Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Przebudowa pomieszczeń wydziału kultury SCKiS (Sala kinowo-teatralno-artystyczna z pomieszczeniami towarzyszącymi ) wraz z budową zadaszenia nad wejściem głównym do budynku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE CENTRUM KULTURY I SPORTU W STRAWCZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017027
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 605041736
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olipicstrawczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Przebudowa pomieszczeń wydziału kultury SCKiS (Sala kinowo-teatralno-artystyczna z pomieszczeniami towarzyszącymi ) wraz z budową zadaszenia nad wejściem głównym do budynku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8268c68f-9842-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003190/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń wydziału kultury SCKiS (sala kinowo-teatralno-artystyczna z pomieszczeniami towarzyszącymi) wraz z budową zadaszenia nad wejściem głównym do budynku.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„ Przebudowa pomieszczeń wydziału kultury Samorządowego Centrum Kultury i Sportu (Sala kinowo-teatralno-artystyczna z pomieszczeniami towarzyszącymi ) wraz z budową zadaszenia nad wejściem głównym do budynku”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.sckis.strawczyn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.sckis.strawczyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2020 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczna (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730)2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .odt., .pdf.3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego - e- dowodu).4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert).14. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: miniportal.uzp.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: miniportal.uzp.pl
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Kultury i Sportu, ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, tel. 41 3038002.2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi243. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 674614,42 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Przebudowa pomieszczeń wydziału kultury Samorządowego Centrum Kultury i Sportu (Sala kinowo-teatralno-artystyczna z pomieszczeniami towarzyszącymi ) wraz z budową zadaszenia nad wejściem głównym do budynku”Przebudowa pomieszczeń polega na: dostosowanie pomieszczenia świetlicy do potrzeb sali kinowo- teatralno- artystyczna (sala do 50 osób), WC męskie, WC damskie oraz dla osóbniepełnosprawnych, pom. porządkowe, pom. socjalne z garderobą, WC ogólne oraz dwamagazyny.Sala kinowo- teatralno- artystycznaGłówna sala to przestrzeń 103,70m2, znaczna część (36,50m2) ma być zabudowana scenąpodniesioną do wysokości 60cm względem posadzki. Scena- podłoga podniesiona,monolityczna, na ruszcie skręcanym z profili z warstwami wytłumiającymi.Okna na sali mają być wyposażone w rolety zewnętrzne. Ściany wokół sceny mają byćwyposażone w kotary. W części przedniej sceny ma być zamontowana kurtynę z napędemelektrycznym. Przed sceną należy zamontować zwijany ekran kinowy.Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmują:– rozbiórka istniejących słupów żelbetowych;– skucie istniejącej posadzki w pomieszczeniach części parteru- Wydziału Kultury, (w pom.1.04- posadzka istniejąca, bez zmian);– rozbiórka istniejących ścianek działowych;– demontaż istniejącej armatury łazienkowej;– wykucie bruzd w ścianach do osadzenia nadproży stalowych;– poszerzenie otworów drzwiowych pod projektowaną ślusarkę drzwiową (pom.1.05);– wykucie nowych otworów drzwiowych (pom.1.07, pom.1.08, pom.1.10);– demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;– rozbiórka istniejącej sceny drewnianej;– demontaż istniejącej okładziny ściennej i sufitowej (pom. 1.05);– rozbiórka podłogi podniesionej (pom. 1.05);– demontaż istniejącego ocieplenia ze styropianu na odcinku 2m (elewacja południowa);– pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmują:– gruntowanie preparatami gruntującymi;– pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmują:– wykonanie słupów stalowych w miejscu istniejących słupów żelbetowych;– wykonanie nowej posadzki wraz z warstwami podkładowymi na gruncie (w pom. 1.04-posadzka istniejąca, bez zmian);– wykonanie warstw podłogowych (podbudowa z piasku zagęszczonego gr. 15cm,betonowego podkładu gr.15cm z betonu klasy B15 izolacji z 2xpapatermozgrzewalna) wraz z ociepleniem styropianem ekspandowanym gr.12cm (oλ≤0,036 W/(mK) i wytrzymałości na ściskanie 200kPa) oraz z wylewką betonową gr.7cm, zbrojoną;– wykonanie okładziny podłogowej i cokolików z płytek gresowych;– zamurowanie otworów drzwiowych w ścianie (gr.~30cm);– osadzenie belek nadprożowych stalowych na poduszka betonowych lub zaprawiecementowej wraz z uzupełnieniem przestrzeni między belkowej zaprawą cementową;– uzupełnienie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ścianuzupełnianych i nowoprojektowanych;– wykonanie okładziny ściennej pomieszczeń higieniczno-sanitarnych- glazura dowysokości min. 2,05m;– drzwi do sali kinowo -teatralno- artystycznej - drzwi pełne, aluminiowe (kolor brązowy);– montaż sceny wraz z podestami scenicznymi i schodami (podłoga podniesiona,monolityczna);– montaż podłogi technicznej (pom. 1.05);– montaż podestu ze schodami dla akustyka (pom.1.03);– wykonanie ścianek działowych, zabudowa typu lekkiego (g-k);– wymiana istniejącego okna na okno PCV kolor biały (pom. 1.05);– montaż stolarki okiennej i drzwiowej, zgodnie z zaleceniami producenta;– montaż drzwi płytowych;– montaż sufitów podwieszanych g-k;– montaż sufitu z płyt akustycznych;– malowanie ścian i sufitów w budynku;– montaż płyt akustycznych ściennych;– montaż armatury łazienkowej;– montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej o grubości0,55 mm;– wykonanie awaryjnej instalacji oświetleniowej na drogach ewakuacyjnychprojektowanych;– montaż hydrantów przeciwpożarowych;– wentylacja mechaniczna;– wykonanie docieplenia z wełny mineralnej gr.12cm wraz z tynkiem systemowymλ=0,035[W/mK],;– roboty wynikające z modernizacji instalacji sanitarnych i elektrycznych;– wykonania zadaszenia nad wejściem głównym do budynku (konstrukcja drewniana);– remont istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych;– pozostałe prace budowlane i wykończeniowe;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39111200-5 - Siedziska teatralne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45212150-2 - Roboty budowlane w zakresie kin
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422100-2 - Stolarka drewniana
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442180-2 - Powtórne malowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 183 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D 3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L= C+Dgdzie:L– całkowita liczba punktów,C– punkty uzyskane w kryterium „ Cena ofertowa brutto”, D – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji” 4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. 5. Ocena punktowa w kryterium „ Okres gwarancji” dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. 6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4