Projekt, okablowanie i instalacja urządzeń w Centralnej Aparaturze dla Oddziału TVP...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Projekt, okablowanie i instalacja urządzeń w Centralnej Aparaturze dla Oddziału TVP S.A. w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyTelewizja Polska S. A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00339809
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekt, okablowanie i instalacja urządzeń w Centralnej Aparaturze dla Oddziału TVP S.A. w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S. A.

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Poznań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Serafitek 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-144

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kozielska@tvp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.tvp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Telewizja Publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt, okablowanie i instalacja urządzeń w Centralnej Aparaturze dla Oddziału TVP S.A. w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32120ec0-697f-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tvp.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tvp.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w SWZ, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
3 Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja rejestracji konta znajduje się pod adresem:
https://tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf
4 Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie znajdują się pod adresem: https://przetargi.tvp.pl/
5 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza w zakładce „Załączniki”.
6 Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
7 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu – po zalogowaniu się na Platformie – musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”.
8 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1-14.5 SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Komunikacja/Korespondencja”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
9 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
10 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc, .docx, .rtf, .pdf, .xls.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://tvp.eb2b.com.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje się, iż:
21.1 Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z siedzibą w Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie „Wykonawca” ma zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę organizacyjną.
21.2 Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
w celu związanym z uczestnictwem w postępowaniu.
21.3 Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania,
a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
21.4 Wykonawca posiada następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących:
21.4.1 prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że
w przypadku gdy wykonanie przez TVP obowiązków, o których mowa
w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, TVP może żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji:
21.4.1.1 mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
21.4.1.2 mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
21.4.2 prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
21.4.3 prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
21.4.4 prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że wystąpienie
z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
21.4.5 prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO.
21.5 Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można kontaktować się mailowo, pod adresem rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja Polska S.A. ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”.
21.6 Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z przepisów tej ustawy.
21.7 Dane Wykonawcy nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
21.8 Telewizja Polska S.A. nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
21.9 Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na podstawie przepisów Ustawy oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy prawnej, a także powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje się, iż:
21.1 Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z siedzibą w Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie „Wykonawca” ma zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę organizacyjną.
21.2 Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
w celu związanym z uczestnictwem w postępowaniu.
21.3 Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania,
a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
21.4 Wykonawca posiada następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących:
21.4.1 prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że
w przypadku gdy wykonanie przez TVP obowiązków, o których mowa
w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, TVP może żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji:
21.4.1.1 mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
21.4.1.2 mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
21.4.2 prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
21.4.3 prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
21.4.4 prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że wystąpienie
z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
21.4.5 prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO.
21.5 Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można kontaktować się mailowo, pod adresem rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja Polska S.A. ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”.
21.6 Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z przepisów tej ustawy.
21.7 Dane Wykonawcy nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
21.8 Telewizja Polska S.A. nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
21.9 Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na podstawie przepisów Ustawy oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy prawnej, a także powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TXPP/14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest projekt, okablowanie i instalacja urządzeń w Centralnej Aparaturze dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Poznaniu.
W ramach zadania Wykonawca będzie zobligowany m.in. do wykonania projektu systemu, dostawy stojaków rack, instalacji urządzeń, wykonania okablowania
i uruchomienie całego systemu Centralnej Aparatury w budynku TVP Poznań, przy
ul. Serafitek 8. Efektem wykonania zamówienia przez Wykonawcę musi być zastąpienie obecnego, działającego u Zamawiającego, systemu technologicznego SD SDI 625i/50 systemem cyfrowym działającym w standardzie HD SDI 1080i/50.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie wykonane przez niego prace, użyte materiał oraz wszystkie dostarczone przez niego urządzenia i elementy wyposażenia, a także udzielenie gwarancji prawidłowego działania wytworzonego przez Wykonawcę systemu cyfrowego działającego
w standardzie HD SDI 1080i/50.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.),
o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem o przynależności składa dokumenty lub informacje potwierdzające przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2 oświadczenie, że informacje w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.3 SWZ, są aktualne.
3 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeśli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
a w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4 Wykaz zrealizowanych usług, o których mowa w pkt. 7.1.2 lit. d) i 7.2.2)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania
o udzielenie zamówienia w szczególności polegające na:
a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) ograniczeniu zakresu prac objętych niniejszą Umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w dokumentacji i SOPZ
c) zmianie jakości lub innych parametrów materiałów, urządzeń, przy czym zmiana taka może być spowodowaną:
• niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowaną:
− zaprzestaniem produkcji,
− udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy,
− wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
• dostępnością na rynku materiałów i urządzeń lub technologii pozwalających na:
− zaoszczędzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu Umowy,
− obniżenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy,
− uzyskanie lepszej jakości robót lub prac,
− poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji przedmiotu zamówienia;
- polepszenie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia;
• koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub SOPZ, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu Umowy;
• koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
• koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji;
• zmianami rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ujętych w dokumentacji projektowej, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia modyfikacji dokumentacji projektowej podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań zwiększających walory użytkowe przedmiotu zamówienia, albo powodujących polepszenie parametrów technicznych przedmiotu;
• zmianie dotyczącej dostarczanego urządzenia lub elementu zabudowy w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł go dostarczyć w terminie wyznaczonym w Umowie,
a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych; pod warunkiem, że dostępny będzie element o parametrach nie gorszych niż wynikające ze Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, Umowy i oferty Wykonawcy oraz, że cena wykonania przedmiotu zamówienia nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie.
d) zmianie terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
e) zmniejszenie zakresu umowy oraz związane z tym zmniejszenie wartości Umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
f) zmniejszeniu kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT w stosunku do stawki przyjętej w ofercie;
g) zmianie umowy wynikającej ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy w tym zakresie.
2. Warunki dokonania zmian:
1) Strona występująca o zmianę Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej,
2) Strona występująca o zmianę Umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku
o zmianę postanowień Umowy,
3) Wniosek, o którym mowa w pkt 2 musi zawierać:
• opis propozycji zmiany,
• uzasadnienie zmiany,
• opis wpływu zmiany na warunki realizacji Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma , adres https://tvp.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI