Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 33/1 w m. Rogoźnica Kolonia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 33/1 w m. Rogoźnica Kolonia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzec Podlaski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-22
  • ZamawiającyGMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 33/1 w m. Rogoźnica Kolonia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-371-24-96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 33/1 w m. Rogoźnica Kolonia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa666d85-2693-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003265/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej wewn. dz.nr ewid. 33/1 w miejscowości Rogoźnica Kolonia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: https://miedzyrzecgmina.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: https://miedzyrzecgmina.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)jest administratorem danych
osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Przebudowa drogi
wewnętrznej dz. nr ewid. 33/1 w m. Rogoźnica Kolonia; 3)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019
r. poz. 2019), dalej"ustawa Pzp”; 4)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78
ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w
sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)obowiązek podania przez Wykonawcę danych
osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6)w odniesieniu do danych
osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO; 7)Wykonawca posiada: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych dotyczących Wykonawcy; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych
osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza
integralności protokołu oraz jego załączników;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy
RODO; 8)Wykonawcy nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W
przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku
danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych,
prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.23.2021.RS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na długości 250 mb w ramach zadania
inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 33/1 w m. Rogoźnica Kolonia”.
2. Zakresem robót obejmuje w szczególności:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grub. 5 cm, dla KR 1-2;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W grub. 5 cm, dla KR 1-2;
- wykonanie podbudowy na poszerzeniu z kruszywa stab. mech. grub. w-wy 20 cm;
- uzupełnienie istniejącej podbudowy kruszywem stab. mech. grub. w-wy 5-10 cm;
- wykonanie w-wy odsączającej na poszerzeniu z pospółki grub. w-wy 10 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

43312400-7 - Walce drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00169200/01 z dnia 2021-09-03
2021-09-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
postępowania w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przyp.,o kt, mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp., strony dopuszcz. możliwość wprow. zm.
umowy w stosunku do tr.of., na podst. kt. dokonano wyboru Wyk., w przyp.
1)przedłuż. terminu realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku
wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez kt. należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej
ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, kt. nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy,
w szczeg.: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administr. publ.,
przy czym przedł. terminu realiz. zam. nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występow.
okoliczności s. wyższej,
2)przedłuż. terminu realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. skier. przez
Zam. do Wyk. pisemnego żądania wstrzymania robót budowl., stanowiących przedm. zam. lub
wydania zakazu prow. robót budowl., stanow. przedmiot zam. przez organ administracji publ. lub
eksploatatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za
które Wyk. ponosi odpowiedz., przy czym przedł. terminu realiz. zam. nastąpi o liczbę dni,
odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót bud. lub zakazano
prowadzenie robót bud.,
3)przedł. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąpienia kolizji z
instalacjami wewn. nieujawnionymi w dokum. proj. lub innymi rob. pow. przez innego wykon.,
przy czym przedł. terminu realiz. zam. nastąpi o liczbę dni niezbędną Wyk. na usunięcie kolizji z
instalacjami wewn. Nieujawn. w dok. proj. lub o liczbę dni niezbędnych do wyk. robót przez
innego wyk. – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedł. terminu realizacji;
4)przedł. terminu realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia
konieczności wprow. w dok. proj. zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót bud.,
stanowiących przedm. zam., przy czym przedł. terminu realiz. zam. nastąpi o liczbę dni
niezbędną do wprowadz. zm. w dok. proj. oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z
właściwymi organami, uzyskania opinii wł. organów oraz wydania decyzji przez wł. organy, przy
czym wprowadz. w dok. proj. zmian nie może skutkować zwiększeniem(zmianą) zakresu
świadczenia Wyk. zawartego w of. oraz zwiększ. wynagrodzenia Wyk., o kt. mowa w § 3 ust. 1,
5)przedł. terminu realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąpienia
warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dok. proj. i powod.
konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykon. przy wykorzysta. odmiennych od
zaprojektowanych rozwiązań techniczn., przy czym przedł. term. realiz. zam. nastąpi o liczbę dni
niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6)przedł. terminu wyk. zam. w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie
art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Pzp,
7)zmiany powszechnie obowiąz. przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na
realizację przedm. Zam. lub świadczenia stron umowy,
8)w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwyk., na kt. zasoby Wyk. powoływał się w celu
wykazania spełn. war. udz. w postęp. Wyk. jest obow. wykazać Zam., iż proponowany inny podwyk. lub Wyk. samodzielnie spełnia warunki udz. w postęp., w stopniu nie mniejszym niż
wymagany w trakcie postęp. o udziel. zam., poprzez przedstaw. w tym celu opow. dok.,
potwierdzających spełnianie war. udziału w postępow.,
9)zm. spos. rozliczania umowy lub dokonywa. płatności na rzecz Wyk. wskutek zaistnienia
przyczyn organizac. lub finans. leżących po stronie Zam. w tym na skutek zawartej przez Zam.
umowy o dofinans. zad.,
10)wszelkie zm., kt. będą konieczne do zagwarantow. zgodności umowy z wchodzącymi w życie
po term. skł. of. lub po zaw. um. przep. pr. w szczeg. przep. o pod. od tow. i usług w zakr. wynik.
z tych przepisów

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią - Wożuczyn
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI