Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Urzędów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA URZĘDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Urzędów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-250
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818227682
1.5.8.) Numer faksu: 818225150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wnuk@urzedow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Urzędów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef2a9a5-9d56-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003275/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gminaurzedow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że Instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcja dla Wykonawcy, która została zamieszczona bezpośrednio na ww platformie pod linkiem: https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=gminaurzedow&USER_MENU_HOVER=publicFilesList Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określadopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. Pozostałe informacje w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str 1 , z późn. zm.), dalejRODO, niniejszym informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Gmina Urzędów, z siedzibą ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, e-mail gmina@urzedow.pl. 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail:iod@zeto.lublin.pl. 3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku zart.2 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. 4. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu. 5. Dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Podający dane osobowe mają prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta wrozdziale I pkt 16 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 290288,78 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych składająca się z 6 zadań polegających na utwardzeniu dróg gminnych gruntowych kruszywem.
4.2.5.) Wartość części: 124978,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy. Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:– do posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, nie przekraczających 30% wartości szacunkowej zadania.- zamówienie będzie polegać na powtórzeniu realizowanych robót budowlanych na dalszym odcinku dróg
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych składająca się z 6 zadań polegających na utwardzeniu dróg gminnych płytami betonowymi.
4.2.5.) Wartość części: 133127,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy. Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:– do posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, nie przekraczających 30% wartości szacunkowej zadania.- zamówienie będzie polegać na powtórzeniu realizowanych robót budowlanych na dalszym odcinku dróg
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 12 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 8 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 12 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 10 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych składająca się z 2 zadań polegających na utwardzeniu przekruszem betonowym 2 odcinków drogi w ul. Leśnej i ul. Ogrodowej.
4.2.5.) Wartość części: 32182,94 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy. Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:– do posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, nie przekraczających 30% wartości szacunkowej zadania.- zamówienie będzie polegać na powtórzeniu realizowanych robót budowlanych na dalszym odcinku dróg.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 8 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 4 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 6 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 4 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punkty w tym kryterium cena zostaną przyznane według wzoru:C = [(C min : Co) x 60%] x 100 gdzie:C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)Punkty w kryterium Termin wykonania: ocena będzie przeprowadzona na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najdłuższy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 8 tygodni, a najkrótszy termin wykonania 4 tygodni, .Ilość punktów przyznana zostanie następująco:- oferta o terminie wykonania 8 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt.- oferta o terminie wykonania 6 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt.- oferta o terminie wykonania 4 tygodni od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4