Przebudowa dróg na terenie gminy Łopuszno: Część 1. „Przebudowa drogi gminnej Nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Łopuszno: Część 1. „Przebudowa drogi gminnej Nr 001631T w m. Hucisko (część dz. nr 862) na dł. 180 mb” oraz przebudowa drogi wewnętrznej odc. Hucisko do lasu (działka nr 465/1, część działki nr 472, na dł. 125 mb” Część 2. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Podewsie dz. nr ewid. 58/1, 60/2, 50/2 na dł. 557,84mb” Część 3. „Remont drogi gminnej nr 001609T Ruda Zajączkowska –Wierna Rzeka od km 0+815 do 1+567, dł. 752mb”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁopuszno
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łopuszno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-05
  • Numer ogłoszenia570078-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570078-N-2020 z dnia 2020-08-05 r.

Gmina Łopuszno: Przebudowa dróg na terenie gminy Łopuszno: Część 1. „Przebudowa drogi gminnej Nr 001631T w m. Hucisko (część dz. nr 862) na dł. 180 mb” oraz przebudowa drogi wewnętrznej odc. Hucisko do lasu (działka nr 465/1, część działki nr 472, na dł. 125 mb” Część 2. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Podewsie dz. nr ewid. 58/1, 60/2, 50/2 na dł. 557,84mb” Część 3. „Remont drogi gminnej nr 001609T Ruda Zajączkowska –Wierna Rzeka od km 0+815 do 1+567, dł. 752mb”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, krajowy numer identyfikacyjny 29101029200000, ul. Konecka  12 , 26-070  Łopuszno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413914009, e-mail gmina@lopuszno.pl, faks +48413914054.
Adres strony internetowej (URL): www.lopuszno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.lopuszno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za posrednictwem posłańca
Adres:
Urzad Gminy Łopuszno ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, sekretariat pokój Nr 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Łopuszno: Część 1. „Przebudowa drogi gminnej Nr 001631T w m. Hucisko (część dz. nr 862) na dł. 180 mb” oraz przebudowa drogi wewnętrznej odc. Hucisko do lasu (działka nr 465/1, część działki nr 472, na dł. 125 mb” Część 2. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Podewsie dz. nr ewid. 58/1, 60/2, 50/2 na dł. 557,84mb” Część 3. „Remont drogi gminnej nr 001609T Ruda Zajączkowska –Wierna Rzeka od km 0+815 do 1+567, dł. 752mb”
Numer referencyjny: GI.271.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.Część 1. „Przebudowa drogi gminnej Nr 001631T w m. Hucisko (część dz. nr 862) na dł. 180 mb” oraz przebudowa drogi wewnętrznej odc. Hucisko do lasu (działka nr 465/1, część działki nr 472, na dł. 125 mb”Przewidywany zakres robót budowlanych:Przebudowa drogi gminnej nr 001631T m. Hucisko (część działki nr 862), od km 0+000 do km 0+180, dł 180 ,00mb- roboty przygotowawcze.- Skropienie nawierzchni niebitumicznej 160,00 mb x 3,55 m = 568,00 m² + 12,00 m² (skrzyżowanie) = 580,00 m², Mijanka 42,00 m²- Skropienie nawierzchni bitumicznej 20,00 mb x 3,55 m = 71,00 m² wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S gr. 5cm- Wykonanie warstwy profilowo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W gr. 150 kg/m² dla ruchu KR-2 20,00 mb x 3,55 m =71,00m² x 0,15 Mg/m²= 10,65 Mg- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S - gr. 5 cm po zagęszczeniu dla ruchu KR-2 180,00 mb x 3,50 m = 630,00 m² + 12,00 m² (skrzyżowanie) = 642,00 m², Mijanka 42,00 m²- Uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0-31, 5 mm gr. śr. 5 cm po zagęszczeniu 180,00 mb x (0,75 m + 0,75m) = 270,00 m²Uwaga! Zakres prac do wykonania ujęty został w przedmiarze robót i tylko te roboty należy uwzględnić w ofercie. Pozostałe roboty które opisano w dokumentacji technicznej zostały już wykonane.Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Hucisko do lasu (działka nr 465/1,część działki nr 472), od km 0+000 do km 0+180, dł 180 ,00mb- Roboty pomiarowe- Skropienie nawierzchni nie bitumicznej 125,00 mb x 3,55 m = 443,75 m² - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S - gr. 5 cm po zagęszczeniu dla ruchu KR-2 125,00 mb x 3,50 m = 437,50 m²- Uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0-31, 5 mm gr. śr. 5 cm po zagęszczeniu 125,00 mb x (0,50 m + 0,50m) = 125,00 m²Uwaga! Zakres prac do wykonania ujęty został w przedmiarze robót i tylko te roboty należy uwzględnić w ofercie. Pozostałe roboty które opisano w dokumentacji technicznej zostały już wykonane.Część 2. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Podewsie dz. nr ewid. 58/1, 60/2, 50/2 na dł. 557,84mb”Przewidywany zakres robót budowlanych:- roboty przygotowawcze- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniach- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 31,5/63 gr. 20cm w poszerzeniach- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm w poszerzeniach- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W gr. 4cm w poszerzeniach- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową w ilości 50kg/m2 na całej szerokości projektowanej jezdni- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 4cm- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cmSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ.Część 3. „Remont drogi gminnej nr 001609T Ruda Zajączkowska –Wierna Rzeka od km 0+815 do 1+567, dł. 752mb”Przewidywany zakres robót budowlanych:- roboty przygotowawcze- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W, 75kg/m2- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 4cm- umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5, gr. 6cm.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233100-0
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Potencjał techniczny: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: - minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy: dróg publicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (w ramach jednego zamówienia). b) Potencjał kadrowy: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko wymienione poniżej: - Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji oraz posiadający doświadczenie polegający na kierowaniu robotami na min. 3-ch budowach/przebudowach/rozbudowach dróg. Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego jeżeli taki wymóg na tę osobę nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. 5.2.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.2.1. lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2.1.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.1.1. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2.1.2. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.1.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 „Wykaz osób”– forma dokumentu oryginał, b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – załącznik nr 7 „Wykaz robót budowlanych”– forma dokumentu oryginał, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 5.1.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5.1.3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, 2) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a 3) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6) dowód wpłaty wadium 7) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 8) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Dla Części 1. „Przebudowa drogi gminnej Nr 001631T w m. Hucisko (część dz. nr 862) na dł. 180 mb” oraz przebudowa drogi wewnętrznej odc. Hucisko do lasu (działka nr 465/1, część działki nr 472, na dł. 125 mb” wadium w wysokości: 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 zł.).Dla Części 2. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Podewsie dz. nr ewid. 58/1, 60/2, 50/2 na dł. 557,84mb” wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł.).Dla Części 3. „Remont drogi gminnej nr 001609T Ruda Zajączkowska –Wierna Rzeka od km 0+815 do 1+567, dł. 752mb” w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 zł.)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Przebudowa drogi gminnej Nr 001631T w m. Hucisko (część dz. nr 862) na dł. 180 mb” oraz przebudowa drogi wewnętrznej odc. Hucisko do lasu (działka nr 465/1, część działki nr 472, na dł. 125 mb”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewidywany zakres robót budowlanych:Przebudowa drogi gminnej nr 001631T m. Hucisko (część działki nr 862), od km 0+000 do km 0+180, dł 180 ,00mb- roboty przygotowawcze.- Skropienie nawierzchni niebitumicznej 160,00 mb x 3,55 m = 568,00 m² + 12,00 m² (skrzyżowanie) = 580,00 m², Mijanka 42,00 m²- Skropienie nawierzchni bitumicznej 20,00 mb x 3,55 m = 71,00 m² wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S gr. 5cm- Wykonanie warstwy profilowo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W gr. 150 kg/m² dla ruchu KR-2 20,00 mb x 3,55 m =71,00m² x 0,15 Mg/m²= 10,65 Mg- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S - gr. 5 cm po zagęszczeniu dla ruchu KR-2 180,00 mb x 3,50 m = 630,00 m² + 12,00 m² (skrzyżowanie) = 642,00 m², Mijanka 42,00 m²- Uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0-31, 5 mm gr. śr. 5 cm po zagęszczeniu 180,00 mb x (0,75 m + 0,75m) = 270,00 m²Uwaga! Zakres prac do wykonania ujęty został w przedmiarze robót i tylko te roboty należy uwzględnić w ofercie. Pozostałe roboty które opisano w dokumentacji technicznej zostały już wykonane.Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Hucisko do lasu (działka nr 465/1,część działki nr 472), od km 0+000 do km 0+180, dł 180 ,00mb- Roboty pomiarowe- Skropienie nawierzchni nie bitumicznej 125,00 mb x 3,55 m = 443,75 m² - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S - gr. 5 cm po zagęszczeniu dla ruchu KR-2 125,00 mb x 3,50 m = 437,50 m²- Uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0-31, 5 mm gr. śr. 5 cm po zagęszczeniu 125,00 mb x (0,50 m + 0,50m) = 125,00 m²Uwaga! Zakres prac do wykonania ujęty został w przedmiarze robót i tylko te roboty należy uwzględnić w ofercie. Pozostałe roboty które opisano w dokumentacji technicznej zostały już wykonane.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233100-0, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Podewsie dz. nr ewid. 58/1, 60/2, 50/2 na dł. 557,84mb”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewidywany zakres robót budowlanych:- roboty przygotowawcze- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniach- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 31,5/63 gr. 20cm w poszerzeniach- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm w poszerzeniach- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W gr. 4cm w poszerzeniach- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową w ilości 50kg/m2 na całej szerokości projektowanej jezdni- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 4cm- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cmSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233100-0, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Remont drogi gminnej nr 001609T Ruda Zajączkowska –Wierna Rzeka od km 0+815 do 1+567, dł. 752mb”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewidywany zakres robót budowlanych:- roboty przygotowawcze- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W, 75kg/m2- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 4cm- umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5, gr. 6cm.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233100-0, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę 100 sztuk kołków PEG 450mm z dostawą kurierską- Jędrzejów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę 100 sztuk kołków PEG 450mm z dostawą kurierską. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI