Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • ZamawiającyGMINA KOLBUSZOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00048903
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172271333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ea44533-af1b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców(Rozdział I SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa. 1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wykaul. Piekarska 1536-100 Kolbuszowa Tel. 17 2271 333 wew. 424e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej, znak sprawy, ZP.271.1.29.2021, prowadzonym w trybie: podstawowym1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”; 1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.1.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej”. W ramach w/w przedsięwzięcia przewiduje się wykonanie trzech zadań:Zadanie nr 1: Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczejZadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 103992R ul. Kolejowej w KolbuszowejZadanie nr 3: Odtworzenie ulicy Wiktora w Kolbuszowej po robotach kanalizacyjnychZamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.Lokalizacja: jednostka ewidencyjna: 180602_4 Kolbuszowa (M), obręb Kolbuszowa, pasy drogowe i tereny przyległe ulic Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej.Przedmiotowe ulice zlokalizowane są na terenie przemysłowym miasta Kolbuszowa i stanowią drogi dojazdowe do zakładów produkcyjnych oraz firm handlowych i usługowych.Zakres robót budowlanych obejmuje:Zadanie nr 1Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej1. BRANŻA SANITARNA – kanalizacja deszczowa i kanalizacja sanitarnaNiniejsze opracowanie ma na celu uporządkowanie gospodarki ściekowej na obszarze dzielnicy przemysłowej położonej w obrębie w/w ulic. Doprowadzenie do rozdziału ścieków sanitarnych od ścieków deszczowych wpłynie korzystnie na pracę istniejącej miejskiej oczyszczalni ścieków oraz podniesie sprawność i efektywność odprowadzenia wód deszczowych z rozpatrywanego obszaru. Zakres objęty zamówieniem obejmujea) budowę nowej, odrębnej sieci kanalizacji sanitarnej którą stanowić będzie pięć głównych kolektorów sanitarnych oznaczonych symbolami „A”, „B”, „C”, „D” i „E” z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Kolektory „A”, „B”, „C” i „E” będą odprowadzać ścieki sanitarne bezpośrednio do istniejącego odbiornika, natomiast kolektor „D” będzie wspomagany pracą pompowni sieciowej. Projektowane kolektory przejmą ścieki sanitarne od wszystkich obiektów przemysłowych oraz z budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych na obszarze objętym projektem. Po przejęciu ścieków przewiduje się likwidację istniejących szamb i zbiorników ścieków. Odbiornikiem ścieków sanitarnych są istniejące, miejskie kolektory sanitarne fi500 mm oraz fi200 mm odprowadzające ścieki sanitarne do miejskiej oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej. Przewidziano pięć niezależnych włączeń do istniejącej kanalizacji sanitarnej : jedno do kolektora Ø500 mm oraz cztery do kolektorów Ø200 mm. Ścieki wprowadzone do kanalizacji spełnią wymogi obowiązujących przepisów i warunki eksploatatora kanalizacji. b) budowę nowej kanalizacji deszczowej z częściową przebudową istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową z wykorzystaniem odcinków w dobrym stanie technicznym i likwidacją odcinków w złym stanie technicznym. Kanalizację deszczową stanowią dwa główne kolektory oznaczone symbolami „F” oraz „G”. Odbiornikiem wód opadowych jest potok Przyrwa-Nil. Przewidziano jedno bezpośrednie odprowadzenie wód opadowych wylotem betonowym do potoku Przyrwa-Nil oraz jedno włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej fi1000. W przypadku wylotu do potoku Przyrwa-Nil wykorzystano istniejący odcinek kolektora ogólnospławnego (trzy kanały o średnicy fi500 mm każdy) przebiegającego w pasie drogowym drogi krajowej nr 9 jako połączenie projektowanych kolektorów deszczowych. Wody opadowe odprowadzone projektowanym wylotem do rzeki Nil będą wodami oczyszczonymi spełniającymi obowiązujące wymagania ochrony środowiska. Każdy właściciel działki chcący podłączyć się do kanalizacji deszczowej będzie musiał na własny koszt zamontować urządzenie oczyszczające wody opadowe. c) przebudowę istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowana kanalizacją sanitarną i deszczową. Odcinki istniejącego wodociągu, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej wymagające przebudowy pokazano na załączonych do projektu sytuacjach. d) rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni dróg, placów, chodników i terenów zielonych.Uwaga dokumentacja projektowa dla zadania "Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Targowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej" obejmuje większy zakres. Roboty należy wykonywać zgodnie z zakresem zaznaczonym na projekcie zagospodarowania. Fragmenty kanalizacji sanitarnej i deszczowej w pasie drogowym ul. Handlowej oraz w częściowo w pasie drogowym ul. Towarowej i ich bezpośrednim sąsiedztwie nie są przedmiotem niniejszego kosztorysu, gdyż zostały już wykonane lub zlecone do wykonania w odrębnych postępowaniach.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : a) budowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości L = 4971,0 m o średnicach: fi160 mm, fi200 mm i Ø 315 mm,b) budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych i do budynków przedsiębiorstw o łącznej długości L = 1408,5 m o średnicach: Ø160 mm i Ø200 mm,c) budowę rurociągu tłocznego Ø90 mm o długości 175,0 m, d) budowę pompowni ścieków wraz z utwardzeniem i ogrodzeniem terenu – 1 szt., e) budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o łącznej długości L = 1726,5 m o średnicach: od Ø160 mm do fi1000 mm,f) budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do działek prywatnych i do przedsiębiorstw o łącznej długości L = 275,0 m o średnicach: od Ø 160 mm do Ø 400 mm,g) budowę wylotu betonowego Ø 1000 mm do potoku Przyrwa-Nil, h) budowę przekroczenia drogi krajowej nr 9 Radom – Rzeszów Płn. - przekroczenie A-A w km 165+896 projektowaną kanalizacją sanitarną, i) przebudowę istniejącego wodociągu kolidującego z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Uwaga:Rodzaje materiałów do budowy kanalizacji należy stosować zgodnie z przedmiarem robót.Zadanie nr 2Przebudowa drogi gminnej nr 103992R ul. Kolejowej w KolbuszowejPlanowana inwestycja znajduje się w województwie podkarpackim, w powiecie kolbuszowskim, gmina Kolbuszowa, ul. Kolejowa w Kolbuszowej. Przebudowa drogi na odcinku ok. 416,5m.Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót:a) Rozbiórka istniejącej jezdni bitumicznej, b) Rozbiórka istniejących miejsc parkingowych o nawierzchni z płyt drogowych,c) Rozebranie istniejących chodników, zjazdów wraz z krawężnikami i obrzeżami,d) Przebudowa sieci wodociągowej PVC 110 na PE na odcinku L=41,5m,e) Przebudowa sieci gazowej:- A-B przebudowa gazociągu PE160 SDR 17,6, Typ 100 o długości L=19,0 m w rurze osłonowej,- C-D przebudowa gazociągu PE125 SDR 17,6, Typ 100 o długości L=19,0 m w rurze osłonowej,- E-F przebudowa przyłącza PE40 SDR 17.6, Typ 100 o długości L=15,0 m w rurze osłonowej,f) Przełożenie odcinka sieci teletechnicznej o długości ok. 33,5m,g) Wykonanie nowej podbudowy i warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni drogi o nawierzchni bitumicznej, o przekroju ulicznym (w krawężnikach) o szerokości 7 m,h) Budowę nowych chodników oraz zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – po obu stronach drogi,i) Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10,j) Wykonanie miejsc parkingowych o nawierzchni z płyt ażurowych o wym. 60x40x10cm,k) Przebudowa odwodnienia drogi do nowo projektowanych kratek ściekowych z przykanalikami włączonymi do kanalizacji deszczowej Dn710 objętej zadaniem nr 1,l) Zabezpieczenie, przebudowę sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją –zgodnie z warunkami technicznymi zarządców sieci,m) Oznakowanie poziome i pionowe (gwarancja na oznakowanie min. 5lat),n) Wykonanie robót wykończeniowych (regulacja pionowa studzienek, humusowanie).Zadanie nr 3Odtworzenie ulicy Wiktora w Kolbuszowej po robotach kanalizacyjnychZakres robót obejmuje wykonanie następujących robót:1. Odtworzenie nawierzchni jezdni i zjazdów publicznych:a) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni jezdni wraz z podbudową,b) pogłębienie koryta drogi pod nowe warstwy konstrukcyjne,c) wykonanie nowej konstrukcji podbudowy i nawierzchni jezdni wraz z wymianą krawężników 15x30:− warstwa odcinająca z piasku, grub. 15 cm, − podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C1,5/2 z wytwórni, grub. 15 cm,− podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grub. 20 cm,− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W o grub. 8 cm,− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grub. 4 cm. 2. Odtworzenie nawierzchni zjazdów indywidualnych:a) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni zjazdów indywidualnych:b) pogłębienie koryta drogi pod nowe warstwy konstrukcyjne,c) wykonanie nowej konstrukcji podbudowy i nawierzchni jezdni wraz z wymianą obrzeży chodnikowych 8x30:− warstwa odcinająca z piasku, grub. 10 cm, − podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C1,5/2 z wytwórni, grub. 10 cm,− podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grub. 15 cm,− podsypka cementowo-piaskowa o grub. 3 cm,− nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (kolorowej) o grub. 8 cm.UWAGI DO CAŁEGO ZAMÓWIENIA:1. Z uwagi na położenie drogi na obszarze przemysłowym miasta Kolbuszowa Zamawiający nie dopuszcza zamknięcia drogi na czas wykonywania robót. Wykonawca robót w ramach podpisanej umowy zobowiązany będzie do opracowania Projektu tymczasowej organizacji ruchu przy założeniu utrzymania jednego kierunku ruchu i dojazdów do zlokalizowanych przy drodze instytucji i prywatnych przedsiębiorstw.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45252124-3 - Przepompowywanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 30%, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.2. Powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 30% zamówienia podstawowego.Zadanie nr 1:a) Roboty ziemne i montażowe dotyczące budowy/przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowejZadanie nr 2 i 3 :a) roboty przygotowawcze,b) odwodnienia (w tym kanalizacja deszczowa, przykanaliki, studnie ściekowej, studnie rewizyjne),c) rozbiórka istniejących krawężników,d) wykonanie konstrukcji podbudów pod nawierzchnię,e) wykonane nawierzchni z kostki brukowej, płyt ażurowych betonowych, f) wykonane nawierzchni asfaltowej,g) ustawienie krawężników, obrzeży, h) oznakowanie pionowe i poziome,i) zabezpieczenia sieci podziemnych,j) roboty wykończeniowe.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 192) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriówoceny ofert określonych w dokumentach zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:1) Braku podstaw wykluczenia,2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.2. Opis warunków udziału w postępowaniu:1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. 3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż: 3.500.000,00 zł b. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:1. Kierownik budowy – branża instalacyjnej – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności instalacyjnej.2. Kierownik budowy – branża drogowa – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – minimum w ograniczonym zakresie – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności drogowej.3. Kierownik robót – branża teletechniczna – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – minimum w ograniczonym zakresie – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności teletechnicznej. UWAGA:Dotyczy osób określonych w punktach od 1 do 3:Uprawnienia budowlane powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowanie zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy/Robót w zakresie niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.Dotyczy wszystkich osób mających pełnić funkcję kierownika budowy lub robót.Zakres robót objęty opisem przedmiotu zamówienia będzie realizowany na podstawie odrębnych dokumentacji projektowych dla każdej branży. W związku z powyższym w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Prawem Budowlanym Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania kierownikiem budowy w branży architektonicznej, hydrotechnicznej, instalacyjnej i elektrycznej.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie lub przebudowie) drogi publicznej o wartości nie mniej niż: 500.000,00 zł brutto, oraz- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniej niż 2.000.000,00 zł brutto.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.2) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

8. Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1a Rozdział I SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.5) Tabela elementów scalonych 6) Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 40.000,00 zł2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu.2) Gwarancjach bankowych.3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. 3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) istnieje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami określonymi w § 31 Zmiana umowy Istotnych postanowień umowy (Rozdział IV SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.ekolbuszowa.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22

2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kolbuszowa: Budowa oświetlenia ulicznego ul. Nowa w Kolbuszowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kolbuszowa: Budowa założenia leśnego: kontynuacja prac
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY SIŁOWNI PLENEROWEJ W MIEJSCOWOŚCI NIEMSTÓW.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI