Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dachu budynku przy ul. Plac Kościuszki 25 w Tomaszowie Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminą - Miasto Tomaszów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-16-56-546,
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający 1 - przygotowanie i przeprowadzenia postępowania, zawarcie umowy z wybranym wykonawcą a także nadzór nad prawidłową realizacją zamówienia.
Zamawiający 2 - zapłata wynagrodzenia wykonawcy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dachu budynku przy ul. Plac Kościuszki 25 w Tomaszowie Mazowieckim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad87f116-af4e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018935/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont dachu budynku przy ul. Plac Kościuszki 25
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ a także: http://bip.ttbs.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji (wyjaśnienia i zmiana treści SWZ, zawiadomienia, wnioski) oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym
a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zamawiający rekomenduje wykonawcom, aby komunikowali się z zamawiającym (np. zwrócenie się do zamawiającego o wyjaśnienie SWZ) za pomocą poczty elektronicznej na adres: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl.
3. Dopuszczalna jest także komunikacja za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na
ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679".
2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 – 2 rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie z poniższym.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. ul. Majowa 15, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-21-20-641,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Tomaszowskim TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz. jest wyznaczony pracownik Spółki,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych,
2) wykonanie nowej klatki schodowej w stanie surowym (bez wykończenia) wraz
z biegiem schodowym (roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem fundamentów, roboty związane z izolacją przeciwwodną poziomą i pionową, izolacja termiczna ścian fundamentowych, roboty murowe z cegły pełnej ścian nowej klatki schodowej, prace związane z wykonaniem wieńca i biegu schodowego, prace z wykonaniem otworów okiennych z luksferów),
3) wykonanie nowej konstrukcji dachu z drewna świerkowego klasy C-30 zaimpregnowanej środkami ogniochronnymi oraz owado- i grzybobójczymi, wszystkie połączenia należy wykonać przy pomocy połączeń ciesielskich (czopy, wręby, nakładki, śruby i dwustronne pierścienie),
4) wykonanie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowo,
5) wykonanie ocieplenia dachu wełną mineralną wraz z folią paroizolacyjną i obiciem płytami GKF,
6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej gr. 0,7 mm obróbki łączone na rąbek stojący,
7) montaż nowych rynien z blachy tytanowo cynkowej,
8) montaż nowych rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej,
9) montaż nowych okien połaciowych 100x120 cm z kołnierzem w pakiecie 3–szybowych, obrotowych z automatycznym nawietrzakiem V35, współczynnik Uw dla całego okna 1,1 W/m2K i 0,7 W/m2K dla szyby, szyba zewnętrzna hartowana o podwyższonej odporności na gradobicie, pakiet szybowy U4 (4HT–10-4H-10-4HT), kolor ramy RAL- 7043 – 3 szt.,
10) montaż wyłazów dachowych systemowych zamykanych na klucz z siłownikiem – 2 szt.,
11) montaż wyłazu na strych,
12) rozebranie kominów murowanych do poziomu fundamentów,
13) odtworzenie, otynkowanie i pomalowanie rozebranych kominów przez wymurowanie z cegły pełnej ceramicznej, zakończone czapką klinkierową ponad dachem,
14) uzyskanie protokołu kominiarskiego (sporządzonego przez mistrza kominiarskiego) bez uwag dot. wymurowanych przewodów kominowych,
15) wykonanie tynków cem-wap na kominach na ścianach szczytowych od strony strychu oraz na ogniomurach,
16) montaż wywiewek wentylacyjnych z przestrzeni strychowej - systemowe docieplone wełną mineralną 5,0 cm + płaszcz z blachy tytanowo - cynkowej w kolorze grafitowym– 4 szt.,
17) montaż systemowych przejść przez płaszczyznę dachu przewodów wentylacyjnych stalowych zakończonych nasadami - systemowe docieplone wełną mineralną 5,0 cm + płaszcz z blachy tytanowo - cynkowej w kolorze grafitowym -3 szt.,
18) montaż systemowych przejść przez płaszczyznę dachu wywiewek kanalizacyjnych - systemowe docieplone wełną mineralną 5,0 cm + płaszcz z blachy tytanowo - cynkowej w kolorze grafitowym -4 szt.,
19) montaż płotków przeciwśniegowych na obu połaciach wzdłuż okapu,
20) wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami, przez osobę z uprawnieniami SEP G1 D+E,
21) doprowadzenie terenu wokół budynku do stanu przed pracami,
22) rozebranie elementów stropu poddasza (podłogi, legary, polepa, ślepy pułap, podsufitka),
23) oczyszczenie i zaimpregnowanie środkami ogniochronnymi oraz owado- i grzybobójczymi pozostawionych belek stropowych,
24) wzmocnienie dwustronne belek stropowych przez dołożenie belek drewnianych gr. 7cm długości nie mniejszej niż 160cm i o wysokości równej belki rodzimej w miejscu podparć belek,
25) wykonanie podłogi technicznej na strychu poprzez nabicie dwóch warstw płyt OSB gr. 15mm,
26) zamocować na dachu wsporniki asekurantów wraz liną,
27) wszelkie opłaty i uzgodnienia wynikłe z prowadzenia prac (m.in. opłata za zużyte media, opłaty za utylizację odpadów, opłata za zajęcie pasa drogowego itp.) po stronie Wykonawcy,
28) wykonawca ma obowiązek we wskazanym miejscu i na własny koszt zamontować rozdzielnię elektryczną z punktem pomiarowym oraz ujęcie wody z punktem czerpalno-pomiarowym,
29) wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu związany z zajęciem pasa drogowego na potrzeby wykonywania powyższego zadania,
30) zapewnienie ciągłej pracy lokali użytkowych zlokalizowanych na parterze budynku od strony frontowej,
31) bieżące zabezpieczanie budynku przed opadami atmosferycznymi w okresie prowadzenia prac – zapobieganie zalaniu lokali usługowych w poziomie parteru,
32) utylizacja odpadów powstałych w trakcie prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że wykonał min. 1 przebudowę, rozbudowę, nadbudowę lub remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, użyteczności publicznej lub przemysłowego, objętego ochroną konserwatorską, podczas której wykonane były prace dekarskie związane z wymianą lub montażem konstrukcji drewnianej dachu wraz z pokryciem na kwotę (wartość prac dekarskich) min. 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100),
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wskazana osoba musi wykazać, że kierowała, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie lub remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, użyteczności publicznej lub przemysłowego, objętego ochroną konserwatorską, podczas której wykonane były prace dekarskie związane z wymianą lub montażem konstrukcji drewnianej dachu wraz z pokryciem na kwotę (wartość prac dekarskich) min. 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – (załącznik nr 5 do SWZ),
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (załącznik nr 6 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - (zał. 1 SWZ),
3) oświadczenie, o których mowa w pkt 2 (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców),
4) oświadczenie, o których mowa w pkt 2 (podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby) – (załącznik 2 SWZ)
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (załącznik 3 SWZ),
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby) – jeżeli dotyczy (załącznik 4 SWZ)
7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7.500,00 zł (siedem tysięcy pięćset zł 00/100).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 21 1020 3916 0000 0802 0304 6042, z dopiskiem „Wadium w postępowaniu: Przebudowa dachu budynku przy Placu Kościuszki 25 w Tomaszowie Maz.”
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem następujących przypadków:
1) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Pozostałe zapisy dot. wadium zawiera Wzór Umowy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców)
2. oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (załącznik 3 SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Wzór Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Na oficjalną Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Zamawiającego na ePUAP wpływają oferty składane w danym postępowaniu przez Wykonawców.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie nieuregulowane kwestie niniejszego ogłoszenia można odnaleźć w SWZ i załącznikach.