Opracowanie wielowariantowej koncepcji programowej budowy trasy Mostu Północnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie wielowariantowej koncepcji programowej budowy trasy Mostu Północnego na odcinku od ul. Kasprowicza do drogi ekspresowej S7 („węzeł Janickiego”) – bez węzła.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-12
  • ZamawiającyStołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00133348
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie wielowariantowej koncepcji programowej budowy trasy Mostu Północnego na odcinku od ul. Kasprowicza do drogi ekspresowej S7 („węzeł Janickiego”) – bez węzła.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277-58-00

1.5.8.) Numer faksu: 22 277-58-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie wielowariantowej koncepcji programowej budowy trasy Mostu Północnego na odcinku od ul. Kasprowicza do drogi ekspresowej S7 („węzeł Janickiego”) – bez węzła.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2a0f30-c086-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021196/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Oprac.wielow.koncepcji wraz z uzysk.dec.o środ.uwarunkowaniach dla wybr.wariantu dla zad.inwest.pn.Bud.Trasy Mostu Płn. na odc.od ul.Kasprowicza do drogi ekspres.S7 (węzeł Janickiego)-prace przygot.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szrm.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szrm.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6.1. Zamawiający informuje, że dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, są sporządzane w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
3.6.2. W przypadku składania oświadczeń woli lub oświadczeń wiedzy w formie elektronicznej Zamawiający rekomenduje złożenie ich w formacie „pdf" z kwalifikowanym podpisem elektronicznym osadzonym wewnątrz pliku (tzw. PAdES). Ponadto, w celu uniknięcia ewentualnych problemów w trakcie weryfikacji złożonych podpisów, Zamawiający rekomenduje użycie kwalifikowanego znacznika czasu przy stosowaniu podpisu elektronicznego.
Ponadto, w przypadku stosowania przez Wykonawcę znacznika podpisu Zamawiający zaleca umieszczać ww. znacznik w taki sposób, aby nie zasłaniał treści podpisywanego dokumentu.
3.6.3. Używanie Platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo- aplikacyjnych, w tym:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.6.4. Dopuszcza się następujące formaty plików przekazywanych przez Wykonawców za pośrednictwem platformy (pliki do wielkości 100 MB):

1) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne dopuszcza się następujące formaty danych: txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, pdf.
2) Do danych zawierających informację graficzną dopuszcza się następujące formaty danych: jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg.
3) Do danych zawierających informację dźwiękową lub filmową dopuszcza się następujące formaty danych: wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv.
4) Do danych zawierających grafikę wektorową dopuszcza się format danych: dwg.
5) Do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące formaty danych: zip, tar, gz, gzip, 7z.
6) Do elektronicznego podpisywania, opatrywania pieczęcią elektroniczną i szyfrowania dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące standardy podpisów i szyfrowania: XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Pobrane w formacie XML z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, podpisane przy pomocy Profilu Zaufanego dokumenty pdf dopuszcza się do wielkości pliku 10 MB.

3.6.5. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3.6.6. Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowy opis zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w rozdziale XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/8/ZPIL/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie wielowariantowej koncepcji programowej budowy trasy Mostu Północnego na odcinku od ul. Kasprowicza do drogi ekspresowej S7 („węzeł Janickiego”) – bez węzła w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Trasy Mostu Północnego na odcinku od ul. Kasprowicza do drogi ekspresowej S7 (węzeł Janickiego) – prace przygotowawcze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
2.1. Prace przygotowawcze, w tym:
1) Inwentaryzację stanu istniejącego w granicach opracowania (dokumentacja fotograficzna, opisowa, informacje techniczne od gestorów sieci);
2) Zestawienie w formie tabelarycznej, występujących w zakresie obszarowym opracowania sieci technicznych;
3) Uzyskanie warunków technicznych dla budowy lub przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej;
4) Wykaz nieruchomości wraz z informacją o stanie własności nieruchomości objętych zakresem opracowania.
2.2 Wykonanie wielowariantowej koncepcji programowej w co najmniej 4 wariantach tj.:
1) Wariant „0” – bezinwestycyjny, zakładający odstąpienie od realizacji inwestycji, jako wariant podstawowy i wyjściowy, do którego będą porównywane pozostałe warianty inwestycyjne.
2) Wariant 1 – Klasa drogi – GP, zgodnie z obowiązującym Studium, jak i założeniami do nowego oraz obowiązującym mpzp trasy mostowej Mostu MS-C na odc. od węzła z trasą NS do ul. Marymonckiej (formalnie granica planu kończy się na ul. Swarożyca, nie dochodzi do węzła Janickiego). Jezdnie główne bezkolizyjne, po 2 pasy ruchu każda, oraz jezdnie lokalne w poziomie terenu. Skrzyżowania jezdni lokalnych z ulicami układu miejskiego w poziomie terenu: Kasprowicza, wyjazd z pętli Młociny (wg mpzp 4KDL), Wólczyńska, Arkuszowa, Rokokowa (na odcinku pomiędzy Arkuszową a S7). Obsługa przyległego zagospodarowania poprzez powiązania do zaproponowania w projekcie. Torowisko tramwajowe w ciągu ul. Nocznickiego w pasie dzielącym.
3) Wariant 2 – Parametry projektowe jak dla klasy G, z analizą możliwości zastosowania wyższych parametrów. Poprowadzenie jezdni głównych na estakadach co najmniej nad skrzyżowaniami z ul. Kasprowicza i wyjazdem z pętli Młociny (4KDL wg mpzp). Ponadto skrzyżowania z ulicami Wólczyńską i Arkuszową oraz w miejscach koniecznych do obsługi zagospodarowania, wynikających z propozycji projektowych. Możliwe dodatkowe odcinki estakadowe lub tunelowe w relacjach uzasadnionych wynikami prognoz ruchu. Wskazana minimalizacja kolizji jezdni głównych z torowiskiem tramwajowym (do przeanalizowania możliwość poprowadzenia torowiska po południowo -wschodniej stronie jezdni głównych, z wykorzystaniem istniejącej ul. Nocznickiego jako jezdni lokalnej do obsługi zagospodarowania, ewentualnie możliwość zagłębienia torowiska pod skrzyżowaniem Nocznickiego – Wólczyńska).
4) Wariant 3 – Parametry projektowe jak dla klasy drogi głównej (G). Jezdnie główne 2 x 2
w poziomie terenu oraz jezdnie serwisowe do obsługi przyległego zagospodarowania. Skrzyżowania: Kasprowicza, wyjazd z pętli Młociny, skrzyżowanie z układem lokalnym (lokalizacja do ustalenia w projekcie), Wólczyńska, Arkuszowa, Rokokowa, ewentualnie dodatkowe powiązania do obsługi zagospodarowania do ustalenia w projekcie. Torowisko tramwajowe w ciągu ul. Nocznickiego w pasie dzielącym.
5) We wszystkich wariantach należy zaprojektować obustronne ciągi piesze i drogi dla rowerów oraz wprowadzić zieleń izolacyjną (minimum jeden rząd drzew po każdej stronie drogi). Wszystkie skrzyżowania powinny być wyposażone w przejścia dla pieszych oraz przejazdy rowerowe, dodatkowo na odcinku od wyjazdu z pętli Młociny (4KDL wg mpzp) do ul. Wólczyńskiej należy zapewnić co najmniej trzy przejścia dla pieszych z przejazdami rowerowymi (w tym ew. przejścia bezkolizyjne). W zależności od wyników prognoz ruchu, w węźle „Janickiego” przeanalizować możliwość poprowadzenia ruchu w zbiorczym ciągu ul. Wólczyńskiej (relacja wschód – północ) bez kolizji (”przeplatania”) z ruchem związanym z drogą S7, a w relacji wschód – południe poprowadzenie włączenia w drogę S7 bezkolizyjnie w poziomie -1. Prognozy ruchu przeprowadzić dla roku oddania do użytkowania trasy i drogi S7 (do ustalenia z Zamawiającym) oraz dla lat 2040 i 2050.
6) Koncepcja powinna zawierać:
a) Część ogólną, która będzie obejmować:
 opis zadania,
 istniejący stan zagospodarowania terenu,
 projektowane zagospodarowanie terenu,
 ukształtowanie trasy drogowej w zakresie układu komunikacyjnego, ukształtowania terenu i zieleni,
 projektowane obiekty i urządzenia budowlane oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu,
 przedstawienie zgodności zaproponowanych rozwiązań z warunkami technicznymi;
 wstępne opinie, stanowiska i warunki, w tym opinie: Biura Zarządzania Ruchem
Drogowym, Biura Architektury i Planowania Przestrzennego, Zarządu Dróg Miejskich, Zarządu Transportu Miejskiego, Zarządu Zieleni m.st. Warszawy, Tramwajów Warszawskich sp. z o.o.
b) Część techniczną, która będzie obejmować:
 inwentaryzację i ocenę stanu technicznego,
 wstępne rozwiązania techniczne planowanych obiektów wraz z opisem,
 zestawienia kosztów szacunkowych (roboty budowlane, odszkodowania za nieruchomości, które będą przejęte pod inwestycję),
 prognozy natężenia ruchu (w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji) opracowane
na podstawie aktualnego modelu ruchu dla m. st. Warszawy, udostępnionego przez Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego. Dane/wytyczne do analiz prognoz ruchu wykonawca pozyska od BAiPP, ZDM.
 rysunki.
7) Wariant realizacyjny wybrany zostanie na posiedzeniu Zespołu Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych (ZOPI), w skład którego wchodzić będą przedstawiciele Biur i jednostek organizacyjnych m. st. Warszawy. Posiedzenie zespołu zwołane zostanie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia do wariantu realizacyjnego zgłoszonych uwag przez uczestników ZOPI oraz dokonania aktualizacji zestawienia kosztów szacunkowych. Zamawiający przewiduje możliwość organizacji spotkań, na których Wykonawca zaprezentuje i omówi wprowadzone rozwiązania.
2.3. Materiały promocyjno – informacyjne w tym:
1) W ramach materiałów promocyjno-informacyjnych Wykonawca wykona:
a) opisy rozwiązań projektowych dla wariantu realizacyjnego,
b) materiały graficzne obejmujące:
- wizualizację 3D wariantów (po jednej dla każdego wariantu dla tego samego miejsca);
- rysunki poglądowe (infografiki) przedstawiające geometrię drogi w zależności od wariantu;
- prezentację multimedialną zawierającą m.in. co najmniej 10 zdjęć (w tym co najmniej połowę zdjęć z lotu ptaka w perspektywie ukośnej i pionowej) z terenu planowanej inwestycji, wizualizacje wariantów i infografiki obrazujące rozwiązania projektowe;
- Film informacyjno-promocyjny na temat inwestycji. Film powinien być przygotowany
w formacie 16:9 i w jakości HD. Film ma zapewniać możliwość emisji na różnego rodzaju nośnikach – np. telewizja, Internet. Zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.20 2019 poz. 848) film przygotowany przez Wykonawcę musi być zgodny z wymaganiami standardu Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1. Długość filmu: minimum 180 sekund.
2) Wszystkie materiały promocyjno – informacyjne mają zawierać znaki promocyjne ustalone z Zamawiającym i być opracowane w profesjonalnych programach graficznych.
2.4. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych opracowań w celu jej uzyskania (w szczególności Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (KIP) i raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko). W przypadku ewentualnych odwołań od decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Wykonawca będzie czynnie uczestniczyć w postępowaniu odwoławczym.
3. Przedmiot umowy należy wykonać w formie oraz ilości wskazanej w ust. 4 poniżej z zastrzeżeniem, że dokumenty w wersji elektronicznej powinny zawierać pliki w wersji: pdf., doc., dwg. Wersja elektroniczna dokumentów będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywania ustaleń i uzgodnień. Przedmiotowe dokumenty Wykonawca złoży wraz z oświadczeniem, iż są zgodne z wersją papierową.
4. Wymagania w zakresie liczby egzemplarzy:
1) 2 egzemplarze + 2 płyty CD/DVD dla każdego z wariantów koncepcji;
2) 4 egzemplarze + 4 płyty CD/DVD wybranego wariantu – z uwzględnieniem uwag wniesionych przez Zespół Oceny Przedsięwzięć Inwestorskich;
3) 2 egzemplarze + 2 płyty CD/DVD raportu z konsultacji społecznych (jeżeli zajdzie taka potrzeba);
4) 4 egzemplarze wersja papierowa i elektroniczna – Raport o oddziaływaniu na środowisko.
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.2. Doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.3. Doświadczenie projektanta branży mostowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

V. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

4.1. Posiada doświadczenie:
Posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował usługi polegające na wykonaniu co najmniej 2 opracowań projektowych, które obejmowały wykonanie koncepcji programowej oraz pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy/rozbudowy drogi dwujezdniowej o długości co najmniej 500m liczonej dla jednej jezdni.

1) Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcę) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.

2) Przez „budowę” Zamawiający rozumie wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego

4.2. Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:

4.2.1. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności branży drogowej, który wykonał jako projektant co najmniej dwie koncepcje programowe budowy/rozbudowy drogi dwujezdniowej o długości co najmniej 500 m liczonej dla jednej jezdni;
4.2.2. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności mostowej, który wykonał jako projektant co najmniej dwie koncepcje programowe budowy obiektu inżynierskiego (wiaduktu lub tunelu).

Uwaga!
1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wykonaniem usług muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W ww. przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1.7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego to tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ).

Uwaga!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 Ustawy.
1. Wykaz usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (zwanym w SWZ „Wykazem usług” – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (które zrealizował).
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zwanym w SWZ „Wykazem osób” – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ).

Uwaga!
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej, (o których mowa powyżej), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę stanowią niżej wymienione formularze i dokumenty, przy czym załączniki do SWZ Zamawiający udostępnia na platformie zakupowej: https://szrm.ezamawiajacy.pl.
1.1. Formularz „OFERTA” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
1.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Uwaga!
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział VIII pkt 2.7 SWZ).
1.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr – składany w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga!
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających swoje zasoby musi przedstawić dokument, o którym mowa powyżej dotyczący tych podmiotów.
1.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
1.5. Formularz „Zakres podwykonawstwa” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
Uwaga!
W przypadku realizacji zamówienia bez udziału Podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału Podwykonawców”.
1.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
1.7. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy), z którego wynika, które usługi , wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ).
1.8. Tabela opracowań projektowych – zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga: Szczegółowy opis zawiera SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający określił w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany Umowy
1. Zamawiający zastrzega, że może odstąpić od realizacji przez Wykonawcę zakresu zamówienia związanego z realizacją materiałów promocyjno – informacyjnych, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt. 2.5. W przypadku rezygnacji z opracowania ww. materiałów promocyjno – informacyjnych, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obniżone o kwotę za ww. materiały określoną w § 7 ust. 1 pkt. 2. Powyższe ma zastosowanie również w sytuacji, gdy Zamawiający nie wyda polecenia wykonania materiałów w terminie do trzech miesięcy przed zakończeniem umowy. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane z ograniczeniem Przedmiotu Umowy w tym zakresie.
2. W przypadku konieczności wprowadzenia etapowania realizacji zadania, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w przedmiotowym zakresie. W tym przypadku Strony ustalą wpływ wprowadzenia etapowania na terminy zakończenia i wynagrodzenie Wykonawcy w oparciu o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych przyjęte z datą dokonywania zmiany umowy, po przeprowadzeniu negocjacji cenowych.
3. W przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji, opinii, postanowień w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności, Strony mogą przedłużyć odpowiednio terminy realizacji umowy po wprowadzeniu stosownych ustaleń w tym zakresie.
4. W przypadku konieczności uwzględnienia w Przedmiocie Umowy postulatów osób trzecich , ze względów społecznych koniecznych do spełnienia, Strony mogą dokonać zmiany terminu zakończenia umowy lub także zmiany wynagrodzenia w oparciu o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych przyjęte z datą dokonywania zmiany umowy, po przeprowadzeniu negocjacji cenowych.
5. W przypadku konieczności ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy lub pominięcia jakiegokolwiek elementu Przedmiotu Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obniżone o wartość określoną na podstawie uzgodnienia aktualnego zaawansowania prac.
6. W przypadku nie dokonania przez Zamawiającego wyboru wariantu realizacyjnego koncepcji w zakładanym terminie, opóźnienia w wydaniu postanowienia o konieczności i zakresie raportu o oddziaływaniu na środowisko, nie uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakładanym terminie, a także w przypadku odwołań od wydanej decyzji, Strony mogą przedłużyć odpowiednio terminy realizacji umowy po wprowadzeniu stosowanych ustaleń w tym zakresie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania aktualizacji terminów określonych w § 2 ust. 2 umowy w przypadku, gdy w procesie weryfikacji nastąpi konieczność kilkukrotnego zastosowania trybu akceptacji określonego w § 5 – z zastrzeżeniem, że taka aktualizacja nie może wynikać z nienależytego wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają pod rygorem nieważności sporządzenia aneksu do umowy i podpisania przez obie Strony.
9. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana adresów Zamawiającego i Wykonawcy;
2) zmiana adresów do korespondencji, o których mowa w § 15 ust. 4;
3) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę;
4) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.
10. Zmiany wskazane w ust. 9 pkt 1 - 3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: https://szrm.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI