Przebudowa drogi powiatowej nr 1259F St. Kol. Drzewce - Koryta

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1259F St. Kol. Drzewce - Koryta
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulęcin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Sulęciński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-27
  • Numer ogłoszenia544439-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544439-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.

Powiat Sulęciński: Przebudowa drogi powiatowej nr 1259F St. Kol. Drzewce - Koryta
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sulęciński, krajowy numer identyfikacyjny 21046690200000, ul. ul. Lipowa  , 69-200  Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7555243 do 46, e-mail kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl, faks 957 555 557.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatsulecinski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatsulecinski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatsulecinski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18a Biuro Podawcze
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1259F St. Kol. Drzewce - Koryta
Numer referencyjny: DZ.272.3.2020.KGry
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1259F St. Kol. Drzewce - Koryta.Zakres przebudowy obejmuje:• zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej w miejscach poszerzeń,• wykonanie niwelacji terenu do projektowanych rzędnych układu drogowego,• wykonanie nowej nawierzchni drogi powiatowej wraz z jej lokalnym poszerzeniem,• wykonanie mijanek na odcinkach jezdni o szerokości 3,00m,• wykonanie poboczy gruntowych umocnionych kruszywem łamanym,• wykonanie nowych nawierzchni zjazdów na posesje,• wykonanie chodników dla pieszych w miejscowości Koryta,• wykonanie wyspy dzielącej jezdnie wraz z odgięciem jezdni w kierunku miejscowości Koryta,• wykonanie przejścia dla pieszych z wykonaniem aktywnego oznakowania pionowego D-6• przebudowa skrzyżowania z drogą gminną,• humusowanie i obsianie trawą obszarów zielonych,• uporządkowanie terenu przyległego do drogi,• przebudowa skrzyżowania z drogą gminą,• przeniesienie obiektu kultu religijnego - krzyż przydrożny,PARAMETRY PROJEKTOWANYCH DRÓG• kategoria drogi - droga powiatowa,• kategoria ruchu KR2,• klasa drogi Z,• nawierzchnia jezdni bitumiczna,• szerokość jezdni 3,50 - 5,00m,• szerokość poboczy 1,00m gruntowe z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie• początek przebudowywanego odcinka km 0+000.00 istniejąca nawierzchnia drogi powiatowej,• koniec przebudowywanego odcinka km 3+904.09 istniejąca nawierzchnia drogi powiatowej,• przekrój drogowy daszkowy,• zjazdy na posesję szerokości min. 3,5m nie więcej jak szerokość jezdni,• przebudowywane skrzyżowanie z drogą gminną zwykłe typu T,• wyspa separująca ruch szerokości 2,00m,• odwodnienie przez spływ powierzchniowy w przyległy teren pasa drogowego,

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie branży drogowej z 5 letnim stażem pracy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określonąprzez zamawiającego. 2. Potwierdzenie dysponowania osobom do kierowania budową.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Warunki zmiany Umowy 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (tj. rozpoczęcia, trwania izakończenia) w sytuacji: a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanierobót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferze, przy czym naich potwierdzenie Wykonawca musi przedstawić stosowne dokumenty z IMiGW np.: mróz, porywistewiatry, opady deszczu (długotrwałe, przekraczające 6 godzin/dobę lub w ilości przekraczającej10mm/dobę), klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajkspowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; wyczerpanie limitu środków na dany roklub nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego; b) zmiany harmonogramurzeczowego wykonywania przedmiotu umowy; c) ujawnienia odkryć archeologicznych wymagającychprzeprowadzenia badań ratowniczych; d) ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagającychwstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby; e) wstrzymania realizacjiumowy przez Zamawiającego; f) wydłużającego się terminu podpisania decyzji o przyznaniudofinansowania; g) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacjiprojektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, technologii robót, wprowadzenia dodatkowychelementów drogi takich jak: zjazdy, chodniki, bariery ochronne, zatoki autobusowe, przebudowanieprzewidzianych w dokumentacji urządzeń kolidujących z realizowaną inwestycją lubwprowadzenie robót zamiennych; h) występowania (w przypadku stwierdzenia na etapie robótbudowlanych) niekorzystnych warunków gruntowo – wodnych pomimo wykonania na etapieopracowania dokumentacji projektowej badań geotechnicznych i określenia warunków gruntowo –wodnych podłoża nawierzchni zgodnie z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia Ministra Transportu iGospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinnyodpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r., nr 43, poz.430 z późniejszymizmianami) wymagających dodatkowych robót odwadniających, wymiany gruntu lub innychtechnologii wzmacniających podłoże gruntowe; i) gdy wystąpi konieczność wykonania robótniezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lubudzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez innepodmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, j) zmianybędącej następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonychprzez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydaniaprzez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek zmian wdokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu luborganu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojeniaroszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanychlub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; k) jeżeli wystąpi brakmożliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawnionyorgan lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych odWykonawcy, l) z uwagi na czas trwania procedury przetargowej oraz terminu podpisania umowy zwyłonionym Wykonawcą; m) wykonania przewidzianych umową robót budowlanych przed terminemumownym; n) konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy lub ograniczenia w jegoużytkowaniu, udzielenia zamówień na roboty dodatkowe, których wykonanie wpływa na zmianęterminu wykonania zamówienia podstawowego; o) wystąpienia wykopalisk oraz okolicznościzwiązanych z ochroną środowiska uniemożliwiających wykonywanie robót; p) uwarunkowaniaspołeczne (protesty, listy, petycje, itp.); q) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielamiurządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; r) przedłużania się terminów opiniowania izatwierdzania projektu organizacji ruchu na czas robót; s) zmiany w uzbrojeniu terenu w stosunku dodanych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na termin realizacji; t) w przypadku ukrytych waddokumentacji projektowej, które ujawniły się w trakcie realizacji zamówienia; u) koniecznościusunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, będących następstwemokoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 2) zmiany osobowe polegające na zmianie osób przypomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje przedmiot umowy, a od których wymaganookreślonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lubwykształceniem spełniającym wymóg SIWZ; 3) zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresiezmiany harmonogramu rzeczowego wykonywania przedmiotu umowy; 4) zmiany sposobu rozliczaniaumowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacjiprojektu. 5)pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy (np. zmianawynagrodzenia, zakresu robót, sposobu realizacji, itp.): a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanieprzedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez siłę wyższą rozumie się każde zdarzenie zewnętrzne, którebyło nie do przewidzenia przez Strony umowy, któremu nie można było zapobiec i która ma wpływ najej realizację. b) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowylub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartych przez Zamawiającego wwytycznych dotyczących realizacji projektu, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji częściprzedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostaniepomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia orazudokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowyplanowanymi świadczeniami; d) zrealizowanie jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotemumowy, przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanew dokumentacji projektowej, e) realizacja robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacjiprojektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art.36a ust. 1 ustawy – Prawo Budowlane f) zmiana wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robótdodatkowych lub zamiennych, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotowego niniejszejumowy; g) zmiana technologii wykonywania robót w szczególności: - konieczności zrealizowaniaprojektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w dokumentacjiprojektowej w szczególności w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoniewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - odmiennie od przyjętych w dokumentacjiprojektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwościązrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; - odmienneod przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe; - umożliwiające uzyskanie lepszejjakości robót; - w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektówinfrastrukturalnych; - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych i materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; - pojawienie się nowszejtechnologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztówwykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - pojawieniesię na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztówrealizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lubumożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; h) wystąpienie (w przypadku stwierdzenia na etapierobót budowlanych) niekorzystnych warunków gruntowo – wodnych pomimo wykonania na etapieopracowania dokumentacji projektowej badań geotechnicznych i określenia warunków gruntowo –wodnych podłoża nawierzchni zgodnie z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia Ministra Transportu iGospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinnyodpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r., nr 43, poz.430 z późniejszymizmianami) wymagających dodatkowych robót odwadniających, wymiany gruntu lub innychtechnologii wzmacniających podłoże gruntowe; i) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzeniazmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, technologii robót,wprowadzenia dodatkowych elementów drogi takich jak: zjazdy, chodniki, bariery ochronne, zatokiautobusowe, przebudowa nieprzewidzianych w dokumentacji urządzeń kolidujących z realizowanąinwestycją lub wprowadzenie robót zamiennych bądź dodatkowych, niezbędnych dla poprawnejrealizacji zadania; j) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mającymwpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; k) kolizja z planowanymi lubrównolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowiezostaną ograniczone do zmian koniecznych, powodujących uniknięcie kolizji; l) wystąpieniawykopalisk, niewybuchów oraz okoliczności związanych z ochroną środowiska uniemożliwiającychwykonywanie robót; m) zmiana zakresu robót w przypadku protestów mieszkańców; n) koniecznośćprowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; o)Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców – podmiotów trzecich na zasobach, którychWykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, żekolejny podwykonawca - podmiot trzeci wykaże, spełnianie warunków w zakresie wymaganym przezZamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne; p) zmiana zakresu robót / ilościrealizowanego przez podwykonawców; r) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniuzawarcia umowy; s) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, t)danych rejestrowych, u) będące następstwem sukcesji uniwersalnej z mocy prawa po jednej ze stronumowy, v) zmiany numeru rachunku Wykonawcy, w) zmiany teleadresowe Stron umowy określonychw umowie; z) Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi, pod warunkiem, że zaproponowana przez Wykonawcę, na dane stanowisko, osobawykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym, niż Zamawiający określił na etapiepostępowania o zamówienie publiczne. 6. Zawarcie umowy na roboty dodatkowe, o której mowa wust. 3 pkt. 3, możliwe będzie po przeprowadzeniu odrębnego postępowania, podstawę któregostanowić będzie protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zaakceptowany przezZamawiającego, a podpisany przez Wykonawcę , Inspektora Nadzoru i w razie koniecznościProjektanta. 7. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formypisemnej. 8. Zamawiający przewiduje zmiany umowy o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 – 6 PZP
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje poj.pracowników lub brygady do prac brukarskich
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy poj.pracowników lub małej ekipy brukarzy. Inwestycje na terenie woj.lubuskiego i wielkopolskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI