„Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia ścieżki rekreacyjnej” z podziałem na części:CZĘŚĆ nr 1 – „Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego”, CZĘŚĆ nr 2 – „Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park”, CZĘŚĆ nr 3 – „Przebudowa dróg poprawiających dostępność infrastruktury” polegająca na: a) Przebudowie i rozbudowie ulicy Szpitalnej w Tuchowie b) Przebudowie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Tuchowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tuchów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-20
  • Numer ogłoszenia619491-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619491-N-2018 z dnia 2018-09-20 r.

Gmina Tuchów: „Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia ścieżki rekreacyjnej” z podziałem na części:CZĘŚĆ nr 1 – „Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego”, CZĘŚĆ nr 2 – „Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park”, CZĘŚĆ nr 3 – „Przebudowa dróg poprawiających dostępność infrastruktury” polegająca na: a) Przebudowie i rozbudowie ulicy Szpitalnej w Tuchowie b) Przebudowie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Tuchowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana w oparciu o dofinansowanie w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych Numer naboru RPMP.11.01.02-IZ.00-12-033/17 TYTUŁ PROJEKTU – Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia ścieżki rekreacyjnej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów, krajowy numer identyfikacyjny 52780700000, ul. ul. Rynek  1 , 33170   Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0146525218 w. 12, e-mail ug@tuchow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.tuchow
Adres profilu nabywcy: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
TAK. Pisemnie na adres; Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia ścieżki rekreacyjnej” z podziałem na części:CZĘŚĆ nr 1 – „Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego”, CZĘŚĆ nr 2 – „Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park”, CZĘŚĆ nr 3 – „Przebudowa dróg poprawiających dostępność infrastruktury” polegająca na: a) Przebudowie i rozbudowie ulicy Szpitalnej w Tuchowie b) Przebudowie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Tuchowie.
Numer referencyjny: ZP-271-15/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z projektem pn. „Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia ścieżki rekreacyjnej” z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 – „Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego”, CZĘŚĆ nr 2 – „Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park”, CZĘŚĆ nr 3 – „Przebudowa dróg poprawiających dostępność infrastruktury” polegająca na: a) Przebudowie i rozbudowie ulicy Szpitalnej w Tuchowie b) Przebudowie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Tuchowie. Inwestycja realizowana w oparciu o dofinansowanie w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych Numer naboru RPMP.11.01.02-IZ.00-12-033/17 2.1. TYTUŁ PROJEKTU – Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia ścieżki rekreacyjnej. Przedmiotem projektu jest rewitalizacja terenów dworskich oraz obszaru w rejonie stadionu miejskiego i stworzenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Aktywizacji „Skałka”. W ramach projektu rozbudowany zostanie budynek stanowiący zaplecze terenów rekreacyjnych, powstaną 2 boiska (ze sztuczną trawą i do siatkówki plażowej), powstanie 26 miejsc parkingowych, w tym dla osób z niepełnosprawnością, oraz zagospodarowany teren przy obiektach sportowych. Na terenie dawnego parku Rozwadowskich powstanie miejska przestrzeń zieleni o powierzchni 23.351 m2. 3.) Zakres prac budowlanych w ramach przebudowy stadionu obejmuje: ˗ roboty rozbiórkowe (ogrodzenia, nawierzchnia, wycinka drzew); ˗ przebudowę instalacji (wodociągu, gazu oraz instalacji elekt. i budowa instalacji fotowoltaicznej); ˗ budowę boiska treningowego oraz do siatkówki plaż.; ˗ niwelacja terenu; ˗ wykonanie parkingu oraz chodników i dojazdów; ˗ wykonanie terenów zielonych (posianie trawy, sadzenie drzew); ˗ przebudowę i rozbudowę budynku zaplecza; ˗ przebudowę i rozbudowę dróg. Na obszarze Skałki zakres prac obejmuje zagospodarowanie terenu zielonego Parku „Skałka” o pow. 23 351 m2 w zakresie: ˗ budowę ścieżki dydaktycznej; ˗ przebudowę istniejącego obiektu z suchą fontanną; ˗ budowę murów oporowych; ˗ budowę drewnianej altany; ˗ budowę oświetlenia oraz montaż elementów małej architektury. Dodatkowo zaplanowano przebudowę ul. Szpitalnej na dł. ok 140 m oraz ulicy Żeromskiego na dł. 120 m., co zwiększy dostępność terenów rekreacyjnych i zapewni bezpieczny dojazd. W efekcie powstanie miejsce do rekreacji i aktywizacji społ. dostępne dla wszystkich mieszkańców, złożone z: ˗ infrastruktury sportowej przy stadionie miejskim (boisko o nawierzchni trawiastej - 64,90 m x 101,50 m, ˗ boisko treningowe o nawierzchni z trawy syntetycznej - 28,50 x 58,0 m i pow. 1653 m2, boisko do siatkówki plażowej - 22 m x 14 m); ˗ budynku zapleczowego o pow. 781,86 m2 złożonego z części szatniowo-sanitarnej i aktywizacyjnej zasilanego z instalacji fotowoltaicznej, w której odbywać się będą zajęcia rekreacyjne

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112711-2
45310000-3
45233222-1
45233140-2
45311000-0
45315000-8
45316000-5
45333000-0
45330000-9
45332400-7
45332000-3
45331000-6
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: ­Część nr 1 zamówienia: do 30 września 2020 r ­Cześć nr 2 zamówienia: do 30 kwietnia 2020 r ­Cześć nr 3 zamówienia: do 31 sierpnia 2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części 1 zamówienia – 3 000 000,00 PLN, b) dla części 2 zamówienia – 1 000 000,00 PLN, c) dla części 3 zamówienia – 500 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli: A. Warunek dla części nr 1: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a) minimum 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie, nadbudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 2 000 000,00 PLN każdy, b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2, c) dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy, w tym doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania przynajmniej jednej roboty o zakresie określonym w pkt. VI.3.A „a” SIWZ.. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców wykaże się wykonaniem zamówień spełniających opisane wyżej warunki. W przypadku polegania przez wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w pkt VI.3 A„a” SIWZ Zamawiający wymagana, aby przynajmniej jeden z innych podmiotów wykazał się wykonaniem zamówień spełniających opisane wyżej warunki. B. Warunek dla części nr 2: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie terenu rekreacyjnego lub rekreacyjno-sportowego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, b) dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy przy robotach drogowych, w tym doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania przynajmniej jednej roboty o zakresie określonym w pkt. VI.3 B„a: SIWZ.. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. c) dysponujemy jedną osobą wykonującej czynności w zakresie układania nawierzchni z kostki kamiennej, granitowej lub betonowej. W przypadku polegania przez wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w pkt VI.3 B„a” SIWZ Zamawiający wymagana, aby przynajmniej jeden z innych podmiotów wykazał się wykonaniem zamówień spełniających opisane wyżej warunki. C. Warunek dla części nr 3: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a) minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, ulicy lub parkingu, placu o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN zł brutto każda, w tym co najmniej jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu nawierzchni betonowej, kostki granitowej lub kamiennej o powierzchni min. 200,00 m2 b) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacyjnej o wartości robót nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto, c) dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy przy robotach drogowych, w tym doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania przynajmniej jednej roboty o zakresie określonym w pkt. VI.3 C„a: SIWZ.. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy d) dysponuje jedną osobą wykonującej czynności w zakresie układania nawierzchni bitumicznej. W przypadku polegania przez wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w pkt VI.3 C „a” SIWZ Zamawiający wymagana, aby przynajmniej jeden z innych podmiotów wykazał się wykonaniem zamówień spełniających opisane wyżej warunki. W przypadku gdy uprzednio wykonane zamówienia na roboty budowlane obejmują szerszy zakres prac od wskazanego powyżej, w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich Wykonawców, Zamawiający wymaga, aby wyodrębniona została wartość faktycznie wykonanych robót budowlanych obejmujących wyłącznie prace na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, ulicy lub parkingu, placu, oraz budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. Tak wyliczona wartość zrealizowanych robót winna spełniać stawiany warunek. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców wykaże, iż spełnia warunki określone w punkcie III C ppkt a i b. Zamawiający wymaga załączenia dowodu/ów określającego/ych, że robota/y została/y wykonana/e w sposób należyty oraz wskazującego/ych, że została/y wykonana/e zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona/e. Roboty budowlane jak wyżej (lit. a i lit. b) mogą być wykazane w ramach jednego zamówienia/umowy, jak również w ramach odrębnych zamówień/umów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania: a) na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 2, 4 i 8 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów – żaden z tych podmiotów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 2, 4 i 8 ustawy Pzp. b) na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zostanie zamieszczony wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania opisanych w pkt. VI.1 Warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. a) W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. b) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest on udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) Wykonawca wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów ponosi pełna odpowiedzialność a ich działania, jak za własne działania. d) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia wykonawcy zasobów ekonomicznych odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dwuetapowo: 1. Każdy z wykonawców składających ofertę, w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zobowiązany będzie załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to dotyczy: a) Wykonawcy lub wykonawców składających wspólną ofertę, b) Innego podmiotu udostępniającego wykonawcy swoje zasoby. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XIV SIWZ, przed udzieleniem zamówienia i przed formalnym wyborem oferty najkorzystniejszej, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wskazanych w pkt VII.2 SIWZ oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dotyczy pkt VII.1.2 SIWZ) wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania: 1. W zakresie warunku dotyczącego doświadczenia: Dowodów określających, czy roboty wskazane w wykazie doświadczenia (załącznik nr 2 do załącznika nr 2 do SIWZ) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: a) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane. b) Oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów. 2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej Wykonawca wykaże: 2.1 Dla części I jeżeli wykaże, że: ˗ dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy, w tym doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania przynajmniej jednej roboty o zakresie określonym w pkt. VI.1.3.A„a” SIWZ. 2.2 Dla części II jeżeli wykaże, że ˗ dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy przy robotach drogowych, w tym doświadczenie zawodowe w kierowaniu przynajmniej jednej roboty o zakresie określonym w pkt. VI.1.3 B„a: SIWZ. ­dysponuje jedną osobą wykonującej czynności w zakresie układania nawierzchni z kostki kamiennej, granitowej lub betonowej. 2.3 Dla części III jeżeli wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy przy robotach drogowych, w tym doświadczenie zawodowe w kierowaniu przynajmniej jednej robotą o zakresie określonym w pkt. VI.1.3 C„a: SIWZ. ­- dysponuje jedną osobą wykonującej czynności w zakresie układania nawierzchni bitumicznej. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1202 z późn. zm.) i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016, poz. 65). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725, z późn. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. 3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części 1 zamówienia – 3 000 000,00 PLN, b) dla części 2 zamówienia – 1 000 000,00 PLN, c) dla części 3 zamówienia – 500 000,00 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: ­- Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, ­- Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, ­- Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ­- Czy inny podmiot, w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Informacje wskazane powyżej mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej. Dokumenty stanowiące dowód, że wykonawca będzie dysponował zasobami innego podmiotu winny zostać załączone do oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy PZP), 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Jeżeli Wykonawca lub inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) Wymagania, co do formy dokumentów i oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt VII.1.1 (oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) winno być złożone w oryginale, 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w oryginale. 3. Pozostałe dokumenty wskazane w części VII powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy. Formularz ofertowy powinien być podpisany (oryginał) przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. Wraz z ofertą (formularz ofertowy) powinny być złożone: 1. Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z zapisami pkt. XIV 1d 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności odpis z KRS, pełnomocnictwo; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Z treści tego pełnomocnictwa powinno jednoznacznie wynikać: ­- którego postępowania dotyczy, ­- kto jest ustanowiony pełnomocnikiem, ­- jakie podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ­- jaki jest zakres umocowania (do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) W przypadku spółki cywilnej wystarczająca będzie umowa spółki, pod warunkiem, że pełnomocnictwo takie będzie wynikać z jej zapisów. Umowę spółki należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia – 75 000,00 PLN (siedemdziesiąt pięć tysięcy), b ) dla części 2 zamówienia – 25 000,00 PLN, (dwadzieścia pięć tysięcy), c) dla części 3 zamówienia – 10 000,00 PLN, (dziesięć tysięcy), w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Biecz nr rachunku: 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z dopiskiem na przelewie (tytułem: „CZĘŚĆ ………. – nazwa ………………………………………………………” 3. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 4. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miejskim w Tuchowie, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, Biuro Obsługi Klienta - parter, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty lub też oryginał załączyć do składanej oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór obowiązującej umowy przedstawiony jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie robót, w następujących okolicznościach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa; 2) zmiany nazwy lub formy prawnej stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 3) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych; 4) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie utrudniających przeprowadzenie w terminie robót budowlanych – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych; 5) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany; 6) wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, o ile nie będą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 7) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych; 8) zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania przedstawionych w ofercie przetargowej (roboty zamienne), pod warunkiem że zmiany te będą bardziej korzystne dla Zamawiającego i nie wpływają na prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia. Okoliczności, w których dopuszcza się zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania to przykładowo: a) okoliczności powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) okoliczności powodujące poprawę parametrów technicznych; c) okoliczności wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny, lub zmiany obowiązujących przepisów; Zmiany, o których mowa powyżej nie będą stanowić istotnej zmiany zawartej umowy i nie wymagają aneksu do umowy w sytuacji, gdy z punktu widzenia przedmiotu zamówienia mają charakter nieistotny. 9) ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. 10) wystąpienia innych przypadków wskazanych w Umowie, w szczególności konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wówczas zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy informacje te nie będą udostępnione. Pozostała część oferty będzie dopuszczona do wglądu wszystkich zainteresowanych. Informacje te (dokumenty zastrzeżone) winny być opakowane w nieprzezroczystą kopertę oznaczoną, jako dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy, tzn. dotyczących nazwy (firmy), adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Zamawiający uwzględni zastrzeżenie, o którym mowa powyżej (pkt 11) pod warunkiem, że Wykonawca: 1. wskaże w sposób jednoznaczny informacje podlegające tajemnicy przedsiębiorstwa; 2. do oferty załączy nieobjęte zastrzeżeniem uzasadnienie zastrzeżenia poprzez wskazanie przyczyn faktycznych wraz ze wskazaniem spełnienia podstaw normatywnych uprawniających do dokonania zastrzeżenia, którymi wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa; 3. do oferty załączy streszczenie lub opis zastrzeżonych informacji i dokumentów, który Zamawiający będzie mógł udostępniać osobom trzecim.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Ofertę należy złożyć do dnia 05.10.2018 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - RATUSZ, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 05.10.2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, I piętro (Sala Konferencyjna). Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Informacje, o których mowa w pkt. 3 i 4, Zamawiający przekaże niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować (dokładna nazwa i adres Zamawiającego) oraz opisać według poniższego wzoru: Wykonanie robót budowlanych związanych z projektem pn. CZEŚĆ NR 1 „Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego” CZEŚĆ NR 2 „Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park” CZĘŚĆ NR 3 „Przebudowa dróg poprawiających dostępność infrastruktury polegająca na: a/ przebudowie i rozbudowie ulicy Szpitalnej w Tuchowie b/ przebudowie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Tuchowie” Nie otwierać przed godziną 10.30 dnia 05.10.2018 r. Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy. Kopertę opisaną w powyższy sposób należy zapakować w drugą kopertę, którą należy zaadresować (dokładna nazwa i adres Zamawiającego) oraz opisać według poniższego wzoru: „Wykonanie robót budowlanych związanych z projektem" pn. CZEŚĆ NR 1 - Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego CZEŚĆ NR 2 - Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park CZĘŚĆ NR 3 - Przebudowa dróg poprawiających dostępność infrastruktury polegająca na: a/ przebudowie i rozbudowie ulicy Szpitalnej w Tuchowie b/ przebudowie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Tuchowie Nie otwierać przed godziną 10.30 dnia 05.10.2018 r. Na drugiej kopercie nie należy zamieszczać nazwy i adresu Wykonawcy. 1Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie wymagają formy pisemnej. W tym celu Wykonawca złoży Zamawiającemu kolejną zamkniętą kopertę, oznaczoną jak wyżej określono wraz z dodatkowym słowem „ZMIANA” albo „WYCOFANIE”. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski (PLN)
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Inwestycja realizowana w oparciu o dofinansowanie w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych Numer naboru RPMP.11.01.02-IZ.00-12-033/17 TYTUŁ PROJEKTU – Przebudowa stadionu MKS Tuchovia wraz z zagospodarowaniem „Skałki” w celu utworzenia ścieżki rekreacyjnej
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ nr 1 – „Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego”,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac budowlanych w ramach przebudowy stadionu obejmuje: ˗ roboty rozbiórkowe (ogrodzenia, nawierzchnia, wycinka drzew); ˗ przebudowę instalacji (wodociągu, gazu oraz instalacji elekt. i budowa instalacji fotowoltaicznej); ˗ budowę boiska treningowego oraz do siatkówki plaż.; ˗ niwelacja terenu; ˗ wykonanie parkingu oraz chodników i dojazdów; ˗ wykonanie terenów zielonych (posianie trawy, sadzenie drzew). ˗ przebudowę i rozbudowę budynku zaplecza; ˗ przebudowę i rozbudowę dróg. Szczegółowy zakres prac związanych z projektem części nr 1 pn. „Rewitalizacja terenu stadionu miejskiego wraz z rozbudową budynku zapleczowego” zawiera załącznik do SIWZ/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212200-8, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ nr 2 – „Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park”,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na obszarze Skałki zakres prac obejmuje zagospodarowanie terenu zielonego Parku „Skałka” o pow. 23 351 m2 w zakresie: ˗ budowę ścieżki dydaktycznej; ˗ przebudowę istniejącego obiektu z suchą fontanną; ˗ budowę murów oporowych; ˗ budowę drewnianej altany; ˗ budowę oświetlenia oraz montaż elementów małej architektury. Szczegółowy zakres prac związanych z projektem części nr 2 pn. „Zagospodarowanie terenu przy "Skałce" na park” zawiera załącznik do SIWZ/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112711-2, 45316000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ nr 3 – „Przebudowa dróg poprawiających dostępność infrastruktury” polegająca na: a) Przebudowie i rozbudowie ulicy Szpitalnej w Tuchowie b) Przebudowie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Tuchowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dodatkowo zaplanowano przebudowę ul. Szpitalnej na dł. ok 140 m oraz ulicy Żeromskiego na dł. 120 m., co zwiększy dostępność terenów rekreacyjnych i zapewni bezpieczny dojazd. Prace wykonane w ramach inwestycji obejmować będą przebudowę i rozbudowę ulicy Szpitalnej w Tuchowie na długości ok. 140 m. Droga ta kończy się przy początku ścieżki rekreacyjnej. Projektuje się przebudowę i rozbudowę ulicy Szpitalnej polegającą na poszerzeniu jej do szerokości jezdni 6,0 m w części na odcinku gdzie ma szerokość 5,0 m przy pozostawieniu jej istniejących spadków. W miejsce istniejącego zieleńca i chodnika projektuje się wykonanie miejsc postojowych o wym. 2,3 x 5,0 m . Na odcinku gdzie jest istniejąca nawierzchnia z kruszywa szerokości ok. 3,0 m projektuje się jezdnię o szerokości 5,0 m i nawierzchnię o konstrukcji jezdni jak na poszerzeniach. Wzdłuż jezdni projektuje się jednostronne pobocze szerokości 1,0 m – 1,5 m. Natomiast prace wykonane w ramach inwestycji obejmować będą także remont ulicy Żeromskiego w Tuchowie na powierzchni ok. 965,25 m2 i dł. 120 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI