Przebudowa dróg na terenie Gminy Łopuszno Część Nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Łopuszno Część Nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 001632T część ul. Żwirowej i Górki Łopuszańskie (działki nr 432, 499), długość 662,00 mb Część Nr 2. Przebudowa drogi Karolinów – Marianów do drogi powiatowej nr 0483T (działki nr 414, 416), długość 338,00 mb. Część Nr 3. Przebudowa drogi Antonielów – Wojciechów (działka nr 1/2), długość 201,00 mb. Część Nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 001636T w miejscowości Czartoszowy (część działki nr 129), długość 190,00 mb Część Nr 5. Przebudowa drogi Fanisławiczki – Hucisko I etap do rzeki (działka nr 527), długość 420,00 mb Część Nr 6. Przebudowa drogi gminnej nr 001606T Grabownica – Rosochy I etap (część działki nr 185), długość 910,00 mb. Część Nr 7. Przebudowa drogi – ul. Armii Krajowej w miejscowości Łopuszno - I etap (działka nr 427/22), długość 143,00 mb. Część Nr 8. Przebudowa drogi w Snochowicach ul. Zagóra (część działki nr 56/2), długość 162,00 mb. Część Nr 9. Przebudowa drogi gminnej nr 001610T w msc. Fanisławiczki, długość 160,00 mb Część Nr 10. Przebudowa drogi w miejscowości Jedle k/boiska (działka nr 266/2 oraz część działki nr 317- skrzyżowanie), długość 191,00 mb. Część Nr 11. Przebudowa drogi gminnej nr 001612T Zasłońce - Okrajek (działka nr 170), długość 710,00 mb. Część Nr 12. Przebudowa drogi gminnej dz. ewidencyjna nr 425/2, obręb Łopuszno ul. Spacerowa, długość 352,00 mb. Część Nr 13. Przebudowa drogi gminnej nr 001604T Eustachów Duży – Eustachów Mały, (działka Nr 51/2, i 84/2 obręb Eustachów) długość 822,00 mb
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁopuszno
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łopuszno
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-08
  • Numer ogłoszenia613180-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613180-N-2017 z dnia 2017-11-08 r.

Gmina Łopuszno: Przebudowa dróg na terenie Gminy Łopuszno Część Nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 001632T część ul. Żwirowej i Górki Łopuszańskie (działki nr 432, 499), długość 662,00 mb Część Nr 2. Przebudowa drogi Karolinów – Marianów do drogi powiatowej nr 0483T (działki nr 414, 416), długość 338,00 mb. Część Nr 3. Przebudowa drogi Antonielów – Wojciechów (działka nr 1/2), długość 201,00 mb. Część Nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 001636T w miejscowości Czartoszowy (część działki nr 129), długość 190,00 mb Część Nr 5. Przebudowa drogi Fanisławiczki – Hucisko I etap do rzeki (działka nr 527), długość 420,00 mb Część Nr 6. Przebudowa drogi gminnej nr 001606T Grabownica – Rosochy I etap (część działki nr 185), długość 910,00 mb. Część Nr 7. Przebudowa drogi – ul. Armii Krajowej w miejscowości Łopuszno - I etap (działka nr 427/22), długość 143,00 mb. Część Nr 8. Przebudowa drogi w Snochowicach ul. Zagóra (część działki nr 56/2), długość 162,00 mb. Część Nr 9. Przebudowa drogi gminnej nr 001610T w msc. Fanisławiczki, długość 160,00 mb Część Nr 10. Przebudowa drogi w miejscowości Jedle k/boiska (działka nr 266/2 oraz część działki nr 317- skrzyżowanie), długość 191,00 mb. Część Nr 11. Przebudowa drogi gminnej nr 001612T Zasłońce - Okrajek (działka nr 170), długość 710,00 mb. Część Nr 12. Przebudowa drogi gminnej dz. ewidencyjna nr 425/2, obręb Łopuszno ul. Spacerowa, długość 352,00 mb. Część Nr 13. Przebudowa drogi gminnej nr 001604T Eustachów Duży – Eustachów Mały, (działka Nr 51/2, i 84/2 obręb Eustachów) długość 822,00 mb
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, krajowy numer identyfikacyjny 291010292, ul. Konecka  12 , 26-070  Łopuszno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413914009, e-mail gmina@lopuszno.pl, faks +48413914054.
Adres strony internetowej (URL): www.lopuszno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lopuszno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Lopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, sekretariat (pokój Nr 5)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Łopuszno Część Nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 001632T część ul. Żwirowej i Górki Łopuszańskie (działki nr 432, 499), długość 662,00 mb Część Nr 2. Przebudowa drogi Karolinów – Marianów do drogi powiatowej nr 0483T (działki nr 414, 416), długość 338,00 mb. Część Nr 3. Przebudowa drogi Antonielów – Wojciechów (działka nr 1/2), długość 201,00 mb. Część Nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 001636T w miejscowości Czartoszowy (część działki nr 129), długość 190,00 mb Część Nr 5. Przebudowa drogi Fanisławiczki – Hucisko I etap do rzeki (działka nr 527), długość 420,00 mb Część Nr 6. Przebudowa drogi gminnej nr 001606T Grabownica – Rosochy I etap (część działki nr 185), długość 910,00 mb. Część Nr 7. Przebudowa drogi – ul. Armii Krajowej w miejscowości Łopuszno - I etap (działka nr 427/22), długość 143,00 mb. Część Nr 8. Przebudowa drogi w Snochowicach ul. Zagóra (część działki nr 56/2), długość 162,00 mb. Część Nr 9. Przebudowa drogi gminnej nr 001610T w msc. Fanisławiczki, długość 160,00 mb Część Nr 10. Przebudowa drogi w miejscowości Jedle k/boiska (działka nr 266/2 oraz część działki nr 317- skrzyżowanie), długość 191,00 mb. Część Nr 11. Przebudowa drogi gminnej nr 001612T Zasłońce - Okrajek (działka nr 170), długość 710,00 mb. Część Nr 12. Przebudowa drogi gminnej dz. ewidencyjna nr 425/2, obręb Łopuszno ul. Spacerowa, długość 352,00 mb. Część Nr 13. Przebudowa drogi gminnej nr 001604T Eustachów Duży – Eustachów Mały, (działka Nr 51/2, i 84/2 obręb Eustachów) długość 822,00 mb
Numer referencyjny: GI.271.40.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
13


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie Gminy Łopuszno: 1.1. Część Nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 001632T część ul. Żwirowej i Górki Łopuszańskie (działki nr 432, 499), długość 662,00 mb Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu i szerokości 65 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 5 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,30 m oraz 3,70 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% Wykonanie przepustu z rur o średnicy 40 cm z rur z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN 8 pod drogą dojazdową do pól. 1.2. Część Nr 2. Przebudowa drogi Karolinów – Marianów do drogi powiatowej nr 0483T (działki nr 414, 416), długość 338,00 mb. Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy oraz na dł. wjazdów. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 4 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% 1.3. Część Nr 3. Przebudowa drogi Antonielów – Wojciechów (działka nr 1/2), długość 201,00 mb. Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 6 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca AC 11W gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,05 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,00 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% 1.4. Część Nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 001636T w miejscowości Czartoszowy (część działki nr 129), długość 190,00 mb Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 12 cm oraz 0-31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 4 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża przy śr. głębokości 12 cm - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 8 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% 1.5. Część Nr 5. Przebudowa drogi Fanisławiczki – Hucisko I etap do rzeki (działka nr 527), długość 420,00 mb Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 9 cm oraz 0-31,5 mm grubości 6 cm po zagęszczeniu i szerokości 60 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem z korytowania z hałdy grubość śr. 4 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 9 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 6 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,00 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% 1.6. Część Nr 6. Przebudowa drogi gminnej nr 001606T Grabownica – Rosochy I etap (część działki nr 185), długość 910,00 mb. Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy oraz na dł. wjazdów. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 5 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m , 4,00 m , 5,00 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% 1.7. Część Nr 7. Przebudowa drogi – ul. Armii Krajowej w miejscowości Łopuszno - I etap (działka nr 427/22), długość 143,00 mb. Zakres prac obejmuje: Niweletę jezdni poprowadzić o średnio 10 cm wyżej w stosunku do istniejącej nawierzchni. Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 100 cm, Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta - wykonanie stabilizacji piasku cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu z dowozem. - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 6 cm po zagęszczeniu - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca AC 11W gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 5,05 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 5,00 m. Niweletę nawierzchni jezdni dostosować do niwelety na skrzyżowaniach z drogami dojazd. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek nawierzchni jezdni daszkowy 2%. 1.8. Część Nr 8. Przebudowa drogi w Snochowicach ul. Zagóra (część działki nr 56/2), długość 162,00 mb. Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy oraz na dł. wjazdów. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 4 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m . Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%. 1.9. Część Nr 9. Przebudowa drogi gminnej nr 001610T w msc. Fanisławiczki, długość 160,00 mb Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie pobocza: - strona lewa kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 6 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm, Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa profilowo-wiążąca AC 11W gr. średnio 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,60 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,55 m. Niweletę nawierzchni jezdni dostosować do niwelety przy skrzyżowaniu z drogą powiatową. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek nawierzchni jezdni daszkowy 2%. Roboty odwodnieniowe: wykonanie regulacji pionowej kratki ściekowej (wpustu ulicznego). 1.10. Część Nr 10. Przebudowa drogi w miejscowości Jedle k/boiska (działka nr 266/2 oraz część działki nr 317- skrzyżowanie), długość 191,00 mb. Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 12 cm oraz 0-31,5 mm grubości 8 cm - uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 10 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża przy śr. głębokości 25 cm - wykonanie dolnej warstwy podbudowy nawierzchni z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 8 cm po zagęszczeniu. - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%. 1.11. Część Nr 11. Przebudowa drogi gminnej nr 001612T Zasłońce - Okrajek (działka nr 170), długość 710,00 mb. Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 9 cm oraz 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 5 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie dolnej w-wy podbudowy- wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 9 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 5 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%. 1.12. Część Nr 12. Przebudowa drogi gminnej dz. ewidencyjna nr 425/2, obręb Łopuszno ul. Spacerowa, długość 352,00 mb. Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy : - strona prawa kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm, - strona lewa kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 100 cm, Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie głębokiego recyklingu z mieszanki mineralno-cementowej z asfaltem spienionym gr. 18 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,30 m z 30% doziarnieniem kruszywem łamanym 0-31,5 mm, - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca AC 16W gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,15 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,10 m. Niweletę nawierzchni jezdni dostosować do niwelety na skrzyżowaniach z drogami dojazd. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek nawierzchni jezdni daszkowy 2%. 1.13. Część Nr 13. Przebudowa drogi gminnej nr 001604T Eustachów Duży – Eustachów Mały, (działka Nr 51/2 i 84/2 obręb Eustachów) długość 822,00 mb Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni na całej szerokości pasa drogowego to jest 4,00 mb. Niweletę nawierzchni jezdni należy poprowadzić w nawiązaniu do istniejącej nawierzchni jezdni z kruszywa i przyległego terenu z lokalną korektą. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta szerokości 4,00 mb. średnia głębokość 25 cm. - wykonanie dolnej w-wy podbudowy- wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 8 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,00 m. dla ruchu KR-1 Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%. 2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do siwz, b) dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 7 do siwz, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – kpl. stanowiący Załącznik nr 8 do siwz, d) przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do siwz,

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi w ramach której zostały wykonane roboty budowlane w tym wykonanie nawierzchni asfaltowej. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, 3. Wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności następującym sprzętem: walec stalowy min. 8 t – 1 szt., walec ogumiony – 1 szt., rozkładarka masy – 1 szt.,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) wykaz robót budowlanych (zał. nr 5 do siwz) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykaz osób (zał. nr 4 do siwz) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) wykaz narzędzi (zał. Nr 10 do siwz) wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych (zał. nr 5 do siwz) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykaz osób (zał. nr 4 do siwz) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) wykaz narzędzi (zał. Nr 10 do siwz) wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.lopuszno.pl wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 5. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Część 1 – 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). Część 2 – 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). Część 3 – 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). Część 4 – 900,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset 00/100). Część 5 – 1.700,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset 00/100). Część 6 – 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). Część 7 – 2.500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). Część 8 – 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset 00/100). Część 9 – 800,00 PLN (słownie złotych: osiemset 00/100). Część 10 – 1.200,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100). Część 11 – 3.500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). Część 12 – 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). Część 13 – 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczane istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa paragraf 10 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 001632T część ul. Żwirowej i Górki Łopuszańskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu i szerokości 65 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 5 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,30 m oraz 3,70 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% Wykonanie przepustu z rur o średnicy 40 cm z rur z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN 8 pod drogą dojazdową do pól.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi Karolinów – Marianów do drogi powiatowej nr 0483T
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy oraz na dł. wjazdów. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 4 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi Antonielów – Wojciechów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 6 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca AC 11W gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,05 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,00 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 001636T w miejscowości Czartoszowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 12 cm oraz 0-31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 4 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża przy śr. głębokości 12 cm - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 8 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa drogi Fanisławiczki – Hucisko I etap do rzeki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 9 cm oraz 0-31,5 mm grubości 6 cm po zagęszczeniu i szerokości 60 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem z korytowania z hałdy grubość śr. 4 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 9 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 6 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 001606T Grabownica – Rosochy I etap
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy oraz na dł. wjazdów. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 5 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m , 4,00 m , 5,00 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Przebudowa drogi – ul. Armii Krajowej w miejscowości Łopuszno - I etap
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Niweletę jezdni poprowadzić o średnio 10 cm wyżej w stosunku do istniejącej nawierzchni. Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 100 cm, Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta - wykonanie stabilizacji piasku cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu z dowozem. - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 6 cm po zagęszczeniu - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca AC 11W gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 5,05 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 5,00 m. Niweletę nawierzchni jezdni dostosować do niwelety na skrzyżowaniach z drogami dojazd. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek nawierzchni jezdni daszkowy 2%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Przebudowa drogi w Snochowicach ul. Zagóra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm, wykonane razem z warstwami podbudowy oraz na dł. wjazdów. - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość średnio 4 cm po wykonaniu warstwy bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m . Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 001610T w msc. Fanisławiczki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie pobocza: - strona lewa kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 6 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm, Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa profilowo-wiążąca AC 11W gr. średnio 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,60 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 3 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,55 m. Niweletę nawierzchni jezdni dostosować do niwelety przy skrzyżowaniu z drogą powiatową. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek nawierzchni jezdni daszkowy 2%. Roboty odwodnieniowe: wykonanie regulacji pionowej kratki ściekowej (wpustu ulicznego).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Jedle k/boiska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 12 cm oraz 0-31,5 mm grubości 8 cm - uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 10 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża przy śr. głębokości 25 cm - wykonanie dolnej warstwy podbudowy nawierzchni z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 8 cm po zagęszczeniu. - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 001612T Zasłońce - Okrajek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 9 cm oraz 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 50 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 5 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie dolnej w-wy podbudowy- wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 9 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 5 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,50 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Łopuszno ul. Spacerowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy : - strona prawa kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm, - strona lewa kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 100 cm, Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie głębokiego recyklingu z mieszanki mineralno-cementowej z asfaltem spienionym gr. 18 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,30 m z 30% doziarnieniem kruszywem łamanym 0-31,5 mm, - wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca AC 16W gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,15 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,10 m. Niweletę nawierzchni jezdni dostosować do niwelety na skrzyżowaniach z drogami dojazd. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek nawierzchni jezdni daszkowy 2%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 001604T Eustachów Duży – Eustachów Mały
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni na całej szerokości pasa drogowego to jest 4,00 mb. Niweletę nawierzchni jezdni należy poprowadzić w nawiązaniu do istniejącej nawierzchni jezdni z kruszywa i przyległego terenu z lokalną korektą. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie koryta szerokości 4,00 mb. średnia głębokość 25 cm. - wykonanie dolnej w-wy podbudowy- wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 8 cm po zagęszczeniu . - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,00 m. dla ruchu KR-1 Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię pracowników budowlanych, brygady, szpachlarzy, tynkarzy, murarzy - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię pracowników budowlanych, brygady, szpachlarzy, tynkarzy, murarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI