Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na niskim parterze oraz schodów prowadzących na parter budynku II LO w Łomży"w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa pomieszczeń budynku II Liceum Ogólnokształcącego..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARII KONOPNICKIEJ W ŁOMŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450093160
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 2162750
1.5.8.) Numer faksu: 86 2162750
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2lolomza@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza2lo.webd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń na niskim parterze oraz schodów prowadzących na parter budynku II LO w Łomży"w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa pomieszczeń budynku II Liceum Ogólnokształcącego..."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf08ea0-a7fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041341/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń na niskim parterze oraz schodów prowadzących na parter budynku II LO w Łomży"w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa pomieszczeń budynku II Liceum Ogólnokształcącego..."
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lomza2lo.webd.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2lolomza@onet.eu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
aplikacje do obsługi formatów plików, które nadają się do przygotowania ofert lub prac konkursowych, korzystają z formatów plików, których nie można obsługiwać za pomocą żadnych innych aplikacji otwartoźródłowych lub ogólnie dostępnych, lub są one objęte licencją i nie mogą zostać udostępnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres: II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w ŁomżyPlac Kościuszki 3 18-400 Łomża sekretariat szkoły Termin składania ofert upływa w dniu: 27.05.2021 r. o godz. 10.00 Formalne warunki oznaczenia oferty do złożenia zgodnie z rozdziałem XV SWZ. Oferta otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia z odnotowaniem terminu złożenia (data i godzina). Dla ofert przesyłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia do w/w pokoju. Na kopercie „zewnętrznej – transportowej” należy wskazać miejsce dostarczenia – sekretariat oraz dopisać „OFERTA”.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust 1 i 3 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 4.05.2016r,str.1, z późn. zm), Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Łomży, 18-400 Łomża, Plac Kościuszki 32. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Łomży jest możliwy pod adresem e-mail: iod@2lo.lomza.pl3. Dane osobowe Państwa są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania w celu realizacji umów lub podjęcia na Państwa żądanie czynności i działań przed jej zawarciem oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń;4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji umowy oraz podmioty przetwarzające dane w imieniu II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Łomży;5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres trwania umowy zawartej przez Państwa z II Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej w Łomży w tym okres niezbędny do realizacji roszczeń wynikających z tej umowy. Maksymalnie ten okres może wynosić 10 lat;6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości zawarcia umowy.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie przez nas Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa;9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez administratora, w tym profilowaniu przy realizacji wyżej określonych celów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację projektową i pozwolenie na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową zawiera SWR z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne