Przebudowa trzech dróg leśnych i składnicy drewna na terenie Nadleśnictwa Ujsoły

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa trzech dróg leśnych i składnicy drewna na terenie Nadleśnictwa Ujsoły
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUjsoły
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-12
  • Numer ogłoszenia559772-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559772-N-2019 z dnia 2019-06-12 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły: Przebudowa trzech dróg leśnych i składnicy drewna na terenie Nadleśnictwa Ujsoły
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły, krajowy numer identyfikacyjny 71001978000000, ul. ul. Św. Huberta  2 , 34-371  Ujsoły, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 647 352, e-mail ujsoly@katowice.lasy.gov.pl, faks 338 647 580.
Adres strony internetowej (URL): www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły, ul. św. Huberta 2, 34-371 UJSOŁY, woj. śląskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trzech dróg leśnych i składnicy drewna na terenie Nadleśnictwa Ujsoły
Numer referencyjny: S.270.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie trzech dróg leśnych oraz składnicy drewna na terenie Nadleśnictwa Ujsoły zgodnie z Dokumentacją projektową, w tym: Projektami budowlanymi, STWiOR oraz Przedmiarami robót w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów, tj. eksploatacji dróg leśnych oraz składnicy drewna zgodnie z ich przeznaczeniem. Roboty budowlane objęte dokumentacją techniczną nie wymagają decyzji pozwolenia budowlanego. 2. Przedmiotem zamówienia podzielony jest na cztery części – zadania: 2.1. Część 1 zamówienia – Przebudowa drogi leśnej „Dylówka” w Soblówce w leśnictwie Morgi Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę odcinka drogi o długości 870 mb i szer. 2,70 m. 2.2. Część 2 zamówienia – Przebudowa drogi leśnej nr 32 w Glince w leśnictwie Glinka Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę drogi na odcinku 0+025-0+145 oraz drogi bocznej w km 0+072 na odcinku 20,0m, przebudowę istniejących rowów oraz przepustu w km 0+072. Całkowita długość odcinka do przebudowy to 120,00 b. 2.3. Część 3 zamówienia – Przebudowa drogi leśnej nr 36 w Soblówce w leśnictwie Cicha Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę odcinka drogi o długości 1 551 mb i szer. 2,70 m. 2.4. Część 4 zamówienia - Przebudowa składnicy drewna w leśnictwie Bendoszka Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę składnicy drewna o wymiarach 21,0 m x 30,0 m.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45233120-6
45233220-7
45111200-0
45111300-1
45110000-1
45112100-6
45232400-6
45232130-2
45232452-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji finansowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż odpowiednio dla części zamówienia: 1) Część 1 zamówienia - 610 000,00 złotych; 2) Część 3 zamówienia – 990 000,00 złotych;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: 1. Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmujące roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg na terenach górskich o wartości, co najmniej odpowiednio dla części zamówienia: 1) Część 1 zamówienia - 400 000,00 złotych brutto każda; 2) Część 2 zamówienia – 150 000,00 złotych brutto każda; 3) Część 3 zamówienia – 600 000,00 złotych brutto każda 4) Część 3 zamówienia – 70 000,00 złotych brutto każda; 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane z ograniczeniami lub bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, tj. oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 2. wykazu wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla części zamówienia: Część 1 zamówienia – Przebudowa drogi leśnej „Dylówka” w Soblówce w leśnictwie Morgi - 14 000,00 złotych, Część 2 zamówienia – Przebudowa drogi leśnej nr 32 w Glince w leśnictwie Glinka - 6 000,00 złotych, Część 3 zamówienia – Przebudowa drogi leśnej nr 36 w Soblówce w leśnictwie Cicha - 24 000,00 złotych, Część 4 zamówienia – Przebudowa składnicy drewna w leśnictwie Bendoszka - 2 500,00 złotych, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły – Bank Spółdzielczy w Rajczy Oddział w Ujsołach Numer konta: 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020 3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY, ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 4.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, określone: 4.1.1. w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.1.2. w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 – 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły. 4.3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu wykonania robót określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi leśnej „Dylówka” w Soblówce w leśnictwie Morgi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę odcinka drogi o długości 870 mb i szer. 2,70 m. 1. Wykonanie wzmocnienia nawierzchni, (0+000 koniec istniejącej nawierzchni) 0+000 - 0+350 1) Ułożenie geowłókniny polipropylenowej 2) Wzmocnienie podbudowy tłuczeń 30 cm/20+10/ 3) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 10 cm/10+10/ 4) Wykonanie ukształtowania poboczy z kruszywa 0+350 - 0+465 1) Wykonanie korytowania gł. 50 cm 2) Ułożenie geowłókniny polipropylenowej 3) Ułożenie dolnej warstwy podbudowy 40 cm pospółka 4) Ułożenie górnej warstwy podbudowy 30 cm tłuczeń 5) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 20 cm/10+10/ 6) Wykonanie ukształtowania poboczy z kruszywa 0+465 - 0+499 1) Wykonanie korytowania gł. 50 cm 2) Ułożenie geowłókniny polipropylenowej 3) Ułożenie dolnej warstwy podbudowy 40 cm pospółka 4) Ułożenie górnej warstwy podbudowy 30 cm tłuczeń 5) Wykonanie nawierzchni konkrelitowej /kamień na betonie/ 6) Wykonanie najazdu ze szlaku zrywkowego -nawierzchnia dylowa. 2. Poprawa odwodnienia 1) Wykonanie poszerzenia istniejącego rowu. 2) Wykonanie przepustu podłużnego o średnicy 50 cm dł. 6m w km 0+627, 0+670 3) Wykonanie przepustu poprzecznego o średnicy 60 cm HDPE dł. 6,0 m wraz ze studnią wlotowa w km 0+000 , 0+029, 0+059, 0+152 4) Wykonanie przepustu Ø 2000 w km 0+402 projektuje się z blach falistych z powłoką cynkową 1000 g/m2, długość projektowanego przepustu 10,00 m. 5) Skrzydła wlotowe oraz wylotowe z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej. 6) Posadowienie przepustu na ławie z kruszywa naturalnego. 7) Osypka konstrukcji przepustu – kruszywo łamane. 3. Projektowana przebudowa wykonana zostanie w obrębie istniejącego pasa przedmiotowej drogi, bez naruszenia prawa własności osób trzecich. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233120-6, 45233220-7, 45111200-0, 45111300-1, 45110000-1, 45112100-6, 45232400-6, 45232130-2, 45232452-5, 45262510-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi leśnej nr 32 w Glince w leśnictwie Glinka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę drogi na odcinku 0+025-0+145 oraz drogi bocznej w km 0+072 na odcinku 20,0m, przebudowę istniejących rowów oraz przepustu w km 0+072. Całkowita długość odcinka do przebudowy to 120,00 b. 1. Przebudowa polegała na:: 1) wykonaniu nowej konstrukcji drogi: podbudowa z tłucznia kamiennego, nawierzchnia z asfaltobetonu (warstwa wiążąca 5 cm, warstwa ścieralna 4 cm). Drogę boczną w km 0+072 należy przebudować na odcinku 20,0 m w tym celu należy rozebrać istniejącą konstrukcję i wykonać podbudowę z tłucznia kamiennego, nawierzchnię z asfaltobetonu. Rowy wzdłuż drogi należy oczyścić i wyprofilować. 2) Wody opadowe odprowadzane będą poprzez spadki poprzeczne jezdni i poboczy do rowów istniejących. 3) Projektuje się przebudowę uszkodzonego przepust betonowego na zjeździe w km 0+072 o dł. 12,0 m - Ø 600 mm, odbudowę ścianek czołowych przepustu, przebudowę rowów poprzez ich wyprofilowanie i nadanie odpowiednich spadków. 4) Odwodnienie korony drogi: rowy, przepusty. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe jezdni. Istniejące rowy wymagają przebudowy i czyszczenia. Projektuje się umocnienie rowów korytami betonowymi 40x50x50 oraz umocnienie skarp płytami ażurowymi typu krata 40x60 o łącznek powierzchni 53,60 m2. 5) Przebudowę istniejącego przepustu w km 0+072. Uszkodzony przepust należy rozebrać wraz z komorami i zabudować nowe rury betonowe - Ø 600 mm o długości 15,0 mb oraz betonowe ścianki czołowe. 6) Odmulenie 4 odcinków drogi o łącznej dlugości 128,0 m. 7) Usunięcie zakrzaczeń i pni drzew. 2. Proponowany przebieg dostosowany jest do obecnego stanu wpisanego w warunki terenowe, wprowadza się jedynie korekty wynikające z konieczności stosowania normatywnych spadków oraz odprowadzenia wód opadowych do projektowanych rowów odwadniających. Skrajnia drogi ze względów na wymogi przeciwpożarowe musi pozostać wolna od trwałych elementów budowli i wyposażenia drogi, takich jak: słupki znaków, poręcze, bariery, gałęzie i pnie drzew. 3. Dane charakterystyczne przyjętych rozwiązań technicznych 1) Długość do przebudowy – 120,0 mb 2) Szerokość pasa drogowego – 4,00 m 3) Szerokość jezdni – 3,00 m 4) Szerokość poboczy zmienna – 0,40- 0,60 m 5) Pochylenie poprzeczne jezdni - 3% 6) Pochylenie poprzeczne poboczy - 5% 7) Rodzaj nawierzchni - beton asfaltowy 8) Konstrukcja nawierzchni drogi : a) podbudowa z kruszywa naturalnego 20 cm b) podbudowa tłuczniowa 0/63 mm– 25 cm c) podbudowa wartswa górna 0/31 mm -10 cm d) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych 5 cm e) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych 4 cm f) pobocza z tłucznia kamiennego fr. 32-63 mm o gr. 8 cm 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233120-6, 45233220-7, 45111200-0, 45111300-1, 45110000-1, 45112100-6, 45232400-6, 45232130-2, 45232452-5, 45262510-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi leśnej nr 36 w Soblówce w leśnictwie Cicha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę odcinka drogi o długości 1 551 mb i szer. 2,70 m. 1. Wykonanie wzmocnienia nawierzchni, 0+000 – 1+551 0+000 koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej 1) Wykonanie wzmocnienia podbudowy kruszywo łamane 15 cm 2) Wykonanie skropienia 3) Ułożenie warstwy wiążącej gr 4cm 4) Skropienie między warstwowe 5) Ułożenie warstwy ścieralnej gr 4 cm 6) Wykonanie ukształtowania poboczy – kruszywo łamane 7) Wykonanie składnic drewna wzdłuż osi drogi W km 0+010 – 0+048 szer. średnia 7,00 m W km 0+161 – 0+181 szer. średnia 9,00 m W km 0+238 – 0+278 szer. średnia 9,00 m W km 1+740 – 1+551 szer. średnia 7,00 m 8) Podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 30 cm 9) Nawierzchnia z kruszywa łamanego 10 cm 2. Poprawa odwodnienia 1) Montaż wodospustów drewnianych podwójnych odcinających wodę ze szlaku zrywkowego dł. 6,00 m oraz wykonanie odcinka rowu dł. 15 m odprowadzającego wodę z wodospustu do rowu. 2) Demontaż starych wodospustów. 3) Czyszczenie istniejących przepustów. 4) Naprawa studni wlotowych z kamienia naturalnego na zaprawie. 3. Inne 1) Naprawa zniszczone bariery mostowej stalowej – odtworzenie. 2) Naprawa murków oporowych kamiennych na zaprawie cementowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233120-6, 45233220-7, 45111200-0, 45111300-1, 45110000-1, 45112100-6, 45232400-6, 45232130-2, 45232452-5, 45262510-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa składnicy drewna w leśnictwie Bendoszka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała przebudowę składnicy drewna o wymiarach 21,0 m x 30,0 m obejmująca w szczególności: 1) mechaniczne karczowanie pni, 2) przebudowę nawierzchni z kruszywa łamanego, 3) przebudowę 2 szt przepustów rorowych z rur PCV fi 600 mm o długości 15,0 mb oraz betonowe ścianki czołowe. 4) oczyszczenie 2 odcinków rowów o łacznej długości 53,0 mb wraz wyprofilowaniem dna i skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233120-6, 45233220-7, 45111200-0, 45111300-1, 45110000-1, 45112100-6, 45232400-6, 45232130-2, 45232452-5, 45262510-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI