„Budowa chodników przy ulicach w mieście Tuchów ” z podziałem na części: CZĘŚĆ nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa chodników przy ulicach w mieście Tuchów ” z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 – „Budowa chodnika przy drodze gminnej, tj. ul. Polna w Tuchowie – etap I w km 0+827-0+932,5”, CZĘŚĆ nr 2 – „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Długiej w Tuchowie – etap I w km 0+000-0+021,5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2018-10-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tuchów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-25
  • Numer ogłoszenia621797-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621797-N-2018 z dnia 2018-09-25 r.

Gmina Tuchów: „Budowa chodników przy ulicach w mieście Tuchów ” z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 – „Budowa chodnika przy drodze gminnej, tj. ul. Polna w Tuchowie – etap I w km 0+827-0+932,5”, CZĘŚĆ nr 2 – „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Długiej w Tuchowie – etap I w km 0+000-0+021,5
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów, krajowy numer identyfikacyjny 52780700000, ul. ul. Rynek  1 , 33170   Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0146525218 w. 12, e-mail ug@tuchow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.tuchow
Adres profilu nabywcy: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
TAK. Pisemnie na adres; Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa chodników przy ulicach w mieście Tuchów ” z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 – „Budowa chodnika przy drodze gminnej, tj. ul. Polna w Tuchowie – etap I w km 0+827-0+932,5”, CZĘŚĆ nr 2 – „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Długiej w Tuchowie – etap I w km 0+000-0+021,5
Numer referencyjny: ZP-271-17/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z projektem pn. „Budowa chodników przy ulicach w mieście Tuchów ” z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 – „Budowa chodnika przy drodze gminnej, tj. ul. Polna w Tuchowie – etap I w km 0+827-0+932,5” w zakresie: 1. Budowa chodnika strona prawa ulicy: ­ roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni betonowych na gł. 10 cm – 106 m, ­ rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 10,00 m, ­ rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej – 11,00 m2, ­ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek – 230,00 m2, ­ wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni na gł. 15 cm – 200,00 m2, ­ formowanie i zagęszczanie nasypów – 55,00 m2, 2. Chodnik i wjazdy z kostki betonowej: ­ podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o gr. 15 cm – 140,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości 10 cm – 140,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości 15 cm – podbudowa zjazdu – 40,00 m2, ­ obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 125,00 m, ­ ława pod obrzeże betonowa z oporem – 5,30 m3, ­ krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 na podsypce cementowo- piaskowej – 106 m, ­ ława pod krawężnik betonowa z oporem – 8,40 m3, ­ nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej – kostka szara – chodnik – 125,00 m2, ­ nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej – kostka czerwona – chodnik – 20,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - pod wjazdy z kostki brukowej betonowej – 40,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pod wjazdy z kostki brukowej – 40,00 m2, ­ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej – wjazdy z kostki brukowej – 40,00 m2, ­ palisada betonowa 18x18x120 – 3,70 m, ­ ława pod krawężnik betonowa z oporem – 0,50 m3, ­ nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na posypce cementowo- piaskowej – przebrukowanie istniejącego wjazdu – 11,00 m2, ­ ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach – 112,00 m. 3. Roboty wykończeniowe i bariera: ­ humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 10 cm – 85,00 m2 ­ bariery ochronne stalowe ocynkowane z pochwytem U-12 – 12,00 m. CZĘŚĆ nr 2 – „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Długiej w Tuchowie – etap I w km 0+000-0+021,5 w zakresie: ­ 1. Roboty przygotowawcze : ­ roboty pomiarowe – 0,022 km 2. Roboty rozbiórkowe : ­ cięcie nawierzchni z mas mineralno – asfaltowych na gł. 5 cm - mechanicznie gł. 10.cm – 50,00 m, ­ mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 15 cm – 33,00 m2, ­ roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm – 14,50 m2, ­ rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm – 33,00 m2, ­ rozebranie obrzeży 8x30 na podsypce piaskowej – 10,00 m, ­ rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej – 12,00 m, ­ rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 1,40 m3, ­ rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 60 cm – 12,00, ­ rozebranie przepustów rurowych – ścianki czołowe I ławy betonowe – 2 szt. – 2,40 m3, ­ ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 15 cm – zjazdy – 46,00 m2, ­ ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wys. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej – z kostki betonowej gr 8 cm – 13,00 m, ­ wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi – 37,60 m3. 3. Roboty ziemne: ­ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 15 cm – 52,2 m2, ­ roboty ziemne wykonywane koparkami – pod konstrukcje chodnika, zjazdy, poszerzenie jezdni i pod kanalizacje – 54,3 m3, ­ formowanie I zagęszczanie nasypów o wys. do 30 cm spycharkami – 12,10 m3. 4. Elementy ulic: ­ ława pod krawężniki betonowa z oporem – 7,758 m3, ­ krawężniki betonowe wystające o wym.20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 33,00 m, ­ obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 16,00 m, ­ krawężniki bet. wystające o wym.15x30 cm na podsypce piaskowej – palisada h=120 cm – 8,50 m, ­ ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego na płąsk jednoskrzydłowe na podsypce cementowo-piaskowej, ­ ściek przykrawężnikowy – 30,20 m. 5. Chodnik : ­ ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 48,00 m2, ­ podbudowy betonowe gr. 10 cm – dolna warstwa podbudowy, stablizacja cementem gr. 30 cm – 48,00 m2, ­ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej – kolor szary – 48,00 m2. 6. Poszerzenie jezdni DW 977 : ­ ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 93,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o gr. 20 cm – 9,003 m2, ­ warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szer. 3,20 m – 226,00 m2, ­ podbudowy betonowe gr. 10 cm, warstwa dolna , stabilizacja cementem gr. 18 cm – 53,60 m2, ­ oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 105,00 m2, ­ skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – 105,00 m2, ­ warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne – geokompozyt – 35,00 m2, ­ podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 8 cm – AC 22P KR3 – 21,00 m2, ­ wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem ręcznym – w-wa wiążąco -wyrównawcza na frezowaniu z bet onu asfaltowego – 1,45 t, ­ nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm (w-wa wiążąca) – AC16W KR3 – 35,00 m2, ­ nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (w-wa ścieralna) – AC11S KR3 – 35,00 m2. 7. Umocnienie skarp, korytka : ­ ścieki z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm na podsypce piaskowej – korytko modułowe – 10,00 m, ­ ława pod krawężniki z kruszywa łamanego – pod korytko modułowe – 1,0 0 m3, ­ wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu “krata” mała o wym. 60X40x10 na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm – 54,0 m2. 8. Odwodnienie : ­ kanały z rur PCV łączonych na wcisk o sr. zewn. 200 mm – 5,00 m, ­ kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 630 mm – 19,00 m, ­ studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, średnia głębokość 1,8 m – 1 studnia, ­ studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu – 2 szt., ­ podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub.25 cm – 27,36 m3, ­ próba szczelności kanałów rurowych – 1 próba. 9. Roboty wykończeniowe : ­ humusowanie skarp z obsianiem przy grub.warstwy humusu 10 cm – 26 m2 ­ poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur o śr. 60 i 38 mm , balustrady dla pieszych typu U-11a – 8,50 m 10. Zabezpieczenie sieci podziemnych : ­ podkopy ręczne nieumocnione wraz z zasypaniem o długości do 6 m – 10,08 m3, ­ prefabrykowane łupiny kanałowe żelbetowe o wym. 600X400 dla zabezpieczenia sieci TT – 12,00 m, ­ podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 25 cm – 11,76 m3.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45232400-6
45233300-2
45233260-9
45233140-2
45233280-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli: A. Warunek dla części nr I i II: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a) minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, ulicy lub parkingu, placu o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN zł brutto każda, w tym co najmniej jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, kostki granitowej lub kamiennej o powierzchni min. 50,00 m2 b) dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy przy robotach drogowych, w tym doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania przynajmniej jednej roboty o zakresie określonym w pkt. VI.3 A„a: SIWZ.. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy c) dysponujemy jedną osobą wykonującej czynności w zakresie układania nawierzchni z kostki betonowej. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców wykaże się wykonaniem zamówień spełniających opisane wyżej warunki. W przypadku polegania przez wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w pkt VI.3 A „a” SIWZ Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z innych podmiotów wykazał się wykonaniem zamówień spełniających opisane wyżej warunki. W przypadku gdy uprzednio wykonane zamówienia na roboty budowlane obejmują szerszy zakres prac od wskazanego powyżej, w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich Wykonawców, Zamawiający wymaga, aby wyodrębniona została wartość faktycznie wykonanych robót budowlanych obejmujących wyłącznie prace na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, ulicy lub parkingu, placu. Tak wyliczona wartość zrealizowanych robót winna spełniać stawiany warunek. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców wykaże, iż spełnia warunki określone w punkcie III A ppkt a. Zamawiający wymaga załączenia dowodu/ów określającego/ych, że robota/y została/y wykonana/e w sposób należyty oraz wskazującego/ych, że została/y wykonana/e zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona/e. Roboty budowlane jak wyżej (lit. a i lit. b) mogą być wykazane w ramach jednego zamówienia/umowy, jak również w ramach odrębnych zamówień/umów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania: a) na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 2, 4 i 8 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów – żaden z tych podmiotów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 2, 4 i 8 ustawy Pzp. b) na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zostanie zamieszczony wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania opisanych w pkt. VI.1.A Warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. a) W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. b) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest on udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) Wykonawca wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów ponosi pełna odpowiedzialność a ich działania, jak za własne działania. d) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia wykonawcy zasobów ekonomicznych odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dwuetapowo: 1. Każdy z wykonawców składających ofertę, w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zobowiązany będzie załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to dotyczy: a) Wykonawcy lub wykonawców składających wspólną ofertę, b) Innego podmiotu udostępniającego wykonawcy swoje zasoby. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XIV SIWZ, przed udzieleniem zamówienia i przed formalnym wyborem oferty najkorzystniejszej, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wskazanych w pkt VII.2 SIWZ oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dotyczy pkt VII.1.2 SIWZ) wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania: 1. W zakresie warunku dotyczącego doświadczenia: Dowodów określających, czy roboty wskazane w wykazie doświadczenia (załącznik nr 2 do załącznika nr 2 do SIWZ) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: a) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane. b) Oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów. 2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej Wykonawca wykaże: 2.1 Dla części I i II jeżeli wykaże, że: ˗ dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym, jako kierownik budowy przy robotach drogowych, w tym doświadczenie zawodowe w kierowaniu przynajmniej jednej robotą o zakresie określonym w pkt. VI.1.3 A„a: SIWZ. ­- dysponuje jedną osobą wykonującej czynności w zakresie układania nawierzchni a kostki betonowej. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1202 z późn. zm.) i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016, poz. 65). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725, z późn. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. 3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: ­- Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, ­- Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, ­- Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ­- Czy inny podmiot, w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Informacje wskazane powyżej mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej. Dokumenty stanowiące dowód, że wykonawca będzie dysponował zasobami innego podmiotu winny zostać załączone do oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy PZP), 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli Wykonawca lub inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Wymagania, co do formy dokumentów i oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt VII.1.1 (oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) winno być złożone w oryginale, 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w oryginale. 3. Pozostałe dokumenty wskazane w części VII powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy. Formularz ofertowy powinien być podpisany (oryginał) przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. Wraz z ofertą (formularz ofertowy) powinny być złożone: 1. Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z zapisami pkt. XIV 1d 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności odpis z KRS, pełnomocnictwo; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Z treści tego pełnomocnictwa powinno jednoznacznie wynikać: ­- którego postępowania dotyczy, ­- kto jest ustanowiony pełnomocnikiem, ­- jakie podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ­- jaki jest zakres umocowania (do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) W przypadku spółki cywilnej wystarczająca będzie umowa spółki, pod warunkiem, że pełnomocnictwo takie będzie wynikać z jej zapisów. Umowę spółki należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Wzór obowiązującej umowy przedstawiony jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 2) Zmiany umowy dopuszczalne są na warunkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 3) Zamawiający przewiduje m.in. możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie robót, w następujących okolicznościach: 1. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa; 2. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych 3. wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających przeprowadzenie w terminie robót budowlanych – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych; 4. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany; 5. wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, o ile nie będą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 6. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych; 7. zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania przedstawionych w ofercie przetargowej (roboty zamienne), pod warunkiem że zmiany te będą bardziej korzystne dla Zamawiającego i nie wpływają na prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia. Okoliczności, w których dopuszcza się zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania to przykładowo: a/ okoliczności powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b/ okoliczności powodujące poprawę parametrów technicznych; c/ okoliczności wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny, lub zmiany obowiązujących przepisów; Zmiany, o których mowa powyżej nie będą stanowić istotnej zmiany zawartej umowy i nie wymagają aneksu do umowy w sytuacji, gdyż z punktu widzenia przedmiotu zamówienia mają charakter nieistotny. 8. ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy techniczne i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wówczas zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy informacje te nie będą udostępnione. Pozostała część oferty będzie dopuszczona do wglądu wszystkich zainteresowanych. Informacje te (dokumenty zastrzeżone) winny być opakowane w nieprzezroczystą kopertę oznaczoną, jako dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy, tzn. dotyczących nazwy (firmy), adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Zamawiający uwzględni zastrzeżenie, o którym mowa powyżej (pkt 11) pod warunkiem, że Wykonawca: 1. wskaże w sposób jednoznaczny informacje podlegające tajemnicy przedsiębiorstwa; 2. do oferty załączy nieobjęte zastrzeżeniem uzasadnienie zastrzeżenia poprzez wskazanie przyczyn faktycznych wraz ze wskazaniem spełnienia podstaw normatywnych uprawniających do dokonania zastrzeżenia, którymi wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa; 3. do oferty załączy streszczenie lub opis zastrzeżonych informacji i dokumentów, który Zamawiający będzie mógł udostępniać osobom trzecim.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Ofertę należy złożyć do dnia 10.10.2018 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - RATUSZ, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 10.10.2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10, I piętro (Sala Konferencyjna). Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Informacje, o których mowa w pkt. 3 i 4, Zamawiający przekaże niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek. 13. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować (dokładna nazwa i adres Zamawiającego) oraz opisać według poniższego wzoru: Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. CZEŚĆ NR 1 „Budowa chodnika przy drodze gminnej, tj. ul. Polna w Tuchowie – etap I w km 0+827-0+932,5” CZEŚĆ NR 2 „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Długiej w Tuchowie – etap I w km 0+000-0+021,5” Nie otwierać przed godziną 10.30 dnia 10.10.2018 r. Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy. Kopertę opisaną w powyższy sposób należy zapakować w drugą kopertę, którą należy zaadresować (dokładna nazwa i adres Zamawiającego) oraz opisać według poniższego wzoru: „Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. CZEŚĆ NR 1 „Budowa chodnika przy drodze gminnej, tj. ul. Polna w Tuchowie – etap I w km 0+827-0+932,5” CZEŚĆ NR 2 „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Długiej w Tuchowie – etap I w km 0+000-0+021,5” Nie otwierać przed godziną 10.30 dnia 10.10.2018 r. Na drugiej kopercie nie należy zamieszczać nazwy i adresu Wykonawcy. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie wymagają formy pisemnej. W tym celu Wykonawca złoży Zamawiającemu kolejną zamkniętą kopertę, oznaczoną jak wyżej określono wraz z dodatkowym słowem „ZMIANA” albo „WYCOFANIE”. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Budowa chodnika przy drodze gminnej, tj. ul. Polna w Tuchowie – etap I w km 0+827-0+932,5”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Budowa chodnika strona prawa ulicy: ­ roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni betonowych na gł. 10 cm – 106 m, ­ rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 10,00 m, ­ rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej – 11,00 m2, ­ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek – 230,00 m2, ­ wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni na gł. 15 cm – 200,00 m2, ­ formowanie i zagęszczanie nasypów – 55,00 m2, 2. Chodnik i wjazdy z kostki betonowej: ­ podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o gr. 15 cm – 140,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości 10 cm – 140,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości 15 cm – podbudowa zjazdu – 40,00 m2, ­ obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 125,00 m, ­ ława pod obrzeże betonowa z oporem – 5,30 m3, ­ krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 na podsypce cementowo- piaskowej – 106 m, ­ ława pod krawężnik betonowa z oporem – 8,40 m3, ­ nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej – kostka szara – chodnik – 125,00 m2, ­ nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej – kostka czerwona – chodnik – 20,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - pod wjazdy z kostki brukowej betonowej – 40,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - pod wjazdy z kostki brukowej – 40,00 m2, ­ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej – wjazdy z kostki brukowej – 40,00 m2, ­ palisada betonowa 18x18x120 – 3,70 m, ­ ława pod krawężnik betonowa z oporem – 0,50 m3, ­ nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na posypce cementowo- piaskowej – przebrukowanie istniejącego wjazdu – 11,00 m2, ­ ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach – 112,00 m. 3. Roboty wykończeniowe i bariera: ­ humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 10 cm – 85,00 m2 ­ bariery ochronne stalowe ocynkowane z pochwytem U-12 – 12,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Długiej w Tuchowie – etap I w km 0+000-0+021,5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:­1. Roboty przygotowawcze : ­ roboty pomiarowe – 0,022 km 2. Roboty rozbiórkowe : ­ cięcie nawierzchni z mas mineralno – asfaltowych na gł. 5 cm - mechanicznie gł. 10.cm – 50,00 m, ­ mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 15 cm – 33,00 m2, ­ roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm – 14,50 m2, ­ rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm – 33,00 m2, ­ rozebranie obrzeży 8x30 na podsypce piaskowej – 10,00 m, ­ rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej – 12,00 m, ­ rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 1,40 m3, ­ rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 60 cm – 12,00, ­ rozebranie przepustów rurowych – ścianki czołowe I ławy betonowe – 2 szt. – 2,40 m3, ­ ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 15 cm – zjazdy – 46,00 m2, ­ ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wys. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej – z kostki betonowej gr 8 cm – 13,00 m, ­ wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi – 37,60 m3. 3. Roboty ziemne: ­ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 15 cm – 52,2 m2, ­ roboty ziemne wykonywane koparkami – pod konstrukcje chodnika, zjazdy, poszerzenie jezdni i pod kanalizacje – 54,3 m3, ­ formowanie I zagęszczanie nasypów o wys. do 30 cm spycharkami – 12,10 m3. 4. Elementy ulic: ­ ława pod krawężniki betonowa z oporem – 7,758 m3, ­ krawężniki betonowe wystające o wym.20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 33,00 m, ­ obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 16,00 m, ­ krawężniki bet. wystające o wym.15x30 cm na podsypce piaskowej – palisada h=120 cm – 8,50 m, ­ ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego na płąsk jednoskrzydłowe na podsypce cementowo-piaskowej, ­ ściek przykrawężnikowy – 30,20 m. 5. Chodnik : ­ ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 48,00 m2, ­ podbudowy betonowe gr. 10 cm – dolna warstwa podbudowy, stablizacja cementem gr. 30 cm – 48,00 m2, ­ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej – kolor szary – 48,00 m2. 6. Poszerzenie jezdni DW 977 : ­ ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 93,00 m2, ­ podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o gr. 20 cm – 9,003 m2, ­ warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szer. 3,20 m – 226,00 m2, ­ podbudowy betonowe gr. 10 cm, warstwa dolna , stabilizacja cementem gr. 18 cm – 53,60 m2, ­ oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 105,00 m2, ­ skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – 105,00 m2, ­ warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne – geokompozyt – 35,00 m2, ­ podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 8 cm – AC 22P KR3 – 21,00 m2, ­ wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem ręcznym – w-wa wiążąco -wyrównawcza na frezowaniu z bet onu asfaltowego – 1,45 t, ­ nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm (w-wa wiążąca) – AC16W KR3 – 35,00 m2, ­ nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (w-wa ścieralna) – AC11S KR3 – 35,00 m2. 7. Umocnienie skarp, korytka : ­ ścieki z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm na podsypce piaskowej – korytko modułowe – 10,00 m, ­ ława pod krawężniki z kruszywa łamanego – pod korytko modułowe – 1,0 0 m3, ­ wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu “krata” mała o wym. 60X40x10 na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm – 54,0 m2. 8. Odwodnienie : ­ kanały z rur PCV łączonych na wcisk o sr. zewn. 200 mm – 5,00 m, ­ kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 630 mm – 19,00 m, ­ studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, średnia głębokość 1,8 m – 1 studnia, ­ studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu – 2 szt., ­ podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub.25 cm – 27,36 m3, ­ próba szczelności kanałów rurowych – 1 próba. 9. Roboty wykończeniowe : ­ humusowanie skarp z obsianiem przy grub.warstwy humusu 10 cm – 26 m2 ­ poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur o śr. 60 i 38 mm , balustrady dla pieszych typu U-11a – 8,50 m 10. Zabezpieczenie sieci podziemnych : ­ podkopy ręczne nieumocnione wraz z zasypaniem o długości do 6 m – 10,08 m3, ­ prefabrykowane łupiny kanałowe żelbetowe o wym. 600X400 dla zabezpieczenia sieci TT – 12,00 m, ­ podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 25 cm – 11,76 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje wykonawcy do kompleksowego remontu balkonów - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje doświadczonego wykonawcy (firmy) do kompleksowego remontu 8 szt. balkonów o wym. 3x1,2m w kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ulicy Wiślnej w Goczałkowicach-Zdroju
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI