Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa miejsc rekreacyjno – sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świecie nad Osą 1
1.5.2.) Miejscowość: Świecie nad Osą
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-341
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564661613
1.5.8.) Numer faksu: 564661621
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swiecienadosa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa miejsc rekreacyjno – sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bb507c8-1672-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024747/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa miejsc rekreacyjno - sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bb507c8-1672-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, z Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROIP.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie miejsc rekreacyjno – sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą – plac zabaw w miejscowości Mędrzyce, na działce nr 31/9 w miejscowości Mędrzyce, obręb Mędrzyce.
1. Dane ogólne
Obecnie na terenie działki nr 31/9 w miejscowości Mędrzyce, obręb Mędrzyce jest zlokalizowany plac zabaw i budynek świetlicy wiejskiej. Plac zabaw został wybudowany w roku 2010 i wymaga ogólnej przebudowy. Przebudowa polegać będzie głównie na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z piasku o grubości 20 cm. Plac zabaw w miejscowości Mędrzyce zostanie doposażony w nowe urządzenia zabawowe. Na terenie objętym przedsięwzięciem zaplanowano nasadzenia roślin średnich.
Przebudowa wymienionego placu zabaw poprawi bezpieczeństwo w użytkowaniu przez najmłodszych mieszkańców miejscowości Mędrzyce.
Przebudowa polegać będzie na:
Rozbiórce istniejącego ogrodzenia;
Wykonaniu nowej powierzchni bezpiecznej z piasku o grubości 20cm;
Zamontowaniu nowego urządzenia zabawowego – karuzeli;
Zamontowaniu nowej tablicy informacyjnej i nowego kosza na śmieci;
Dokonaniu nasadzeń roślin średnich – tui braband w ilości 20 sztuk.
II. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie miejsc rekreacyjno – sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą – plac zabaw w miejscowości Szarnoś, na działce nr 27/36 w miejscowości Szarnoś, obręb Szarnoś.
1. Dane ogólne
Obecnie na terenie działki nr 27/34 w miejscowości Szarnoś, obręb Szarnoś jest zlokalizowany plac zabaw. Plac zabaw został wybudowany w roku 2005 i wymaga ogólnej przebudowy. Przebudowa polegać będzie głównie na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z piasku o grubości 30 cm. Plac zabaw w miejscowości zostanie doposażony w nowe urządzenia zabawowe. Ponadto przebudowie poddane zostanie ogrodzenie wraz z furtką wejściową.
Przebudowa wymienionego placu zabaw poprawi bezpieczeństwo w użytkowaniu przez najmłodszych mieszkańców miejscowości.
Przebudowa polegać będzie na:
Demontażu istniejącej siatki ogrodzeniowej wraz z furtką;
Założeniu nowej siatki w miejsce demontowanej i nowej furtki wejściowej;
Ustawieniu obrzeży chodnikowych o wymiarach 20x6 cm po obwodzie placu zabaw;
Wykonaniu nowej nawierzchni bezpiecznej z piasku o grubości 30 cm;
Zamontowaniu nowych urządzeń zabawowych – Zestawu systemowego „domku” i sprężynowca;
Zamontowaniu nowej tablicy informacyjnej i nowego kosza na śmieci.
III. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie miejsc rekreacyjno – sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą – plac zabaw w miejscowości Nowy Młyn, na działce nr 91/13 w miejscowości Nowy Młyn, obręb Kitnówko.
1. Dane ogólne
Obecnie na terenie działki nr 91/13 w miejscowości Nowy Młyn, obręb Kitnówko jest zlokalizowany plac zabaw. Plac zabaw został wybudowany w roku 2008 i wymaga ogólnej przebudowy. Przebudowa polegać będzie głównie na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z piasku o grubości 10 cm. Plac zabaw w miejscowości zostanie doposażony w nowe urządzenia zabawowe. Na placu zabaw przebudowie poddane zostanie w części ogrodzenie wraz z furtką wejściową.
Przebudowa wymienionego placu zabaw poprawi bezpieczeństwo w użytkowaniu przez najmłodszych mieszkańców miejscowości Nowy Młyn.
Przebudowa polegać będzie na:
Demontażu istniejącej siatki ogrodzeniowej na odcinku 7,00 mb wraz z furtką;
Założeniu nowej siatki w miejsce demontowanej i nowej furtki wejściowej;
Wykonaniu nowej powierzchni bezpiecznej z piasku o grubości 10 cm;
Zamontowaniu nowej tablicy informacyjnej i nowego kosza na śmieci.
IV. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie miejsc rekreacyjno – sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą, remoncie nawierzchni placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Widlice, na działce nr 5/22 w miejscowości Widlice, obręb Lisnówko.
1. Charakterystyka urządzeń
1.1. Ogólne wymagania normowe:
a) Urządzenia placów zabaw i nawierzchnie spełniają normę: PN-EN 1176 i PN-EN 1177.
b) Nawierzchnia boiska spełnia normy: PN-EN 15330 i PN-EN 14877.
c) Aprobaty techniczne i inne dokumenty normujące wprowadzanie wyrobów do obrotu i stosowanie w budownictwie.
d) Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i montażowych – wydanie MBiPMP 1997 w zakresie wykonania „małej architektury ogrodowej”.
1.2 Przekroje konstrukcyjne – boisko (23,85x43,85 m).
Nawierzchnia boiska
- nawierzchnia poliuretanowa szorstka typu natryskowego gr. 10 mm w kolorze ceglastym na warstwie stabilizującej poliuretanowej grubości 40 mm, łączna grubość ok. 50 mm
- istniejące warstwy podbudowy.
1.3 Kolorystyka
boisko uniwersalne
- nawierzchnia – kolor zielony RAL6018;
- linie – gr. 5cm kolor żółty;
- strefa dojścia – kolor ceglasty.
1.4. Przekroje konstrukcyjne – plac zabaw (7,50x23,85m)
Nawierzchnia placu zabaw bezpieczna sytetyczna (wsp. HIC=1,5M).
- nawierzchnia poliuretanowa szorstka typu natryskowego gr. 10 mm w kolorze ceglastym;
- warstwa stabilizująca poliuretanowa grubości 40 mm (łączna grubość ok. 50 mm);
- istniejące warstwy podbudowy.
Materiał Opis Grubość minimalna Maksymalna wysokość swobodnego upadku
wielkości podane w mm
Darń/ gleba - - ≤1 000
Kora Wielkość ziarna 20 do 80 200 ≤2 000
300 ≤3 000
Wióry Wielkość ziarna 5 do 30 200 ≤2 000
300 ≤3 000
Piasek lub żwir Wielkość ziarna 0,25 do 8 200 ≤2 000
300 ≤3 000
Inne materiały* i inne grubości Zgodnie z normą PN-EN 1177 Krytyczna wysokość upadku wg badania
* np. nawierzchnia syntetyczna
Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 8, na który składają się:
1) dokumentacja projektowa uproszczona;
2) przedmiar robót (element pomocniczy);
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 11000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formach gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jako Beneficjenta należy wskazać Zamawiającego – Gminę Świecie nad Osą.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 21 9500 0008 0000 0752 2000 0070. z dopiskiem „wadium w postępowaniu na wykonanie zadania: „Przebudowa miejsc rekreacyjno – sportowych na terenie gminy Świecie nad Osą” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Za wykonanie robót objętych umową Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości ………….. zł netto, co wraz z należnym podatkiem VAT wg stawki 23 % stanowi kwotę brutto ………………. zł (słownie:……………………………………….), zgodnie z wybraną ofertą.
2. Zgodnie z zasadami dotyczącymi warunków wypłaty wynagrodzenia określonymi w Szczegółowych zasadach i trybie dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych stanowiącymi załącznik do Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021, uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2000 r. oraz uchwałą nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r. ) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych i Regulaminu szóstej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 2/2021/7867/PolskiLad z dnia 14 czerwca 2022 r. oraz Promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/4295/Polskilad z dnia 21 września 2023r. płatność z tytułu realizacji umowy będzie dokonywana w następujący sposób:
1) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości, co najmniej 2% wartości wynagrodzenia, o którym mowa w ust.1 i będzie ona dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy na podstawie faktury Vat wraz z pisemną informacją o fizycznym rozpoczęciu prac budowlanych w terminie 30 dni.
2) Faktura końcowa, pomniejszona o kwotę zaliczki, zostanie wystawiona po zakończeniu i odbiorze robót objętych niniejszą umową oraz dostarczona Zamawiającemu w 6 dniu po dokonaniu odbioru.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-03