Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 102311R w m. Jeżowe oraz w ciągu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 102311R w m. Jeżowe oraz w ciągu drogi gminnej Nr 102327R ( ul. Wójtowicze) w m. Cholewiana Góra wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżowe
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyGmina Jeżowe
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-15
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 102311R w m. Jeżowe oraz w ciągu drogi gminnej Nr 102327R ( ul. Wójtowicze) w m. Cholewiana Góra wraz
z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A

1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158794304

1.5.8.) Numer faksu: 158794342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jezowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jezowe.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 102311R w m. Jeżowe oraz w ciągu drogi gminnej Nr 102327R ( ul. Wójtowicze) w m. Cholewiana Góra wraz
z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d63fb4a3-161b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009088/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 102311R w m. Jeżowe oraz w ciągu drogi gminnej Nr 102327R ( ul. Wójtowicze) w m. Cholewiana Góra wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.jezowe.biuletyn.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: /Jezowe2/SkrytkaESP, E-mail:
przetargi@jezowe.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe,
 Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 798 559 338 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kchaber.kancelaria@gmail.com
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ref. postępowania ZP.271.17.2021
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17. 2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 395000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 102311R w m. Jeżowe oraz w ciągu drogi gminnej Nr 102327R ( ul. Wójtowicze) w m. Cholewiana Góra wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych

Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

a w szczególności:

Zadanie A

Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Cholewiana Góra w ciągu drogi gminnej
Nr 102327R ul. Wójtowicze - ZADANIE DOFINANSOWANE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG

Parametry konstrukcyjne:
Dla chodnika w miejscowości Cholewiana Góra na dz. nr ewid. 1330, 1317, 1318, 1329 w km 0+000 – 0+199 przyjmuje się wykonanie następujących prac:
Chodnik: od km 0+000 do km 0+199:
 wykonane koryta na całej szerokości chodników, mechanicznie, głębokość 30 cm, kategoria gruntu I-IV w km 0+000 do km 0+199,
 wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z wytworni, grubość warstwy 15 cm
o wytrzymałości Rm = 2,5 MPa.,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm,
 ustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław z oporem, betonowe wystające 15x30, ława betonowe z oporem, podsypka cementowo –203,0 m,
 ustawienie obrzeży betonowych 30x8, podsypka cementowo – piaskowa z ławą betonową
z oporem,
 ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa
z w wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa bezfazową,
 wykonanie opaski gruntowej za chodnikiem o szer. 0,5 m i gr. do 20 cm.

Zjazdy:
 ułożenie przepustów pod zjazdami z rur PP spiralnie karbowanych o średnicy fi 400 mm na ławie fundamentowej z pospółki gr. 30 cm wraz z wykonaniem wykopu, obsypki i zasypki,
 ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 60 cm pod zjazdami na ławie fundamentowej z pospółki gr. 30 cm wraz z wykonaniem wykopu, obsypki i zasypki,
 wykonanie ścianek czołowych przepustów o średnicy 40 cm pod zjazdami,
 wykonanie ścianek żelbetowych prostych dla przepustu o śr. 60 cm wraz z izolacja lepikiem,
 wykonanie ścianki żelbetowej ze skrzydełkami dla przepustu o śr. 40 cm wraz z izolacją lepikiem,
 wykonanie koryta na całej szerokości zjazdu mechanicznie, głębokość 30 cm,
 wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z wytworni, grubość warstwy 15 cm o wytrzymałości Rm = 2,5 MPa,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm,
 ustawienie obrzeży betonowych 30x8, podsypka cementowo – piaskowa z ławą betonową z oporem,
 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

Rowy:
 wykonanie odmulenia i oczyszczenie skarp i dna rowu wykonane mechanicznie, grubość warstwy do 20 cm,
 umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi korytkowymi, korytka ściekowe trapezowe o wys. 40 cm na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, osypka korytek gruntem,
 umocnienie skarpy wewnętrznej rowu betonowym ściekiem skarpowym trapezowym.

Wyniesione przejście dla pieszych:
 rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość nawierzchni do 6 cm,
 rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego,
 wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem istniejącej podbudowy, głębokość koryta 40 cm,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łam., grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm,
 wykonanie podbudowy z betonu cementowego C12/15 (B-15) po zagęszczeniu 25 cm,
 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

Oświetlenie:
Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych
Zadanie B

Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Jeżowe w ciągu drogi gminnej Nr 102311R
na dz. nr ewid. 4153/3, 4153/2, 4146/1, 4150/1, 4147/6 - ZADANIE DOFINANSOWANE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG

Dla chodnika w miejscowości Jeżowe Nr 102311R na dz. nr ewid. 4153/3, 4153/2, 4146/1, 4150/1, 4147/6 w km 0+065 do km 0+265 przyjmuje się wykonanie następujących prac:
Chodnik: od km 0+065 do km 0+265,
 wykonanie koryta na całej szerokości chodników, mechanicznie, głębokość 20 cm, kategoria gruntu II-IV w km 0+065 do km 0+265,
 wykonanie koryta na całej szerokości chodników, mechanicznie, głębokość 30 cm, kategoria gruntu I-II w km 0+065 do km 0+265,
 wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z wytwórni o grubości warstwy 15 cm o wytrzymałości Rm 2,5 MPa,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna, po zagęszczeniu 20 cm,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm,
 ustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław z oporem, betonowe wystające 15x30, ława betonowe z oporem, podsypka cementowo –piaskowa,
 ustawienie obrzeży betonowych 30x8, podsypka cementowo – piaskowa z ławą betonową z oporem,
 ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa z w wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa bezfazowa.
Ściek przykrwężnikowy:
 wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. II-IV, gł. koryta 30 cm,
 wykonanie podbudowy z betonu cementowego C12/15, grubość warstwy 20 cm,
 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, bezfazowe j o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej.

Wyniesione przejścia dla pieszych:
 rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość nawierzchni do 6 cm,
 rozebranie elementów betonowych, korytek ściekowych,
 rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego,
 wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem istniejącej podbudowy, głębokość koryta 40 cm,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm,
 wykonanie podbudowy z betonu cementowego C12/15 (B-15) po zagęszczeniu 25 cm,
 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

Oświetlenie:
Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych
Zadanie C

Budowa chodnika w miejscowości Jeżowe na dz. nr ewid. 4143/6, 4147/6, 4153/2, 4153/3, 4154/2
ZADANIE FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW WŁASNYCH GMINY JEZOWE
Dla chodnika w miejscowości Jeżowe na dz. nr ewid. 4143/6, 4147/6, 4153/2, 4153/3, 4154/
w km 0+000 do km 0+065 oraz km 0+265 do km 0+367 przyjmuje się wykonanie następujących prac:
Chodnik: od km 0+000 do km 0+065 oraz km 0+265 do km 0+367,
 wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruncie kat. II-IV gł. koryta 20 cm w km 0+000 - 0+065,
 wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruncie kat. II-IV gł. koryta 35 cm w km 0+265 - 0+367,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu,
 wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z wytwórni, grubość warstwy 15 cm
o wytrzymałości Rm 2,5 MPa,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu w km 0+265 - 0+367,
 ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15,
 ustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław z oporem, betonowe wystające 15x30, podsypka cementowo-piaskowa,
 ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa, spoiny wypełnione piaskiem.
Zjazdy:
 wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PP spiralnie karbowanych o śr. 40 cm na ławie fundamentowej z pospółki gr. 30 cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypki,
 wykonanie umocnienia wlotów przepustów kostką brukową betonową na podbudowie z betonu cementowego C8/10 gr. 10 cm,
 wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. II-IV, gł. koryta 20 cm,
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Pobocze:
 wykonanie opaski gruntowej za chodnikiem o szerokości 0,3 m i grubości do 20 cm.
Roboty ziemne:
 wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-IV z transportem urobku na odl. do 5 km (renowacja rowów) grubość warstwy do 40 cm,
 wykonanie nasypu mechanicznie z gruntu kat. I-II z pozyskaniem i transportem gruntu.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Określenie warunków:
a) Kadra

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą skierowane do realizacja zamówienia tj: kierownik budowy w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Kierownik robót w branży elektrycznej posiadający stosowne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,

Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień założenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt 4 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
9. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu.3. Dowód wniesienia wadium.4. Zobowiązania podmiotu
udostępniającego zasoby o których mowa w rozdziale 10 pkt. 3 SWZ.5. Dokumenty z których
wynika prawo do podpisania oferty.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie
zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do
oferty. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia
z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8.
W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają
roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 9. W przypadku o którym
mowa w pkt. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy –
załącznik nr 8 do SWZ. 10. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opracowane kosztorysy ofertowe na wymienione zadania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł
(słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należny wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
SanBank. Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe
Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz znak przedmiotowego postępowania
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jeżowe, 37-430 Jeżowe 136A
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielnie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do
SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te
zdolności są wymagane. 4. W przypadku o którym mowa w pkt. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ. 5.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy – załącznik nr 7 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip do elewacji - Przemyśl, Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników lub ekip do elewacji. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej, urzędy, szkoły. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Przemyśla, Rzeszowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI