Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Staniowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Staniowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSobków
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-18
  • ZamawiającyGMINA SOBKÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073249
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Staniowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOBKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 12

1.5.2.) Miejscowość: Sobków

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 387 10 37

1.5.8.) Numer faksu: 41 387 10 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sobkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sobkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Staniowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edaeba4d-9a13-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001224/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Staniowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Umowa nr 00066-65170-UM1310087/21 „Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Staniowicach” realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sobkow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sobkow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ w Rozdziale IV.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Staniowicach, polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie remontowo – termomodernizacyjnych wraz z dostawą i montażem paneli fotowoltaicznych i wyposażeniem obiektu, realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja, obejmująca:
1.2.1. dokumentację projektową,
1.2.2. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
1.2.3. decyzję o pozwoleniu na budowę.
2. Przedmiot zamówienia nazwy i kody CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45262500-6 Roboty murarskie
45332300-6 Instalacje kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych
45410000-4 Tynki zwykłe wewnętrzne i zewnętrzne
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 Układanie płytek na ścianach i podłogach
45442100-8 Roboty malarskie
45421100-5 Montaż drzwi balkonowych i okien
45332200-5 Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych
45450000-6 Bezspoinowe systemy ocieplenia ścian budynków
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
3. Cechy techniczne i jakościowe przy opisie przedmiotu zamówienia.
3.1. Wykonawca przygotowując ofertę, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, STWiORB-u, dokumentacji technicznej, oraz załączników do SWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3.2. Zamawiający zaleca Wykonawcom szczegółowe sprawdzenie i zapoznanie się z dokumentacją przetargową zamówienia.
3.3. Wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dane techniczne i opisy technologii, przeznaczone do wbudowania w ramach prac Wykonawczych, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców przy realizacji zamówienia.
3.4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawca, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny".
3.5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia zgodnie z pkt 3.4 w opisie zamówienia wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zmówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robot budowlanych, zmówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robot budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1. będą:
− Roboty budowlane
− Roboty murarskie
− Instalacje kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych
− Tynki zwykłe wewnętrzne i zewnętrzne
− Pokrywanie podłóg i ścian
− Układanie płytek na ścianach i podłogach
− Roboty malarskie
− Montaż drzwi balkonowych i okien
− Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych
− Bezspoinowe systemy ocieplenia ścian budynków
− Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1. nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniaj warunki udziału w postepowaniu, które mogą dotyczyć.

1.1 Zdolności do występowania w obrocie prawnym.
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.

1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.

1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.

1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku w zakresie robót termoizolacyjnych. o wartości minimum 100 000 zł brutto każda z tych robót.
1.4.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez Wykonawcą do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wyksztalcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez Zamawiającego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie:

- kierownika robot z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

2.1 warunek określony w pkt 1.4.1 musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),

2.2 warunek określony w pkt 1.4.2 zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.

3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postpowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez Wykonawcę w ofercie na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 wykaz robot budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robot budowlanych sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawca do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

3 potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1.2.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postpowania wskazanych przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

4 Kosztorys ofertowy, opracowany metodą szczegółową lub uproszczoną. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysu muszą być cenami rynkowymi. Nie dopuszczalnym jest przenoszenie ciężaru finansowego realizowanej inwestycji z okresu innego niż zakres robót wykonywanych (późniejszego lub końcowego na okres początkowy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, odpowiednio na dzień składania ofert, składane wraz z oferta przez Wykonawców w postepowaniu w celu potwierdzenia, ze Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.

1.1 Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

1.2 Wykaz dowodów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:

1.2.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7, sporządzone wg formularza - stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

1.2.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, sporządzone wg formularza - stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

1.3 Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza - stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

1.4 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w pkt 1.1, oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio szpetnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają.

1 Oświadczenie Wykonawcy, wymienione w Rozdziale IX SWZ:

1.1 o którym mowa w pkt. 1.2.1 składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postpowania,

1.2 o którym mowa w pkt. 1.2.2 składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,

1.3 o którym mowa w pkt. 1.2.1 w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

2 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.

3 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają:

1 w przypadku Wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy PZP, zastępuję się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy,

2 do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz Podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku stosuje się odpowiednio,

3 pozostałe dokumenty i oświadczenia Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, skradają zgodnie z wytycznymi w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Kwota i termin wniesienia wadium.

1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (stawnie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł).

1.2 Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.03.2022 roku o godz. 10:00,

1.3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą wskazany w Rozdziale V pkt. 1.

1.4 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp.

2. Forma i miejsce wniesienia wadium.

2.1 Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w jednej lub kilku następujących formach:

2.1.1 Pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego

Numer rachunku Zamawiającego:
Nr rachunku 45 8493 0004 0080 0700 0013 0021
z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy BI.271.2.2022

O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania rachunku bakowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

2.1.2 gwarancjach bankowych,

2.1.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,

2.1.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572.)

Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Platformy zakupowej.

Treść poręczenia lub gwarancji nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

Zamawiający rekomenduje aby:
1) postanowienia gwarancji/poręczenia przewidywały przesłanie przez Zamawiającego wezwania do wypłaty z gwarancji/poręczenia bezpośrednio do gwaranta (bez pośrednictwa podmiotów trzecich),
2) z postanowień gwarancji/poręczenia nie wynikał wymóg notarialnego poświadczenia podpisu Zamawiającego pod wezwaniem do wypłaty z gwarancji.

3. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

4. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają.

1 Oświadczenie Wykonawcy, wymienione w Rozdziale IX SWZ:

1.1 o którym mowa w pkt. 1.2.1 składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postpowania,

1.2 o którym mowa w pkt. 1.2.2 składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,

1.3 o którym mowa w pkt. 1.2.1 w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

2 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.

3 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zgodnie z zapisami w § 20 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego poprzez link: https://sobkow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zbiornika rekreacyjnego o powierzchni ok. 1 ha - Holendry
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie zbiornika rekreacyjnego o powierzchni ok. 1 ha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI