Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa ul. Bzów w Kolonowskiem Cz 2. Przebudowa ul. Chabrów w Kolonowskiem Cz 3. Przebudowa ul. Długiej w Kolonowskiem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolonowskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyGmina Kolonowskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054697
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa ul. Bzów w Kolonowskiem Cz 2. Przebudowa ul. Chabrów w Kolonowskiem Cz 3. Przebudowa ul. Długiej w Kolonowskiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolonowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Czerwionki 39

1.5.2.) Miejscowość: Kolonowskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-110

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774611140

1.5.8.) Numer faksu: 774611140 w. 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@kolonowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa ul. Bzów w Kolonowskiem Cz 2. Przebudowa ul. Chabrów w Kolonowskiem Cz 3. Przebudowa ul. Długiej w Kolonowskiem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a2549b-b47d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000277/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa ul. Bzów w Kolonowskiem Cz 2. Przebudowa ul. Chabrów w Kolonowskiem Cz 3. Przebudowa ul. Długiej w Kolonowskiem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w niniejszym rozdziale, za wyjątkiem ust. 4, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:1) Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl 2) poczty elektronicznej: inwestycje@kolonowskie.pl 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistymwyłącznie poprzez Platformę Zakupową. 3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy). 4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem zakładki „Korespondencja” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kolonowskie reprezentowana przez Burmistrza Kolonowskiego z siedzibą w Kolonowskiem, ul. Ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie, e-mail: umig@kolonowskie.pl, 2) Burmistrz Kolonowskiego wyznaczył inspektora ochrony danych: Barbarę Sośnicką, e-mail: iod@kolonowskie.pl,3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane stosownie do art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Część 1. Przebudowa ulicy Bzów w Kolonowskiem, Część 2. Przebudowa ulicy Chabrów w Kolonowskiem, Część 3. Przebudowa ulicy Długiej w Kolonowskiem”, numer postępowania: PI.271.1.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.)4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, dane osobowe mogą być także przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, z którymi zawarto stosowne umowy powierzenia, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, dane osobowe zawarte w dokumentacji księgowej i podatkowej będą przechowywane przez okresy wymagane w przepisach szczególnych, ponadto okresy przechowywania danych osobowych wynikają z JRWA oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego,6) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, 7) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 9) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.10) Wykonawca, wypełnia obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1a, 1b i 1c do SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1733680,96

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przebudowa ulicy Bzów w Kolonowskiem o długości 176 mb o nawierzchni bitumicznej.

4.2.5.) Wartość części: 259360,21 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa ulicy Chabrów w Kolonowskiem o długości 120 mb o nawierzchni bitumicznej.

4.2.5.) Wartość części: 174078,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Przebudowa ulicy Długiej w Kolonowskiem o długości 620 mb o nawierzchni bitumicznej.

4.2.5.) Wartość części: 1300241,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – dot. cz. 1, 2 i 3Nie dotyczy2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – dot. cz. 1, 2 i 3Nie dotyczy3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa– dot. cz. 1, 2 i 3Nie dotyczy4) Zdolność techniczna lub zawodowa:4.4.1. Cz. 1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg (drogi), ulic (ulicy) o długości co najmniej 150 mb o nawierzchni bitumicznej.Cz. 2 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg (drogi), ulic (ulicy) o długości co najmniej 100 mb lub o nawierzchni bitumicznej.Cz. 3 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg (drogi), ulic (ulicy) o długości co najmniej 600 mb lub o nawierzchni bitumicznej.Definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 poz. 133 z pożń.zm)UWAGA:1. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.4.4.2 Dot. cz. 1, 2 i 3 Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą lub osobami zdolnąymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającąymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności - drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). tj. osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust 1 pkt 3, 4, 5 i 6 oraz art. 109 ust 1 pkt 7, 8 i 10 ustawy Pzp.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie pkt 5) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 4.4.1.wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 4.4.2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć:a) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowyb) kosztorysu sporządzonego w formie uproszczonej, wskazującego wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie na formularzu ofertowym (zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b i 1c do SWZ).c) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnianiu osób, na podstawie umowy o pracę, w zakresie czynności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – umowę regulująca współpracę tych wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości:1) dla Części 1 – 3 500,00 zł.2) dla Części 2 – 2 500,00 zl. 3) dla Części 3 – 19 000,00 zł.w formie przewidzianej ustawą Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewu na konto Zamawiającego), 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się moment jego zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie moment wydania dyspozycji przelewu przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Kolonowskie nr 31 8909 1016 2001 0005 9864 0004.Na poleceniu przelewu należy zamieścić nazwę lub numer postępowania. Kserokopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2 ppkt 2 do 4 (tj. w formie gwarancji lub poręczenia), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina Kolonowskie, ul. Ks. Czerwionki 39,47-110 Kolonowskie; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż:1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 8 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy – dla cz. 1, 2 i 3. Umowa zostanie podpisana da każdej części odrębnie.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy), w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.4. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXX SWZ5. W przedmiotowym postępowaniu zostanie zawarta umowa pomiędzy Burmistrzem Kolonowskiego reprezentującym Gminę Kolonowskie, a Wykonawcą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę odpowiednio dla cz. 1, 2 i 3 za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY do dnia 08.06.2021 r. do godz. 10:00”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.2. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy (z zastrzeżeniem pkt 3 niniejszego rozdziału). Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1a, 1b i 1c do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w wykonanie zamówienia (jeżeli są już znani). Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Nowy podwykonawca, który jednocześnie przekazuje swoje zasoby w celu wykazania spełniania warunków, nie może także podlegać wykluczeniu z postępowania w takim samym zakresie, jak Wykonawca.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną- Kędzierzyn-Koźle
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną, równanie terenu, położenie trawnika w rolce.Usunięcie drzew owocowych i krzewów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI