Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa boiska na dwa boiska wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Kraszewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kraszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-522
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627312038
1.5.8.) Numer faksu: 627312039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kraszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska na dwa boiska wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Kraszewicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaf96f8d-8181-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004377/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Kraszewicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kraszewice 63-522 Kraszewice ul. Wieluńska 53, tel.: (62) 731-20-38, fax.: (62) 731-20-38 , e-mail:urzad@kraszewice.pl• administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Mateusz Moś. Można się z nim skontaktować listowanie na adres: ul. Wieluńska 53, 63-522 Kraszewice lub przez e-mail:rodo@kraszewice.pl ,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu pro-wadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska wielofunkcyjnego na potrzeby dzieci i młodzieży uczęszczających do szkoły w Kraszewicach, jak i pozostałych mieszkańców gminy. Projektowana infrastruktura sportowa, przeznaczona będzie na potrzeby realizacji zajęć wychowania fizycznego, służącej jednocześnie lokalnym społecznościom do aktywnego spędzania czasu wolnego, jak również – w miarę możliwości – umożliwiającej współzawodnictwo sportowe. Projektowany obiekt przyszkolny będzie pełnił funkcje, nie tylko związane z poprawą warunków realizacji zajęć wychowania fizycznego, ale również będzie obiektem sportowym, ogólnodostępnym dla każdego.Projekt zakłada utworzenie kompleksowego obiektu umożliwiającego rozwój kultury fizycznej mieszkańców wsi.Ogólny wymiar całego obiektu: ok. 19,7 x 62,66 mPowierzchnia całkowita obiektu: ok. 1130,0 m2Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej: ok. 1110,0 m2Wymiary boisk:a) boisko do tenisa ziemnego – 23,77 x 10,97 mb) boisko do siatkówki – 18,00 x 9,00 mc) boisko do koszykówki – 28,00 x 15,00 mPonadto wyznaczono strefy rzutów do piłki ręcznej oraz do minikoszykówki. Boisko wielofunkcyjne podzielono na dwie części, oddzielone od siebie za pomocą piłkochwytu. Ogólny wymiar części boiska przeznaczonej do gry w tenisa, siatkówkę wynosi: 32,1 m x 19,1 m. Ogólny wymiar części boiska przeznaczonej do gry w koszykówkę wynosi: 29,78 x 16,0 m.Przewidywane do wykonania elementy zagospodarowania terenu:a) przygotowanie terenu,b) usunięcie istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z obrzeżami i warstwami podbudowy – pow. ok. 920,0 m2,c)demontaż ławek bez oparć – 16 szt.,d)demontaż koszy do koszykówki – 3 szt.,e) demontaż bramek piłkarskich – 2 szt.,f) demontaż słupa – 1 szt.,g) przygotowanie podłoża i warstw podbudowy, wykonanie nawierzchni poliuretanowej – pow. ok. 1110,0 m2,h) wykonanie odwodnienia liniowego planowanego boiska do instalacji kanalizacji deszczowej,i) lokalizacja małej architektury i urządzeń zgodnie ze spisem poniżej,j) montaż piłkochwytów – dł. ok. 183 mb, w tym dwie bramy szer. 3,0 m oraz dwie furtki szer. 1,0 m,k) uporządkowanie terenu,l) odtworzenie nawierzchni trawiastej – pow. ok. 376,0 m2.Zestawienie ilościowe przykładowej małej architektury, urządzeń i elementów zagospodarowania terenu zastosowanych w projekcie:a) Kosze do koszykówki pełnowymiarowe szt. 2,b) Kosze do minikoszykówki szt. 2,c) Bramki do piłki ręcznej szt. 2,d) Słupki wielofunkcyjne szt. 2,e) Zestaw siatek do tenisa (1 szt. – komplet) i siatkówki (1 szt. – komplet), f) Kosze na odpady szt. 3,g) Regulamin wraz z tablicą informacyjną szt. 1,h) Stojak na rowery szt. 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych