PRZEBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 117...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 117 W JELENIEJ GÓRZE I JEGO ADAPTACJA NA POTRZEBY ŻŁOBKA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyMIASTO JELENIA GÓRA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 117 W JELENIEJ GÓRZE I JEGO ADAPTACJA NA POTRZEBY ŻŁOBKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ SZKOŁY DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. WOLNOŚCI 117 W JELENIEJ GÓRZE I JEGO ADAPTACJA NA POTRZEBY ŻŁOBKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1ec36e-b49c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008694/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa budynku byłej szkoły dla dzieci niepełnosprawnych przy ul. Wolności 117 i jego adaptacja na potrzeby żłobka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w pkt 15 i 24 Tomu I SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: - administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Miasto Jelenia Góra, które reprezentuje Prezydent Miasta Jeleniej Góry, PlacRatuszowy 58,58-500 Jelenia Góra, tel.(075) 75 46 101, fax. (075) 75 46 201, email:ratusz_um@jeleniagora.pl;- inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście Jelenia Góra jestPan Leszek Wierzbicki, kontakt: lwierzbicki@jeleniagora.pl, telefon/ (075) 75 49 860;- Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. 2019 z późn. zm), dalej u.p.z.p; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodniez art. 78 u.p.z.p, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.z.p, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.z.p;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- --posiada Pani/Pan:---1. na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;---2. na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych;---3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; ---4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;- --nie przysługuje Pani/Panu:---1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;---2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;---3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącegobudynku szkoły o kubaturze 3 921,64m3 w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 117, celemadaptacji na potrzeby żłobka.---PARAMETRY OBIEKTU: --Ilość kondygnacji 4 (w tym piwnica)--Kubatura budynku 3 921,64 m3--Powierzchnia zabudowy 362 m2--Powierzchnia całkowita 1103,2 m2--wysokość (do kalenicy) 11,40 m--Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TomieIII Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznikdo opisu przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: 1. Cena. 2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - zgodnie z pkt 19 Tomu I SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunkiudziału w postępowaniu dotyczące: ---1. zdolności do występowania w obrociegospodarczym: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnieniapowyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którymmowa w pkt. 10.1 Tomu I SWZ. ---2. uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawiakonkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będziena podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 10.1 Tomu I SWZ. ---3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tymzakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnegoWykonawcy, o którym mowa w pkt. 10.1 Tomu I SWZ. ---4.zdolności technicznej lub zawodowej:---1) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wszczególności: ---a) Kierownikiem budowy – osobą posiadającą uprawnienia do sprawowaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) – Rozdział 2„Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie” lub odpowiadające im równoważneuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.---2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonałzgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno (1) zamówienieobejmujące swoim zakresem przebudowę budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2 000 m3.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4) u.p.z.p. należy złożyć:---1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualnościinformacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstawwykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z treścią załącznika nr 5 doTomu I SWZ.---Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot na którego zasobach polegaWykonawca.---2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębnąofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnieod innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 doTomu I SWZ.---3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10.2.2 ppkt.3) Tomu I SWZ, składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy iTechnologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innychdokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz.2415), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającymodpowiednio: oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów ooświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu należy złożyć w zakresie:----1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zuwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowymzakresie;---2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów :z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje odżądania dowodów w przedmiotowym zakresie;---3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :z uwagi nabrak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie;---4) zdolności technicznej lub zawodowej:---a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcędo realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SWZ;---b) wykaz robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Tomu ISWZ.---„Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 15000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w sposób zgodny z pkt 13 Tomu I SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.pskładają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówieniawykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do Tomu I SWZ.---2.Pozostałe wymagania zostały opisane w pkt 12 Tomu I SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Tomie II SWZ "Projekt umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest platforma zakupowa Miasta Jelenia Góra dostępna pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z treścią załącznika nr 7do TomuI SWZ. ---2.Zamawiający nie zastrzega wykonania zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, októrych mowa w art. 94 u.p.z.p.---3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagańzwiązanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p.------4.Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.---5. Zamawiający zgodnie z Tomem I SWZ pkt 8ustala termin zamówienia na 29 tygodni od daty zawarcia umowy co stanowi 203 dni.
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI