Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TABASZOWA.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOSOSINA DOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 300
1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astudzinska@lososina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZEBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TABASZOWA.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f56f7dfc-161d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056799/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Tabaszowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
na platformie Marketplanet OnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: na platformie Marketplanet OnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)
jest to niezbędne z uwagi na potrzebę ochrony informacji szczególnie wrażliwych, której nie można zagwarantować w sposób dostateczny przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub innych narzędzi, lub urządzeń, które są ogólnie dostępne dla wykonawców lub które mogłyby być udostępnione przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 6 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Urząd Gminy Łososina Dolna
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.22.2021.SA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy Szkole
Podstawowej w miejscowości Tabaszowa.”
1) Prace związane z przygotowaniem terenu pod inwestycję
2)Wykonanie nawierzchni syntetycznej polipropylenowej na boisku o nawierzchni asfaltowej
wraz z kompletem linii do piłki ręcznej, piłki siatkowej, tenisa ziemnego i piłki koszykowej.
3) Dostawę i montaż urządzeń sportowo – rekreacyjnych
4) Wykonanie i odnowienie ogrodzenia
5) Montaż dwóch tablic
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez
Zamawiającego:
3.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową
by był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
• potwierdzające, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (polisa
ubezpieczeniowa) w wysokości min. 180.000,00 zł (słownie sto osiemdziesiąt tysięcy złotych i
00/100),
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141769/01 z dnia 2021-08-09
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane
jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
• potwierdzające określoną zdolność kredytową lub środki finansowe – potwierdzone informacją
z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , w okresie nie wcześniejszym niż
1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada środki finansowe lub
zdolność kredytową w kwocie co najmniej 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy
złotych 00/100).
3.4. zdolności technicznej lub zawodowej :
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby:
• Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty minimum 2
roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni polipropylenowej o wartości min.
180.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł i 00/100) wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
9.1. W celu potwierdzenia spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca na wezwania Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i
oświadczenia:
a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji;
b. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia w wysokości min.180.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł
00/100) wraz z dowodem wpłaty jeżeli taka adnotacja nie znajduje się na polisie,
c. zdolność kredytową lub środki finansowe – potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej, że Wykonawca w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc
przed upływem terminu składania oferta posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w
kwocie co najmniej 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
d. wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Wymóg powyższy jest spełniony gdy Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)
wykonał w sposób należyty minimum 2 roboty budowlane o wartości min. 180.000,00 zł
(słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł i 00/100) polegające na wykonaniu nawierzchni
polipropylenowej.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do
niniejszej specyfikacji.
e. Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy PZP, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141769/01 z dnia 2021-08-09
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane
jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Rozdział XIV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia
upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem
okresu ważności wadium, albo jeśli to nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na
przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
4.1. pieniądzu;
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z
2020r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego nr 40 8818 00099001 0000 0039 0003z podaniem tytułu: „Wadium – Nr
zamówienia: IFS.271.16.2021. SA - Przebudowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy
Szkole Podstawowej w miejscowości Tabaszowa”. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę
uznania rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał dokumentu
poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty przetargowej. Ponadto wadium składane w
innych formach niż pieniądz musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej
ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w
ostatnim dniu związania ofertą.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w
sposób nieprawidłowy.
9. Zamawiający zwraca wadium w trybie i na warunkach określonych w art. 98 ustawy PZP.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany we wzorze umowy, tj. załącznik nr 5 do SWZ w
paragrafie 18 i 19
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Marketplanet OnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni