Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 843555P Racławice - Renta (za budynkami)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kraszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-522
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627312038
1.5.8.) Numer faksu: 627312039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kraszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 843555P Racławice - Renta (za budynkami)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41639435-6f94-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004377/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 846546P Racławice-Renta (za budynkami)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kraszewice.biuletyn.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kraszewice 63-522 Kraszewice ul. Wieluńska 53, tel.: (62) 731-20-38, fax.: (62) 731-20-38 , e-mail:urzad@kraszewice.pl 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Mateusz Moś. Można się z nim skontaktować listowanie na adres: ul. Wieluńska 53, 63-522 Kraszewice lub przez e-mail:rodo@kraszewice.pl ,3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 843555P Racławice - Renta. Lokalizacja inwestycji droga gminna nr 843555P, znajduje się w województwie wielkopolskim, w powiecie ostrzeszowskim w gminie Kraszewice, w miejscowości Racławice. Roboty związane z przebudową drogi zlokalizowane są na działkach nr ewidencyjnych: 286, obręb: 0008.286 Racławice. Jednostka ewidencyjna: 301805_2.Nawierzchnia drogi gminnej o długości 1400 m i powierzchni 5600 m2. Ciąg jezdny o szerokości 4.0m na odcinku 1400 m od zjazdu z drogi gminnej Racławice – Giżyce.Zadanie Inwestycyjne polega, na wykonaniu prac w oparciu o dokumentację projektową: a) Projekt budowlany - Przebudowa drogi gminnej nr 843555P Racławice – Renta (za budynkami)b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu stanowiąca integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.2. Wszędzie, gdzie zachodzi rozbieżność pomiędzy projektami budowlanymi, a projektami wykonawczymi i specyfikacjami technicznymi, należy przyjąć rozwiązania określone w projektach wykonawczych i specyfikacjach, jako uściślających projekt budowlany3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót i usług towarzyszących: -roboty przygotowawcze-roboty nawierzchniowe- roboty wykończeniowe- oznakowanie pionowe4. Stan istniejącyObecnie droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego z wieloma nierównościami iubytkami , które zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. W liniach rozgraniczającychszerokość pasa drogowego wynosi 6,00m5. Stan projektowany:1) Ze względu na parametry techniczne istniejącej drogi przyjęto klasę drogi D(droga dojazdowa).Droga klasy D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników.2) W pasie przebudowywanego odcinka drogi urządzenia infrastruktury nie utrudniają w jakikolwiek sposób w przewidzianych robotach.3) Parametry projektowe:- klasa drogi : D (dojazdowa),- dostępność: nieograniczona,- długość jezdni : 1400m- kategoria ruchu : KR1- prędkość projektowana – 40km/h- szerokość jezdni – 4,00m- szerokość poboczy - 1mPozostałe parametry zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.4) Przekrój poprzeczny - W przekroju poprzecznym przebudowywany odcinek drogi zaprojektowano w następujący sposób:– szerokość jezdni 4,00m , przekrój spadek daszkowy 2% na odcinku całej drogiW przekroju drogowym pobocza jezdni o szerokości 2x1m należy wykonać z gruntu ze spadkiem 7%5) Konstrukcja nawierzchni- Nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych KR1 gr.4cm- Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego twardego o granulacji 0/31,5 gr.20cm po zagęszczeniu(uwałowaniu); 6) Rozwiązania sytuacyjne - Oś drogi gminnej zaprojektowano na podstawie pomiaru sytuacyjnego przy założeniu maksymalnego wpisania trasy w istniejącą oś i wykorzystania pasa drogowego drogi gminnej.7) Konstrukcja drogi - Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruchlekki .8) Odwodnienie drogi - Odwodnienie wód opadowych z jezdni zapewnione jest poprzez spadki poprzeczne i podłużne drogi , a spływająca woda oddawana jest do przyległego terenu.9) Oznakowanie pionowe - W związku z przebudową należy zamontować dodatkowe znaki ostrzegawcze w ilości 6 szt. Rodzaj znaków należy uzgodnić z inwestorem lub inspektorem nadzoru.10) Pozostałe roboty i czynniki - Cały zakres robót zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi gminnej. Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń podziemnych w miejscach, gdzie istnieje zagrożenie ich naruszenia. Roboty ziemne w obrębie urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie. Projektowany remont drogi nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu istniejącego środowiska, ponieważ zlokalizowana jest w użytkowym pasie drogowym. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami, zasadami i normami obowiązującymi w tym zakresie.11) UWAGA!W trakcie prowadzonych robót drogowych, wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie znaków geodezyjnych.12) Uporządkowanie przyległego terenu - Prace porządkowe w trakcie realizacji zadania oraz po ich zakończeniu gwarantujące czystość w obszarze podlegającym zamówieniu;6. W ramach realizacji budowy należy zapewnić bieżącą obsługę geodezyjną budowy, w tym: a) prace przygotowawcze, pomiary uzupełniające konieczne do realizacji zadania, domiary sytuacyjne, uściślenie rzędnych wysokościowych , b) prace pomiarowe poparte wpisami w dzienniku budowy. c) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, d) przekazanie zamawiającemu 3 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.7. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za wykonane dodatkowych usług, nie stanowiących przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium:1) cena – znaczenie 60%2) okres gwarancji – znaczenie 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7