IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 Ustawy PZP). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030 W tytule przelewu należy zawrzeć następującą treść: „Wadium w postępowaniu pn. „Przebudowa nawierzchni Placu Piastów w Oławie w systemie partnerstwa publiczno-prywatnego” nr ref INW.271/20/19” Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu (dokonanie przelewu) powinien być załączony do oferty lub złożony oddzielnie w formie oryginału lub też kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z informacją o numerze konta, na jaki należy ewentualnie zwrócić wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
podział zadań i ryzyk |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany. 2. Dopuszcza się następujące zmiany Umowy: 1) w przypadku przekształceń podmiotowych Partnera Prywatnego skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Partnera Prywatnego lub Podmiotu Publicznego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; 2) zmiany terminów realizacji obowiązków wynikających z Umowy i ich zakresu, w tym w szczególności zakończenia Etapu Budowy w przypadku: a. działania Siły Wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania Umowy - termin realizacji będzie przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania Siły Wyższej; b. zmiany prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodującej konieczność dostosowania Umowy do zmian przepisów, jeżeli ich zastosowanie wpłynie na wydłużenie terminów realizacji Umowy - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do dostosowania Umowy do zmian przepisów prawa; c. zmiany standardów w zakresie techniki lub technologii związanych z Wykonaniem Przedmiotu Przedsięwzięcia niebędących w sprzeczności z Dokumentacją Techniczną pod warunkiem, jeżeli ich zastosowanie wpłynie na wydłużenie Etapu Budowy; d. jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Podmiot Publiczny, w szczególności jeżeli opóźnienie dotyczy przekazania Nieruchomości lub Dokumentacji Technicznej termin realizacji będzie przesunięty o czas opóźnienia; e. jeżeli prace objęte Umową zostały wstrzymane przez właściwe organy administracji, z przyczyn nie leżących wyłącznie po stronie Partnera Prywatnego, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów; f. opóźnień w procesie uzyskiwania ww. zgód, opinii i pozwoleń właściwych organów z przyczyn nie leżących wyłącznie po stronie Partnera Prywatnego - termin realizacji będzie przesunięty o czas opóźnienia; g. jeżeli Partner Prywatny złoży wniosek o zmianę terminu wykonania Etapu Budowy, a zmiana jest korzystna dla Podmiotu Publicznego - termin może zostać zmieniony w sposób ustalony przez Strony; - zmiany terminów realizacji Umowy nie będą powodować zwiększenia wynagrodzenia Partnera Prywatnego, o ile wydłużenie realizacji nie zwiększy kosztów realizacji Umowy po stronie Partnera Prywatnego o kwotę przekraczającą 1 % całkowitej wartości Etapu Budowy. W przeciwnym razie Strony podejmą negocjacje w dobrej wierze celem ustalenia wysokości kosztów podlegających zwrotowi Partnerowi Prywatnemu. 3) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia określonych funkcji w realizacji Przedsięwzięcia, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby będą posiadały wiedzę i doświadczenie nie mniejsze niż osoby zmieniane; Partner Prywatny musi uzyskać zgodę Podmiotu Publicznego na powierzenie obowiązków nowej osobie; 4) zmiany podwykonawców przewidzianych do realizacji Przedsięwzięcia; 5) zmianę zakresu obowiązków Stron określonych w Umowie na Etapie Zarządzania i Utrzymania, o ile taka zmiana będzie korzystna dla Podmiotu Publicznego; 6) zmianę sposobu finansowania Przedsięwzięcia w zakresie uzgodnionym przez Strony; 7) zmianę na uzasadniony wniosek Finansującego za zgodą partnera publicznego , której wprowadzenie nie stanowi zmiany parametrów cenowych przyjętych w Ofercie, oraz która nie prowadzi do zmiany rozkładu ryzyk i zadań pomiędzy Stronami. 8) Zmianę Harmonogramu Spłat Etapu Budowy i Harmonogramu Spłat Etapu Zarządzania i Utrzymania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: