii kablowej nN oświetlenia ulicznego w ul. Blich, Garncarska, Nadbrzeżna ułożyć od istniejącej szafy SSO 39 ul. Blich 14 do słupa nr II/16 (5) ul. Nadbrzeżna dodatkową rurę DVK 75, zaciągnąć kabel Yky 3x4mm dl. 470/500 m.
Do projektowanego słupa oświetleniowego nr II/09 oraz II/13 wprowadzić rurę DVK 75, pozostawić pętlę kablową – dla rozbudowy monitoringu miejskiego.
Wyprowadzić na słup II/16 rurę HDPE/UV fi 40, wprowadzić zaciągnięty kabel, przełączyć kabel na linie napowietrzną – zasilanie monitoringu SSM w kier. słupa nr II/7/28) przy kładce na rzece Ropie.
Schemat kabla zasilającego monitoring miejski stanowi załącznik nr 18 do SWZ.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) Projekt kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla osiedla Magdalena w Gorlicach – (Uwaga: Wykonawca z przedmiotowego projektu będzie zobowiązany wykonać tylko zakres wskazany w ust 1.2. pkt 1 powyżej - zał. nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacja techniczna - Rozdział kanalizacji ogólnospławnej dla osiedla Magdalena – zał. nr 2 do SWZ,
3) Kanalizacja deszczowa w ulicy Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w Gorlicach – zał. nr 3 do SWZ,
4) Projekt przebudowy sieci wodociągowej przy ul. Blich w Gorlicach – zał. nr 4 do SWZ,
5) Specyfikacje techniczne - przebudowa sieci wodociągowej przy ul. Blich w Gorlicach – zał. nr 5 do SWZ,
6) Dokumentacja badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną i projektem geotechnicznym dla sieci wodociągowej – zał. nr 6 do SWZ,
7) Projekt przebudowy wodociągu na odcinku W1-W2-W3 w ciągu ul. Nadbrzeżnej w Gorlicach – zał. nr 7 do SWZ,
8) STWiORB -przebudowa wodociągu na odcinku W1-W2-W3 w ciągu ul. Nadbrzeżnej w Gorlicach – zał. nr 8 do SWZ,
9) Materiały do zgłoszenia przebudowy ul. Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w km 0+020,00 - km 0+859,10 – zał. nr 9 do SWZ,
10) Projekt wykonawczy drogowy przebudowy ul. Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w km 0+020,00 - km 0+859,10 – zał. nr 10 do SWZ,
11) Projekt Stałej Organizacji Ruchu – zał. nr 11 do SWZ,
12) STWiORB - branża drogowa – zał. nr 12 do SWZ,
13) Projekt przebudowy sieci elektroenergetycznej ziemnej nN i SN w ramach przebudowy ulicy Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w Gorlicach – zał. nr 13 do SWZ,
14) STWiORB - branża elektroenergetyczna – zał. nr 14 do SWZ,
15) Projekt Wykonawczy - budowa kanału technologicznego – zał. nr 15 do SWZ,
16) Projekt wykonawczy przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. – zał. nr 16 do SWZ,
17) STWiORB - branża telekomunikacyjna – zał. nr 17 do SWZ,
18) Schemat zasilanie monitoring – zał. nr 18 do SWZ,
19) Szkic parkingu poza pasem drogowym w ciągu ul. Nadbrzeżnej, Garbarskiej i Blich w Gorlicach – zał. nr 19 do SWZ,
20) Decyzja pozwolenia na budowę nr 540/2008 – zał. nr 20 do SWZ,
21) Decyzja pozwolenia na budowę nr 1011/2020 – zał. nr 21 do SWZ,
22) Decyzja pozwolenia na budowę 445/2020 – zał. nr 22 do SWZ,
23) Opis materiałów równoważnych – zał. nr 23 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (według wzoru)
2) okres gwarancji - 40% - sposób oceny: maksymalizacja (według wzoru)

Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.

Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:

Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.

Kryterium – okres gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na cały wykonany przedmiot zamówienia w miesiącach, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie – 36 miesięcy,
Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie – 60 miesięcy.
Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji niższego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
(Gof.b. / Gn x 100) x 40% = ilość punktów, gdzie:
Gof.b. - okres gwarancji oferty badanej,
Gn - najwyższy okres gwarancji spośród ofert,
100 - wskaźnik stały,
40% - procentowe znaczenie kryterium okresu gwarancji.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.

Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Określenie warunków udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodowa : 1) Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co jednej roboty budowlanej, której zakres obejmował lub która polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej na długości co najmniej 400 mb wraz z chodnikiem i infrastrukturą techniczną (co najmniej budową lub przebudową: sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej lub sieci wodociągowej), wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanej należycie.
UWAGA: Pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę obiektu budowlanego.
2) Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia osobami:
a) kierownikiem budowy: osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie: sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej lub sieci wodociągowej – na długości co najmniej 400 mb,
b) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
c) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Zamawiający jako spełnienie warunku dopuszcza wykazanie tej samej osoby na stanowiska wymienione pod lit a) – d) pod warunkiem posiadania przez daną osobę uprawnień do pełnienia funkcji w wymaganym zakresie i w wymaganych specjalnościach.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dołączają do oferty oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 31 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
- potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 32 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Dowody określające, czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 33 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się dokumenty wymienione poniżej:
1) Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 27 do SWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego zał. nr 28 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4) Jeżeli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący zał. nr 29 do SWZ.
5) Jeżeli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawca może wykorzystać wzór formularza stanowiący zał. nr 30 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie zł: trzydzieści tysięcy 00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299).
Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370

W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy oraz określenie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 26 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej.
W celu prawidłowego oszacowania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i wynikających z niego kosztów realizacji zamówienia, zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję w terenie - na nieruchomościach na których będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zainteresowany przeprowadzeniem wizji lokalnej w terenie będzie zobowiązany przesłać zamawiającemu informację o chęci przeprowadzenia wizji celem ustalenia terminu wizji. Powyższą informację należy przesłać drogą elektroniczną za pomocą platformy prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/491581 lub na adres e-mail: zampub@um.gorlice.pl .Nieskorzystanie z możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI