Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227897060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641ea9f5-93a5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązujesię korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej postanowień.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgonie z rozdziałem XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgonie z rozdziałem XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4 polegającej na wykonaniu:1) nawierzchni jezdni, 2) zjazdów i dojść do posesji, 3) poboczy, 4) 1 szt. progu zwalniającego,5) odwodnienia, 6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 430/9 na teren leśny tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego, 7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”. Długość ulicy Wesołej w Celestynowie wynosi 238,5 m.2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na: 1) karczowaniu drzew;2) robotach przygotowawczych;3) robotach ziemnych;4) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;5) wykonaniu nawierzchni zjazdów;6) wykonaniu nawierzchni progów;7) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;8) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych;9) wykonaniu robót liniowych;10) wykonaniu pobocza;11) wykonaniu stałej organizacji ruchu; 12) humusowaniu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacją projektową2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych jakie stanowią przedmiot nie mniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części postępowania i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: karczowanie drzew, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnie zjazdów, nawierzchnie progów, nawierzchnie chodników i dojść do furtek, odwodnienie, roboty liniowe, pobocza, stała organizacja ruchu, humusowanie. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 1372. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 1372 polegająca na wykonaniu:1) nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, 2) dojść do posesji, 3) poboczy z kruszywa, 4) 1 szt. progu zwalniającego, 5) odwodnienia, 6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 1387 na teren leśny tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego, 7) wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na: 1) robotach przygotowawczych;2) robotach ziemnych;3) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;4) wykonaniu nawierzchni zjazdów;5) wykonaniu nawierzchni progów;6) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;7) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych; 8) wykonaniu robót liniowych;9) wykonaniu pobocza;10) wykonaniu stałej organizacji ruchu; 11) humusowaniu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacją projektową2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części postępowania i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnia zjazdów, nawierzchnie progów, nawierzchnie chodników /dojścia do furtek, odwodnienie, roboty liniowe, pobocza, stała organizacja ruchu, humusowanie.Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 38
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. 1. Przebudowa dróg gminnych: ul. Radzińskiej, ul. Sucharskiego oraz ul. Otwockiej w Celestynowie.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 1) drogi gminnej 270133W ul. Radzińskiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 148 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 363 mb, w zakresie:a) karczowania drzew;b) wykonania robót przygotowawczych;c) wykonania robót ziemnych;d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;e) wykonania nawierzchni zjazdów;f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji; g) wykonania poboczy;h) wykonania odwodnienia;i) wykonania robót liniowych;j) wykonania stałej organizacji ruchu; k) humusowania.2) przebudowa drogi gminnej 270108W ul. Sucharskiegow Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 135/10, 135/16, 1304, 1310 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 260 mb, w zakresie:a) karczowania drzew;b) wykonania robót przygotowawczych;c) wykonania robót ziemnych;d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;e) wykonania nawierzchni zjazdów;f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji; g) wykonania poboczy;h) wykonania odwodnienia;i) wykonania robót liniowych;3) przebudowa drogi gminnej 270126W ul. Otwockiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 130, 136/3 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku ok. 350 mb w zakresie:a) zabezpieczenia drzew;b) wykonania robót przygotowawczych;c) wykonania robót ziemnych;d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;e) wykonania nawierzchni zjazdów;f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji; g) wykonania poboczy;h) wykonania odwodnienia;i) wykonania robót liniowych;j) wykonania stałej organizacji ruchu,k) humusowania.2. Przedmiot zamówienia wykonywany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacją projektową,2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic