Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Żuchlów – utworzenie i wyposażenie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Żuchlów – utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora (Senior+) w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2018.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiechlów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Niechlów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-17
  • Numer ogłoszenia617696-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617696-N-2018 z dnia 2018-09-17 r.

Gmina Niechlów: Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Żuchlów – utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora (Senior+) w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2018.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niechlów, krajowy numer identyfikacyjny 41105063000000, ul. ul. Głogowska  31 , 56215   Niechlów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 435 688, e-mail niechlow@zgwrp.org.pl, faks 0-65 5435814.
Adres strony internetowej (URL): www.niechlow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.niechlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Żuchlów – utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora (Senior+) w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2018.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję: I. Przedmiot inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest adaptacja pomieszczeń istniejącej świetlicy wiejskiej na pomieszczenia klubu seniora. Przebudowa nie narusza istniejącego układu konstrukcyjnego budynku. Zakres prac adaptacyjnych: • Prace rozbiórkowe obejmujące rozbiórkę istniejącej sceny, posadzki przyziemia, komina, kominka. • Zasypanie pospółką podpiwniczenia sceny. • Zamurowanie otworu po scenie wraz z wykopaniem nowych otworów drzwiowych. • Wykonanie nowych ścian działowych i kominów wentylacyjnych. • Odtworzenie posadzki wraz z izolacją termiczną. • Wykonanie nowych tynków ścian wraz z okładzinami z płytek ceramicznych i z powłokami malarskimi. • Wykonanie sufitów podwieszanych wraz z powłokami malarskimi. • Dostawa i montaż stolarki drzwiowej. • Dostawa i montaż armatury sanitarnej. • Dostawa wyposażenia klubu. Po wykonaniu prac adaptacyjnych budynek będzie służył osobom w wieku senioralnym z terenu gminy Niechlów. Przewiduje się użytkowanie obiektu przez maksymalnie 15 osób jednocześnie. II. Zakres robót ogólnie m. in.: A. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie istniejącej posadzki - rozebranie istniejącej sceny - rozebranie istniejącego komina - wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad ½ cegły na zaprawie wapiennej lub cementowo – wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych - transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość 20 km B. Roboty murowe: - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo – wapiennej cegłami - nadproża strunobetonowe 120x115 mm - ścianki działowe budynków jednokondygnacyjnych o grubości 11,5 cm i wysokości 4,5 m z pustaków ceramicznych - obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł C. Podłoża i posadzki: - zasypanie podpiwniczenia sceny - podkłady betonowe na podłożu gruntowym – podbeton pod podsadzkę - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej poziome posadzkowe Krotność = 2 - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho – jedna warstwa – styropian grubości 15 cm - podkłady betonowe grubość 5 cm wykonywane przy użyci „Miksokreta” w pomieszczeniach o powierzchni do 8 m2 - posadzka betonowa - podkłady betonowe grubość 5 cm wykonywane przy użyciu „Miksokreta” w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 – posadzka betonowa. - posadzki wielobarwne z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej o grubości warstwy 5 mm w pomieszczeniach o powierzchni do 10 m2 - posadzki wielobarwne z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej o grubości warstwy 5 mm w pomieszczeniach o powierzchni ponad 10 m2 D. Tynki i okładziny ścian i sufitów: - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 - tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane mechanicznie na ścianach i słupach - okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej - gładzie gipsowe grubość 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z tynku - sufit podwieszany z płyt gipsowo – kartonowych na konstrukcji krzyżowej dwupoziomowej, odporność ogniowa EI 30 (REI 30) - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – podłoży gipsowych z gruntowaniem E. Stolarka okienna i drzwiowa: - dostawa i montaż nawiewników w oknach - dostawa i montaż drzwi wewnętrznych kompletnych z zawiasami F. Wyposażenie: - dostawa wyposażenia zgodnie z wykazem w dokumentacji projektowej – oprócz armatury sanitarnej G. Roboty rozbiórkowe: - demontaż zlewu kuchennego - demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej - demontaż przewodów wodociągowych z rur stalowych ocynkowanych o śr. do 25 mm - demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur z tworzyw sztucznych o śr. 32-50 mm - wykucie bruzd poziomych 1/4x1/2 cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo – wapiennej - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1km - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi – za każdy następny 1 km Krotność = 9 H. Instalacje – woda zimna i ciepła woda użytkowa: - rurociągi z rur polipropylenowych na ścianach w budynkach niemieszkalnych, rurociągi o średnicy zewnętrznej 20 mm - rurociągi z rur polipropylenowych na ścianach w budynkach niemieszkalnych, rurociągi o średnicy zewnętrznej 25 mm - rurociągi z rur polipropylenowych na ścianach w budynkach niemieszkalnych, rurociągi o średnicy zewnętrznej 32 mm - dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itd. o połączeniu sztywnym o średnicy zewnętrznej 16 mm - izolacja rurociągów o średnicy zewnętrznej 28-48 mm, otulinami Thermaflex FR-N –jednowarstwowymi, grubość izolacji 20 mm - izolacja rurociągów o średnicy zewnętrznej 12-22 mm, otulinami Thermaflex FR-N – jednowarstwowymi, grubość izolacji 6 mm - baterie natryskowe o średnicy nominalnej 15 mm - baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o średnicy nominalnej 15 mm - zawory wc o średnicy 15 mm - zawory czerpalne o średnicy nominalnej 15 mm - urządzenia do podgrzewania wody bez zbiornika o mocy 7,5 kw - urządzenia do podgrzewania wody bez zbiornika o mocy 8,5 kw - płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych - próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych – próba zasadnicza (pulsacyjna) – woda zimna I. Instalacje – kanalizacja sanitarna: - rurociągi z RP kanalizacyjne o średnicy 50 mm o połączeniach wciskowych w gotowych wykopach, wewnątrz budynku - rurociągi z RP kanalizacyjne o średnicy 75 mm o połączeniach wciskowych w gotowych wykopach, wewnątrz budynku - rurociągi z RP kanalizacyjne o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych w gotowych wykopach, wewnątrz budynku - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PP o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z PCV o średnicy 75 mm o połączeniach wciskowych - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PP o średnicy 50 mm o połaczeniach wciskowych - rurociągi z PP kanalizacyjne o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych na ścianach w budynkach niemieszkalnych - czyszczaki kanalizacyjne z PP o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych - wywietrzaki dachowe o średnicy 160 mm - wypusty żeliwne podłogowe o średnicy 50 mm uszczelnione sznurem i zaprawą cementową J. Biały montaż: - umywalka pojedyncza porcelanowa z syfonem z tworzywa sztucznego, gruszkowym - ustępy z płuczką ustępową typu „kompakt” - pisuary pojedyncze z zaworami spłukującymi - zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce - brodzik natryskowy z tworzyw sztucznych K. Grzejniki elektryczne montaż: - montaż grzejników elektrycznych 230 V, stalowych, wys. 500 mm, na ścianie, typ grzejnika 500mm/950mm, moc 1500 W - montaż grzejników elektrycznych 230 V, stalowych, wys. 500 mm, na ścianie, typ grzejnika 500mm/800mm, moc 1250 W - montaż grzejników elektrycznych 230 V, stalowych, wys. 500 mm, na ścianie, typ grzejnika 500mm/500mm, moc 750 W - montaż grzejników elektrycznych 230 V, stalowych, wys. 500 mm, na ścianie, typ grzejnika 500mm/400mm, moc 500 W L. Roboty sanitarne mogące wystąpić (dodatkowe): - demontaż przewodów wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o średnicy do 32 mm - demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur kamionkowych o średnicy do 100 mm - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi za każdy następny 1 km Krotność = 9 M. Instalacje – woda zimna: - przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE, rurociągi o średnicy zewnętrznej 32 mm wraz z kształtkami -płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych - próba szczelności instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych – próba zasadnicza (pulsacyjna) – woda zimna N. Instalacje – kanalizacja sanitarna: - rurociągi z PP kanalizacyjne o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych w gotowych wykopach, wewnątrz budynku O. Zasilanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 30 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe – YAKY 4x16 - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych na styku elementów betonowych - zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm P. Tablica rozdzielcza: - skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 20 kg – rozdzielnica główna RG - tablice rozdzielcze o masie do 10 kg Tablica licznikowa TL Q. Instalacja: - przewody kabelkowe płaskie o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w tynku na podłożu innym niż betonowe – YDY 3x4 - przewody kabelkowe płaskie o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w tynku na podłożu innym niż betonowe – YDY 3x2,5 - przewody kabelkowe płaskie o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w tynku na podłożu innym niż betonowe – YDY 4x1,5 - przewody kabelkowe płaskie o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w tynku na podłożu innym niż betonowe – YDY 3x1,5 - przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 10 mm2 – LgYżo 1x6 mm2 - przewody kablowe płaskie o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 – HDGs 2x1,5 R. Osprzęt elektroinstalacyjny: - przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej – wykonanie ślepych otworów w podłożu ceglanym - puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o średnicy do 60 mm - łączniki i przyciski podtynkowe w puszcze instalacyjnej - gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2 – biegunowe końcowe o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2,5 mm2 - gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2 – biegunowe końcowe o obciążalności do 10 A i przekroju do 2,5 mm2 - gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelnym 2 – biegunowe przekręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2,5 mm2 S. Oprawy oświetleniowe: - oprawa oświetleniowa B.1 - oprawa oświetleniowa B.2 - oprawa oświetleniowa AW1 - oprawa oświetleniowa AW2 - oprawa oświetleniowa AW3 - oprawa oświetleniowa EW1 T. Instalacja uziemienia: - przewody uziemiające – Bednarka FeZm 25x4 - uziom z prętów ocynkowych fi 16 U. Pomiary elektryczne: - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 3 – fazowy - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 1 – fazowy - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - sprawdzenie i pomiar 3 – fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - sprawdzenie i pomiar 1 – fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia III. Parametry charakteryzujące obiekt: - Kubatura budynku: 1073,39 m2 - Powierzchnia zabudowy: 178,04 m2 - Powierzchnia użytkowa: 147,66 m2 IV. Stan istniejący: Budynek murowany jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej, brak spękań, wilgotność na ścianach zewnętrznych w strefie przyposadzkowej. Strop pod poddaszem nieużytkowym drewniany z wypełnieniem gliną. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, pokryty papą na deskowaniu. Stan techniczny obiektu dobry.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45410000-4
45442100-8
45421000-4
45433000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 200000,00
Waluta:
złotych polskich
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: • nie podlegają wykluczeniu, • spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej 3) zdolności technicznej lub zawodowej Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże wykonanie: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Uwaga: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. W przypadku powołania się na zasoby innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, należy wykazać w oświadczeniu załączonym do oferty: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu , b) sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Informacje dodatkowe 2. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium. 2) W sytuacji wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 4.000,00 zł 3) Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Gminy Niechlów, ul. Głogowska 31, 56-215 Niechlów. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 6) Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9) Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz a. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena wykonania zamówienia 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji zadania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: 1) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, 2) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, 3) w przypadku opóźnienia prac lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku gdy zmiany te będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a. nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, b. wstrzymanie robót przez Zamawiającego, O okres jaki wynikał ze wstrzymania robót, opóźnienia robót, czasu potrzebnego na wprowadzenie zmian, przekazania Wykonawcy pozwolenia na budowę. 2. w stosunku do osób: 1) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy po wcześniejszej pisemnej informacji, 2) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ, 3. w stosunku do wartości umowy: 1) zmiana producenta czy dostawcy urządzeń jeżeli dokonana zmiana będzie odpowiadała wymaganiom przedstawionym w SIWZ; 2) zmiany nazwy zadania. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Jezyku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI