Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Baraniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO PYZDRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Taczanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyzdry
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632768333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pyzdry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w m. Baraniec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344e8f30-b65d-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039684/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w m. Baraniec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pyzdry
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pyzdry
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziałów IX, XII, XIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Baraniec (obręb Grądy Dolne) o długości 990 mb i szerokości 4 m.
W zakres prac wchodzić będą:
- roboty pomiarowe
- korytowanie na poszerzeniach jezdni
- wyrównanie nierówności nawierzchni
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm. (na poszerzeniach)
- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową o gr. 3 cm
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy ścieralnej
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 5 cm;
- wykonanie poboczy z kruszywa o szer. 0,2 m
- plantowanie powierzchni gruntu
- humusowanie terenów zieleni i skarp
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Nie podlegają wykluczeniu, Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr1. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
(art125ust. 1).3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli
dotyczy.4)Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.5)Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona;w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia).6)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) istotnej, leżącej
po stronie Zamawiającego,zwłoki w przekazaniu terenu wykonywania robót
remontowych Wykonawcy,konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww.
okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, o ilość
dni zwłoki,wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) wystąpienia takich
warunków atmosferycznych,które ze względów obiektywnych uniemożliwiają lub mogą
negatywnie wpłynąć na jakość wykonywanych (zgodnie zSWZ) robót budowlanych oraz ich
trwałość, w przypadku,gdy nie zostały przewidziane, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te
miały bezpośredni wpływ na wykonanie umowy w terminie – w tym przypadku termin może być
wydłużony o ilość dni,podczas których wystąpiły ww. zdarzenia, c) działania siły wyższej,
uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym w umowie terminie o czas działania siły wyższej
oraz niezbędny do usunięcia jej skutków, d)wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub
niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany o czas
niezbędny do jej usunięcia, e) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, powodujących
przewlekłość postępowania o zyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń,
decyzji,uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy oraz działań, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww.
osób trzecich, f)konieczności wykonania dodatkowych badań, wprowadzenia zmian w projekcie –
o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, przeprowadzenia ww.
badań. W takim przypadku dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą
zww.zmian, g)konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych lub innych
niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację
przedmiotu umowy czas niezbędny na ich wykonanie, na warunkach określonych w art. 455 ust.
1 pkt 3 i 4Pzp,h)realizacji odrębnej umowy lub prac realizowanych w miejscu i
czasie wykonywania niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac
uwzględniania wzajemnych powiązań – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody
wprowadzeniu robót objętych niniejszą umową. 2) Zmiany przedstawicieli Stron w
przypadku niemożności pełnienia powierzonych im funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy
itp.). 3)Zmiany Podwykonawcy albo rezygnacja z udziału Podwykonawcy – jeżeli zmiana albo
rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany
wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia jest w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zmiany zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku: a)zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że
wykonanie umowy w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego nie jest możliwe, czego nie
przewidziano w chwili zawarcia umowy, b) zmiany przepisów powodujących konieczność
przyjęcia innych rozwiązań technicznych, niż założone w SWZ, c) zaistnienia istotnej
zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia kolizji
zaplanowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W
takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych
powodujących uniknięcie usunięcia kolizji, Pozostałe zapisy są dostępne w Projekcie umowy - zał.
nr 4
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pyzdry
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-26