Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci gazowej w gminie Pyzdry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO PYZDRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Taczanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyzdry
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632768333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pyzdry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci gazowej w gminie Pyzdry
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cece3e29-bb16-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039684/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Gazyfikacja Gminy Pyzdry
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pyzdry
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pyzdry
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziałów IX, XII,
XIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia w miejscowościach Pyzdry, Tarnowa (gmina Pyzdry, powiat wrzesiński) - Etap II część 2.
Zakres rzeczowy:
Budowa gazociągu średniego ciśnienia PE 100 dn 180 mm o długości L=3,0 m
Budowa gazociągu średniego ciśnienia PE 100 dn 160 mm o łącznej długości L=4205,0 m
Budowa gazociągu średniego ciśnienia PE 100 dn 90 mm o łącznej długości L=2723,0 m
Budowa gazociągu średniego ciśnienia PE 100 dn 63 mm o łącznej długości L=8305,0m
Gazociągi średniego ciśnienia zaprojektowane są w drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych oraz w pięciu działkach prywatnych. Zaprojektowane jest również przejście gazociągiem dn 160 jest pod kanałem Flisa oraz pod przepustem drogowym w drodze powiatowej metodą przewiertu sterowanego.
Planowana data zakończenia całości realizacji zamówienia: 31.10.2023 r w tym terminie należy wykonać zadanie w dwóch etapach:
Etap I do dnia 31.10.2022 r. –obejmujący obszar Rynku w Pyzdrach (zgodnie z załącznikiem nr 1- Plan Sytuacyjny ul. Rynek w Pyzdrach), całą miejscowość Tarnowa oraz odcinek pomiędzy miejscowością Tarnowa a miejscowością Pyzdry (do skrzyżowania ul. Wrocławskiej
z ul. Zwierzyniec)
Etap II do dnia 31.10.2023 r - cała miejscowość Pyzdry (z wyłączeniem Rynku)
Termin realizacji etapów zamówienia jest ściśle związany z terminem zakończenia umowy
o dofinansowanie.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym
„Wykonanie dokumentacji projektowej gazociągów ś/c na terenie miejscowości Pyzdry, Tarnowa - ETAP II cz.2”
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z opisem wykonawczym, załączonymi dokumentami formalno- prawnymi – uzgodnieniami i opiniami, załącznikami graficznymi, rysunkami.
Ponadto dla przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- przygotowania kompletu dokumentów w celu zawiadomienia przez Zamawiającego
właściwego organu Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy gazociągów
- przygotowania Planu BIOZ
- zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie
z przepisami bhp, ochrony środowiska oraz p.poż,
- zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę
- wykonania prac w drogach publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną
- uporządkowanie terenu budowy. Wykonawca uporządkuje teren budowy usuwając swój
sprzęt, urządzenia budowlane, odpady i pozostałości po robotach budowlano-
montażowych oraz przygotuje teren budowy do przekazania Zamawiającemu w stanie czystym
i nie budzącym zastrzeżeń
- uczestnictwo w odbiorach: częściowych, technicznych i odbiorach końcowych
przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Nie podlegają wykluczeniu, Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) istotnej, leżącej
po stronie Zamawiającego,zwłoki w przekazaniu terenu wykonywania robót
remontowych Wykonawcy,konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww.
okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, o ilość
dni zwłoki,wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych,które ze względów obiektywnych uniemożliwiają lub mogą
negatywnie wpłynąć na jakość wykonywanych (zgodnie zSWZ) robót budowlanych oraz ich
trwałość, w przypadku,gdy nie zostały przewidziane, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te
miały bezpośredni wpływ na wykonanie umowy w terminie – w tym przypadku termin może być
wydłużony o ilość dni,podczas których wystąpiły ww. zdarzenia, c) działania siły wyższej,
uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym w umowie terminie o czas działania siły wyższej
oraz niezbędny do usunięcia jej skutków, d)wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub
niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany o czas
niezbędny do jej usunięcia, e) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, powodujących
przewlekłość postępowania o zyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń,
decyzji,uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy oraz działań, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie
realizacji zamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww.
osób trzecich, f)konieczności wykonania dodatkowych badań, wprowadzenia zmian w projekcie –
o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, przeprowadzenia ww.
badań. W takim przypadku dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą
zww.zmian, g)konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych lub innych
niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację
przedmiotu umowy czas niezbędny na ich wykonanie, na warunkach określonych w art. 455 ust.
1 pkt 3 i 4Pzp,h)realizacji odrębnej umowy lub prac realizowanych w miejscu i
czasie wykonywania niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac
uwzględniania wzajemnych powiązań – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody
wprowadzeniu robót objętych niniejszą umową. 2) Zmiany przedstawicieli Stron w
przypadku niemożności pełnienia powierzonych im funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy
itp.). 3)Zmiany Podwykonawcy albo rezygnacja z udziału Podwykonawcy – jeżeli zmiana albo
rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany
wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia jest w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zmiany zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku: a)zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że
wykonanie umowy w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego nie jest możliwe, czego nie
przewidziano w chwili zawarcia umowy, b) zmiany przepisów powodujących konieczność
przyjęcia innych rozwiązań technicznych, niż założone w SWZ, c) zaistnienia istotnej
zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia kolizji zaplanowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie usunięcia kolizji, Pozostałe zapisy są dostępne w Projekcie umowy - zał.nr 4
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pyzdry
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-06