Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Paprociowa w Zabieżkach, ul. Ziołowa w Zabieżkach, droga gminna 271637W oznaczonej jakodz. ew. nr 362 w m. Jatne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227897060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Paprociowa w Zabieżkach, ul. Ziołowa w Zabieżkach, droga gminna 271637W oznaczonej jakodz. ew. nr 362 w m. Jatne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2729572-9383-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Paprociowa w Zabieżkach, ul. Ziołowa w Zabieżkach, droga gminna 271637W oznaczonej jako dz. ew. nr 362 w m. Jatne”,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformyprzetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje siękorzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej postanowień.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgonie z rozdziałem XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgonie z rozdziałem XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Przebudowa drogi gminnej 270178W ul. Paprociowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 46.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270178W ul. Paprociowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 46, polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki brukowej, zjazdów i dojść do posesji, poboczy, odwodnienia, wprowadzenie stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Paprociowej i ul. Ziołowej w Zabieżkach”. Długość ulicy Paprociowej w Zabieżkach wynosi 78 m. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze;2) roboty ziemne;3) nawierzchnia jezdni głównej;5) nawierzchnie zjazdów;6) nawierzchnie chodników/dojść do posesji;7) pobocza;8) odwodnienie; 9) roboty liniowe;10) stała organizacja ruchu; 11) humusowanie.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacja projektowa,2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części postępowania i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnie zjazdów, nawierzchnie chodników, dojść do chodników/posesji, pobocza, odwodnienie, roboty liniowe, stała organizacja ruchu, humusowanie, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.2. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 oraz ust. 2 zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Przebudowa drogi gminnej 270185W ul. Ziołowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 37, 54.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270185W ul. Ziołowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 37, 54 polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki brukowej, zjazdów do posesji, poboczy, odwodnienia, wprowadzenie stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Paprociowej i ul. Ziołowej w Zabieżkach”. Długość ulicy Ziołowej w Zabieżkach wynosi 150 m.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze;2) roboty ziemne;3) nawierzchnia jezdni głównej;4) nawierzchnia zjazdów;5) pobocza; 6) odwodnienie;7) roboty liniowe;8) stała organizacja ruchu; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacja projektowa,2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niemniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części postępowania i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnia jezdni głównej, nawierzchnie zjazdów, pobocza, odwodnienie, roboty liniowe, stała organizacja ruchu, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.2. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 oraz ust. 2 zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 271637W w miejscowości Jatne oznaczonej jako dz. ew. nr 362.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 271637W w miejscowości Jatne oznaczonej jako dz. ew. nr 362, polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 430 mb w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drógi gminnej dz. nr ew.362 w Jatnem”. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) branża drogowa: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;2) regulacja infrastruktury podziemnej;3) jezdnia: podbudowy;4) jezdnia: nawierzchnie;5) zjazdy z asfaltu;6) stała organizacja ruchu; 7) inne.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:1) dokumentacja projektowa,2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic