Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa terenu utwardzonego przy Zespole Placówek Oświatowych w Jaworzni”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoJaworznia
WojewództwoŚwiętokrzyskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Termin składania wniosków2021-05-05
ZamawiającyZespół Placówek Oświatowych w Jaworzni
Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
Numer ogłoszenia2021/BZP 00035443
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035443 z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane „Przebudowa terenu utwardzonego przy Zespole Placówek Oświatowych w Jaworzni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Jaworzni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260625922
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zpojaworznia.biuletyn.net/?bip=1&cid=23&bsc=N oraz na https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl orazhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych w Jaworzni, Jaworznia 93 , 26 – 065 Piekoszów;2) z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa terenu utwardzonego przy Zespole Placówek Oświatowych w Jaworzni”;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy – PZP5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawą – PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy - PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy – PZP;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) w przypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/PP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:„Przebudowa terenu utwardzonego przy Zespole Placówek Oświatowych w Jaworzni”.2) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejących utwardzeń wokół budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Jaworzni, a następnie wykonanie nowych utwardzeń, w całym zakresie rzeczowym wskazanym w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3 Sekcja III SWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej zał. nr 1 do SWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w sekcji VI pkt 1 i 2 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, prowadzący działalność gospodarczą, wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile taki wpis jest obowiązkowy.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawianie nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SWZ.a) sytuacji ekonomicznej i finansowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SWZ. b) posiadania zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej jedne (1) roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg publicznych lub dróg wewnętrznych o wartości wykonanej roboty budowlanej co najmniej 350 000,00 zł brutto.Potencjał techniczny:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SWZ. Potencjał kadrowy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba powołana na kierownika musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu ww. funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w Sekcji VI SWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP;b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7 do SWZ.c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-PZP;d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji V SWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:a) wykazu robót z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Jeżeli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,wrazzofertą należy złożyć pełnomocnictwo obejmujące swym zakresem umocowaniedozłożeniaoferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinnozostaćzłożone wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lubpodpisemosobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopiidokumentupoświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanympodpisemelektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. 2.zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ustawy-PZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3 000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika,którybędzieupoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienialubdoreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznegowich imieniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzezWykonawcówoświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy-PZP składa każdyz Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, tj.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec, uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie umowy w ustalonym terminie (siła wyższa), w szczególności: wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterze ponadregionalnym, kataklizmu społecznego – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania siły wyższej (czas jest liczony w dniach); opóźnienia spowodowane uzgodnieniami z poszczególnymi organami, pod warunkiem, że wykonawca wykazał ze swojej strony wykonał czynności z zachowaniem należytej staranności i terminowości – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas opóźnienia (czas jest liczony w dniach); wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem umowy lub zmniejszenia zakresu robót będących przedmiotem umowy – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas na wykonanie robót dodatkowych i/lub zamiennych; wniesienie odwołania na czynność Zamawiającego związaną z postępowaniem przetargowym – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas wydłużenia postępowania przetargowego (czas jest liczony w dniach); wydłużenia terminu związania ofertą w postępowaniu przetargowym, które wpłynęło na późniejsze zawarcie z wykonawcą umowy (o czas liczony od końca dnia ustawowego terminu związania ofertą wykonawcy do dnia podpisania umowy);b) zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy o nie więcej niż 40% w stosunku do pierwotnej wartości przedmiotu umowy, w przypadku: odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, faktycznych obmiarów, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy; konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeśli wykonanie robót zamiennych będzie miało wpływ na obniżenie lub zwiększenie tego wynagrodzenia; wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji warunków geologicznych, archeologicznych, w szczególności: występowanie skały, gruntów nawodnionych, niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości i zakresu robót objętych dokumentacją, pominięcia niektórych robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót – w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeśli zmiana ilości i zakresu robót będzie miała wpływ na obniżenie lub zwiększenie tego wynagrodzenia;c) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów;d) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy/ robót – z uwagi na nieprzewidziane zmiany organizacyjne. Zmiana ta może nastąpić na inną osobę, która spełnia wymagania zawarte w SWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykopy i zabezpieczenie wykopów ściankami berlinkami lub larsenami - Kielce
Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
Data dodania16-04-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Firma zleci wykonanie zabezpieczenia wykopów ściankami berlinkami lub larsenami oraz prace ziemne, wykopy. Proszę dzwonić.
Prace na terenie Kielc. Rozpoczęcie prac planowane na czerwiec.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.