IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości - Zadanie nr 1. 600,00 ( sześćset złotych) - Zadanie nr 2. 500,00 (pięćset złotych) - Zadanie nr 3. 600,00 ( sześćset złotych) - Zadanie nr 4. 1 400,00 ( jeden tysiąc czterysta złotych) - Zadanie nr 5. 800,00(osiemset złotych) - Zadanie nr 6. 1 300,00 ( jeden tysiąc trzysta złotych) - Zadanie nr 7. 300,00 zł ( trzysta złotych). - Zadanie nr 8. 2 800,00 (dwa tysiące osiemset złotych) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz.1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu pn. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Komorów o nr ewid 855 od km 0+000 do km 0+156 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Karsy Małe o nr ewid grunt 78 od km 0+000 do km 0+131 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słupia o nr ewid grunt 1056 od km 0+000 do km 0+289 Przebudowa drogi wewnętrznej o nr ewid grunt 1073 w miejscowości Słupia od km 0+000 do km 0+399 Przebudowa drogi gminnej nr 361213T Komorów do Kobosa od km 0+000 do km 0+201 Przebudowa drogi gminnej nr 361079T Książnice „Zakobylany”- Karsy Małe do Kanału od km 0+932 do km 1+505 Przebudowa drogi gminnej nr 361194T Słupia Stadion od km 0+000 do km 0+165 Przebudowa drogi gminnej nr 361033T Komorów koło dołów od km 0+000 do km 0+424 Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty. 3. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 22.03.2018r. do godz. 11.00. 5. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył oświadczeń lud dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust 1 , oświadczenia o którym mowa w art.25 ust1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących okolicznościach: a) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót tj: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe) , warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w rzeczowym zakresie zadania o czas niezbędny do ich usunięcia - przestojów i opóźnień z winy Zamawiającego - wystąpienia okoliczności , których strony nie były w stanie przewidzieć , pomimo należytej staranności b) na wniosek Wykonawcy , za zgodą zamawiającego w trakcie prowadzenia robót , mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót . Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje dokumentacja. W takim przypadku Wykonawca przedstawi projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian. Projekt ten wymaga zatwierdzenia i akceptacji przez Zamawiającego. c) na wniosek Zamawiającego gdy zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy. W takim przypadku zamawiający sporządza protokół robót zamiennych wraz z dokumentacją na te roboty. d) Konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji kiedy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. e) W przypadku gdy roboty zamienne spowodują wzrost kosztów , roboty te będą uznane jako dodatkowe i zamawiający złoży na nie odrębne zamówienie w trybie wynikającym z ustawy Pzp f) Rozliczenie cenotwórcze robót zamiennych następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze wskazane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy . W przypadku braku w kosztorysie ofertowym Wykonawcy cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika secocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami . g) Dopuszcza się zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem , że: - spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy - wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów - zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego h) dokonanie zmiany kierownika budowy na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu określonym w SIWZ Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-22, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Komorów nr ewid 855 od km 0+000 do km 0+156 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. podbudowy a) korytowanie ( wraz z odwozem urobku)na głębokość 30cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 524,60 m² b) Podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 30cm – 524,60 m² c) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -24,67 ton 2. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 477,80 m² 3. roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -11,70 m³ 4. urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaków D-46 +D47 (komplet)- 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Karsy Małe o nr ewid grunt 78 od km 0+000 do km 0+131 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe żelbetonowe fi 50cm, dł 10,0m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 2. podbudowy a) usunięcie przełomów kruszywem łamanym 0-63mm zagęszczonym mechanicznie grubości 40cm (rozbiórka ist. nawierzchni i podbudowy, uzupełnienie przełomu kruszywem wraz z zagęszczeniem oraz masą mineralno-asfaltową gr. 4 cm) – 20,00 m² b) korytowanie ( wraz z odwozem urobku)na głębokość 30cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 274,40 m² c) Podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 30cm – 274,40 m² d) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -17,03 ton 3. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 327,50 m² 4. roboty wykończeniowe b) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -19,65 m³ 5. urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaków D-46 +D47 (komplet)- 1szt. b) montaż znaków A-1, A-2, A-6b (c)– 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słupia o nr ewid grunt 1056 od km 0+000 do km 0+289 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. roboty przygotowawcze a) wznowienie granic pasa drogowego 2. podbudowy a) korytowanie ( wraz z odwozem urobku) na głębokość 20cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 813,00 m² b) Podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 20cm – 813,00 m² c) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -15,27 ton 3. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 293,80 m² 4. roboty wykończeniowe c) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -17,40 m³ 5. urządzenia bezpieczeństwa ruchu b) montaż znaków D-46 +D47 (komplet)- 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej o nr ewid grunt 1073 w miejscowości Słupia od km 0+000 do km 0+399 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. roboty przygotowawcze a) wznowienie granic pasa drogowego 2. odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe żelbetonowe fi 50cm, dł 7,5m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 b) przepusty rurowe żelbetonowe fi 60cm, dł 7,5m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 3. podbudowy a) korytowanie na głębokość 30cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 1 320,97 m² b) Podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa dolna , po zagęszczeniu 15cm – 1320,97 m² c) Podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 15 cm – 1320,97 m² d) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -62,17 ton 4. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 1 205,90 m² 5. roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -59,93 m³ 6. urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) poręcze ochronne sztywne U-12a – 6,0m b) montaż znaków D-46 +D47 (komplet)- 1szt. c) montaż słupków przeszkodowych- 2,0 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5. Przebudowa drogi gminnej nr 361213T Komorów do Kobosa od km 0+000 do km 0+201 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. podbudowy a) korytowanie ( wraz z odwozem urobku) na głębokość 20cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 167,60 m² b) Podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 20cm – 603,00 m² c) Podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 40cm – 167,70 m² d) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -36,52 ton 2. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 710,30 m² 3. roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -45,23 m³ 4. urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaków D-1 +T6- 2szt. b) montaż znaków A-7 – 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6. Przebudowa drogi gminnej nr 361079T Książnice „Zakobylany”- Karsy Małe do Kanału od km 0+932 do km 1+505 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe żelbetonowe fi 60cm, dł 7,5m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 2. podbudowy a) Podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna , po zagęszczeniu 15 cm – 1 844,30 m² b) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -89,33 ton 3. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 1 729,00 m² 4. roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -85,95 m³ 5. urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż barier ochronnych o rozstawie słupków 2m – 24.0 m b) montaż tablic U-3c/d (180x60)- 2 szt. c) montaż znaków A-1, A-2, A-6b(c) – 2 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7. Przebudowa drogi gminnej nr 361194T Słupia Stadion od km 0+000 do km 0+165 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe żelbetonowe fi 50cm, dł 12,5m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 2. podbudowy a) wyrównanie istniejącej nawierzchni z tłucznia kruszywem łamanym o grubości 5 cm – 508,81 m² b) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -24,60 ton 3. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 475,20 m² 4. roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -17,03m³ b) wyrównanie z uzupełnieniem pobocza gruntem niespoistym z dowozu (nasypy pod pobocza) – 16,00m³ 4. urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż znaków D-1- 2 szt b) montaż znaków B-20- 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8. Przebudowa drogi gminnej nr 361033T Komorów koło dołów od km 0+000 do km 0+424 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. roboty przygotowawcze a) wznowienie granic pasa drogowego b) karczowanie pni mechanicznie wraz z odwozem karpiny- 9 szt c) rozbiórka nawierzchni asfaltowych z odwiezieniem gruzu na place składowe , głębokość średnia 6cm – 158,20 m² 2. odwodnienie korpusu drogowego a) przepusty rurowe żelbetonowe fi 50cm, dł 10,0m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 1 b) przepusty rurowe żelbetonowe fi 80cm, dł 7,5m ( rozbiórka istniejącego przepustu , ława z kruszywa gr. 30cm, montaż kręgów żelbetonowych l=2,5 , żelbetonowe ściany czołowe C25/30, izolacja na zimno, zasypka , odtworzenie nawierzchni ) – szt 2 3. podbudowy a) korytowanie ( z odwozem urobku) na głębokość 30cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 1 630,80 m² b) Podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa górna , po zagęszczeniu 30cm – 1 630,80 m² c) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 50kg/ m² wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej -81,54 ton 4. nawierzchnie a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni bitumicznej – 1 503,60 m² 5. roboty wykończeniowe a) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm, grubość średnia po zagęszczeniu 15cm -95,40 m³ b) oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp – 10,0 m c) umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 25,00m² d) wykopy z przemieszczeniem i wbudowaniem urobku w poszerzenie korpusu drogowego – 250,00m³ 6. urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) montaż barier ochronnych o rozstawie słupków 2m- 96,00m b) montaż znaków A-1, A-2, Ab(c) -4szt c) montaż znaków A-7 – 1 szt d) montaż znaków B-20 – 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233220-7, 45233320-8, 45233280-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
60,00 |
Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: