Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Zapowiednia
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPyzdry
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-25
ZamawiającyGMINA I MIASTO PYZDRY
Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
Numer ogłoszenia2021/BZP 00047515
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047515 z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa drogi gminnej w m. Zapowiednia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO PYZDRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Taczanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyzdry
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632768333
1.5.8.) Numer faksu: 632768334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pyzdry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004412/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w m. Zapowiednia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pyzdry.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pyzdry.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie zzapisami rozdziałów VIII, XI i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zapowiednia gmina Pyzdry, od km 0 + 000 do km 0 + 919,92 długość drogi 0,919,92 kmRozbudowa polegać będzie na :• wykonaniu jezdni o szerokości 5,0 m • o nawierzchni z betonu asfaltowego • warstwy ścieralna gr. 4 cm. • warstwy wiążąca gr. 5 cm• warstwa podbudowy zasadniczej kruszywa łamanego granitowego o grubości 20 cm• wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamanego granitowego o szerokości 0,75 m
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-04
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a. Nie podlegają wykluczeniu; b. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przezZamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1.Wprzypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien onzawieraćwszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty niepodlegauzupełnieniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz obrakupodstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. (art 125ust. 1).3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. 4)OświadczenieWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.5)Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona;wprzypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).6)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio doofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługiwykonająposzczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) istotnej, leżącej po stronieZamawiającego,zwłoki w przekazaniu terenu wykonywania robót remontowych Wykonawcy,konieczności zmiandokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lubbędą mogły miećwpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, o ilość dni zwłoki,wstrzymania robót przezZamawiającego, b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych,które ze względówobiektywnych uniemożliwiają lub mogą negatywnie wpłynąć na jakośćwykonywanych (zgodnie zSWZ) robót budowlanych oraz ich trwałość, w przypadku, gdy niezostały przewidziane, o ileWykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ nawykonanie umowy wterminie – w tym przypadku termin może być wydłużony o ilość dni,podczas których wystąpiływw. zdarzenia, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanierobót w określonym wumowie terminie o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięciajej skutków, d)wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechaniaczynności, doktórych Wykonawca był zobowiązany o czas niezbędny do jej usunięcia, e) działańosób trzecichlub organów władzy publicznej, powodujących przewlekłość postępowania ouzyskanie odinstytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnychdo realizacjiumowy oraz działań, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenierealizacjizamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww. osób trzecich, f)koniecznościwykonania dodatkowych badań, wprowadzenia zmian w projekcie – o czasniezbędny douzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, przeprowadzenia ww. badań. Wtakim przypadkudopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą z ww.zmian, g)konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych lub innych niezbędnych do wykonaniaprzedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy oczasniezbędny na ich wykonanie, na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp,h)realizacji odrębnej umowy lub prac realizowanych w miejscu i czasie wykonywanianiniejszejumowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnianiawzajemnychpowiązań – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robótobjętych niniejszą umową. 2) Zmiany przedstawicieli Stron w przypadku niemożności pełnieniapowierzonych imfunkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy itp.). 3) Zmiany Podwykonawcyalbo rezygnacja zudziału Podwykonawcy – jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcydotyczy podmiotu, naktórego zasoby Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnianiawarunków udziału wpostępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, żeproponowany innyPodwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia jest w stopniu niemniejszym niżPodwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakciepostępowania oudzielenie zamówienia. 4) Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wprzypadku: a)zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy wzakresieprzewidzianym przez Zamawiającego nie jest możliwe, czego nie przewidziano wchwilizawarcia umowy, b) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innychrozwiązańtechnicznych, niż założone w SWZ, c) zaistnienia istotnej zmiany okolicznościpowodującej, żewykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nieprzewidziano wchwili zawarcia umowy, d) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegleprowadzonymiprzez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostanąograniczonedo zmian koniecznych powodujących uniknięcie usunięcia kolizji, Pozostałe zapisysą dostępnew Projekcie umowy - zał. nr 4
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 09:10
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pyzdry.ezamawiajacy.pl zakładka oferty
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 09:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej).
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.