Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu gmina Żółkiewka – 2 postę

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu gmina Żółkiewka – 2 postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻółkiewka-Osada
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyGMINA ŻÓŁKIEWKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu gmina Żółkiewka – 2 postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻÓŁKIEWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hetmana Żółkiewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Żółkiewka-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-335

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846831676

1.5.8.) Numer faksu: 846831678

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolkiewka.pl/; https://ugzolkiewka.bip.e-zeto.eu/; https://zamowienia.zolkiewka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu gmina Żółkiewka – 2 postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c824cf-19fb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.zolkiewka.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu https://zamowienia.zolkiewka.pl/ z zastrzeżeniem rozdziału X ust 4. SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja i przekazywanie informacji w niniejszym postępowaniu odbywa się poprzez Platformę
Zamówień Publicznych, dostępną pod adresem: https://zamowienia.zolkiewka.pl. Zamawiający
dopuszcza możliwość komunikacji i przekazywania informacji za pomocą poczty elektronicznej na
adres e-mail: sekretariat@zolkiewka.pl (!!nie dotyczy składania ofert oraz załączników do ofert!!)
1) przed składaniem ofert w celu przekazania informacji, dokumentów lub oświadczeń, a w
szczególności: składania pytań o wyjaśnienie treści SWZ, przesyłania wyjaśnień treści SWZ,
powiadomień o zmianie SWZ lub ogłoszenia o zamówieniu oraz
2) po otwarciu ofert – w celu przekazania informacji, dokumentów lub oświadczeń.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja
2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina Żółkiewka, ul. Hetmana Żółkiewskiego 2, 22-335 Żółkiewka;
2) administrator
wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pana)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje
Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10) przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKR.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonani przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu gmina Żółkiewka.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji technicznej w
tym między innymi:
2.1 roboty rozbiórkowe,
2.2 więźba dachowa wraz z pokryciem,
2.3 stolarka okienna i drzwiowa,
2.4 docieplenie,
2.5 roboty wewnętrzne,
2.6 instalacja: kanalizacji i wodociągowa wraz z montażem armatury, wentylacji grawitacyjnej,
2.7 przyłącze kanalizacji sanitarnej i bezodpływowy zbiornik na ścieki,
2.8 instalacja elektryczna,
2.9 uporządkowanie terenu po rozbiórce,
2.10 utwardzenie terenu wokół budynku i roboty porządkowe.
3 Określenie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o prace:
3.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem
wszystkich robót objętych zamówieniem wskazane i opisane dokumentacji technicznej (dot. tzw.
pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.
3.2 Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej
umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady
dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku
przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
3.3 Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego
okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
3.4 Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową
działalność gospodarczą.
3.5 Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy
(osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
Powyższe dotyczy także dostawców materiałów.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części
zamówienia.
5. Zgodnie z art. 256 Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione.
6. Zgodnie z art. 310 pkt. 1 Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jeśli środki publiczne, które zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert
równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w dokumentacji technicznej,
pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i
użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych
opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i
urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt. XII.6.5. W takim
przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia),
spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
9. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji technicznej, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez
odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, rozwiązania równoważne
opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą
wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez
niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając Opis
rozwiązań równoważnych, wraz z dokumentami – dowodami, o których mowa w pkt. XII.6.6

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.
2 Liczby punktów po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
Przyznana ilość punktów = C + Gw
3 Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach – maksymalnie 100 punktów.
4 Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w trym okresie, co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu (w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn.zm.) budynku o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
2)Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiedni poziomie jakości:
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
UWAGA: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie
ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu
zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami
technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane
przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów
(materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia,
składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami –
dokumentami, o których mowa w pkt 4. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez
Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
2) Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający opisuje przedmiot
zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4
ustawy Pzp, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza
że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku
Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne
spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając Opis rozwiązań
równoważnych, wraz z dokumentami – dowodami, o których mowa w pkt 5.
3) Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła
lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego
wykonawcę, normy, itp. nie maja na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp oraz art. 99 ust. 4
ustawy Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte
opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych,
wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie w art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art.
101 ust. 4 Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia
określony opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego,
wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i
marki handlowe, normy, oceny techniczne systemów itp., zostały użyte w celu sprecyzowania
oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych
Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez
Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego
dostawy , spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych: wykaz materiałów i
urządzeń równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie
pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi, jakościowymi i funkcjonalnymi materiałów i
urządzeń opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz materiałów i urządzeń oferowanych
przez wykonawcę. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty – dowody
potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań
równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w
stosunku do rozwiązań opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wszystkie dokumenty, o których mowa w wykazie przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy musi zostać wykazany przez każdego z
wykonawców. Wykonawcy składają oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie powinno być złożone
wspólnie przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z §13 ust. 3 strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy.
1 Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 2 umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy. Przez wszelkie prace powiązane z przedmiotem niniejszej umowy należy rozumieć wszelkie prace wykonywane w ramach odrębnych umów zawartych z Wykonawcą lub innymi podmiotami, których zakres prac realizowany jest na tym samym obszarze, co zakres prac realizowanych w ramach przedmiotowej umowy lub w bezpośrednim sąsiedztwie tego obszaru,
c) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją techniczną. Fakt ten musi być udokumentowany w dzienniku budowy oraz pisemnie potwierdzony przez Zamawiającego - o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych,
d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień,
e) okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będące następstwem konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. oko¬liczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót - o okres trwania zmian w dokumentacji projektowej,
f) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji - o czas trwania tych robót.
Zmiana terminu realizacji umowy zobowiązuje Wykonawcę do zachowania ciągłości zabezpieczenia należytego wykonania umowy na okres wynikający ze zmiany umowy zgodnie z postanowieniami § 16 umowy.
3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 6 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy.
4) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest................... .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.zolkiewka.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1) Formularz oferty - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy
podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę
wspólną oraz informację o części za mówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia
podwykonawcom.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg zał. nr 2 do SWZ) aktualne na dzień
składania ofert.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 4 do
SWZ) wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez
Zamawiającego (poprzez np. podanie nr KRS, NIP, REGON).
4) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia
11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 106, z późn. zm.), w
trybie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp.
5) W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych: wykaz materiałów i
urządzeń równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie
pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi, jakościowymi i funkcjonalnymi materiałów i
urządzeń opisanych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej oraz materiałów i
urządzeń oferowanych przez wykonawcę. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest dołączyć
dokumenty – dowody potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia odpowiadają
wymaganiom określonym przez Zamawiającego w w dokumentacji technicznej i specyfikacji
technicznej . Przedmiotowymi dowodami mogą być np. karty katalogowe oferowanych
materiałów i urządzeń równoważnych.
6) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań
równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w
stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej.
7) W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do
oferty należy dołączyć (dotyczy także wspólników spółki cywilnej):
7.1) Oświadczenie Wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonują poszczególni Wykonawcy (wg. zał. nr 3 do SWZ).
7.2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 9.2).
8) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby –
dokumenty wymagane w Rozdziale 8 SWZ.
9) Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/Pod miotu
udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji:
9.1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli w imieniu odpowiednio Wykonawcy
lub podmiotu udostępniającego zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3). Postanowienia dotyczące
pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.
9.2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie lenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp
(dotyczy również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której
umocowanie do
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3). Postanowienie dotyczące pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont mieszkania - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: ZAKUP I DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH W 2022 R.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żółkiewka-Osada: Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu gmina Żółkiewka.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa skrzyżowania na DK 14 w m. Dobra
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont lodowiska z funkcją boiska wielofunkcyjnego przy szkole
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI