Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową z zapleczem i infrastrukturą oraz modernizacja sali gimnastycznej w Stoszowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stoszowice 97
1.5.2.) Miejscowość: Stoszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-213
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stoszowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową z zapleczem i infrastrukturą oraz modernizacja sali gimnastycznej w Stoszowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05895daf-c47c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Adaptacja pomieszczeń po byłej szkole w Stoszowicach na centrum integracji społecznej, zdrowotnej, sportowej, kulturowej wraz z doposażeniem obiektu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stoszowice.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stoszowice.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://stoszowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy Przetargowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
2) dostęp do sieci internet,
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
4) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.
Wymagania techniczne zostały opisane na Platformie Przetargowej w zakładce „Instrukcje”, w pliku do pobrania „Wymagania techniczne” dostępnego na stronie https://stoszowice.logintrade.net/public/instrukcje.html.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r. (dalej jako „RODO”), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, takich jak imiona i nazwiska, adresów poczty elektronicznej, numerów telefonu, stanowisk jest Gmina Stoszowice, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice,
2) Dane kontaktowe: +48 74 8164 511, iod@stoszowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane od zarządu/pracowników/współpracowników […] i przetwarzane będą w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora mający na celu wykonanie umowy zawartej z […] na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) organy Administratora,
b) pracownicy Administratora, osoby lub firmy zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora (zarówno ogólną infrastrukturę teleinformatyczną, pocztę elektroniczną, jak i systemy informatyczne), świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora – na mocy stosownych upoważnień lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
c) organy publiczne w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec Administratora, zaś zakresie niezbędnym do rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zakresie oraz na zasadach wynikających z RODO Pani/Pan posiada prawo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
c) na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 Rozporządzenia;
d) na podstawie art. 18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia;
e) na podstawie art. 21 RODO prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Mając na uwadze podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych, nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących - narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego to jest poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
Państwa dane będą przetwarzane zarówno sposób niezautomatyzowany, jak i w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, przy czym nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na Państwa sytuację.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową z zapleczem i infrastrukturą w Stoszowicach”. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania fragmentu istniejącego budynku dawnej szkoły na strzelnicę sportową. Obiekt jest zlokalizowany w Stoszowicach nr 92, na działce nr 177/1 i stanowi go budynek o numerze ewidencyjnym 542. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania ma na celu stworzenie strzelnicy sportowej oferującej możliwość strzelania z broni małokalibrowej. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu ma na celu stworzenie strzelnicy sportowej oferującej możliwość strzelania z broni palnej małokalibrowej z zapleczem dydaktycznym i sanitarnym oraz stworzenie miejsca spotkań miejscowej młodzieży interesującej się strzelectwem, dla zdobycia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie strzelectwa sportowego. Projektowana przebudowa nie pociągnie za sobą wprowadzenia zmian w sposobie zagospodarowania przyległego terenu. Inwestycja będzie zajmować fragment parteru budynku po dawnej szkole, nowa funkcja będzie obejmować salę strzelań, bezpośrednie zaplecze strzelnicy (pokój kierownika strzelań, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie pracy z bronią i magazyn broni), salę szkoleniową oraz zaplecze socjalno - sanitarne (szatnia, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenia sanitarne - w tym WC dla osób niepełnosprawnych). Sala strzelnicy sportowej zostanie utworzona przez połączenie dawnych dwóch sal lekcyjnych. W sali strzelnicy wydzielono 5 stanowisk strzeleckich o długości linii strzału ok. 14 m oraz stanowisko kierownika strzelania. Kierownik strzelania posiada ponadto do dyspozycji pokój biurowy z pomieszczeniem technicznym, usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie sali strzelniczej. Zaprojektowano również salę szkoleniową dla potrzeb edukacyjnych projektowanej strzelnicy. W skład zaplecza strzelnicy wchodzi też pomieszczenie do pracy z bronią oraz magazyn broni.
Zaplecze socjalno - sanitarne obejmie projektowaną szatnię, pomieszczenie porządkowe, łazienkę z przedsionkiem izolacyjnym oraz kabinę WC dla osób niepełnosprawnych, dostępną bezpośrednio z ogólnodostępnego korytarza.
Budynek mieszczący adaptowane pomieszczenia jest wyposażony w instalacje sanitarne - wodną, kanalizacji sanitarnej, ogrzewczą oraz instalację elektryczną. Woda jest doprowadzona istniejącym przyłączem z lokalnej sieci wodociągowej, ciepła woda użytkowa jest wytwarzana centralnie, przy wykorzystaniu pompy ciepła. Budynek jest podłączony przyłączem kanalizacji sanitarnej do istniejącego, własnego systemu gromadzenia i utylizacji ścieków (mini-oczyszczalnia ścieków). Obiekt jest zasilany w energią elektryczną przez istniejące przyłącze doprowadzone do budynku nr ew. 543. W budynku przewidziano zastosowanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z urządzeniami wentylacyjnymi usytuowanymi w pomieszczeniu technicznym oraz kotłowni. Ogrzewanie budynku centralne, źródło ciepła - pompa ciepła. W budynku istnieje konieczność dostosowania komunikacji wewnętrznej dla możliwości wykorzystania przez osoby niepełnosprawne. Ponieważ wejście od strony wschodniej wymaga pokonana znacznej ilości schodów, w celu zapewnienia dogodnego dostępu do strzelnicy dla osób niepełno-sprawnych przewidziano wykorzystanie wejścia podrzędnego od strony zachodniej, od którego zaprojektowano pochylnię umożliwiającą pokonanie istniejącej różnicy poziomów. Strzelnica dostępna będzie z korytarza komunikacji ogólnej, w którym występuje konieczność pokonania różnicy wysokości poziomu terenu i poziomu posadzki korytarza. Istniejące obecnie schody wewnętrzne nie spełniają wymogów korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne, z tego względu przewidziano ich likwidację a w ich miejsce zaprojektowano nowe schody z szerokim spocznikiem i z zabudowaną przy ścianie platformą schodową. Przedmiot umowy obejmuje zakończenie robót zgodnie z zapisami uzyskanego pozwolenia na budowę, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy zakres prac wyżej opisanych zawierają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (pomocniczo).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część nr 2 „Modernizacja sali gimnastycznej w Stoszowicach”.
Prace rozbiórkowe sala gimnastyczna: rozebranie posadzki z parkietu, rozebranie obicia z płyty wiórowych, rozebranie legarów podłogowych, rozebranie izolacji z papy izolacyjnej, wykucie wnęk pod dwa grzejniki płytowe znajdujące się pod tablicami do koszykówki , wykucie bruzd poziomych i pionowych w celu schowania rury centralnego ogrzewania znajdujących się na ścianie pod tablicą do koszykówki i przy drzwiach wyjściowych z sali, wycięcie starych wsporników siatek okiennych, wykucie z muru drzwi wejściowych do sali gimnastycznej i zniszczonego progu, demontaż i zabezpieczenie drabinek gimnastycznych, obicie tynków zmurszałych, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, wywiezienie materiału z rozbiórki.
Prace budowlane w sali gimnastycznej: wykonanie przesklepienia wnęk pod grzejniki centralnego ogrzewania, zaprawienie bruzd po rurach, uzupełnienie tynków, osadzenie narożników aluminiowych, uzupełnienie progu, zagruntowanie i wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wymiana kratek wentylacyjnych, wykonanie podłogi sportowej z wykładziny sportowej na stelażu z wymalowaniem linii trzech boisk z listwami z otworami wentylacyjnymi, wykonanie zabudów ażurowych grzejników centralnego ogrzewania na całej długości sali gimnastycznej i dwóch pod tablicą do koszykówki ze sklejki gr. 18 mm na stelażu stalowym, wykonanie zabezpieczenia okien siatką z tworzywa sztucznego (oddzielne siatki na każde okno, mocowane do muru), montaż drabinek gimnastycznych, montaż drzwi wejściowych dwuskrzydłowych do sali gimnastycznej wykonanych z aluminium, profil zimny, szklone szkłem VSG 44.2 wyposażone w zamek na wkładkę pochwyt i samozamykacz listwowy, światło przejścia skrzydła czynnego 90 cm). Kolorystyka i zastosowane materiały do uzgodnienia z inwestorem.
Prace rozbiórkowe w pomieszczeniach szatni i korytarzu: rozebranie posadzki z płytek w pomieszczeniach szatni, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach szatni, obicie tynków zmurszałych, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, rozebranie pozostałości po starym dachu (zgnitych desek) wywiezienie materiału z rozbiórki.
Prace budowlane w pomieszczeniach szatni i korytarzu: uzupełnienie tynków, uzupełnienie wnęki po kanale, wykonanie zabudów pionowych z płyty włókowo-cementowej na stelażu metalowym rur centralnego ogrzewania, wykonanie zabudów poziomych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu metalowym rur centralnego ogrzewania i wentylacji, osadzenie narożników aluminiowych, zagruntowanie i wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wylanie masy samopoziomującej w pomieszczeniach szatni, w celu wyrównania poziomów z posadzką korytarza szatni, wykonanie posadzek z wykładziny typ TARKETT lub równoważną, wykonanie zabudów ażurowych grzejników centralnego ogrzewania ze sklejki gr. 18 mm na stelażu stalowym, montaż drzwi wejściowych dwuskrzydłowych do korytarza szatni wykonanych z aluminium, profil zimny, szklone szkłem VSG 44.2 wyposażone w zamek na wkładkę pochwyt i samozamykacz listwowy, światło przejścia skrzydła czynnego 90 cm), montaż drzwi jednoskrzydłowych pełnych do szatni z płyty otworowej z okleiną CPL 0.7mm. z panelem dolnym i górnym z blachy szczotkowanej z otworami wentylacyjnymi, trzy zawiasy, klamką z szyldem i zamkiem na wkładkę na ościeżnicy stalowej kątowej dużej malowanej proszkowo, trzy zawiasy samozamykacz listwowy, wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń szatni z rur typ Spiro fi 150mm. z wyprowadzeniem ponad dach przez istniejący nieczynny komin z osadzeniem parasola na wylocie rury wentylacyjnej. Kolorystyka i zastosowane materiały do uzgodnienia z inwestorem.
Prace elektryczne: demontaż istniejącej instalacji, doprowadzenie instalacji elektrycznej zasilającej do remontowanych pomieszczenia z istniejącej rozdzielni w korytarzu, założenie rozdzielni w korytarzu szatni, rozprowadzenie instalacji oświetleniowej do remontowanych pomieszczeń z założeniem opraw oświetleniowych i włączników, rozprowadzenie instalacji do gniazd wtykowych z montażem gniazd, doprowadzenie zasilania do wentylatorów mechanicznych włączanych ze światłem z montażem wentylatorów, oprawy oświetleniowe sali gimnastycznej nie są wymieniane. Pomiary.
Prace instalacyjne centralnego ogrzewania: spuszczenie wody z instalacji centralnego ogrzewania, demontaż grzejników centralnego ogrzewania sali gimnastycznej i szatni na czas remontu z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem, demontaż rurociągu stalowego centralnego ogrzewania poziomego i pionowego łączonego metodą zaciskową na ścianie pod tablicą do koszykówki i przejście przez ścianę do pomieszczenia korytarza szatni. Założenie zaworów odcinających instalację centralnego ogrzewania do sali gimnastycznej, montaż grzejników we wnękach, montaż rurociągów centralnego ogrzewania w bruzdach, izolacja termiczna rur centralnego ogrzewania osadzonych w bruzdach, przerobienie odpowietrzników centralnego ogrzewania wystających z parapetów okiennych do wykutych wnęk w ścianach między oknami z osadzeniem drzwiczek rewizyjnych, ponowny montaż grzejników po zakończeniu prac budowlanych, dokonanie próby szczelności i działania instalacji .
Zastosowane materiały do uzgodnienia z inwestorem.
Materiały wbudowane powinny posiadać certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne dopuszczające do użytku w budynkach użyteczności publicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje warunku. Zdolności technicznej lub zawodowej: określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5* lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert:
a) dla części nr 1: co najmniej 2 (dwóch oddzielnych) robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie, w rozumieniu Prawa budowlanego, obiektu kubaturowego o wartości min. 300 000,00 zł brutto każda robota budowlana, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane
b) dla części nr 2: co najmniej 2 (dwóch oddzielnych) robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie ( modernizacji) w rozumieniu Prawa budowlanego, obiektu kubaturowego o wartości min. 70 000,00 zł brutto każda robota budowlana, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane.
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:
a) dla części nr 1: 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wg załącznika do SWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Inne dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertą.
1. oferta - formularz ofertowy,
2. pełnomocnictwo jeżeli czynności zostały dokonane przez pełnomocnika,
3. dokument wniesienia wadium,
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia,
5. oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Dla części 1 - 8.200,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście 00/100 )
Dla części 2 – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100)
w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
15.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku: 25 9533 1014 2003 0000 0185 0002, w tytule wpisując numer postępowania z dopiskiem: wadium.
Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
15.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 15.1. ppkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku, gdy spełnienie warunków opisanych w SWZ wykazuje:
• co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
• Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, który zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – według załącznika do SWZ;
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed zawarciem umowy,
b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy. Zmiana umowy podlega unieważnieniu jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://stoszowice.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-09