Przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na toalety i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na toalety i pomieszczenia magazynowe.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpatowiec
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Opatowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-03
  • Numer ogłoszenia508716-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508716-N-2020 z dnia 2020-02-03 r.

Gmina Opatowiec: Przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na toalety i pomieszczenia magazynowe.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na toalety i pomieszczenia magazynowe.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec, krajowy numer identyfikacyjny 29101052400000, ul. Rynek  3 , 28-520  Opatowiec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 35 18 052, e-mail informatyk@opatowiec.pl, faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL): http://ug.opatowiec.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na toalety i pomieszczenia magazynowe.
Numer referencyjny: 271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Roboty rozbiórkowe pokrycia i konstrukcji dachowej: - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie pojedynczego pokrycia dachowego z dachówki, - rozebranie konstrukcji więźb dachowych - ołacenie dachu- łaty drewniane, - rozebranie konstrukcji więźb dachowych prostych. 2. Rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych poddasza budynku: - rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, rozebranie ścian zewnętrznych poddasza budynku, - rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 15 cm, rozebranie wylewki betonowej na stropie parteru. 3.Rozebranie istniejącej posadzki betonowej - pomieszczenia gospodarcze – parter: - rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 15 cm, rozebranie wylewki betonowej w pomieszczeniu gospodarczym, - roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat.gr.IV), pogłębienie podbudowy gruntowej pod warstwy podposadzkowe, pogłębienie o 25 cm. 4. Roboty demontażowe: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2, demontaż istniejących okien drewnianych na parterze budynku1,65m x 1,0m x 3 szt., - wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2, demontaż istniejących bram garażowych stalowych. 5. Projektowane zamurowania: - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego, zamurowanie otworów okiennych na parterze budynku zamurowanie otworu po zdemontowanej bramie w ścianie frontowej, - uzupełnienie zbrojonych belek, podciągów i wieńców z betonu monolitycznego, wykonanie nadproża konstrukcyjnego nad otworem na drzwi wejściowe, - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane o śr. 8-14 mm, zbrojenie nadproża. 6. Projektowane fundamenty pod ściany wewnętrzne: - roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. grun-tu IV), wykopy pod fundamenty wewnętrzne (z uwzględnieniem wybranego gruntu na głębokość 25 cm), - ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe, szerokości do 0,6 m – ręczne układanie betonu, - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane o śr. 8-14 mm, zbrojenie ław fundamentowych, - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty gładkie o śr. do 7 mm, strzemiona 6 mm co 20 cm. 7. Projektowane ściany wewnętrzne parteru: - ścianki działowe z bloczków pianobetonowych grubości 12 cm, ściana do pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla osób niepełnosprawnych, ściana do pomieszczenia porządkowego, ściana pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla mężczyzn, - ściany budynków jednokondygnacyjnych o wysokości do 4.5 m grubości 25cm z bloczków betonu komórkowego, ściana z kominem wentylacyjnym. 8. Projektowane ściany poddasza + szczytowe murki ogniowe parteru: - ściany budynków jednokondygnacyjnych o wysokości do 4.5 m grubości 25cm z bloczków betonu komórkowego, ściany poddasza - ściana podłużna = 0,72 x 10,21 m = 7,30 m2, ściany szczytowe = 11 m2 x 2 = 22 m2. 9. Elementy żelbetowe poddasza: - rygle i przekrycia ścian w ścianach murowanych dwustronnie deskowane szerokość przewiązek do 0.3 m, wieniec o wymiarach 20 x 25 cm na tylnej ścianie zewnętrznej = 0,2 x 0,25 x10,21 = 0,51 m3, wieniec o wymiarach 25 x 25 cm na frontowej ścianie zewnętrznej = 0,25 x 0,25 x 10,21 = 0,64 m3, wieniec skośny o wymiarach 0,11 cm x 25 cm na ścianach szczytowych = 0,11 x 0,25 x (3,48 + 3,75) x 2 szt = 0,40 m3, - słupy żelbetowe, w ścianach murowanych o grubości do 0.3 m dwustronnie deskowane, słupki wzmacniające żelbetowe w ścianach poddasza, - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane o śr. do 12 mm. 10. Komin wentylacyjny: - przebicie otworów o powierzchni 0.05 m2 - 0.10 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 15 cm, wykucie otworu w stropie dla komina wentylacyjnego, - wentylacyjne kanały z pustaków keramzytobetonowych firmy Leier LK - 3., wysokość kanału 5,0 m, - okładanie (szpałdowanie) kominów cegłami grubości 1/2 ceg. nad stropem parteru do wysokości spodu połaci dachowych (pod obmurówkę z cegły klinkierowej), - okładanie (szpałdowanie) kominów cegłami grubości 1/2 ceg. nad połacią dachową cegłą klinkierową. 11. Konstrukcja drewniana dachu + pokrycie: - murłaty - przekrój poprzeczny drewna ponad 180 cm2 z tarcicy nasyconej, - płatwie, długość ponad 3 m - przekrój poprzeczny drewna ponad 180 cm2 z tarcicy nasyconej. płatew kalenicowa = 0,12 x 0,16 x 10,0 m = 0,2 m3, - krokwie zwykłe, długość ponad 4.5 m przekrój poprzeczny drewna ponad 180cm2 z tarcicy nasyconej, - kleszcze, przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej, kleszcze o wymiarach 5 cm x 15 cm obustronnie przy krokwi, - miecze i zastrzały przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej, - słupy o długości do 2 m - przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej, - deska okapowa z tarcicy nasyconej, - folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach. razem powierzchnia połaci dachowej = 64 m2 /cos 25 = 71 m2, - łacenie dachu - rozstaw łat 35 cm, - blacha stalowa dachówkowa powlekana, - gąsiory z blachy płaskiej powlekanej w kolorze pokrycia. 12. Obróbki blacharskie: - obróbki blacharskie z blachy płaskiej powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm obróbka blacharska ogniomurków (pozioma) = (3,48 + 3,75) x 0,50 m = 3,6m2 x 2 ogniomurki = 7,2 m2, obróbka blacharska ogniomurków (pozioma) = 10,50 m x 0,50 m = 5,30 m2, obróbka blacharska ogniomurków (pionowa) uszczelnienie z pokryciem dachowym = (3,48 + 3,75) x 0,85 m = 6,15 m2 x , ogniomurki = 12,30 m2, obróbka blacharska okapu frontowego = 10,50 m x 0,50 m = 5,30 m2. 13. Warstwy podposadzkowe w pomieszczeniach toalety: - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii- pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla kobiet = (2,90 x 1,56) = 4,52 m2 - pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla mężczyzn = (1,43 x 2,63) = 3,76 m2- pomieszczenie porządkowe = (0,94 x 1,05) = 1,0 m2 - korytarz = (1,35 x 3,82) = 5,2 m2, razem = 14,48 m2 = przyjęto 16 m2, - podkłady betonowe na podł. gruntowym, chudy beton gr 10 cm, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych twardych grub. 10cm poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z foli, - podkłady betonowe grubości 8 cm wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o pow. do 8 m2. 14. Dostawa i montaż bram garażowych, drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych: - drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną systemu PI 50, - bramy garażowe uchylne podnoszone mechanicznie, - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone fabrycznie wykończone- pomieszczenie higieniczno - sanitarne dla kobiet i osób niepełnosprawnych =1 x 0,9 x 2,05 = 1,85 m2, pomieszczenie porządkowe = 1 szt x 0,8 x 2,05 = 1,64 m2, pomieszczenie higieniczno – sanitarne dla mężczyzn = 1 x 0,9 x 2,05 = 1,85m2, pomieszczenie higieniczno - sanitarne dla mężczyzn - drzwi do kabiny WC =1 x 0,8 x 2,05 = 1,64 m2, - ościeżnice stalowe zwykłe z uszczelką, pomieszczenie higieniczno - sanitarne dla kobiet i osób niepełnosprawnych =1 x 1,0 x 2,10 = 2,10 m2, pomieszczenie porządkowe = 1 szt x 0,9 x 2,10 = 1,90 m2, pomieszczenie higieniczno - sanitarne dla mężczyzn = 1 x 1,0 x 2,10 = 2,10m2, pomieszczenie higieniczno - sanitarne dla mężczyzn, drzwi do kabiny WC =1 x 0,9 x 2,10 = 1,90 m2. 15. Tynki wewnętrzne: - tynki wewnętrzne zwykłe kat. I wykonywane ręcznie na ścianach i słupach, tynki na projektowanych ścianach, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. II z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu, zamurowane okna na parterze = 1,65 x 1 x 3 szt = 5 m2, uzupełnienie tynków wewnętrznych po zamurowanej bramie = 2,65 x 2,35 =6,23 m2, - przecieranie istniejących tynków wewnętrznych gipsem szpachlowym z zeskrobaniem istniejącej farby emulsyjnej na ścianach, - przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na stropach, biegach i spocznikach. 16. Glazura ścienna i płytki podłogowe: - licowanie ścian o pow. ponad 5 m2 płytkami glazurowanymi o wym. 20 x25 cm na zaprawie klejowej, pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla kobiet = (2,90 x 2 + 1,56 x 2) x wysokość 2,50 m = 22,30 m2, pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla mężczyzn = (1,43 x 4 + 2,63 x 2) x wysokość 2,5 m = 27,5 m2, pomieszczenie porządkowe = (0,94 x 2 + 1,05 x 2) x wysokość 2,5 m = 10,0m2 , korytarz = (1,35 x 2 + 3,82 x 2) x 2,5 m = 25,85 m2, minus otwory drzwiowe (0,9 x 2,05 x 2 x 2 + 0,8 x 2,05 x 2 x 2) = 14 m2, razem = 85,65 - 14 = 71,65 + ościeża = przyjęto 75 m2, - posadzki z płytek terakotowych o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą zwykłą, - posadzki z płytek gresowych o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą "w karo" w pomieszczeniach gospodarczych, - cokoliki, z płytek gresowych, wysokość cokolika równa 15 cm. 17. Roboty wykończeniowe. Malowanie pomieszczeń parteru. Farby lateksowe zmywalne: - dwukrotne malowanie farbą lateksową tynków ścian w kolorze białym, - dwukrotne malowanie farbą lateksową tynków sufitów. 18. Elewacja budynku: - ocieplenie ścian budynków płytami z wełny skalnej gr. 5 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących, przyklejenie płyt z wełny skalnej do ścian podmurówki. Klasa reakcji na ogień = A1, - ocieplenie ścian budynków płytami z wełny skalnej gr. 10 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących, przyklejenie płyt z wełny skalnej do ścian. Klasa reakcji na ogień = A1, - przymocowanie płyt z wełny skalnej do ścian budynku za pomocą dybli plastikowych z trzpieniem stalowym. 4 sztuki na 1 m2, - osiatkowanie płyt z wełny skalnej ścianach budynku siatką elewacyjną z włókna szklanego na kleju, - gruntowanie powierzchni ścian pod wyprawę elewacyjną z tynku mozaikowego, - wyprawy szlachetne gładzone na gotowym podkładzie wykonywane ręcznie na ścia- nach płaskich i pow. poziomych (balkony, loggie), tynk mozaikowy na cokole budynku, - gruntowanie powierzchni ścian pod wyprawę elewacyjną cienkowarstwową, tynk silikatowo – silikonowy, nałożenie na podłoże warstwy gruntującej, - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa - tynk silikatowo - silikonowy o fakturze rustykalnej grubości 1.5 mm z gotowej masy na uprzednio przygotowanym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych. 19. Rynny i rury spustowe: - rynny dachowe prostokątne w rozwinięciu 50 cm, z blachy stalowej ocynkowanej, - leje spustowe rynnowe z blachy stalowej ocynkowanej, - rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm - z blachy stalowej ocynkowanej, - rynny dachowe z PCW łączone na klej - półokrągłe o śr. 150 mm, - leje spustowe rynnowe PCV, - rury spustowe PCV w kolorze obróbek blacharskich, okrągłe o śr. 110 mm 3,5 m x 2 sztuki = 7 m, - rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu - kolanka o śr. 110 mm. 20. Instalacja ogrzewania i wentylacji mechanicznej: - anemostaty kołowe typ D o śr. do 160 mm, wentylatory łazienkowe, średnica:100 mm, moc: 13 W, zasilanie: 12 V, wydajność: 95 m3/h, głośność: 26,5 dB, waga: 0,57 kg, - przebicie otworów o powierzchni do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 20 cm, wykucie otworu w stropie dla kanału wentylacyjnego, - przewody wentylacyjne z blachy aluminiowej, kołowe, typ B/I o śr. do 100 mm -udział kształtek do 55 %, kanał wentylacyjny z pomieszczenia higieniczno -sanitarnego dla mężczyzn, ułożony na stropie, włączony do komina wentylacyjnego, rura "spiro" o śr. 100 mm, zabezpieczona izolacją z wełny mineralnej, - nagrzewnice ramowe typ W i Pk jednorzędowe o wielkości 3-4 (powierzchnia grzejna do 4.95 m2), kurtyna powietrzna elektryczna, nad drzwiami wejściowymi do toalet, wymiary: 1000 x 180 x 215 mm, moc 3 kW, zasilanie 400 V, - grzejniki stalowe panelowe montowane na ścianie, grzejniki elektryczne o mocy 0,5 kW, grzejniki z blachy stalowej malowanej proszkowo na biały kolor, zastosowany elektromechaniczny regulowany termostat. 21. Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych: - dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 1 kW. 22. Roboty ziemne. Przyłącze kanalizacji sanitarnej, elektryczne i wody: - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat.I-II, - zasypywanie wykopów po wykonaniu przyłączy. 23. Przyłącze kanalizacji sanitarnej: - podsypka z piasku w gotowym suchym wykopie z przygotowaniem kruszywa, podsypka pod rurę PCV 160 = 9 m x 0,15 x 0,5 = 0,70 m3, - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm, - studzienki niewłazowe z tworzyw sztucznych głębokości do 2 m o średnicy 315 mm z rurą trzonową korugowaną (karbowaną) - zwieńczenie teleskopowe, studzienka rewizyjna. 24. Przyłącze zimnej wody: - sieci wodociągowe - rurociągi z polietylenu niskociśnieniowego (PE) łączone metodą zgrzewania o śr. zewn. 32 mm, - wykucie wnęk o głębokości do 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie wapiennej (wymiary 0,5 x 0,5 x 0,15). Zestaw przyłączeniowy, - zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur stalowych o śr. nominalnej 32 mm, - przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2 ceg. na zaprawie cementowej. 25. Przyłącze instalacji elektrycznej: - montaż przewodów YDY 5 x 10 mm2 do rozdzielnicy w budynku Ośrodka Zdrowia. 26. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej: - rurociągi z PCW o śr. 110 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków, - dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110 mm, - montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, napowietrzenie instalacji wyprowadzone ponad poziom połaci dachowej, - montaż z rurociągów z PCW o śr. 50 mm w gotowych wykopach wewnątrz budynku z łączeniem metodą wciskową, - dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z PCW o śr. 50mm, - ustępy z płuczką ustępową typu "kompakt" przystosowane dla potrzeb osoby niepełnosprawnej, - ustępy z płuczką ustępową typu "kompakt" – standardowy, - umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym dla osób niepełnosprawnych, - umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym standardowe, - zlewozmywaki pojedyncze z blachy lub z tworzywa sztucznego na ścianie, pomieszczenie porządkowe, 27. Wewnętrzna instalacja wody: - wykucie wnęk o głębokości do 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie wapiennej (wymiary 0,5 x 0,5 x 0,15), zestaw przyłączeniowy, - zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur stalowych o śr. nominalnej 32 mm, - przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1/2 ceg. na zaprawie cementowo- wapiennej, - rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 25 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych , - rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych, - dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, spłuczki, mieszaczy itp. o d -10/15 mm, - dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do płuczek ustępowych elastycznych z tworzywa o śr. nom. 10/15 mm, - baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nominalnej 15 mm, - bateria umywalkowa dla osoby niepełnosprawnej śr. nominalnej 15 mm, - urządzenia do podgrzewania wody. Pojemnościowy podgrzewacz wody o poj.80 l. 28. Wewnętrzna instalacja elektryczna: - skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 10 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża (rozdzielnica natynkowa) z metalowymi drzwiami i zamkiem w II klasie izolacji, - montaż wyłącznika głównego FR 102 - 63 A, - sygnalizator obecności napięcia w rozdzielnicach - L1 L2 L3 N, - wyłącznik różnicowo-prądowy 4-biegunowy w rozdzielnicach - 30mA/40A Typ AC - zdolność zwarciowa 10kA, - wyłącznik nadprądowy 3-biegunowy w rozdzielnicach ETIMAT 10 C 16A, - wyłącznik 2-biegunowy różnicowo-prądowy z wbudowanym zabezpieczeniem nadprądowym w rozdzielnicach o charakterystyce C 16A i prądzie 30mA -zdolność zwarciowa 10kA - Typ AC, - wyłącznik 2-biegunowy różnicowo-prądowy z wbudowanym zabezpieczeniem nadprądowym w rozdzielnicach o charakterystyce C 16A i prądzie 30mA -zdolność zwarciowa 10kA - Typ AC, - mechaniczne wykonanie ślepych otworów w cegle głębokości do 8 cm i śr. do10 mm, - montaż na gotowym podłożu puszek instalacyjnych rozgałęźnych, - mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, - przewody kabelkowe YDYp 3 x 1,5 mm2 / 750V mocowane na przygotowanym podłożu, - przewody kabelkowe YDYp 3 x 2,5 mm2 / 750V mocowane na przygotowanym podłożu, - montaż łączników oświetleniowych, - montaż gniazd instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe końcowe o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5mm2, - oprawy oświetleniowe LED mocowane do sufitu o stopniu ochrony IP65 pyłoszczelne i bryzgoszczelne, 29. Instalacja odgromowa: - montaż zwodów poziomych nienaprężanych z pręta o śr. do 8 mm na dachu stromym pokrytym blachą, - montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na cegle z wykonaniem otworu ręcznie - pręt o śr. 10 mm, - rury winidurowe o śr. do 20 mm układane n.t. w ciągach wielokrotnych na gotowym podłożu, - montaż złącza kontrolnego instalacji odgromowej na ścianie budynku, 30. Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej. Kostka z odzysku: - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm, frakcja kruszywa 31,5 - 63 mm, - podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm - warstwa o grubości po zagęszczeniu 8 cm, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej typu Behaton gr. 8 cm układana ręcznie na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 4 cm spoiny wypełnione piaskiem. Kostka z odzysku. 31. Rusztowania: - rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 20 m.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112200-7
45100000-8
45111300-1
45236000-0
45233000-9
45223500-1
45260000-7
45410000-4
45432210-9
45111213-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia,
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Jedną robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, rozbudową lub modernizacją budynku użyteczności publicznej lub budynków użyteczności publicznej*. Wymagana wartość wykonanych robót wynosiła minimum 160 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. * budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016.65 r.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia; a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U.2019 poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2019 r. poz. 498); - wymagany dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków - wymagany dokument: zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wymagany dokument: zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Kolejnym wymaganym dokumentem, o którym mowa w pkt. b) jest; oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip murarzy - Włoszczowa
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip murarzy. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Realizacja: Termin prac do ustalenia. Lokalizacja: Włoszczowa. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI