Przebudowa dróg gminnych w Gminie Urzędów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Urzędów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUrzędów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyGMINA URZĘDÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Urzędów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA URZĘDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Urzędów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-250

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818227682

1.5.8.) Numer faksu: 818225150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wnuk@urzedow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w Gminie Urzędów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef2a9a5-9d56-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003275/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gminaurzedow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że Instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcja dla Wykonawcy, która została zamieszczona bezpośrednio na ww platformie pod linkiem: https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=gminaurzedow&USER_MENU_HOVER=publicFilesList Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określadopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. Pozostałe informacje w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str 1 , z późn. zm.), dalejRODO, niniejszym informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Gmina Urzędów, z siedzibą ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, e-mail gmina@urzedow.pl. 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail:iod@zeto.lublin.pl. 3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku zart.2 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. 4. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu. 5. Dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Podający dane osobowe mają prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta wrozdziale I pkt 16 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 290288,78 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnych składająca się z 6 zadań polegających na utwardzeniu dróg gminnych gruntowych kruszywem.

4.2.5.) Wartość części: 124978,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy. Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:– do posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, nie przekraczających 30% wartości szacunkowej zadania.- zamówienie będzie polegać na powtórzeniu realizowanych robót budowlanych na dalszym odcinku dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnych składająca się z 6 zadań polegających na utwardzeniu dróg gminnych płytami betonowymi.

4.2.5.) Wartość części: 133127,77 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy. Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:– do posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, nie przekraczających 30% wartości szacunkowej zadania.- zamówienie będzie polegać na powtórzeniu realizowanych robót budowlanych na dalszym odcinku dróg

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnych składająca się z 2 zadań polegających na utwardzeniu przekruszem betonowym 2 odcinków drogi w ul. Leśnej i ul. Ogrodowej.

4.2.5.) Wartość części: 32182,94 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy. Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:– do posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, nie przekraczających 30% wartości szacunkowej zadania.- zamówienie będzie polegać na powtórzeniu realizowanych robót budowlanych na dalszym odcinku dróg.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 8 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 4 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 6 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 4 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 8 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 4 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 6 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 4 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: w tym: A)DoświadczenieZamawiający wymaga, aby wykazać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w realizacji minimum dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa, przebudowa placów, parkingów, dróg, chodników, itp., o nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej, płytek chodnikowych, nawierzchni asfaltowej, itp., o wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. zł, dla jednego zamówienia, w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia tj. trzy części, natomiast w przypadku złożenia oferty na jedną lub dwie części – jedno zamówienie którego przedmiotem była budowa, przebudowa placów, parkingów, dróg , chodników , itp., o nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej, płytek chodnikowych, nawierzchni asfaltowej itp., o wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. Zł.Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu robót - załącznik nr 3 do SWZ.B)Sprzęt Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował n/w sprzętem:- walec – min. 1 jednostka- koparko-ładowarka - min. 1 jednostka- zagęszczarka lub płyta wibracyjna – min. 1 jednostka- samochód samowyładowczy - min. 1 jednostka.Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu sprzętu - zał. Nr 4 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięga, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięga, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 2) Wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:1) zmiany wysokości wynagrodzenia2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia3) zmiany terminu realizacji; Szczegóły w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca składa ofertę poprzez wypełnienie formularza systemowego za pośrednictwem Platformy pod adresem https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl w postaci elektronicznej, w języku polskim. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Ofertasporządzona w postaci elektronicznej powinna być podpisana podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (napodstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mebli gabinetowych i laboratoryjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Urzędów: Przebudowa dróg gminnych w m. Moniaki oraz Popkowice Księże
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na dz.nr 330 (Brzozowa) i 249/17 Mierzyn
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI