Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dachu na budynku ul. Sucha 15 w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sucha 15
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dachu na budynku ul. Sucha 15 w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34a420db-80a6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002372/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dachu budynku ul. Sucha 15 w Radomiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.zuk.radom.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.zuk.radom.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: - W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Przebudowa dachu budynku ul. Sucha 15 w Radomiu” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych w Radomiuul. Sucha 15, 26-600 Radomtel.48/389 26 30 fax. 48/ 389 26 31 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu oraz pod adresem e-mail: iod.kontakt@zuk.radom.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego : „Przebudowa dachu budynku ul. Sucha 15 w Radomiu” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.TP.26.1.2021.IS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części dachu o powierzchni ok 500 m2 budynku przy ul. Sucha 15 w Radomiu ( według dokumentacji projektowej to część budynku - oznaczony jako Dach nr 1 ). Przebudowa polegać będzie na dociepleniu połaci dachowych płytami wełny mineralnej z wykonstruowaniem okapów i pokryciem papą asfaltową dachu, który w dokumentacji z załącznika nr 7 do SWZ stanowi tylko część budynku oznaczona jako Dach nr 1. Według planu sytuacyjnego – to budynek usługowy (U). Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie kompletnych obróbek blacharskich wraz z elementami odwodnienia połaci dachowych oraz nowej instalacji odgromowej oraz- demontaż obróbek blacharskich ogniomurów, kominów,- demontaż masztów stalowych,- demontaż pokrycia dachu z papy,- demontaż warstwy ocieplającej dach,- demontaż rynny i rur spustowych,- demontaż pasa podrynnowego,- rozbiórka ogniomurów do poziomu konstrukcji połaci dachowej,- rozbiórka kominów do poziomu konstrukcji połaci dachowej,-wymurowanie ogniomurów z bloczków betonu komórkowego gr. 25cm i wys. 50cm nad 11poziom konstrukcji połaci dachowej (wysokość w najwyższym punkcie dachu ),- wymurowanie kominów wysokości 80cm z cegły ceramicznej pełnej,- wykonanie czapek kominowych betonowych, zbrojonych,- ocieplenie ogniomurów od strony połaci dachowej (płyty styropianu gr. 10cm),- ocieplenie kominów płytami styropianu gr. 2cm,- wykonanie systemowej wyprawy tynkarskiej cienkowarstwowej, barwionej w masie na ogniomurach od strony połaci dachowej i na kominach,- uzupełnienie tynku na elewacji na wysokości nowego ogniomuru,- montaż siatek zabezpieczających na kanałach wentylacyjnych kominów,- czyszczenie i malowanie wywiewek kanalizacji sanitarnej,- wykonanie konstrukcji okapu (kantówki 7x20x200 wysunięte z płaszczyzny konstrukcji dachu na 50cm przed elewację, w rozstawie 60cm),- wykonanie podbitki okapu ,- wykonanie ocieplenia połaci dachowej gr. 20cm z dwugęstościowych płyt wełny mineralnej skalnej,- montaż kominków wentylacyjnych połaci dachowej,- wykonanie pokrycia dachu z papy podkładowej i wierzchniego krycia ,- montaż pasa podrynnowego, rynny Ø150 i rur spustowych Ø120 z blachy ocynowanej gr.0,7mm,- wykonanie obróbek blacharskich ogniomurów (na płycie OSB), kominów, czapek kominowych z blachy ocynowanej gr. 0,7mm,- montaż masztów stalowych,- wykonanie instalacji odgromowej.Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:a. dokumentacją projektową,b. Specyfikacja Techniczna Wykonania c. przedmiarem robót,d. obowiązującymi przepisamie. normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca winien sprawdzić przedmiary z dokumentacją zamieszczoną do niniejszego postępowania na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach pomocniczych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca którego oferta oceniona zostanie jako oferta najkorzystniejsza dostarczy kosztorys ofertowy wraz z harmonogramem robótSzczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna załącznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) cena (C) - waga kryterium 60 %;2) okres gwarancji (G) - waga kryterium 40 %.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) cena (C) - waga 60 % cena najniższa brutto* C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 % cena oferty ocenianej brutto*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) okres gwarancji i rękojmi (G) - waga 40 %Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów, w następujący sposób:Okres gwarancji zaoferowany przez wykonawcę w Formularzu oferty liczony od dnia odbioru końcowego zamówienia (liczba miesięcy) Liczba punktów przyznanych ofercie w tym kryterium60 061-66 1567-72 3073 i więcej 40W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 60 miesięcy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 5, jako oferta, której treść jest nie zgodna z warunkami zamówienia.W przypadku niepodania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia gwarancji i rękojmi w okresie 60 miesięcy i taki okres będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty. 3. Sposób obliczenia cenyLiczby punktów, o których mowa w pkt. 1) i 2) po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty wg wzoru:PŁ= C+G PŁ- łączna liczba punktów C- liczba punktów w kryterium Cena G- liczba punktów w kryterium okres gwarancjiZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowaw pkt. 1. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7