Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCelestynów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-20
  • ZamawiającyGMINA CELESTYNÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027582
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227897060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641ea9f5-93a5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązujesię korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej postanowień.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgonie z rozdziałem XXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgonie z rozdziałem XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4 polegającej na wykonaniu:1) nawierzchni jezdni, 2) zjazdów i dojść do posesji, 3) poboczy, 4) 1 szt. progu zwalniającego,5) odwodnienia, 6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 430/9 na teren leśny tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego, 7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”. Długość ulicy Wesołej w Celestynowie wynosi 238,5 m.2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na: 1) karczowaniu drzew;2) robotach przygotowawczych;3) robotach ziemnych;4) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;5) wykonaniu nawierzchni zjazdów;6) wykonaniu nawierzchni progów;7) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;8) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych;9) wykonaniu robót liniowych;10) wykonaniu pobocza;11) wykonaniu stałej organizacji ruchu; 12) humusowaniu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacją projektową2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych jakie stanowią przedmiot nie mniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części postępowania i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: karczowanie drzew, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnie zjazdów, nawierzchnie progów, nawierzchnie chodników i dojść do furtek, odwodnienie, roboty liniowe, pobocza, stała organizacja ruchu, humusowanie. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 1372. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 1372 polegająca na wykonaniu:1) nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, 2) dojść do posesji, 3) poboczy z kruszywa, 4) 1 szt. progu zwalniającego, 5) odwodnienia, 6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 1387 na teren leśny tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego, 7) wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na: 1) robotach przygotowawczych;2) robotach ziemnych;3) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;4) wykonaniu nawierzchni zjazdów;5) wykonaniu nawierzchni progów;6) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;7) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych; 8) wykonaniu robót liniowych;9) wykonaniu pobocza;10) wykonaniu stałej organizacji ruchu; 11) humusowaniu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacją projektową2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części postępowania i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnia zjazdów, nawierzchnie progów, nawierzchnie chodników /dojścia do furtek, odwodnienie, roboty liniowe, pobocza, stała organizacja ruchu, humusowanie.Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 38

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. 1. Przebudowa dróg gminnych: ul. Radzińskiej, ul. Sucharskiego oraz ul. Otwockiej w Celestynowie.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 1) drogi gminnej 270133W ul. Radzińskiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 148 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 363 mb, w zakresie:a) karczowania drzew;b) wykonania robót przygotowawczych;c) wykonania robót ziemnych;d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;e) wykonania nawierzchni zjazdów;f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji; g) wykonania poboczy;h) wykonania odwodnienia;i) wykonania robót liniowych;j) wykonania stałej organizacji ruchu; k) humusowania.2) przebudowa drogi gminnej 270108W ul. Sucharskiegow Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 135/10, 135/16, 1304, 1310 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 260 mb, w zakresie:a) karczowania drzew;b) wykonania robót przygotowawczych;c) wykonania robót ziemnych;d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;e) wykonania nawierzchni zjazdów;f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji; g) wykonania poboczy;h) wykonania odwodnienia;i) wykonania robót liniowych;3) przebudowa drogi gminnej 270126W ul. Otwockiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 130, 136/3 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku ok. 350 mb w zakresie:a) zabezpieczenia drzew;b) wykonania robót przygotowawczych;c) wykonania robót ziemnych;d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;e) wykonania nawierzchni zjazdów;f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji; g) wykonania poboczy;h) wykonania odwodnienia;i) wykonania robót liniowych;j) wykonania stałej organizacji ruchu,k) humusowania.2. Przedmiot zamówienia wykonywany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacją projektową,2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 57 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych jakie stanowią przedmiot ninijeszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części postępowania i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności:ul. Radzińska - karczowanie drzew, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnia zjazdów, nawierzchnia chodników/dojść do posesji, pobocza, odwodnienie, roboty liniowe, stała organizacja ruchu, humusowanie, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. ul. Sucharskiego - karczowanie drzew, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnia zjazdów, nawierzchnia chodników/ dojść do poseji, pobocza, odwodnienie, roboty liniowe, humusowanie, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.ul. Otwocka - zabezpieczenie drzew, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnia zjazdów, nawierzchnie chodników/dojść do posesji, pobocza, odwodnienie, roboty liniowe, stała organizacja ruchu, humusowanie a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak:- dla części I 200.000,00 zł - dla części II 200.000,00 zł - dla części III 300.000,00 złW przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się sytuacją ekonomiczną lub finansową dla każdej części osobno. Jedna polisa może pokrywać wysokość ubezpieczenia dla jednej, dwóch lub trzech części. d) zdolności technicznej lub zawodowej. a. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej:- dla części I - 2 roboty, polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej i wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda. - dla części II - 2 roboty, polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda.- dla części III - 2 roboty, polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej i wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda.Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniuJeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.b. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla części I, II, III: Samochodem samowyładowczym 10-15 t – 1 szt., Spycharką gąsienicową/koparko-ładowarką – 1 szt., Walcem samojezdnym wibracyjnym 7,5 t – 1 szt., Walcem statycznym samojezdnym do 15 t – 1 szt., Skrapiarką do bitumu – 1 szt., Rozkładarką mas bitumicznych – 1 szt.Uwaga – w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, Zamawiający uzna za warunek spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem pojedynczym sprzętem - nie musi sumować poszczególnego asortymentu.c. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dla części I, II, III, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy Kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.UWAGA – w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części, Zamawiający uzna za warunek spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem pojedynczymi osobami, które będą świadczyły usługę - nie musi sumować ilości osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,4) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część I – 6.000,00 zł, 2) Część II – 7.000,00 zł, 3) Część III – 20.000,00 zł.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie Nr konta bankowego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012 z dopiskiem„ wadium w postępowaniu RIZPiFZ.271.08.2021”Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert. 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Gminę Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.3. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy:1) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wysokości w 5% ceny ofertowej brutto podanej w ofercie.2) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść 100% zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przed jej podpisaniem. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 Pzp.5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012 z dopiskiem „ZNWU w postępowaniu RIZPiFZ.271.08.2021 część ____”. 6. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych formach, oryginał zabezpieczenia należy przesłać Zamawiającemu przed terminem zawarcia umowy.7. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.9. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w innej formie niż pieniądz (gwarancja, poręczenie) powinno spełniać następujące wymagania: winno być bezwarunkowe, nieodwołalne,atne na pierwsze żądanie, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.10. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy (jeżeli dotyczy).11. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 4. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.12. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmiany umowy został opisany w § 15 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-19

2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI