Adaptacja i remont budynku przy ulicy Reymonta 34 w Wałbrzychu na potrzeby utworzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja i remont budynku przy ulicy Reymonta 34 w Wałbrzychu na potrzeby utworzenia przedszkola samorządowego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyGmina Wałbrzych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00337617
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja i remont budynku przy ulicy Reymonta 34 w Wałbrzychu na potrzeby utworzenia przedszkola samorządowego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja i remont budynku przy ulicy Reymonta 34 w Wałbrzychu na potrzeby utworzenia przedszkola samorządowego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228bae0e-6942-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002263/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Adaptacja budynku znajdującego się przy ul. Reymonta 34 w Wałbrzychu na potrzeby utworzenia Przedszkola Samorządowego, które wejdzie w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Wałbrzychu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego. Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,70343,d90385d37f60188116be1476a7063c98.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,70343,d90385d37f60188116be1476a7063c98.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA: Jeżeli przewidziany jest wybór oferty najkorzystniejszej przy wykorzystaniu aukcji elektronicznej Zamawiający zwraca uwagę, że do wzięcia udziału w aukcji elektronicznej podpis zaufany lub podpis osobisty nie będzie wystarczający.
4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html)
5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.
6. Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Wałbrzych: https://gminawalbrzych.logintrade.net.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.149.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia budowlanego p.n.: „ Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu Szkoła od nowa – etap II” w zakresie remontu i adaptacji budynku znajdującego się przy ulicy Reymonta 34, działka nr 97/1 obręb 39 Podgórze w Wałbrzychu, na potrzeby utworzenia Przedszkola Samorządowego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zadanie należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ).
1 W ramach przedmiotu Zamówienia należy:
1) opracować kompleksową, pełnobranżową dokumentację projektową opatrzoną nadzorem autorskim oraz uzyskać na jej podstawie niezbędne do realizacji decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę i/lub zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Dokumentacja powinna zawierać w szczególności:
a) mapy geodezyjne sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych,
b) koncepcję architektoniczną funkcjonalno – przestrzenną budynku i zagospodarowania terenu,
c) projekt budowlany wielobranżowy, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), tj. projekt zagospodarowania działki lub terenu (PZT), projekt architektoniczno-budowlany (PAB) i projekt techniczny (PT),
d) wszystkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa, opinie, zatwierdzenia, pozwolenia i odstępstwa,
e) uzgodnienia przez rzeczoznawców jeżeli jest to wymagane ds.: przeciwpożarowych, sanitarno-higienicznych oraz BHP,
f) projekty lub programy rozbiórek,
g) projekty wykonawcze, wielobranżowe, uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany,
h) projekty technologiczne,
i) charakterystykę energetyczną, którą należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej,
j) dokumentację powykonawczą budowlaną,
k) dokumentację powykonawczą geodezyjną,
l) projekt organizacji ruchu na czas budowy (w przypadku zaistnienia takiej konieczności),
m) instrukcję eksploatacji i użytkowania obiektu i jego części,
n) oceny i opinie konstrukcyjne oraz ekspertyzy w zakresie niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę oraz realizacji obiektów,
o) projekty wyposażenia i umeblowania,
p) projekt aranżacji wnętrz zawierający m.in. projekty kolorystyki wnętrz, doboru materiałów, siatki glazurnicze,
q) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego,
r) inne wynikające z przepisów prawa, uzyskanych uzgodnień, niezbędne do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych/pozwolenie na rozbiórkę oraz do uzyskania dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa,
s) dokumenty, o których mowa w PFU,
2) wykonać, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, roboty budowlane wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu, w tym wykonać w szczególności:
a) roboty przygotowawcze, w tym wykonanie pielęgnacyjnych cięć drzew, prac
rozbiórkowych,
b) przebudowę i remont budynku w zakresie robót budowlanych, robót instalacji
sanitarnych, robót instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
c) modernizację układu grzewczego kotłowni z pompami ciepła,
d) wyposażenie kuchni cateringowej,
e) zagospodarowanie terenu, w tym ogrodzenie terenu, utwardzenie terenu, wykonanie placów zabaw wraz z zamontowaniem urządzeń, mury oporowe, miejsce gromadzenia odpadów stałych, tereny zielone, mała architektura (ławki+kosze na śmieci),
f) uzbrojenie terenu (przyłącze wody, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji
deszczowej, zbiornik deszczówki, sieć kanalizacji teletechnicznej),
g) inne wynikające z PFU oraz konieczności dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:
A. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (zakończył) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie i/lub przebudowie budynku o kubaturze co najmniej 1500 m3, w zakresie której było wykonanie: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji c.o. wraz z przebudową kotłowni oraz robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

B. dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:

1 Projektant branży architektonicznej posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
2 Osoba sprawdzająca branżę architektoniczną posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
3 Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
4 Osoba sprawdzająca branżę konstrukcyjno - budowlaną posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
5 Projektant branży sanitarnej posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
6 Osoba sprawdzająca branżę sanitarną posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
7 Projektant branży elektrycznej posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
8 Osoba sprawdzająca branżę elektryczną posiadający Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
9 Kierownika budowy posiadający Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
10 Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadający łącznie- Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót
11 Kierownika robót branży elektrycznej posiadający łącznie - Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego
12 Kierownika robót branży sanitarnej posiadający łącznie - Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych zgodnie z zapisami SWZ
2) wykaz osób zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Urząd Miejski w Wałbrzychu
Bank Millenium SA 93 1160 2202 0000 0004 9251 8376
z adnotacją „Wpłata wadium – numer sprawy BZP.271.149.2021

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego – Platformy zakupowej. W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia wynosi 7 miesięcy od dnia podpisania umowy w podziale etapy:
Etap I - przedmiot umowy określony w § 1 ust. 4 pkt 1 (PPU) - do 15 dni od dnia
podpisania Umowy,
Etap II - przedmiot umowy określony w § 1 ust. 4 pkt 2 (PPU) - do 3 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
Etap III - przedmiot umowy określony w § 1 ust. 4 pkt 3 (PPU) - do 3 miesięcy i 2 tygodni od dnia podpisania Umowy,
Etap IV - przedmiot umowy określony w § 1 ust. 4 pkt 4 (PPU) - do 6 miesięcy i 2 tygodni od dnia podpisania Umowy,
Etap V - przedmiot umowy określony w § 1 ust. 4 pkt 5 (PPU) - do 7 miesięcy od dnia pod pisania Umowy, lecz nie dłużej niż do 30 sierpnia 2022 roku.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI