Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Janowska

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Janowska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPyzdry
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO PYZDRY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047520
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Janowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO PYZDRY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Taczanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyzdry

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632768 333

1.5.8.) Numer faksu: 632768 334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pyzdry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Janowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d07d69-ae49-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004412/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Janowska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pyzdry.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pyzdry.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziałów VIII, XI i XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Kolonia Janowska, gmina Pyzdry na odc drogi o długości 1420 m. Skład planowanych robót budowlanych:• roboty pomiarowe • remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej, • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, • wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką min asfaltową, • wykonanie nakładki z warstwy z betonu asfaltowego, • wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego • uporządkowanie terenów zielonych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszympostępowaniu kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a. Nie podlegają wykluczeniu; b. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1. Wprzypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawieraćwszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlegauzupełnieniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o brakupodstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. (art 125 ust. 1).3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. 4) OświadczenieWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. 5)Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona; wprzypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). 6)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego,zwłoki w przekazaniu terenu wykonywania robót remontowych Wykonawcy, konieczności zmiandokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły miećwpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, o ilość dni zwłoki, wstrzymania robót przezZamawiającego, b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względówobiektywnych uniemożliwiają lub mogą negatywnie wpłynąć na jakość wykonywanych (zgodnie zSWZ) robót budowlanych oraz ich trwałość, w przypadku, gdy nie zostały przewidziane, o ileWykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na wykonanie umowy wterminie – w tym przypadku termin może być wydłużony o ilość dni, podczas których wystąpiływw. zdarzenia, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym wumowie terminie o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia jej skutków, d)wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, doktórych Wykonawca był zobowiązany o czas niezbędny do jej usunięcia, e) działań osób trzecichlub organów władzy publicznej, powodujących przewlekłość postępowania o uzyskanie odinstytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacjiumowy oraz działań, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacjizamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww. osób trzecich, f) koniecznościwykonania dodatkowych badań, wprowadzenia zmian w projekcie – o czas niezbędny douzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, przeprowadzenia ww. badań. W takim przypadkudopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą z ww. zmian, g)konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych lub innych niezbędnych do wykonaniaprzedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy o czasniezbędny na ich wykonanie, na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp, h)realizacji odrębnej umowy lub prac realizowanych w miejscu i czasie wykonywania niniejszejumowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględniania wzajemnychpowiązań – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych niniejszą umową. 2) Zmiany przedstawicieli Stron w przypadku niemożności pełnienia powierzonych imfunkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy itp.). 3) Zmiany Podwykonawcy albo rezygnacja zudziału Podwykonawcy – jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, naktórego zasoby Wykonawca powołał się w celu wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany innyPodwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia jest w stopniu nie mniejszym niżPodwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania oudzielenie zamówienia. 4) Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku: a)zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresieprzewidzianym przez Zamawiającego nie jest możliwe, czego nie przewidziano w chwilizawarcia umowy, b) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązańtechnicznych, niż założone w SWZ, c) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, żewykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie przewidziano wchwili zawarcia umowy, d) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymiprzez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczonedo zmian koniecznych powodujących uniknięcie usunięcia kolizji, Pozostałe zapisy są dostępnew Projekcie umowy - zał. nr 4

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pyzdry.ezamawiajacy.pl zakładka oferty

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Sadogóra
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywne dostawy nabiału.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pyzdry: Przebudowa drogi gminnej w m. Zapowiednia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pyzdry: Przebudowa drogi gminnej w m. Dłusk
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej w m. Zapowiednia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI