Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa ul. Bzów w Kolonowskiem Cz 2. Przebudowa ul. Chabrów w Kolonowskiem Cz 3. Przebudowa ul. Długiej w Kolonowskiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolonowskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413254
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Czerwionki 39
1.5.2.) Miejscowość: Kolonowskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-110
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774611140
1.5.8.) Numer faksu: 774611140 w. 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@kolonowskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa ul. Bzów w Kolonowskiem Cz 2. Przebudowa ul. Chabrów w Kolonowskiem Cz 3. Przebudowa ul. Długiej w Kolonowskiem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a2549b-b47d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000277/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Cz 1. Przebudowa ul. Bzów w Kolonowskiem Cz 2. Przebudowa ul. Chabrów w Kolonowskiem Cz 3. Przebudowa ul. Długiej w Kolonowskiem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w niniejszym rozdziale, za wyjątkiem ust. 4, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:1) Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl 2) poczty elektronicznej: inwestycje@kolonowskie.pl 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistymwyłącznie poprzez Platformę Zakupową. 3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy). 4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem zakładki „Korespondencja” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kolonowskie reprezentowana przez Burmistrza Kolonowskiego z siedzibą w Kolonowskiem, ul. Ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie, e-mail: umig@kolonowskie.pl, 2) Burmistrz Kolonowskiego wyznaczył inspektora ochrony danych: Barbarę Sośnicką, e-mail: iod@kolonowskie.pl,3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane stosownie do art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Kolonowskie z podziałem na 3 części: Część 1. Przebudowa ulicy Bzów w Kolonowskiem, Część 2. Przebudowa ulicy Chabrów w Kolonowskiem, Część 3. Przebudowa ulicy Długiej w Kolonowskiem”, numer postępowania: PI.271.1.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.)4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, dane osobowe mogą być także przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, z którymi zawarto stosowne umowy powierzenia, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, dane osobowe zawarte w dokumentacji księgowej i podatkowej będą przechowywane przez okresy wymagane w przepisach szczególnych, ponadto okresy przechowywania danych osobowych wynikają z JRWA oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego,6) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, 7) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 9) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.10) Wykonawca, wypełnia obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1a, 1b i 1c do SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1733680,96
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Przebudowa ulicy Bzów w Kolonowskiem o długości 176 mb o nawierzchni bitumicznej.
4.2.5.) Wartość części: 259360,21 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Przebudowa ulicy Chabrów w Kolonowskiem o długości 120 mb o nawierzchni bitumicznej.
4.2.5.) Wartość części: 174078,99 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Przebudowa ulicy Długiej w Kolonowskiem o długości 620 mb o nawierzchni bitumicznej.
4.2.5.) Wartość części: 1300241,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1.1. Cena brutto – waga 60% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 60 pktKryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg poniższego wzoru: Liczba pkt = najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty x 60.1.2. Okres gwarancji - waga 40% - maksymalna ilość punktów do zdobycia – 40 pktZa każdy 1 rok udzielonej gwarancji, powyżej wymaganych min. 3 lat, Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym maksymalnie 40 pkt, za 6 i więcej lat okresu gwarancji.Gwarancja 3 lata – 0 punktów – wymagana długość gwarancjiGwarancja 4 lata – 10 punktówGwarancja 5 lat – 30 punktówGwarancja 6 lat i więcej – 40 punktów.UWAGA: Wykonawca w formularzu oferty jest zobligowany określić gwarancję min. 3 lata, każde kolejne lata będą punktowane zgodnie z powyższą zasadą. Inne wartości będą zaniżane w dół (np. liczba 3 lata i 9 miesięcy będzie traktowana jako 3 lata). W przypadku wpisania w formularzu oferty gwarancji niższej niż 3 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10