Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w m. Moniaki oraz Popkowice Księże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA URZĘDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Urzędów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-250
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818227682
1.5.8.) Numer faksu: 818225150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wnuk@urzedow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w m. Moniaki oraz Popkowice Księże
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac971411-7b59-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003275/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 108307L w m. Moniaki od km 0+000 do km 0+946
1.1.3 Przebudowa drogi wewnetrznej w m. Popkowice Księże od km 0+000 do km 0+334
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724 przekierowanie na https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Za pośrednictwem platformy zakupowej. Zamawiający informuje, że Instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcja dla Wykonawcy dla postępowań opublikowanych od 01.01.2021 r. która została zamieszczona bezpośrednio na ww platformie pod linkiem: https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=gminaurzedow&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str 1 , z późn. zm.), dalej RODO, niniejszym informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Gmina Urzędów, z siedzibą ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, e-mail gmina@urzedow.pl. 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@zeto.lublin.pl. 3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa dróg gminnych w m. Moniaki oraz Popkowice Księże, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art.2 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu. 5. Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. 7. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w rozdziale II pkt 16 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1372764,81 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 108307L w m. Moniaki od km 0+000do km 0+946: długość odcinka: 946 m, jezdnia o nawierzchni asfaltowej szerokość: 5,00 m na prostej, 5,70 m na łuku, pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym (DG), utwardzone asfaltowe (DP) szerokość: 0,75 m (DG) / 1,00 (DP), odwodnienie powierzchniowe i rowy odwadniające, organizacja ruchu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, projekt stałej organizacji ruchu.
4.2.5.) Wartość części: 1052267,18 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł). Liczba punktów w kryterium okres gwarancji zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres. Wykonawca może zadeklarować okres udzielonej gwarancji w następującym przedziale miesięcy a punkty będą przyznawane w następujący sposób:1) okres gwarancji 36 miesięcy ( najkrótszy możliwy) – 0 punków; 2) okres gwarancji 48 miesięcy - 20 punktów; 3) okres gwarancji 60 miesięcy ( najdłuższy możliwy) - 40 punktów. Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł). Liczba punktów w kryterium okres gwarancji zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres. Wykonawca może zadeklarować okres udzielonej gwarancji w następującym przedziale miesięcy a punkty będą przyznawane w następujący sposób:1) okres gwarancji 36 miesięcy ( najkrótszy możliwy) – 0 punków; 2) okres gwarancji 48 miesięcy - 20 punktów; 3) okres gwarancji 60 miesięcy ( najdłuższy możliwy) - 40 punktów. Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w m. Popkowice Księże od km 0+000 do km 0+334: długość odcinka: 334 m, rozebranie istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty ziemne, wykonanie przepustu drogowego w pasie drogowym drogi powiatowej z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu drogowego kamieniem narzutowym, jezdnia o nawierzchnia asfaltowej szerokość: 5,50 m (obszar skrzyżowania), 3,50 m (odcinek prosty),4,30 m (łuk R80), pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szerokości: 0,75 m – DG, 1,00 m – DP, niwelacja terenów zielonych, uporządkowanie terenu robót, organizacja ruchu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, projekty stałej organizacji ruchu.
4.2.5.) Wartość części: 320497,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł). Liczba punktów w kryterium okres gwarancji zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres. Wykonawca może zadeklarować okres udzielonej gwarancji w następującym przedziale miesięcy a punkty będą przyznawane w następujący sposób:1) okres gwarancji 36 miesięcy ( najkrótszy możliwy) – 0 punków; 2) okres gwarancji 48 miesięcy - 20 punktów; 3) okres gwarancji 60 miesięcy ( najdłuższy możliwy) - 40 punktów. Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł). Liczba punktów w kryterium okres gwarancji zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres. Wykonawca może zadeklarować okres udzielonej gwarancji w następującym przedziale miesięcy a punkty będą przyznawane w następujący sposób:1) okres gwarancji 36 miesięcy ( najkrótszy możliwy) – 0 punków; 2) okres gwarancji 48 miesięcy - 20 punktów; 3) okres gwarancji 60 miesięcy ( najdłuższy możliwy) - 40 punktów. Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4