Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową istniejących budynków dydaktycznych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Warszawskiej, ul. Szkolnej w Gorzowie Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Gorzowie Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210234439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 18
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7320098
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lpgorz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lpla.edu.gorzow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową istniejących budynków dydaktycznych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Warszawskiej, ul. Szkolnej w Gorzowie Wlkp.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af1c899-9126-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003340/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa infrastruktury poprzez przebudowę, z rozbudową istniejących budynków Szkół Artystycznych w Gorzowie Wlkp.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lpla.edu.gorzow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Gorzowie Wielkopolskim; tel. +48 95 725 80 69; e-mail: lpgorz@wp.pl lub plsp.gorzow@gmail.com-kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych (IDO): e-mail: Przemysław Broniewski, tel. 667 659 229 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Poprawa infrastruktury poprzez przebudowę z rozbudową istniejących budynków szkół artystycznych w Gorzowie Wielkopolskim;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji; -dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;-obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; -w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 2. Prawa osób których dane są przetwarzane:-prawo dostępu do danych osobowych;-prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania);-prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;-nie przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PLSP-2600/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy istniejących budynków dydaktycznych wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem infrastruktury technicznej.2. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie:1) przebudowę istniejącego budynku dydaktycznego przy ul. Szkolnej w zakresie: a) zmiany podziałów aranżacyjnych, b) wykonanie instalacji wod. – kan., c) wykonanie instalacji elektrycznej, d) wykonanie instalacji grzewczej oraz wentylacji,e) wykonanie instalacji teletechnicznej, f) zmiany elementów wykończenia wewnętrznego oraz renowacji elewacji i elementów pokrycia dachowego wraz z częściową przebudową elewacji kondygnacji III piętra w budynku przy ul. Szkolnej,g) rozbudowę istniejącego budynku dydaktycznego przy ul. Szkolnej o część czterokondygnacyjną, niepodpiwniczoną z płaskim dachem, połączoną z rozbudową istniejącego budynku dydaktycznego przy ul. Warszawskiej o część trzykondygnacyjną, niepodpiwniczoną z płaskim dachem wraz z połączeniem ww. budynków parterowym łącznikiem z płaskim stropodachem w formie tarasu,h) renowację i przebudowę zachodniej elewacji szczytowej budynku przy ul. Warszawskiej w celu realizacji projektowanego łącznika,i) zagospodarowanie części terenu polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni, i remoncie ogrodzenia,j) przebudowę instalacji zewnętrznych: wody, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczej i elektroenergetycznej3. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa budynków z podziałem na Etapy:1) Etap I – w zakres inwestycji wchodzą roboty budowlane dotyczące rozbudowy budynku poprzez wykonanie łącznika pomiędzy budynkiem zlokalizowanym przy ul. Warszawskiej a budynkiem przy ul. Szkolnej oraz wykonanie instalacji elektrycznej – roboty budowlane należy wykonać w roku 2021;2) Etap II – w zakresie wykonania pozostałych robót budowlanych wynikających z dokumentacji technicznej – roboty budowlane należy wykonać w roku 2022 oraz 2023
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne