Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Projekt scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole, gm. Słupia, powiat jędrzejowski, woj. świętokrzyskie – zagospodarowanie poscaleniowe – Etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jędrzejowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada
1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3863741
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatjedrzejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole, gm. Słupia, powiat jędrzejowski, woj. świętokrzyskie – zagospodarowanie poscaleniowe – Etap IV
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73711c0-769f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004040/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole - roboty urządzeniowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/007/0033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/007/003, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiającybędziekomunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej1. W postępowaniuo udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datęich przekazania naePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem ogłoszenia (BZP). 8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymagaobowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazanyw rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczneprzekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocąpoczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiającego” i „Prowadzącegopostępowanie” 9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.10. Postępowanie oudzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. II. Opis sposobu przygotowania oferty.11.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej wformacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.12. W celu korzystania z systemu miniPortal koniecznejest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.13. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został wInstrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).14. Do przygotowaniaoferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcykwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegółoweinformacje w rozdziale IX i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OKSO.272.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj – wybuduj” polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz budowie i przebudowie dróg gminnychi wewnętrznych. Drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane w miejscowościach Słupia, obręb Słupia. W chwili obecnej drogi objęte opracowaniem posiadają nawierzchnię z materiału kamiennego oraz tłucznia. Szerokość działek drogowych w liniach rozgraniczających wynosi od 5,0 do 11,0 m. Do przebudowy przewidzianych jest 2570,00mb dróg, budowa nowych 770,00mb. W tym docelowo przebudowa z nawierzchnią bitumiczną 2420,00mb, nawierzchnią tłuczniową 150,00mb. Budowa nowych z nawierzchnią bitumiczną 770,00mb, nawierzchni tłuczniowej nie przewiduje się. Budowa kanałów technologicznych wzdłuż dróg publicznych – gminnych długości 1810,00mb. Długość dróg przewidzianych do przebudowy składa się z odcinków: Słupia. - zadanie nr 40 o długości 910mb, – droga publiczna – gminna nr 380023T - zadanie nr 41 o długości 690mb, – droga publiczna – gminna nr 380023T - zadanie nr 42 o długości 260mb, - zadanie nr 44 o długości 150mb, - zadanie nr 47 o długości 560mb, Długość dróg przewidzianych do budowy składa się z odcinków: Słupia. - zadanie nr B ZAD 3 o długości 210mb, droga publiczna – gminna nr 380022T - zadanie nr B ZAD 7 o długości 220mb, - zadanie nr B ZAD 6 o długości 340mb, Łącznie do przebudowy 5 odcinków dł. 2570,00mb dróg. W tym docelowo o nawierzchni tłuczniowej 150,00mb, nawierzchni bitumicznej 2420,00mb. Budowy 3 docinki o długości 770mb docelowo o nawierzchni bitumicznej.Parametry do projektowania drogi („tłuczniówka”) droga gminna klasy - D (dojazdowa), szerokość w liniach rozgraniczających – 5,0 kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 30 km/h, obciążenie - 115 kN / oś, nawierzchnia jezdni z kruszywa łamanego (tłuczniówka), szerokości jezdni 3,80m (1 pas ruchu w dwóch kierunkach), szerokość poboczy gruntowych stabilizowanych kruszywem – obustronnych 0,60m.Parametry do projektowania drogi („bitumiczna”) droga gminna klasy - D (dojazdowa), szerokość w liniach rozgraniczających – 0d 5,0 do 11,0 m, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 30 km/h, obciążenie - 115 kN / oś, nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej, szerokości jezdni 5,00m (2 pasy ruchu, po jednym w każdym kierunku), szerokości jezdni 3,80m (1 pas ruchu w dwóch kierunkach), szerokość poboczy gruntowych stabilizowanych kruszywem – obustronnych 1,0 do 0,75m.Wzdłuż dróg publicznych – gminnych należy również zaprojektować i wykonać kanały technologiczne łącznej długości 1810mb. Przebudowa drogi powinna być przeprowadzona w technologii tradycyjnej przy użyciu materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne