IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
17.1. Wadium w wysokoĹci: 50.000,00 zĹ (sĹownie zĹotych: piÄÄdziesiÄ
t tysiÄcy) naleĹźy wnieĹÄ przed upĹywem terminu skĹadania ofert
17.2. Wadium moĹźe byÄ wnoszone w jednej lub kilku nastÄpujÄ
cych formach:
17.2.1. pieniÄ
dzu,
17.2.2. porÄczeniach bankowych lub porÄczeniach spĂłĹdzielczej kasy oszczÄdnoĹciowo- kredytowej, z tym Ĺźe porÄczenie kasy jest zawsze porÄczeniem pieniÄĹźnym;
17.2.3. gwarancjach bankowych;
17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
17.2.5. porÄczeniach udzielanych przez podmioty, o ktĂłrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄbiorczoĹci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
17.3. DowĂłd wniesienia wadium w oryginale naleĹźy zaĹÄ
czyÄ do oferty jeĹźeli wadium zostaĹo wniesione w formie nie pieniÄĹźnej.
17.4. Wadium wnoszone w pieniÄ
dzu wpĹaca siÄ przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku 82 8493 0004 0040 0429 2160 0006
dopiskiem âWadium" i znak sprawy: INO.272.7.P.2017
17.5. Wadium wniesione w pieniÄ
dzu zamawiajÄ
cy przechowuje na rachunku bankowym.
17.6. ZamawiajÄ
cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwĹocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewaĹźnieniu postÄpowania, z wyjÄ
tkiem wykonawcy, ktĂłrego oferta zostaĹa wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeĹźeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych.
17.7. ZamawiajÄ
cy zwraca niezwĹocznie wadium, na wniosek wykonawcy, ktĂłry wycofaĹ ofertÄ przed upĹywem terminu skĹadania ofert
17.8. ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcÄ, ktĂłremu zwrĂłcono wadium, jeĹźeli w wyniku rozstrzygniÄcia odwoĹania jego oferta zostaĹa wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okreĹlonym przez ZamawiajÄ
cego.
17.9. ZamawiajÄ
cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeĹźeli:
17.9.1. Wykonawca, ktĂłrego oferta zostanie wybrana odmĂłwi podpisania umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego na warunkach okreĹlonych w ofercie;
17.9.2. Wykonawca, ktĂłrego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy;
17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o ktĂłrym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leĹźÄ
cych po jego stronie, nie zĹoĹźyĹ oĹwiadczeĹ lub dokumentĂłw potwierdzajÄ
cych okolicznoĹci, o ktĂłrych mowa w art. 25 ust. 1, oĹwiadczenia, o ktĂłrym mowa w art. 25a ust. 1, peĹnomocnictw lub nie wyraziĹ zgody na poprawienie omyĹki, o ktĂłrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowaĹo brak moĹźliwoĹci wybrania oferty zĹoĹźonej przez wykonawcÄ jako najkorzystniejszej.
17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego stanie siÄ niemoĹźliwe z przyczyn leĹźÄ
cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ
zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawcĂłw Â
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa bÄdzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ
dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem)
nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ
ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ
udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ
ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ
warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ
mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ
pieĹ):
Informacje dotyczÄ
ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ
zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ
czeĹ:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
2) doĹwiadczenie Wykonawcy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ
speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ
cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ
zania stanowiÄ
ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ
cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ
zaĹ:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ
ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ
odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ
cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ
dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ
pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ
wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ
ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia umowy
OkreĹla wzĂłr umowy stanowiÄ
cy zaĹÄ
cznik nr 7 do SIWZ.
2. Zmiana ustaleĹ niniejszej umowy moĹźe nastÄ
piÄ w nastÄpujÄ
cych przypadkach:
1) gdy niedotrzymanie terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencjÄ dziaĹania siĹ wyĹźszych niezaleĹźnych od Wykonawcy, nie stanowiÄ
cych jego i podwykonawcĂłw problemĂłw organizacyjnych, ktĂłrych nie moĹźna byĹo przewidzieÄ, poza zdarzeniami zwykĹymi â ZamawiajÄ
cy dopuszcza moĹźliwoĹÄ przedĹuĹźenia terminu realizacji umowy o czas niezbÄdny do usuniÄcia konsekwencji dziaĹania siĹy wyĹźszej. SiĹa wyĹźsza, o ktĂłrej mowa wyĹźej jest to zdarzenie niezaleĹźne od Wykonawcy, nie stanowiÄ
ce jego problemĂłw organizacyjnych, ktĂłrego strony umowy nie mogĹy przewidzieÄ, ktĂłremu nie mogĹy zapobiec ani ktĂłremu nie mogĹy przeciwdziaĹaÄ, a ktĂłre uniemoĹźliwiÄ
Wykonawcy wykonanie w czÄĹci lub w caĹoĹci jego zobowiÄ
zania wynikajÄ
cego z niniejszej umowy. SiĹa wyĹźsza obejmuje w szczegĂłlnoĹci zdarzenia ĹźywioĹowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciÄ
gĹe ulewne deszcze uniemoĹźliwiajÄ
ce zachowanie wymogĂłw technologicznych,
2) gdy niedotrzymanie terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencjÄ zdarzeĹ niezaleĹźnych od Wykonawcy, nie stanowiÄ
cych jego i podwykonawcĂłw problemĂłw organizacyjnych - ZamawiajÄ
cy dopuszcza moĹźliwoĹÄ przedĹuĹźenia terminu realizacji umowy o czas niezbÄdny do usuniÄcia konsekwencji zdarzeĹ,
3) w sytuacjach, ktĂłrych, nie moĹźna byĹo przewidzieÄ w chwili zawarcia umowy, a nie powstaĹych z winy ZamawiajÄ
cego lub Wykonawcy, ZamawiajÄ
cy dopuszcza moĹźliwoĹÄ niezrealizowania peĹnego zakresu robĂłt wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
4) gdy zmiany bÄdÄ
korzystne dla ZamawiajÄ
cego i nie bÄdÄ
:
- wprowadzane warunki, ktĂłre gdyby zostaĹy ujÄte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamĂłwienia uniemoĹźliwiĹyby dopuszczenie innych ofert niĹź ta, ktĂłra zostaĹa pierwotnie dopuszczona,
3. Zmiana Umowy w zakresie wysokoĹci wynagrodzenia Wykonawcy
1. Strony zobowiÄ
zujÄ
siÄ dokonaÄ zmiany wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy, o ktĂłrym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, kaĹźdorazowo w przypadku wystÄ
pienia jednej z nastÄpujÄ
cych okolicznoĹci:
1) zmiany stawki podatku od towarĂłw i usĹug,
2) zmiany wysokoĹci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisĂłw o minimalnym wynagrodzeniu za pracÄ,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spoĹecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokoĹci stawki skĹadki na ubezpieczenia spoĹeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposĂłb okreĹlony w ust. 2 - 12, jeĹźeli zmiany te bÄdÄ
miaĹy wpĹyw na koszty wykonania Umowy przez WykonawcÄ.
2. Zmiana wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesĹanki, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 1, bÄdzie odnosiÄ siÄ wyĹÄ
cznie do czÄĹci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi UmowÄ
, po dniu wejĹcia w Ĺźycie przepisĂłw zmieniajÄ
cych stawkÄ podatku od towarĂłw i usĹug oraz wyĹÄ
cznie do czÄĹci przedmiotu Umowy, do ktĂłrej zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarĂłw i usĹug.
3. W przypadku zmiany, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 1, wartoĹÄ wynagrodzenia netto nie zmieni siÄ, a wartoĹÄ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisĂłw.
4. Zmiana wysokoĹci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesĹanki, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, bÄdzie obejmowaÄ wyĹÄ
cznie czÄĹÄ wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy, w odniesieniu do ktĂłrej nastÄ
piĹa zmiana wysokoĹci kosztĂłw wykonania Umowy przez WykonawcÄ w zwiÄ
zku z wejĹciem w Ĺźycie przepisĂłw odpowiednio zmieniajÄ
cych wysokoĹÄ minimalnego wynagrodzenia za pracÄ lub dokonujÄ
cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spoĹecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokoĹci stawki skĹadki na ubezpieczenia spoĹeczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotÄ odpowiadajÄ
cÄ
wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwiÄ
zku ze zwiÄkszeniem wysokoĹci wynagrodzeĹ PracownikĂłw ĹwiadczÄ
cych UsĹugi do wysokoĹci aktualnie obowiÄ
zujÄ
cego minimalnego wynagrodzenia za pracÄ, z uwzglÄdnieniem wszystkich obciÄ
ĹźeĹ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadajÄ
ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bÄdzie odnosiÄ siÄ wyĹÄ
cznie do czÄĹci wynagrodzenia PracownikĂłw ĹwiadczÄ
cych UsĹugi, o ktĂłrych mowa w zdaniu poprzedzajÄ
cym, odpowiadajÄ
cej zakresowi, w jakim wykonujÄ
oni prace bezpoĹrednio zwiÄ
zane z realizacjÄ
przedmiotu Umowy.
6. W przypadku zmiany, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotÄ odpowiadajÄ
cÄ
zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwiÄ
zku z wypĹatÄ
wynagrodzenia Pracownikom ĹwiadczÄ
cym UsĹugi. Kwota odpowiadajÄ
ca zmianie kosztu Wykonawcy bÄdzie odnosiÄ siÄ wyĹÄ
cznie do czÄĹci wynagrodzenia PracownikĂłw ĹwiadczÄ
cych UsĹugi, o ktĂłrych mowa w zdaniu poprzedzajÄ
cym, odpowiadajÄ
cej zakresowi, w jakim wykonujÄ
oni prace bezpoĹrednio zwiÄ
zane z realizacjÄ
przedmiotu Umowy.
7. W celu zawarcia aneksu, o ktĂłrym mowa w ust. 1, kaĹźda ze Stron moĹźe wystÄ
piÄ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierajÄ
cym w szczegĂłlnoĹci szczegĂłĹowe wyliczenie caĹkowitej kwoty, o jakÄ
wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od ktĂłrej nastÄ
piĹa bÄ
dĹş nastÄ
pi zmiana wysokoĹci kosztĂłw wykonania Umowy uzasadniajÄ
ca zmianÄ wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy.
8. W przypadku zmian, o ktĂłrych mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeĹźeli z wnioskiem wystÄpuje Wykonawca, jest on zobowiÄ
zany doĹÄ
czyÄ do wniosku dokumenty, z ktĂłrych bÄdzie wynikaÄ, w jakim zakresie zmiany te majÄ
wpĹyw na koszty wykonania Umowy, w szczegĂłlnoĹci:
1) pisemne zestawienie wynagrodzeĹ (zarĂłwno przed jak i po zmianie) PracownikĂłw ĹwiadczÄ
cych UsĹugi, wraz z okreĹleniem zakresu (czÄĹci etatu), w jakim wykonujÄ
oni prace bezpoĹrednio zwiÄ
zane z realizacjÄ
przedmiotu Umowy oraz czÄĹci wynagrodzenia odpowiadajÄ
cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 2, lub
2) pisemne zestawienie wynagrodzeĹ (zarĂłwno przed jak i po zmianie) PracownikĂłw ĹwiadczÄ
cych UsĹugi, wraz z kwotami skĹadek uiszczanych do ZakĹadu UbezpieczeĹ SpoĹecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoĹecznego w czÄĹci finansowanej przez WykonawcÄ, z okreĹleniem zakresu (czÄĹci etatu), w jakim wykonujÄ
oni prace bezpoĹrednio zwiÄ
zane z realizacjÄ
przedmiotu Umowy oraz czÄĹci wynagrodzenia odpowiadajÄ
cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 3.
9. W przypadku zmiany, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 3, jeĹźeli z wnioskiem wystÄpuje ZamawiajÄ
cy, jest on uprawniony do zobowiÄ
zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krĂłtszym niĹź ⌠(np. 10) dni roboczych, dokumentĂłw, z ktĂłrych bÄdzie wynikaÄ w jakim zakresie zmiana ta ma wpĹyw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeĹ, o ktĂłrym mowa w ust. 8 pkt 2.
10. W terminie ⌠(np. 10) dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o ktĂłrym mowa w ust. 7, Strona, ktĂłra otrzymaĹa wniosek, przekaĹźe drugiej Stronie informacjÄ o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaĹźe kwotÄ, o ktĂłrÄ
wynagrodzenie naleĹźne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjÄ o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
11. W przypadku otrzymania przez StronÄ informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czÄĹciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta moĹźe ponownie wystÄ
piÄ z wnioskiem, o ktĂłrym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje siÄ odpowiednio.
12. Zawarcie aneksu nastÄ
pi nie później niĹź w terminie ⌠(np. 10) dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym (jeĹźeli dotyczy): Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 12:00,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ
potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ
byÄ sporzÄ
dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwiÄ
zania ofertÄ
:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ
cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ
cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ
cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: