Adaptacja pomieszczeń wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby utworzenia samorządowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja pomieszczeń wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby utworzenia samorządowej jednostki budżetowej – publiczny żłobek w Niechlowie „DOBRY START” w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2018.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiechlów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Niechlów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-26
  • Numer ogłoszenia621927-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621927-N-2018 z dnia 2018-09-26 r.

Gmina Niechlów: Adaptacja pomieszczeń wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby utworzenia samorządowej jednostki budżetowej – publiczny żłobek w Niechlowie „DOBRY START” w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2018.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niechlów, krajowy numer identyfikacyjny 41105063000000, ul. ul. Głogowska  31 , 56215   Niechlów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 435 688, e-mail niechlow@zgwrp.org.pl, faks 0-65 5435814.
Adres strony internetowej (URL): www.niechlow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.niechlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.niechlow.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.niechlow.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą tradycujną.
Adres:
ul. Glogowska 31, 56-215 Niechlów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby utworzenia samorządowej jednostki budżetowej – publiczny żłobek w Niechlowie „DOBRY START” w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2018.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję: I. Zakres robót ogólnie m.in.: A. Roboty rozbiórkowe: - wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych o pow. do 2 m2 - wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych o pow. ponad 2 m2 - wykucie z muru podokienników wewnętrznych - wykucie bruzd poziomych 1/2x1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - wykucie i rozkucie otworów w ścianach dla otworów drzwiowych i okiennych - rozebranie podłogi na gruncie - rozebranie istniejących posadzek wraz z warstwami wyrównawczymi - ręcznie zeskrobanie farby ze ścian i sufitów wraz z rozebraniem okładzin i obudów na ścianach i sufitach - naprawa tynków na ścianach (do 1m2 w 1 miej.) – odbicie zniszczonych i odparzonych tynków oraz wykonanie nowych (w tym rozbiórka wewnętrznych okładzin ściennych) - naprawa tynków na sufitach ( do 1m2 w 1 miej.) – odbicie zniszczonych i odparzonych tynków oraz wykonanie nowych - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km z opłatą za utylizację - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km z opłatą za utylizację - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km B. Podłogi: - podkłady betonowe na podł. gruntowym - izolacje przeciw wilgoci i przeciwwodne z folii polietylenowej - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych gr 10 cm - izolacje przeciw wilgoci i przeciwwodne z folii polietylenowej - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 20 mm zatarte na ostro - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej – dodatek lub potrąc. za zmianę grubości o 10 mm - siatka stalowa - warstwy wyrównawcze pod posadzki z cienkowarstwowej zaprawy cementowej samopoziomującej gr 20 mm - gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych homogenicznych - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – zgrzewanie wykładzin rulonowych - listwy wyobleniowe do wykładzin PCV - posadzki z tworzyw sztucznych – listwy przyścienne z wywiniętej na ściany wykładziny C. Ściany, ścianki: - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami - podlewki pod oparcia nadproży - ściany z bloków silikatowych gr 24 cm w budynkach 1-kond. o wysokości do 4,5 m na zaprawie tradycyjnej - otwory na drzwi, drzwi balkonowe i wrota w ścianach murowanych grubości do 1 cegły z cegieł pojedynczych, bloczków i pustaków - osadzenie nadproży prefabrykowanych SBN 120X120 - dostarczenie i osadzenie belek stalowych HEB 180 z obmurowaniem cegłami - ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem obustronnym dwuwarstwowym 75-02 D. Roboty tynkarskie i okładzinowe: - tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonanie ręcznie na ścianach i słupach - wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 30 cm - wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 50 cm - tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr 3 mm z gipsu szpachlowego wyk. ręcz. na ścianach - dodatek za pogrubienie o 2 mm - tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na stopach - dodatek za pogrubienie o 2 mm - gruntowanie podłoży – powierzchnie pionowe - montaż listew wyobleniowych - okładzina ścian z wykładzin E. Roboty malarskie: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – tynków gładkich bez gruntowania - dodatek za każde dalsze malowanie - malowanie technologią natrysku kroplowego (tapety natryskowe) farbą templową – kolor biały, natrysk kroplowy z podkładem - malowanie technologią natrysku kroplowego (tapety natryskowe) farbą templową – barwioną, barwienie podkładu lub natrysku - malowanie technologią natrysku kroplowego (tapety natryskowe) farbą templową – lakierowanie natrysku F. Roboty rozbiórkowe: - wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych o pow. do 2 m2 - wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych o pow. ponad 2 m2 - wykucie z muru podokienników wewnętrznych - rozebranie ścianek i ścian wewnętrznych - wykucie bruzd poziomych 1/2x1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - wykucie i rozkucie otworów w ścianach dla otworów drzwiowych i okiennych - rozebranie istniejących posadzek wraz z warstwami wyrównawczymi - ręcznie zeskrobanie farby ze ścian i sufitów wraz z rozebraniem okładzin i obudów na ścianach i sufitach - naprawa tynków na ścianach (do 1 m2 w 1 miej.) – odbicie zniszczonych i odparzonych tynków oraz wykonanie nowych (w tym rozbiórka wewnętrznych okładzin ściennych) - naprawa tynków na sufitach (do 1 m2 w 1 miej.) – odbicie zniszczonych o odparzonych tynków oraz wykonanie nowych - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km z opłatą za utylizację - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i wyładunku samochodem samowyładowczym – dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km Krotność = 9 G. Podłogi: - warstwy wyrównawcze pod posadzki z cienkowarstwowej zaprawy cementowej samopoziomującej gr 20 mm - gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych homogenicznych - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – zgrzewanie wykładzin rulonowych - listwy wyobleniowe do wykładzin PCV - posadzki z tworzyw sztucznych – listwy przyścienne z wywiniętej na ścianach wykładzin - wycieraczki do obuwia montowane w zagłębieniu posadzki H. Ściany, ścinki: - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami - podlewki betonowe pod oparcie nadproży - ścianki działowe z bloków silikatowych gr 12 cm o wys. do 4,5 m na zaprawie tradycyjnej - otwory na drzwi, drzwi balkonowe i wrota na ścianach murowanych grubości do 1 cegły z cegieł pojedynczych, bloczków i pustaków - osadzenie nadproży prefabrykowanych SBN 120x120 - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych HEB180 z obmurowaniem cegłami - ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem obustronnym dwuwarstwowym 75-02 - obudowy ścienne z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem jednostronnym dwuwarstwowym 50-02 I. Roboty tynkarskie i okładzinowe: - tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonane ręcznie na ścianach i słupach - wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 30 cm - tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr 3 mm z gipsu szpachlowego wykonane ręcznie na ścianach - dodatek za pogrubienie o 2 mm - tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na stopach - dodatek za pogrubienie o 2 mm - gruntowanie podłoży – powierzchnie pionowe - montaż listew wyobleniowych - okładzina ścian z wykładzin - dostawa i montaż obudów grzejników i przewodów instalacyjnych J. Roboty malarskie: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – tynków gładnich bez gruntowania - dodatek za każde dalsze malowanie - malowanie technologią natrysku kroplowego (tapety natryskowe) farbą templową – kolor biały, natrysk kroplowy z podkładem - malowanie technologią natrysku kroplowego (tapety natryskowe) farba templową – barwioną, barwnie podkładu lub natrysku - malowanie technologią natrysku kroplowego (tapety natryskowe) farbą templową – lakierowanie natrysku K. Wyposażenie: - zakup i montaż wyposażenia sali i szatni - zakup i montaż wyposażenia biur - zakup i montaż wyposażenia kuchni, stołówki, jadalni i pomieszczeń do sterylizacji butelek - zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych - zakup wyposażenia – zabawki L. Przebudowa schodów w części istniejącej szkoły: - rozebranie istniejących posadzek - rozebranie stopni schodowych - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km z opłatą za utylizację - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km Krotność = 9 - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 20 mm zatarte na ostro - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej – dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm Krotność = 8 - dopłata za zbrojenie siatką stalową - warstwy wyrównawcze pod posadzki z cienkowarstwowej zaprawy cementowej samopoziomującej gr 20 mm - gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych homogenicznych - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – zgrzewanie wykładzin rulonowych - listwy wyobleniowe do wykładzin PCV - posadzki z tworzyw sztucznych – listwy przyścienne z wywiniętej na ściany wykładziny M. Stolarka, przegrody sanitarne: - drzwi EI 30 - drzwi EI 30 z domofonem - drzwi zewnętrzne z domofonem - drzwi aluminiowe zewnętrzne z przeszkleniem z domofonem - drzwi aluminiowe wewnętrzne z przeszkleniem - drzwi wewnętrzne płycinowe - drzwi wewnętrzne płycinowe pełne z nawiewem - montaż okien PCV z nawiewnikami - obsadzenie parapetów wewnętrznych - przegrody sanitarne z drzwiami N. Elewacja, ściany w poziomie piwnic: - wykop o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1,5 m w gr kat. I-II - skucie istniejącej okładziny cokołu - oczyszczenie powierzchni ścian piwnic - uzupełnienie uszkodzeń w ścianach poniżej poziomu terenu - odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej pasami o szerokości do 20 cm – oscieżka okien piwniczych - rozebranie parapetów zewnętrznych - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe – wykonywanie na zimno z mas bitumicznych - pierwsza - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe – wykonywanie na zimno mas bitumicznych – druga i następna warstwa - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styrodurowych gr 8 cm na bezrozpuszczalnikowym kleju bitumicznym - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych gr 3 cm na bezrozpuszczalnikowym kleju bitumicznym - przyklejenie warstwy siatki na ścianach - przyklejenie warstwy siatki na ościeżnicach - izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej z gruntowaniem powierzchni - listwa dociskowa folii kubełkowej - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego wykonania ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu – ściany płaskie powierzchnie poziome – cokół - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu – ościeżnica - zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gr kat. I-II - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km z opłatą za utylizację - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km Krotność = 9 O. Ściany w poziomie parteru: - rozebranie rur spustowych - rozebranie parapetów zewnętrznych - odbicie i wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III o podłożach z cegły - odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej pasami o szerokości do 20 cm – ościeża okien - oczyszczenie mechaniczne i zmycie powierzchni ścian - gruntowanie/ impregnowanie powierzchni ścian - zmocowanie listwy cokołowej - przyklejenie płyt styropianowych gr 15 cm do ścian - przyklejenie płyt z wełny mineralnej gr 15 cm do ścian - przyklejenie płyt z wełny mineralnej gr 5 cm do ścian - przyklejenie płyt styropianowych gr 3 cm do ościeży - przymocowanie płyt za pomocą dybli plastikowych do ścian z cegły - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm – okapnik nad ociepleniem - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm – listwa dociskowa okapnika - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - przyklejenie warstwy siatki na ścianach - przyklejenie warstwy siatki na ościeżnicach - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej - założenie podkładowej masy tynkarskiej - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikonowymi barwionego w masie wykonania ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu – ściany płaskie powierzchnie poziome, kominy - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikonowego barwionego ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu – ościeża - wymiana czyszczaka - odsunięcie czyszczaka od ściany poprzez wykonanie nowego podejścia z kształtek i rur PCV - rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu o śr. 160 mm - rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu – kolanka - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km z opłatą za utylizację - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km Krotność = 9 P. Demontaż, roboty ziemne: - rozebranie balustrady - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. IV - ręczne pogłębienie wykopów – wyrównanie powierzchni - obsypanie ścianek od zewnątrz z zagęszczeniem – ziemia z wykopu - podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym – pod ławę podjazdu przyległą do ściany oporowej schodów Q. Fundamenty, elementy żelbetonowe podjazdu i schodów: - podkłady betonowe na podłożu gruntowym - ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe, szerokość do 0,6 m – z zastosowaniem pomp do betonu - stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe, o objętości do 0,5 m3 – z zastosowaniem pompy do betonu - ściany o grubości 15 cm w deskowaniu systemowym z betonu szczelnego - ściany o grubości 24 cm w deskowaniu systemowym z betonu szczelnego - słupy żelbetowe w deskowaniu systemowym z betonu szczelnego - stropy w deskowaniu systemowym grubość 20 cm - podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym – pod schody na gruncie i nawierzchnie podjazdu - schody na gruncie - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli R. Posadzki, nawierzchnie, balustrady: - wykonanie izolacji na powierzchniach stopni schodowych i płyty podestu - posadzki z płytek mrozoodpornych układane na klej metodą kombinowaną - okładziny schodów z płytek mrozoodpornych układanych na klej metodą kombinowaną - podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym – pod nawierzchnie przed wejściem do piwnicy - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej - cokoliki z płytek - balustrady podjazdu dla niepełnosprawnych - balustrady schodów i podestu - pochwyt przy schodach do piwnicy - wycieraczki do obuwia montowane w zagłębieniu posadzki S. Zadaszenie: - płatew stalowy – HRB100 z zabezpieczeniem antykorozyjnym - belka drewniana pod oparcie krokwi - krokwie zwykłe, długość do 4,5 m przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej - deskowanie połaci dachowych płytą OSB - wykonanie izolacji dachu styropapą grubość 5 cm z pokryciem papą termozgrzewczą - wykonanie podkonstrukcji pod obudowę attyki - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm - obudowa attyki blachą powlekaną - rynny dachowe półokrągłe z polichloru winylu o śr. 95 mm łącznie – montaż rynien - montaż lejów spustowych - montaż narożników - montaż denek rynnowych - rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu o średnicy 95 mm - rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu – kolanka - przerobienie odprowadzenia wody z istniejącego zadaszenia - wykonanie podsufitki z paneli stalowych na zawiesiach mocowanych do konstrukcji zadaszenia T. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: - mechaniczne rozebranie istniejących nawierzchni - rozebranie ogrodzenia i demontaż istniejących bram - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km z opłatą za utylizacje - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem – dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km Krotność = 9 U. Droga pożarowa: - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40 cm w gruncie kat. III-IV - ława pod krawężniki betonowe z oporem - krawężniki betonowe o wymiarach 12x25 cm - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - mechaniczne wykonanie koryta na całości szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV – za każde dalsze 5 cm głębokości - podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-61- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - warstwy nawierzchniowe mineralnie – warstwa dynamiczna gr. 5 cm o uziarnieniu: od 0 do 16 mm + warstwa nawierzchniowa gr. 3 cm o uziarnieniu: od 0 do 8 mm - wywóz ziemi z opłatą za utylizację - nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1 km Krotność = 18 V. Miejsca postojowe: - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40 cm w gruncie kat. III-IV - ława pod krawężniki betonowa z oporem - krawężniki betonowe o wymiarach 12x25 cm - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV – za każde dalsze 5 cm głębokości Krotność = 4 - podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm - warstwy nawierzchniowe mineralne – warstwa dynamiczna gr. 5 cm o uziarnieniu: od 0 do 16 mm + warstwa nawierzchniowa gr. 3 cm o uziarnieniu: od 0 do 8 mm - wywóz ziemi z opłatą za utylizację - nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1 km Krotność = 18 W. Chodniki: - rowerki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV - ława pod krawężniki betonowa zwykła - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV grubość 20 cm - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV – za każde dalsze 5 cm głębokości Krotność = 3 - podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej - wywóz ziemi z opłatą za utylizację - nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1 km Krotność = 18

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45410000-4
45442100-8
45421000-4
45433000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 400000,00
Waluta:
złotych polskich
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  60   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: • nie podlegają wykluczeniu, • spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej 3) zdolności technicznej lub zawodowej Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże wykonanie: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Uwaga: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. W przypadku powołania się na zasoby innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, należy wykazać w oświadczeniu załączonym do oferty: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu , b) sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615). 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu odbywa się dwuetapowo. • Etap I - Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy odbędzie się na podstawie informacji zawartych w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu lub odrzuceniu z postępowania” zgodnie z art. 25 a ust 1 ustawy Pzp. zwanego dalej Oświadczeniem. Załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ. • Etap II - Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie dokumentów to potwierdzających. Ocenie na tym etapie podlegać będzie Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą spośród tych, które nie zostaną odrzucone lub Wykonawca wykluczony oraz podwykonawca i inny podmiot w zakresie jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeżeli będzie wskazany w ofercie) po analizie Oświadczenia. 2) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1- oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium. 2) W sytuacji wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 6.000,00 zł 3) Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Gminy Niechlów, ul. Głogowska 31, 56-215 Niechlów. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 6) Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9) Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz a. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena wykonania zamówienia 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji zadania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: 1) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, 2) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, 3) w przypadku opóźnienia prac lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku gdy zmiany te będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a. nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, b. wstrzymanie robót przez Zamawiającego, O okres jaki wynikał ze wstrzymania robót, opóźnienia robót, czasu potrzebnego na wprowadzenie zmian, przekazania Wykonawcy pozwolenia na budowę. 2. w stosunku do osób: 1) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy po wcześniejszej pisemnej informacji, 2) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ, 3. w stosunku do wartości umowy: 1) zmiana producenta czy dostawcy urządzeń jeżeli dokonana zmiana będzie odpowiadała wymaganiom przedstawionym w SIWZ; 2) zmiany nazwy zadania. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Jezyku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI