Przebudowa i rozbudowa części budynku szpitala w zakresie pomieszczeń obecnego Laboratorium...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa części budynku szpitala w zakresie pomieszczeń obecnego Laboratorium Analitycznego i Pracowni Immunologii Transfuzyjnej z bankiem krwi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-01-17
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00337458
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa części budynku szpitala w zakresie pomieszczeń obecnego Laboratorium Analitycznego i Pracowni Immunologii Transfuzyjnej z bankiem krwi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748877185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dnowakowska@szpital.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa części budynku szpitala w zakresie pomieszczeń obecnego Laboratorium Analitycznego i Pracowni Immunologii Transfuzyjnej z bankiem krwi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e12189-6941-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014966/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Laboratorium Analitycznego i Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej Z Bankiem Krwi - Parter Budynku A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ssg.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem pod adresem https://ssg.ezamawiający.pl
3. Zamawiający wymaga, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy https://ssg.ezamawiający.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
a. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, i; https://ssg.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający przestrzegając przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz wypełniając obowiązki wynikające z regulacji zawartych w art. 13 i z uwagi na zapis art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej: „RODO" - niniejszym informuje, iż w treści Formularza ofertowego, znajduje się oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub 14 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4. Dodatkowo Zamawiający wyjaśnia, iż w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO - jest w szczególności:
1) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. 2) Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/13/RB/PR/DT/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1504442,46 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i rozbudowa części budynku szpitala w zakresie pomieszczeń obecnego Laboratorium Analitycznego i Pracowni Immunologii Transfuzyjnej z bankiem krwi.”
Zadanie uzyskało dotację ze środków Funduszu Przeciwdziałania CONID-19 w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

OBIEKT:
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
ul. Ignacego Paderewskiego 10, Nr działki 340/2, obręb Nowe Miasto.

Roboty budowlane obejmują:
1. Roboty konstrukcyjne: schody wewnętrzne, konstrukcja żelbetowa, strop WPS, nadproża i otwory, ściany nadbudówki.
2. Roboty wykończeniowe: ścianki działowe, podłogi i posadzki.
3. Roboty wykończeniowe stropów i stropodachu: stropodach, strop St7, sufity podwieszane St5, St2 i St3, tynki sufitów, malowanie sufitów.
4. Roboty wykończeniowe ścian: lamperie (okładziny ścienne), tynki wewnętrzne ścian, malowanie ścian.
5. Roboty związane z dostawą i osadzeniem stolarki okiennej i drzwiowej.
6. Roboty zewnętrzne: elewacja, przebudowa schodów zewnętrznych od strony dziedzińca.
7. Instalację centralnego ogrzewania.
8. Instalację wodno-kanalizacyjną.
9. Wentylację nawiewno-wywiewna pomieszczeń laboratorium.
10. Wentylację pomieszczeń sanitarnych.
11. Instalację oświetlenia podstawowego.
12. Instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
13. Montaż opraw oświetleniowych LED.
14. Instalację zasilania gniazd ogólnych 230V.
15. Instalację zasilania gniazd napięcia gwarantowanego (DATA).
16. Instalację strukturalną LAN (komputerową).
17. Zabudowę koryt kablowych stalowych.
18. Zabudowę koryt instalacyjnych PCV.
19. Rozdzielnice zasilania podstawowego.
20. Rozdzielnice napięcia gwarantowanego.
21. Zabudowę szafy dystrybucyjnej dla sieci LAN wraz z dowiązaniem światłowodowym.
22. Instalację SAP (rozbudowa istniejącej).
23. Instalację połączeń wyrównawczych.
24. Uziemienie ochronne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Konieczność wykonania przez Wykonawcę Robót Dodatkowych i/lub na podstawie art. 214 ust.7 ustawy. PZP będzie podstawą do zawarcia odrębnej umowy pod warunkiem zachowania obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych.
2. Konieczność wykonania Robót Dodatkowych i/lub na podstawie art. 214 ust.7 ustawy PZP i/lub Zamiennych winna być odnotowana przez Wykonawcę w dzienniku budowy. Wykonawca winien sporządzić uzgodniony z Inspektorem Nadzoru i Projektantem odpowiedni protokół konieczności podlegający zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania w/w robót. Podstawą wyceny tych robót będą średnie stawki robocizny, materiałów, kosztów pośrednich, kosztów zakupu oraz zysku określone w cennikach „SEKOCENBUD” z kwartału, w którym Wykonawca składał swoją ofertę na wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy.
3. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia za wykonane Roboty Dodatkowe i/lub na podstawie art. 214 ust.7 ustawy PZP /lub Zamienne, które wykonał bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na ich wykonanie.
4. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego mogą być wykonane tylko Roboty, których natychmiastowe wykonanie jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo osób lub mienia lub konieczność zapobieżenia awarii. Podstawą podjęcia takich Robót jest sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności przedstawiony Zamawiającemu po dokonaniu odpowiedniego wpisu do dziennika budowy. Zamawiający pokrywa wartość tych Robót, jeżeli konieczność ich wykonania nie powstała z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca.
Wartość wykonanych robót dodatkowych nie może przekroczyć 35% wartości brutto zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ceną oferty jest wartość brutto przedmiotu zamówienia.
2. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
W związku z powyższym wynagrodzenie ryczałtowe musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej, jak również nieujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie opłaty i podatki, obejmujące m.in. podatek od towarów i usług (VAT).
W przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty obejmuje wszelkie składki, należności i koszty związane z realizacją umowy z osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, w tym również te, które zgodnie z obowiązującymi przepisami obciążają Zamawiającego.
3. Podana cena oferty netto, zamieszczona w Formularzu ofertowym będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. Wszystkie ceny i wartości, które pojawiają się w treści oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w polskiej walucie. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:
- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.:
- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)

4. zdolności technicznej lub zawodowej tzn.:

4.1 Zdolność techniczna:

1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje jedną osobą - kierownikiem budowy:
a) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
b) będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U z 2019 poz. 1117).

1. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
2. Dopuszcza się ważne uprawnienia, uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które uprawniają do kierowania budową lub właściwymi robotami objętymi przedmiotem zamówienia, wydanych przez odpowiedni organ samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ust. 2 Ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) dających podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa) z określonym w nim terminem ważności.
3. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem innych przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 15 stycznia 2016 r. (tj. Dz.U z 2021 poz. 1646).
4. Osoby, jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; świadczenie usług transgranicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej.
5. Kierownik budowy winien posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza osoby bez znajomości języka polskiego w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego.

4.2 Zdolność zawodowa:

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum 2 zamówienia (dwa odrębne kontrakty), których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie obiektów budowlanych użyteczności publicznej obejmujących swoim zakresem wymianę jednocześnie instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji wentylacji, instalacji elektrycznej i niskoprądowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każde.

Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE

1. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ. Złożone oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, na zasadach określonych w Rozdziale XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ. Złożone oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, na zasadach określonych w Rozdziale XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzającej spełnienie warunku określonego w Rozdziale XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pkt. 3,
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, składany wykaz powinien być zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6, i spełniać wymagania określone w SWZ Rozdział XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pkt. 4 ppkt. 4.2
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 7, spełniających wymagania określone w SWZ Rozdział XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów/
3. Działających w formie spółki cywilnej, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt. 30 ustawy PZP, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy PZP;
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (Rozdział XVI. SWZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przynajmniej jeden z członków konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby w postaci doświadczenia musi samodzielnie spełniać warunek w tym zakresie.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą w ofercie oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
7. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. Zamawiający, w stosownych sytuacjach, zażąda od każdego z Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do każdego z nich dokumentów wymienionych w Rozdziale XVIII. SWZ PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE;
9. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider);
10. W przypadku wyboru ich oferty Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
12. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej:
1) przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w tym zmianę terminów cząstkowych przewidzianych w Umowie:
a) w przypadku opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, np. nie przekazania przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy w terminie określonym w § 5 ust.1 Umowy,
b) gdy dochowanie terminu określonego w Umowie jest niemożliwe z uwagi na Siłę Wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć,
c) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, przy czym fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika robót do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i powinien zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
d) w razie zmiany Umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu do Umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o ile realizacja robót dodatkowych wpływa na termin wykonania Umowy,
e) w przypadku wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - wówczas termin wykonania może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej,
f) wydłużenia terminu realizacji robót w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót. Wstrzymanie robót musi nastąpić na podstawie wpisu do dziennika budowy i musi być zatwierdzone i uzasadnione przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zaakceptowane przez kierownika budowy,
g) w przypadku zaistnienia okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób trzecich, w szczególności w przypadku przedłużania się procedur administracyjnych na etapie wydawania zgód bądź uzgodnień itp., mających wpływ na termin realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy,
h) w przypadku wstrzymania robót przez organy nadzoru, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
i) w razie konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz bądź uzgodnień, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem Umowy;
2) wprowadzenie robót zamiennych w przypadkach, gdy:
a) materiały budowlane przewidziane w Umowie do wykonania Przedmiotu Umowy nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi lub w przypadku utrudnionego dostępu do danego materiału w tym stopniu, że zastosowanie pierwotnie wybranego materiału nie miałoby uzasadnienia ekonomicznego na skutek porównania jakości materiału do jego ceny – pod warunkiem zastosowania materiału o parametrach i cechach użytkowych nie gorszych niż pierwotnie przewidywane,
b) w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkująca niezasadnością zastosowania pierwotnie przewidzianej technologii lub materiałów,
c) w zakresie jakości lub innych parametrów technicznych charakterystycznych dla danego elementu Przedmiotu Umowy możliwa jest zamiana na lepsze materiału bądź inną technologię wykonania robót,
- przy czym łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia robót zamiennych nie może przekroczyć kwoty ryczałtowej za wykonanie całości prac zaproponowanej przez Wykonawcę w jego ofercie;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https.://ssg.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-17 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający mając na uwadze art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy Pzp przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, przed terminem składania ofert, w miejscu realizacji zamówienia u Zamawiającego.
2. Zamawiający wyznacza przeprowadzenie wizji lokalnej w celu oględzin i pomiarów obiektu przez Wykonawcę w dniu 11.01.2022 r. o godz. 10:00, miejsce spotkania: Dział Techniczny i Zaopatrzenia w Budynku „C”, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10.
Upoważnione osoby po stronie Zamawiającego ws. wizji lokalnej są:
a) Witold Walerowski tel. 74 88 77 150
b) Adam Szkudlarek tel. 604 766 609
Jednocześnie informujemy, że w czasie wizji lokalnej upoważnione osoby przez Zamawiającego nie będą udzielały żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą trybu udzielania wyjaśnień treści SWZ.
3. W celu dochowania wymaganych zasad bezpieczeństwa w związku
z ryzykiem zarażenia się koronawirusem COVID-19, przed przybyciem na wizję lokalną przedstawiciel/przedstawiciele Wykonawcy powinni być wyposażeni w środki ochrony osobistej (maski, rękawice, itp.). Zamawiający zastrzega, że nie zapewnia w toku wizji lokalnej żadnych środków ochrony osobistej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI