Przebudowa i remont dróg gminnych w msc. Boronice, Cudzynowice, Gabułtów – Hołdowiec,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych w msc. Boronice, Cudzynowice, Gabułtów – Hołdowiec, Skorczów, Zięblice.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKazimierza Wielka
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kazimierza Wielka
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-08
  • Numer ogłoszenia633084-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 633084-N-2018 z dnia 2018-10-08 r.

Gmina Kazimierza Wielka: Przebudowa i remont dróg gminnych w msc. Boronice, Cudzynowice, Gabułtów – Hołdowiec, Skorczów, Zięblice.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierza Wielka, krajowy numer identyfikacyjny 29100978000000, ul. ul. T. Kościuszki  12 , 28500   Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 521 937, e-mail inwestycje@kazimierzawielka.pl, faks 413 521 956.
Adres strony internetowej (URL): www.kazimierzawielka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=kazimierzawielka/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=138&podmenu=138&str=1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=kazimierzawielka/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=138&podmenu=138&str=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej i oznaczonej kopercie, zgodnie z opisem zamieszczonym w SIWZ.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych w msc. Boronice, Cudzynowice, Gabułtów – Hołdowiec, Skorczów, Zięblice.
Numer referencyjny: II.271.19.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych w msc. Boronice, Cudzynowice, Gabułtów – Hołdowiec, Skorczów, Zięblice: Zadanie 1: Remont drogi gminnej w msc. Boronice (dz. nr ewid. 101) od km 0+000 do km 0+485, dł. 485 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,485km, 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - wyprofilowanie poboczy i skarpy - 291.80m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 25cm – 8,00m2. - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 622,90m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 418,38m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 485,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 25cm - 8,00m2, - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 622,90m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 1709,50m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 5cm - 97,00m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 1455,00m2, Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej w msc. Cudzynowice (dz. nr ewid. 346) od km 0+000 do km 0+380, dł. 380 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,380km, - mechaniczne karczowanie krzaków – 0,04ha, - wykonanie regulacji pionowej studzienki kanalizacji sanitarnej – 1,00szt., 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - oczyszczenie jezdni, wyprofilowanie poboczy i skarpy - 308,00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 76,00m2. - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 35cm – 400,00m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 463.20m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 380,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 1292,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 1520,00m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 5cm - 24,70m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 1330,00m2, Zadanie 3: Remont drogi gminnej Gabułtów (dz. nr ewid. 247) - Hołdowiec (dz. nr ewid. 665) od km 0+520 do km 1+230, dł. 710 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,710km, 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - wyprofilowanie poboczy i skarpy - 213.00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 40cm – 640,00m2. - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 30cm – 1652,00m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 958,60m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 923,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 2292,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 12cm 2292,00m2, - uzupełnienie kruszywa na krawędziach jezdni śr. 5cm - 7,10m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 2130,00m2, Zadanie 4: Remont drogi gminnej w msc. Skorczów (dz. nr ewid. 184) od km 0+000 do km 0+520, dł. 520 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,520km, 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - wyprofilowanie poboczy i skarpy - 102.00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 208,00m2, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 40cm – 192,00m2, - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 220,40m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 520,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 400,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 712,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 15cm - 192,00m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 4cm i 5cm - 47,30m3, 4/ Nawierzchnia: - skropienie nawierzchni emulsja asfaltową w il. 0,4kg/m2 –1404,00m2, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4cm – 501,00m2, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 922,40m2, Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej w msc. Zięblice odc. II (dz. nr ewid. 1270, 1271) od km 0+820 do km 1+250, dł. 430 mb. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,43km, - mechaniczne karczowanie krzaków – 0,04ha, - odmulenie przepustów pod zjazdami z rur fi 40cm - 60cm, szt. 4 – 17,00mb., 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - oczyszczenie jezdni, wyprofilowanie skarpy, renowacja rowów - 331,00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 482,50m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 427.50m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 430,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 482,50m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 1780,50m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 5cm - 96,75m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 1505,00m2,

II.5) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż – Dla zadania 1 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 2 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 3 - 200 000,00 PLN, Dla zadania 4 - 100 000,00 PLN, Dla zadania 5 - 150 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu. b) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż - Dla zadania 1 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 2 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 3 - 200 000,00 PLN, Dla zadania 4 - 100 000,00 PLN, Dla zadania 5 - 150 000,00 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla Zadania nr 1 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 2 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 3 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 4 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 100 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 5 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. UWAGA! Tym samym doświadczeniem można wykazać się tylko do jednego zadania. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla Zadania nr 1 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 2 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 3 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 4 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 5 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Tym samy Kierownikiem budowy można wykazać się dla wszystkich zadań. W odniesieniu dla pracowników fizycznych tymi samymi osobami można wykazać się tylko do dwóch zadań. Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65 ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania brak podstaw do wykluczenia z postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia: a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2017 r., poz. 2344 z późn. zm.); - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków - wymagany dokument; zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wymagany dokument ; zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Kolejnym wymaganym dokumentem na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji o której mowa w pkt. b) jest; oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Zdolności technicznej lub zawodowej; a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla Zadania nr 1 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 2 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 3 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 4 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 100 000,00 zł brutto. Dla Zadania nr 5 jedna robota budowlana związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. UWAGA! Tym samym doświadczeniem można wykazać się tylko do jednego zadania. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla Zadania nr 1 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 2 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 3 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 4 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Dla Zadania nr 5 • Kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, • osobami zatrudnionymi każda w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Tym samy Kierownikiem budowy można wykazać się dla wszystkich zadań. W odniesieniu dla pracowników fizycznych tymi samymi osobami można wykazać się tylko do dwóch zadań. Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65 ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż – Dla zadania 1 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 2 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 3 - 200 000,00 PLN, Dla zadania 4 - 100 000,00 PLN, Dla zadania 5 - 150 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu. b) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż - Dla zadania 1 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 2 - 150 000,00 PLN, Dla zadania 3 - 200 000,00 PLN, Dla zadania 4 - 100 000,00 PLN, Dla zadania 5 - 150 000,00 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 – 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych), dla Zadania nr 2 – 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych), dla Zadania nr 3 – 2 500,00 PLN (dwa tysiące pięćset złotych), dla Zadania nr 4 – 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych), dla Zadania nr 5 – 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Remont drogi gminnej w msc. Boronice (dz. nr ewid. 101) od km 0+000 do km 0+485, dł. 485 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,485km, 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - wyprofilowanie poboczy i skarpy - 291.80m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 25cm – 8,00m2. - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 622,90m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 418,38m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 485,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 25cm - 8,00m2, - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 622,90m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 1709,50m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 5cm - 97,00m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 1455,00m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena Brutto 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej w msc. Cudzynowice (dz. nr ewid. 346) od km 0+000 do km 0+380, dł. 380 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,380km, - mechaniczne karczowanie krzaków – 0,04ha, - wykonanie regulacji pionowej studzienki kanalizacji sanitarnej – 1,00szt., 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - oczyszczenie jezdni, wyprofilowanie poboczy i skarpy - 308,00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 76,00m2. - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 35cm – 400,00m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 463.20m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 380,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 1292,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 1520,00m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 5cm - 24,70m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 1330,00m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena Brutto 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Remont drogi gminnej Gabułtów (dz. nr ewid. 247) - Hołdowiec (dz. nr ewid. 665) od km 0+520 do km 1+230, dł. 710 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,710km, 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - wyprofilowanie poboczy i skarpy - 213.00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 40cm – 640,00m2. - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 30cm – 1652,00m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 958,60m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 923,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 2292,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 12cm 2292,00m2, - uzupełnienie kruszywa na krawędziach jezdni śr. 5cm - 7,10m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 2130,00m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena Brutto 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4: Remont drogi gminnej w msc. Skorczów (dz. nr ewid. 184) od km 0+000 do km 0+520, dł. 520 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,520km, 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - wyprofilowanie poboczy i skarpy - 102.00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 208,00m2, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 40cm – 192,00m2, - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 220,40m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 520,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 400,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 712,00m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 15cm - 192,00m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 4cm i 5cm - 47,30m3, 4/ Nawierzchnia: - skropienie nawierzchni emulsja asfaltową w il. 0,4kg/m2 –1404,00m2, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4cm – 501,00m2, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 922,40m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena Brutto 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej w msc. Zięblice odc. II (dz. nr ewid. 1270, 1271) od km 0+820 do km 1+250, dł. 430 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/ Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie geodezyjne i inżynierskie elementów drogi w terenie – 0,43km, - mechaniczne karczowanie krzaków – 0,04ha, - odmulenie przepustów pod zjazdami z rur fi 40cm - 60cm, szt. 4 – 17,00mb., 2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gr. kat. III-IV - oczyszczenie jezdni, wyprofilowanie skarpy, renowacja rowów - 331,00m3, - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm – 482,50m2. - nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km - 427.50m3, - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 430,00m2, 3/ Podbudowa: - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 20cm - 482,50m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. 10cm - 1780,50m2, - uzupełnienie kruszywa na jezdni śr. gr. 5cm oraz na krawędziach jezdni śr. 5cm - 96,75m3, 4/ Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5cm – 1505,00m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena Brutto 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI